Joh, komt wel goed. Chill beetje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar begrijp je nou wat ik bedoel..?
Ik bedoel, buiten de strubbelingen die jij en ik hebben, doe je nu gewoon niet tactisch. Hij kan je alles zeggen, zijn acties laten andere dingen zien. En een andere meid helpt daar echt niet bij. Hij moet eerst alles op orde krijgen...
Hoor ik as. maandag. 31 december op zijn laatst de sleutel. Zo niet: dan 4 januari en hoef ik de 1e maand niet te betalen.quote:
Haha, dat zekerquote:
Oh dat is wel relax dan! Tegen de tijd dat ik weer in Den Bosch naar school moet heb je wel een senseoquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Joh, komt wel goed. Chill beetje.
[..]
Hoor ik as. maandag. 31 december op zijn laatst de sleutel. Zo niet: dan 4 januari en hoef ik de 1e maand niet te betalen.
[..]
Haha, dat zekerMaar hier in de buurt is niets los, dus we moeten ff eindje rijden helaas.
En anders neem je 'm zelf maar meequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dat is wel relax dan! Tegen de tijd dat ik weer in Den Bosch naar school moet heb je wel een senseo![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
En anders neem je 'm zelf maar mee
Have fun!quote:
Om weg te smijten jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:21 schreef Milou__ het volgende:
Koffie is lekker
quote:
Dat dus.quote:
Omdat ik het alleen wilde melden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan op FOK! als het gezellig is?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zit wel een groot verschil tussen koffie en senseo he.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wilde ons gewoon jaloers maken.
Goedemiddag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |