Een kritische blik op het europese antiamerikanisme lijkt me veel nodigerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef reem het volgende:
Een kritische blik op het buitenlands beleid van de VS werpen lijkt me niet meer dan common sense. Zo'n geweldig track record hebben ze niet opgebouwd (en al zeker niet op het Westelijk Halfrond).
Je kan met eenvoudiger middelen dan een aantal astronauten een bijzonder grote knal krijgen, met wat post ik hier nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:10 schreef Ghaazi het volgende:
Ik ga niet alles napluizen. Dus was de 'bom' een aantal astronauten (knalvuurwerk) of was het een 'geavanceerde' bom?
Voor zover ik weet hebben alleen de UK en Ierland Marshall-hulp gekregen, en verder geen enkel land op het WH. Verder weet ik ook niet zo goed welke 'brandhaarden' de VS heeft gedoofd sinds WO2. Ik weet wel dat men er enkele heeft aangestoken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct, maar misschien hebben ze veel ellende voorkomen door zich ook in brandhaarden te storten.
over de marshallhulp ben ik positief. dat heeft wel de slinger gegeven voor een economisch en efficient beleid. nu wordt het tijd om de arbeider te ontzien en de profiteur lastig te vallen.
Volgens een nieuwsbericht was het een vrij simpele bom die het in zich had om vrij veel schade aan te richten. Vuurwerk was het niet meer, maar ook niet heel veel meer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:10 schreef Ghaazi het volgende:
Ik ga niet alles napluizen. Dus was de 'bom' een aantal astronauten (knalvuurwerk) of was het een 'geavanceerde' bom?
Dit is een leuke en vrolijke reactie. Touché,quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, het topic van de betweters en moraalridders is een heel stuk verder links
Deze reactie is... teleurstellend en van geen niveau,quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoelt mensen die voorbereid zijn en straks niet als een kip zonder kop rondlopen en gillen van "hoe heeft dit nou kunnen gebeuren"?
hou toch je snavel.
Zoveel onwetendheid in één post, ga je schamen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef reem het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben alleen de UK en Ierland Marshall-hulp gekregen, en verder geen enkel land op het WH. Verder weet ik ook niet zo goed welke 'brandhaarden' de VS heeft gedoofd sinds WO2. Ik weet wel dat men er enkele heeft aangestoken.
Kritiek maakt je niet meteen "anti". Je kunt heel goed je bedenkingen hebben bij het buitenlands beleid van een land terwijl je wel de wetenschappelijke en culturele bijdrage van haar bevolking kunt waarderen. Dit lijkt een beetje op de Israël-discussie. Iedereen die (zeer) kritisch op Israël's beleid is, wordt meteen als antisemiet aangeduidt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]Een kritische blik op het europese antiamerikanisme lijkt me veel nodiger
16 europese landen, waaronder Nederland kregen de hulp. Was trouwens ook een belangrijk politiek drukmiddel voor Amerika om haar stempel op de nieuwe west europese vorm te drukken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef reem het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben alleen de UK en Ierland Marshall-hulp gekregen, en verder geen enkel land op het WH. Verder weet ik ook niet zo goed welke 'brandhaarden' de VS heeft gedoofd sinds WO2. Ik weet wel dat men er enkele heeft aangestoken.
Toont wel weer aan dat je niet alleen slecht geinformeerd bent, maar ook nog liever je vooroordelen post zonder het even te goegelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef reem het volgende:
[..]
Je weet dat het Westelijk Halfrond vanaf Greenwich naar het Westen loopt he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:13 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Zoveel onwetendheid in één post, ga je schamen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef reem het volgende:
[..]
Je weet dat het Westelijk Halfrond vanaf Greenwich naar het Westen loopt he?
pardon?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef reem het volgende:
[..]
Daar heb jij echt geen hulp bij nodig bleek zojuistquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:16 schreef reem het volgende:
Voordat ik even als onwetend in de hoek wordt gezet
Heb je het filmpje van Piet Verdriet gekeken? Daar zag je hoeveel landen Marshall-hulp hebben gekregen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef reem het volgende:
[..]
ik ben blij dat je een eigen mening hebt. begrijp wel dat ik het in mijn hele fok!- en levenscarrière zelden mis heb gehad met toekomst.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef Monidique het volgende:
Deze reactie is... teleurstellend en van geen niveau,. Niet grappig, niet scherp, gewoon niets.
piet. we gaan bij deze een spreuk lanceren, die klopt voor alle kippen-zonder-kop. dus ook af en toe voor mij als ik me bemoei met een discussie waar ik eigenlijk weinig over weet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toont wel weer aan dat je niet alleen slecht geinformeerd bent, maar ook nog liever je vooroordelen post zonder het even te goegelen.
eerste hit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marshallplan
Deze mislukte aanslag is dan ook een deceptie. Na de verkiezingen in Iran, die qua mediageilte zeer snel overschaduwd werd door de dood van Michael Jackson had dit het volgende Internationale onderwerp kunnen worden van de mediastruberende verongelijkte westerse wereld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander waarschijnlijk vrij weinig. evenals dat het leven en een wijk in Lagos ons echt geen fuck boeit.
Ahmed en Farouk leven daar, dat is hun wereld. Die boeit het dusdanig veel dat ze bereidt zijn om nogal ver te gaan. Met 600 doden en een boel verminkte mensen als gevolg. De aanslagen in Madrid waren afschuwelijk, maar qua effect slechts een fractie van wat een aanslag in Irak teweeg kan brengen.
Zowel qua burgerslachtoffers als qua druk op de lokale politiek.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
piet. we gaan bij deze een spreuk lanceren, die klopt voor alle kippen-zonder-kop. dus ook af en toe voor mij als ik me bemoei met een discussie waar ik eigenlijk weinig over weet.
de spreuk, waar vanaf nu internet copyright op zit:
"slecht geïnformeerd, is goed geïndoctrineerd".
Hoor ik daar in de verte een BNW trein aan komen stomen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze mislukte aanslag is dan ook een deceptie. Na de verkiezingen in Iran, die qua mediageilte zeer snel overschaduwd werd door de dood van Michael Jackson had dit het volgende Internationale onderwerp kunnen worden van de mediastruberende verongelijkte westerse wereld.
geldt van links tot rechts en van joods tot islam.quote:
Maar.. maar.. dan moeten we verplicht googelen en wiki'en voor elk wissewasje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geldt van links tot rechts en van joods tot islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |