Dat zou best kunnen inderdaad, ware het niet dat ze er officieel geen hebben en je ze dus ook niet kan dwingen er afstand van te nemen. Iran is dom genoeg geweest een verdrag te ondertekenen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef reem het volgende:
Ik zie liever helemaal geen kernwapens in deze wereld, maar als Iran geen kernwapens mag ontwikkelen, dan mag Israël ze ook inleveren van mij. In het kader van een niet-nucleair Midden-Oosten
waarom hoor ik je dan nooit daar over, maar ben je err altijd als de kippen bij om te huilen over VS en israel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, niet aan alle ellende.
[..]
Dit is zeer zeker een groot probleem.
[..]
Het is en en. Ze zijn beiden niet fris.²
Nou, in ieder geval iedereen die de recente geschiedenis van Latijns-Amerika sinds 1823 heeft bestudeerd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
laten we het eens echt breder bekijken, wie hebben er voordeel bij het beeld van de VS en Israel als de grote vijand, waar jij ook zo aan hecht,
je bedoelt mensen die voorbereid zijn en straks niet als een kip zonder kop rondlopen en gillen van "hoe heeft dit nou kunnen gebeuren"?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:38 schreef Monidique het volgende:
Zozo, dus dit is het topic voor de Koene Wereldgevaren Trotserende Internetridders?
De VS en Israël zelf. Ze hebben door de geschienis altijd vijanden gemaakt. Soms kunstmatig. De "haat" voor de VS is niet alleen in de Arabische wereld te vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
laten we het eens echt breder bekijken, wie hebben er voordeel bij het beeld van de VS en Israel als de grote vijand, waar jij ook zo aan hecht,
Maar het effect van een aanslag op een vliegtuig is stukken groter. Je zou toch verwachten dat een el Quaida toch vaker een poging zou ondernemen dan eens per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bussen zijn al sinds dat ze bestaan een populairder doelwit voor aanslagen dan vliegtuigen. Maar ja, inchecken voor de bus is weer zo lastig.
kerst-hoax?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:43 schreef yvonne het volgende:
Bwn ik nou de enige die een groot vraagteken-gehalte zet bij het hele gebeuren?
Aanslag? Dat wil ik echt eerst uitgebreid horen en zien.
Vooralsnog is het mij nog volsterkt onduidelijk die hele " AANSLAG" en wordt imho iets te snel gegooid met dat woord.
Ja en dat ze hun recruten dan ook van effectievere middelen voorzien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het effect van een aanslag op een vliegtuig is stukken groter. Je zou toch verwachten dat een el Quaida toch vaker een poging zou ondernemen dan eens per jaar ofzo.
Wil niet zeggen dat het niet zo is. Het grote verschil is dat de Arabische wereld zich niet netter voor doet dan ze is. Amerika zet zijn meest tedere gezichtje op om je vervolgens een verse dolk in je rug te doen belanden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom hoor ik je dan nooit daar over, maar ben je err altijd als de kippen bij om te huilen over VS en israel?
De "haat" is voornamelijk in de Arabische wereld te vinden, de "vraagtekens" zijn overal wel te vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De VS en Israël zelf. Ze hebben door de geschienis altijd vijanden gemaakt. Soms kunstmatig. De "haat" voor de VS is niet alleen in de Arabische wereld te vinden.²
Ach, in een beetje vliegtuig zitten maar een paar honderd man. Een wijk in Bagdad opblazen levert een dodental op dat daar een paar keer overheen gaat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het effect van een aanslag op een vliegtuig is stukken groter. Je zou toch verwachten dat een el Quaida toch vaker een poging zou ondernemen dan eens per jaar ofzo.
weet je waar ik zo kotsmisselijk van word?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef reem het volgende:
Ik zie liever helemaal geen kernwapens in deze wereld, maar als Iran geen kernwapens mag ontwikkelen, dan mag Israël ze ook inleveren van mij. In het kader van een niet-nucleair Midden-Oosten
Dat laten ze ons echter hier op de televisie niet zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, in een beetje vliegtuig zitten maar een paar honderd man. Een wijk in Bagdad opblazen levert een dodental op dat daar een paar keer overheen gaat.
De haat tegen de VS en Israel is een uitstekend middel van de corrupte en incomptente leiders in de islamitische wereld om aan de macht te blijven. Ook jij die beter zou moeten weten slikt het als zoet brood.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De VS en Israël zelf. Ze hebben door de geschienis altijd vijanden gemaakt. Soms kunstmatig. De "haat" voor de VS is niet alleen in de Arabische wereld te vinden.²
idd. moslims blazen elkaar daar op omdat ze iemand missen die doodstraffen op straat uitvoerde (echtgenoten afschoot dus) als een van zijn zonen nog geen partner had voor een of ander feestje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, in een beetje vliegtuig zitten maar een paar honderd man. Een wijk in Bagdad opblazen levert een dodental op dat daar een paar keer overheen gaat.
WTF cares about Bagdad?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat is waar. Vind het altijd een beetje vreemd, die grote haat tegen Amerika.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, achterlijk plebs die niet half weten hoe veel ze te danken hebben aan de Amerikanen, zowel qua veiligheid hier in Europa als producten en wetenschap. Maar laat ze lekker in die waan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Vind het altijd een beetje vreemd, die grote haat tegen Amerika.
De geallieerden, onze bevrijders die juichend binnengehaald werden.
De Marshall-hulp na de oorlog om Nederland weer op de been te krijgen.
En nu lijkt het wel bon ton om Amerika als 'het grote kwaad' te zien.
dat zijn gewoon moslims die elkaar uitmoorden, omdat ze een dictator missen.quote:
Hmmja, ik zie een mens als een mens hoor, of het nou een homo, moslim, christenen, nederlander of sri lankaan is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zijn gewoon moslims die elkaar uitmoorden, omdat ze een dictator missen.
De gemiddelde Nederlander waarschijnlijk vrij weinig. evenals dat het leven en een wijk in Lagos ons echt geen fuck boeit.quote:
Yep, Gordon Sinclair wond zich daar decennia geleden al over opquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Vind het altijd een beetje vreemd, die grote haat tegen Amerika.
De geallieerden, onze bevrijders die juichend binnengehaald werden.
De Marshall-hulp na de oorlog om Nederland weer op de been te krijgen.
En nu lijkt het wel bon ton om Amerika als 'het grote kwaad' te zien.
correct, maar misschien hebben ze veel ellende voorkomen door zich ook in brandhaarden te storten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef reem het volgende:
Een kritische blik op het buitenlands beleid van de VS werpen lijkt me niet meer dan common sense. Zo'n geweldig track record hebben ze niet opgebouwd (en al zeker niet op het Westelijk Halfrond).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |