Ik erger me dood aan alle lijstjesmakers die dat doen, maar ik weet dat ik verder alleen maar machteloos kan toekijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikfoutje.![]()
[..]
Misschien, maar ik erger me dood aan de houding van R2 hierin.
die houding is ook frustrerend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikfoutje.![]()
[..]
Misschien, maar ik erger me dood aan de houding van R2 hierin.
echt niet!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als mensen zich zo ergeren aan de lijst moeten ze hem ook boycotten en niet luisteren
Uiteindelijk wordt dat de ondergang van de top 2000. Als ik merk hoeveel lui voor dit jaar zijn afgehaakt... en dat zijn mensen die helemaal niet zo kritisch waren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan alle lijstjesmakers die dat doen, maar ik weet dat ik verder alleen maar machteloos kan toekijken.
Onzin.. kritiek hebben uit liefde voor een lijst is wat anders dan het afkraken van het evenement an sich.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als mensen zich zo ergeren aan de lijst moeten ze hem ook boycotten en niet luisteren
Maakt niet uit, gewoon meezingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Songtekst??
Dan kun je alles wel gaan boycottenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Star Sisters?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
In The Mood songtekst (engels versie)
Who's the lovin' daddy with the beautiful eyes
What a pair o' lips, I'd like to try 'em for size
I'll just tell him, "Baby, won't you swing it with me"
Hope he tells me maybe, what a wing it will be
So, I said politely "Darlin' may I intrude"
He said "Don't keep me waitin' when I'm in the mood"
First I held him lightly and we started to dance
Then I held him tightly what a dreamy romance
And I said "Hey, baby, it's a quarter to three
There's a mess of moonlight, won't-cha share it with me"
"Well" he answered "Baby, don't-cha know that it's rude
To keep my two lips waitin' when they're in the mood"
In the mood, that's what he told me
In the mood, and when he told me
In the mood, my heart was skippin'
It didn't take me long to say "I'm in the mood now"
In the mood for all his kissin'
In the mood his crazy lovin'
In the mood what I was missin'
It didn't take me long to say "I'm in the mood now"
Who's the lovin' daddy with the beautiful eyes
What a pair o' lips, I'd like to try 'em for size
I'll just tell him, "Baby, won't you swing it with me"
Hope he tells me maybe, what a wing it will be
First I held him lightly and we started to dance
Then I held him tightly what a dreamy romance
And I said "Hey, baby, it's a quarter to three
It's a mess of moonlight, won't-cha share it with me"
omdat het elk jaar erger lijkt te worden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar waarom is er nog liefde voor deze lijst op deze manier vraag ik me af. Elk jaar word er weer over hetzelfde gezeken terwijl je gewoon weet dat het toch niet gaat veranderen.
Omdat de liefde voor muziek er is. Mwah dit jaar was er wel iets meer om over te zeiken hoor... daarbij als je niks zegt, zal er nooit wat veranderen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar waarom is er nog liefde voor deze lijst op deze manier vraag ik me af. Elk jaar word er weer over hetzelfde gezeken terwijl je gewoon weet dat het toch niet gaat veranderen.
Gisteren ging ik naar de cinema... ow yeah ow ja.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat de liefde voor muziek er is. Mwah dit jaar was er wel iets meer om over te zeiken hoor... daarbij als je niks zegt, zal er nooit wat veranderen.
Ik zou zeggen, lees de column eens en je snapt wellicht wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij werd er dit jaar evenveel gezeken als voorgaande jaren. Alleen vorig jaar minder vanwege de jubileumeditie, toen was je toch machteloos. Misschien dat het daardoor erger lijkt
Wat een lelijkerd.quote:
Ik vond dit altijd een van de minderequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
ooooeh...dit was jaren mijn favoriet van MJ
Nu eigenlijk nog, maar ik luister hem niet zo vaak meer
Niet opvallend dat er ineens zoveel nummers van M. Jackson in staan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja heb ik al gedaan, maar dat de limiet per alrtiest bijvoorbeeld weg is merk ik erg weinig verschil van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |