Fix you en Talk zijn ook van die vreselijke draken van platen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm...beetje welColdplay zap ik ook niet weg...maar om nou te zeggen overdonderd te raken
(alhoewel, Clocks gaat echt meteen de stereo door de kamer heen hoor. Net als met Speed of sound)
Fix youquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fix you en Talk zijn ook van die vreselijke draken van platen!
Fix You is nog wel mooi...maar dat komt misschien omdat ik die bij een begravenis had gehoord....maar dat X&Y is zo'n verschrikkelijk album. Viva La Vida ofzo kan nog net.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fix you en Talk zijn ook van die vreselijke draken van platen!
Wat doet ie er 3 keer!! zul je bedoelen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
De tering, what the FUCK doet van Velzen in de top 2000??
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fix You is nog wel mooi...maar dat komt misschien omdat ik die bij een begravenis had gehoord....maar dat X&Y is zo'n verschrikkelijk album.
Ja, de Top 2000 is toch wel een maatje te groot voor hem...quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
De tering, what the FUCK doet van Velzen in de top 2000??
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Wat doet ie er 3 keer!! zul je bedoelen?
Een maatje 2000quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de Top 2000 is toch wel een maatje te groot voor hem...
Op OMD en RCB na danquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef Norrage het volgende:
maar goed, beter dan de rest van het uur!
Black zat dan ook niet in de optielijstquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]Serieus?? my god
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zal Black van Pearl Jam er wel niet in staan zeker?? de muziek smaak van Nederland is echt erg![]()
maar staat er wel inquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Black zat dan ook niet in de optielijst
Weet ik, te triest voor woorden. Heb `m er wel bij gezet in m`n vrije keuzesquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Black zat dan ook niet in de optielijst
Ik heb o.a. daarover een aardige column geschreven...quote:
[Jerry Maguire mode]Show me the link![/Jerry Maguire mode]quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb o.a. daarover een aardige column geschreven...
Zie mijn signature..quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[Jerry Maguire mode]Show me the link![/Jerry Maguire mode]
*lezen gaatquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb o.a. daarover een aardige column geschreven...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:01 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster zet de saké en de sushi alvast klaar voor het begin van het volgende uur...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe...
Thanksquote:
Lager dan Van Velzen zeker?quote:
lekkere meezingerquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ue wo muite
arukou.
Namidaga koborenai youni
Omoidasu, haru no hi
Hitoribocchino yoru.
Ue wo muite
arukou.
Nijinda hoshi wo kazoete
Omoidasu, natsu no hi,
hitoribocchino yoru.
Ue wo muite arukou.
Namidaga koborenai youni
naki nagara,
aruku, hitoribocchino yoru.
Omoidasu, aki no hi,
hitoribocchino yoru.
Kanashimi wa hoshi no kageni,
Kanashima wa tsuki no kaneingeni.
Ue wo muite arukou.
Namidaka kobore naiyouni,
Naki nagara, fdaruku,
hitoribocchino yoru.
Hitoribocchino yoru.
Mwa..niet veel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:58 schreef peaceman het volgende:
912 1661 Sweet : Love is like oxygenThe Sweet heeft betere nummers
bij=mij?quote:In zijn column schreef peaceman het volgende:
Geen probleem voor sommige mensen, wel voor bij.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik noem een Ballroom Blitz, een Blockbuster en een Action...
Tikfoutje.quote:
Misschien, maar ik erger me dood aan de houding van R2 hierin.quote:En verder heb je natuurlijk gelijk, maar helaas is dat met alle lijstjes overal zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |