Aan iets wat ik even niet terug kan vinden, komt misschien nog...quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me toch af waar MadMaster nu aan moest denken in het vorige topic..
Que?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:y9_HNc6eHNvfrM:https://webshop.libris.nl/Webshop/ProductImages/9789023441908.jpg
Mama vind ik wel een klassieker hoor... voor de rest met je eens!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef Norrage het volgende:
Waarom alleen maar van die commerciele Genesis en/of Phil Collins troep? Waar zijn de genesis klassiekers?
Verstopt In The Cage of in de Musical Box...quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef Norrage het volgende:
Waarom alleen maar van die commerciele Genesis en/of Phil Collins troep? Waar zijn de genesis klassiekers?
Mama is inderdaad heel goed! Op zich is de commerciele Genesis nog wel aardig, beter dan Phil zelf in ieder geval. I Can't Dance is ook wel een goed albumquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mama vind ik wel een klassieker hoor... voor de rest met je eens!
Heb het dit keer toch echt goed geschrevenquote:
Haha, ja dat welquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb het dit keer toch echt goed geschreven
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:35 schreef Timo20 het volgende:
Middag![]()
![]()
Gisteren hebben we 14,5 uur Top 2000 geluisterd
Hoezo verslavend?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef peaceman het volgende:
Corrs weiger ik een plaatje van te posten, wat een overgewaarde prut is dat!
Dan doe ik het wel:quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef peaceman het volgende:
is echt hopeloos verschrikkelijk inderdaad....skyradio ten voeten uit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef peaceman het volgende:
Dat plaatje is juist het grote pluspunt aan de corrsquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef peaceman het volgende:
Ik hou niet van mooi en dom...quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat plaatje is juist het grote pluspunt aan de corrs
voor een keertjequote:
Misschien als ze hun waffel zouden houden, maar ja, dat doen ze niet.quote:
Te Coldplay bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Norrage het volgende:
Het luistert toch stiekem wel heel makkelijk weg. Heb het ook nooit gehaat, maar het is zo...zo...makkelijk
hmm...beetje welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |