Ik vind de Multifl0w skin eromheen wel fijn: Palm Pre-achtig scrollen door je draaiende applicaties.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:08 schreef Aventura het volgende:
Jailbeaken en dan de app Backgrounder erop zetten. Daarmee kun je apps enablen om door te draaien terwijl je andere apps opent en gebruikt.
Oh, ik heb wel een originele. Paar maanden geleden daar gekocht. Zat gewoon in een apple-doosje en is precies hetzelfde als mijn vorige.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Non original staat er wel. But who gives a crap, als ie het maar doet.
Dat ken ik nog niet!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind de Multifl0w skin eromheen wel fijn: Palm Pre-achtig scrollen door je draaiende applicaties.
Ah, bedankt voor de tip. Lijkt me zeker handig!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.multifl0w.com/
Superhandig.Wel een 'betaalde' app.
Ik denk eerder de zoveelste pauper mp3quote:Op zondag 3 januari 2010 23:33 schreef Luco het volgende:
Over een half uur wel een fatsoenlijkse app?
Kansloosquote:Op maandag 4 januari 2010 00:05 schreef Trystar het volgende:
AppEvent heeft vandaag iKITT.
Niet gratis, maar wel super. Informantquote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn jullie tips voor een goede tasks / projectmanagement applicatie?
Ik wil:
- Notificaties / alarms bij taken kunnen zeggen
- Geneste tasks voor gecompliceerde projecten
- Liefst gratis online sync voor backup en evt. desktop editting
- Liefst applicatie ook gratis
[ afbeelding ]
Geetasks synct met Google Tasks en is wel fijn maar mist alarmmogelijkhedenPIM sucks op iPhone en Android
Betalen de mensen hier serieus geld voor normaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |