Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Gefeliciteerd. Meestal is het GFquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik een keer lapo. Komt ook niet heel veel voor hier
Verbaasd me niets.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Meestal is het GF
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Een lekker K&G-bakkie maar ingeschonken
En ik vind bijv DE weer niet lekkerder dan K&Gquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]dat vind ik zulke vieze koffie!
Het gezin waar ik een tijdje heb gewoond, dronk dit altijd. Ik vond het echt niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn first post in dit topic, nietsquote:
Als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn first post in dit topic, nietsaan, gewoon de keiharde waarheid
Ja, was niet echt veel aan de hand verder. Moeders op de achterbank helemaal flippen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:53 schreef Symphonic het volgende:
Volvo nog heel Fles?
Het is shit zulke weggetjes. Hoe voorzichtig je ook rijdt....
morgenquote:
tweede paasdag en tweede pinksterdag kennen ze hier in belgie gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:05 schreef biekske2009 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom we in NL Tweede Kerstdag, Tweede Paasdag, Tweede Pinksterdag enz. hebben en in omringende landen niet?
Hier in belgie is het vandaag gewoon werken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
Duitsland ligt ook gewoon stil vandaag
quote:
dus in Belgie is het een gewone Zaterdag, niets anders dan andere Zaterdagen ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier in belgie is het vandaag gewoon werken.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus in Belgie is het een gewone Zaterdag, niets anders dan andere Zaterdagen ?
ik werkte gisteren ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier in belgie is het vandaag gewoon werken.
jah, en om eerlijk te zijn wist ik dat niet, raar ding toch zo´n grenslijntje, aan de ene kant is het een gewone Zaterdag waar de post bezorgd word, je boodschappen kunt doen en aan de andere kant is het dooie boel en gaan mensen uit verveling naar de woonboulevardquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk raar als je bedenkt hoe katholiek het hier is
verkapte ik woon in een ander land postquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik werkte gisteren ook gewoon.
Jij toch ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapte ik woon in een ander land post
HOAXquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik werkte gisteren ook gewoon.
verkapte 'ik werk voor mezelf' post.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapte ik woon in een ander land post
Relaxtquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef biekske2009 het volgende:
Hoe was jouw eerste kerstdag?
geramd? Gegamba-t? Gegamed? Gegamet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RelaxtFilm gekeken, gagamd en lekker gegeten.
En de jouwe?
of ze gaan naar belgiequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, en om eerlijk te zijn wist ik dat niet, raar ding toch zo´n grenslijntje, aan de ene kant is het een gewone Zaterdag waar de post bezorgd word, je boodschappen kunt doen en aan de andere kant is het dooie boel en gaan mensen uit verveling naar de woonboulevard
voor zover ik weet is Limburg nog altijd een deel van Nederlandquote:
marcquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor zover ik weet is Limburg nog altijd een deel van Nederland
pietlut, maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon toch echt in belgie![]()
in limburg
ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
en ik vind eigenlijk dat dit topic vol moet vandaag
dat weet ikquote:
die zijn niet zo slimquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
maar goed iemand uit de Randstad weet natuurlijk niet dat er ook een Belgisch Limburg is
ben jij eigenlijk een Neder-Belg of een echte Belg ?quote:
Oeh, gegamba-tquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geramd? Gegamba-t? Gegamed? Gegamet?
sorryquote:
Met een stom schortje voorgebonden samen met mn zusje in moeders keuken staan koken, tussendoor tig keer afgewassen, lekker gegeten en veel gelachen, rond 10 uur weer thuisgekomen en weer lekker zitten knutselenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RelaxtFilm gekeken, gagamd en lekker gegeten.
En de jouwe?
nederbelgquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een Neder-Belg of een echte Belg ?
Gevalletje Eigen Schuld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
maar goed iemand uit de Randstad weet natuurlijk niet dat er ook een Belgisch Limburg is
Al jaren niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zal wel komen omdat dat dichterbij isquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier gaan ze naar S'pore, KL, HK of Macau voor een weekje om de feestdagen te omzeilen.
ik heb laatst nog keihard door de straten van Macau gescheurdquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier gaan ze naar S'pore, KL, HK of Macau voor een weekje om de feestdagen te omzeilen.
Oeh, met een schortjequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Met een stom schortje voorgebonden samen met mn zusje in moeders keuken staan koken, tussendoor tig keer afgewassen, lekker gegeten en veel gelachen, rond 10 uur weer thuisgekomen en weer lekker zitten knutselen
heb je dan ook geen stomme schortjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Met een stom schortje voorgebonden samen met mn zusje in moeders keuken staan koken, tussendoor tig keer afgewassen, lekker gegeten en veel gelachen, rond 10 uur weer thuisgekomen en weer lekker zitten knutselen
Nee, scholen hebben we hier nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
Bijnaquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
is het topic al vol ?
en dat ziet er dan weer niet uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
anders hebben we morgen nog steeds kerst in de TT
op de fietsquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb laatst nog keihard door de straten van Macau gescheurd
nu kan ik de TT wel wijzigen, maar dat is voor mietjesmodjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat ziet er dan weer niet uit
schiet al opquote:
we moeten maar gewoon zorgen dat dit topic voor morgen vol isquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu kan ik de TT wel wijzigen, maar dat is voor mietjesmodjes
als we zo doorgaan moet dat best lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten maar gewoon zorgen dat dit topic voor morgen vol is
met een dikke ferrariquote:
uitsluitend kwaliteit wat er hier wordt geleverdquote:
ik heb drie schorten, dus daar schort weinig aanquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef biekske2009 het volgende:
Ikzelf ben niet in het bezit van schortjes, ben geen Saartje jeweetz![]()
Maar ons ma heeft er stapels van in de linnenkast en ze vond dat onze feestelijke kleding schoon moest blijven. Dus kreeg ik een rode met witte bollen erop, zusje kreeg een witte met ouderwetse kant, en de reserveschort had kleine bloemetjes![]()
![]()
![]()
als indah ook even meehelpt moet hetzelfs nog lukken voor 12 uurquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
als we zo doorgaan moet dat best lukken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef biekske2009 het volgende:
Ikzelf ben niet in het bezit van schortjes, ben geen Saartje jeweetz![]()
Maar ons ma heeft er stapels van in de linnenkast en ze vond dat onze feestelijke kleding schoon moest blijven. Dus kreeg ik een rode met witte bollen erop, zusje kreeg een witte met ouderwetse kant, en de reserveschort had kleine bloemetjes![]()
![]()
![]()
je kunt ook te optimistisch zijn, Indah is hard aan het werkquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als indah ook even meehelpt moet hetzelfs nog lukken voor 12 uur
ik heb geen schorten dat is nog beterquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb drie schorten, dus daar schort weinig aan
ze zijn best handig als je zoals ik wat motorisch gestoord bentquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen schorten dat is nog beter
whehehe jij denkt nog aan die aflevering van wegmisbruikers of was het blik op de wegquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonder dat ie in beslag werd genomen
Ja lach er maar om, zo'n schort is nog meer voor schut lopen dan in wit ondergoed onder een blacklight staanquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:40 schreef Klonk het volgende:
en fatsoen, en aardige mensen, en fatsoenlijke porties friet, filevrije wegen, ik hou van Limburg
met doen als ofquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook te optimistisch zijn, Indah is hard aan het werk
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, zo'n schort is nog meer voor schut lopen dan in wit ondergoed onder een blacklight staan
quote:
daar hebben wij een wasmachine voorquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zijn best handig als je zoals ik wat motorisch gestoord bent
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:48 schreef biekske2009 het volgende:
Ben ff koffie tanken. Nog meer liefhebbers?
komt omdat mensen die er verstand van hebben het zo noemenquote:
Uh, das fout, de mensen waar jij hebt over hebt wonen in gebieden waar verstand duidelijk niet aanwezig isquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat mensen die er verstand van hebben het zo noemen
insert handtasje en oeeeeeh geluidjequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, das fout, de mensen waar jij hebt over hebt wonen in gebieden waar verstand duidelijk niet aanwezig is
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat mensen die er verstand van hebben het zo noemen
we gaan lekker zoquote:
beste uitvinding ever die koffiekanquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:52 schreef biekske2009 het volgende:
* biekske2009 schenkt 10 bakken tegelijk in
[ afbeelding ]
Da's altijd lekker, ook bij 30+ gradenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
is wortelenstamppot met gehaktbal kerstwaardig qua eten ?
check!quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's altijd lekker, ook bij 30+ graden
tuinslang, moet je opletten hoe snel ze bewegenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is toch weer gelukt om op te staan
Alleen de kids zijn nog niet tot opstaan te wbewegen
Môgge Symphquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Alles is toch kerstwaardig eten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
Oh okeequote:
Smorgensquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
friet, friet, friet, frietquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles is toch kerstwaardig eten?
Fleschquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeedan trappen we nog even door he
FLESquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.... bijv. tuinbonen / lapbonenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles is toch kerstwaardig eten?
Waarom dat niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.... bijv. tuinbonen / lapbonen
Hoe is het weer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Nou jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Alleen de geur tijdens het koken al... geen kerstgeurtje
Zo ontdooid tijdens het gourmettenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef biekske2009 het volgende:
Moet ff naar de diepvriezer, anders is straks bij het gourmetten niet alle vlees ontdooid
Wat zijn lapbonen??quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.... bijv. tuinbonen / lapbonen
Is ze al klaar met het backuppen van al die films en series? Daar is ze nog wel een tijdje zoet mee heb ik gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:07 schreef Klonk het volgende:
ik wil nu al rust, en mijn vriendin is pas twee dagen van de anderhalve week thuis
Er moet nog een en ander gemarineerd wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ontdooid tijdens het gourmetten
Vieze troep is hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Typo... het is "labbonen"... Tuinbonen en labbonen is hetzelfde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owww tuinbonen zijn zooo lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Typo... het is "labbonen"... Tuinbonen en labbonen is hetzelfde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arme kerelquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:21 schreef Symphonic het volgende:
Hier is de kerst voorbij. Alleen het internet is nog met kerstreces. Damn wat traag.
Zo was het bij ons in de begintijd ook. Van die heerlijke snelheden van 2 kb/s en helemaal blij zijn als je uitschieters naar 7 kb/s had. En dat noemen ze adsl in Portugal
Ga weg, raar iemandquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww tuinbonen zijn zooo lekker
quote:
proest, ze deed iets fout destijds, dus de helft is naar de klote geholpen, lang geleden dat ik zo gelachen hebquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze al klaar met het backuppen van al die films en series? Daar is ze nog wel een tijdje zoet mee heb ik gehoord
Nee, kom binnen en help biek en mij van die vieze paardeshit afquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of kom binnen, maar laat je bordje knauwbonen (Brabants) maar buiten staan
... lust ik ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Weet ik het goed gemaakt: eert ik voor jullie de tuinbonen op, kunnen jullie de oliebollen koud maken
ik voer mijn paarden echt geen tuinbonenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kom binnen en help biek en mij van die vieze paardeshit af
godzijdank dat ik niet de enige ben die echt de schurft heeft aan oliebololen.quote:
En de bank lag lekker? Of is ze niet zo erg?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
proest, ze deed iets fout destijds, dus de helft is naar de klote geholpen, lang geleden dat ik zo gelachen heb
Ik eet beide, alleen niet tegelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Weet ik het goed gemaakt: eert ik voor jullie de tuinbonen op, kunnen jullie de oliebollen koud maken
Symquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Prima, geef maar opquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Symphonic het volgende:
gelukkig is ze niet zo erg en kon er na een tirade van scheldwoorden om gelachen wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de bank lag lekker? Of is ze niet zo erg?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
tuinslang, moet je opletten hoe snel ze bewegen
Flesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is wel zo makkelijk als het wel ontdooit isquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef biekske2009 het volgende:
Moet ff naar de diepvriezer, anders is straks bij het gourmetten niet alle vlees ontdooid
whehehequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
fucking trauma's aan die dingen![]()
Op Oudejaarsavond MOESTEN mijn zus en ik altijd eerst een bord gestoofde tuinbonen opeten. Met paprikaen gekookt spek
Eerder mochten we niet aan deoliebollen
en
appelbeignets
beginnen.
Maar ja als je eenmaal vol zit met dat varkensvoer kan er geen oliebol meer bijMijn mensenrechten, wat DOE je
en ik ben ook weer terug dus nou moet het wel gaan lukkenquote:
100 km om te winkelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo even shoppen hier vlakbij. (100 km heen en 100 km terug) maar het zal wel de moeite waard zijn...
Ik zet de auto wel op mijlenteller dan lijkt het minder ver
maar dan rij je ook minder hardquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo even shoppen hier vlakbij. (100 km heen en 100 km terug) maar het zal wel de moeite waard zijn...
Ik zet de auto wel op mijlenteller dan lijkt het minder ver
je wil de laatste projecten gaan doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik even een afsprintplannetje in elkaar schroeven voor de komende dagen
als je de lapo hebt mag je hem makenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet een leuke tt voor het volgende topic:
[KSC # 1615] Tuinbonen in Traumasaus
Ik ga er vandoor, tot vanavond:W
Ga ik niet redden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je de lapo hebt mag je hem maken![]()
dat zal wel iets heel speciaals moeten zijnquote:
Voor dit jaar wel hequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil de laatste projecten gaan doen
whehehequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ga ik niet redden.
Ik ben weg...
*Poef
Heb je de bandjes waar het op staat nog wel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:11 schreef biekske2009 het volgende:
Ik stam volgens het door mijn pa's broer opgezette stamboomonderzoek af van Duitse zeerovers (rond 1400)Helaas zijn alle documenten in het Commodore-64 tijdperk verloren gegaan
![]()
Commodore 64 is een heldenapparaatquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pfff de Port was heerlijk, de witte wijn was nog lekkerder en het bier smaakt ook best.
Owww en we stammen uit hetzelfde tijdperk.... Commodore 64
of mischien woont ie wel heeeeeeeel erg achterafquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal wel iets heel speciaals moeten zijn
de laatste stukken belgie nogquote:
Jepquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de laatste stukken belgie nog
dat denk ik dus eerderquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
of mischien woont ie wel heeeeeeeel erg achteraf
hoeveel van duitsland moet je nog doen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JepEN nog wat dingetjes in NL en nog even in Duitsland de nieuwe planner op CD halen
1x per maand rij ik ook 100 km voor de boodschappen maar dan ben ik wel naar duitsland geweestquote:
altijd slim, boodschappen doen in Duitslandquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1x per maand rij ik ook 100 km voor de boodschappen maar dan ben ik wel naar duitsland geweest
hij is wel weinig hier vandaagquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Indahhhhhhhhh, schokte je erg? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)reft-Indonesie.dhtml
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
altijd slim, boodschappen doen in Duitsland
Nee, daar hadden de kids met hun first sony muziek overheen gezetquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je de bandjes waar het op staat nog wel?
fijne kidsquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee, daar hadden de kids met hun first sony muziek overheen gezet
dat heb je goed gedaan andersom zou het geen succes wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
De kip ligt in de oven, de zoete witte wijn in de koelkast.
Met warme witte wijn kun je anders een lekkere grog makenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb je goed gedaan andersom zou het geen succes worden
tenzij je iets bijzonders wilt eten voor kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Tja, hadden we de cassettes maar in het kluisje moeten opbergen...
maar daarvoor hoef je de wijn niet voor in de oven te leggenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Met warme witte wijn kun je anders een lekkere grog maken
eerder dat je niks meer wilt etenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
tenzij je iets bijzonders wilt eten voor kerst
verniel zequote:
Met wat K3, Kus of hoe heet het allemaal ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Gourmetten. Dat staat hier ook op het program vandaagquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef biekske2009 het volgende:
MPGquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wat K3, Kus of hoe heet het allemaal ook niet?
[..]
Gourmetten. Dat staat hier ook op het program vandaag.
Niets van gemerkt op 2.600 km afstand.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Indahhhhhhhhh, schokte je erg? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)reft-Indonesie.dhtml
quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets van gemerkt op 2.600 km afstand.
Dat ziet zelfs een Indonesier.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch welquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ziet zelfs een Indonesier.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zit jij ook op 2.600 km afstand van die aardbeving ja? Da's toevallig.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Je bent vergeten er een paar nulletjes bij te zetten
toch ff checken of de kip erin ligt en niet de fles wijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com gaat even in de oven kijken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch ff checken of de kip erin ligt en niet de fles wijn
hij is goedquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel van duitsland moet je nog doen?
* indahnesia.com kijkt verbaasd rond.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet verder vertellen dat ik nou bij jouw ben
Volgens mij vergist GF zich, en dobbert op zn rug rond maar dan wel 2600km aan de andere kant van het epicenterquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com kijkt verbaasd rond.
Ja precies, never trust an Indonesian with your bottle of sweet white wine and (to be) grilled chicken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch ff checken of de kip erin ligt en niet de fles wijn
zoveel nogquote:
kijk maar wie er langs je vriendin zitquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com kijkt verbaasd rond.
Dat mag ik toch hopen, heb geen zin die kip met allerlei fokkers te moeten delen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Volgens mij vergist GF zich, en dobbert op zn rug rond maar dan wel 2600km aan de andere kant van het epicenter
Nog een mokkelquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk maar wie er langs je vriendin zit
anders is ie pleite en heb jij geen etenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja precies, never trust an Indonesian with your bottle of sweet white wine and (to be) grilled chicken.
De schoonmaakster? JIJ?!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk maar wie er langs je vriendin zit
dat risico acht ik vrij klein gelukkig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders is ie pleite en heb jij geen eten
en extra lekker met dot mayonaisequote:
is dat een genot ja?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
en extra lekker met dot mayonaise![]()
nu de afwas, onder het genot van de Top 2000
hebbertquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen, heb geen zin die kip met allerlei fokkers te moeten delen.
quote:
gelukkig ik was al bang dat je de deze zou gaan missenquote:
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, die eerder bleef voor een nachtje is leuker.
Weet je hoeveel stations Duitsland heeft?quote:
IBTLquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig ik was al bang dat je de deze zou gaan missen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoeveel stations Duitsland heeft?
Hey, hij zegt niks over zijn vriendinquote:
oeps dat zijn er idd veelquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, hij zegt niks over zijn vriendin...
Daar ben je wel ff zoet mee jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik een keer lapo. Komt ook niet heel veel voor hier
Dát komt me bekend voorquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was niet echt veel aan de hand verder. Moeders op de achterbank helemaal flippen natuurlijk
Nee hoor, dan hebben ze vrije dagen over voor al die Heiligen die ze nog (H)erkennenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk raar als je bedenkt hoe katholiek het hier is
Nooit van actie commité VLAP gehoord?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge Symquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
en extra lekker met dot mayonaise![]()
nu de Top 2000, onder het genot van de afwas
smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik kan beginnen aan de vreet.
Tot later.
Open deuren, onweerstaanbaar !
dan krijg ik altijd zin in een lekkere ribsteakquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb teveel gedacht aan Afrikaanse hongernegertjes, daar krijg je trek van jeweets.
jij bent ERRUGGquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Klonk het volgende:
of xylofoonspelen, wil ik ook altijd als ik hongernegertjes zie
Ik dacht dat jij inmiddels wel genoeg afgevallen was?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Klonk het volgende:
of xylofoonspelen, wil ik ook altijd als ik hongernegertjes zie
Dan krijg ik van die niet zo'n kerst achtige gedachten over de hoge omes bij de "liefdadigheidsinstellingen" die top salarissen overhouden aan de inzamelingen die voor die hongernegertjes gedaan worden ....quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb teveel gedacht aan Afrikaanse hongernegertjes, daar krijg je trek van jeweets.
Blijft was!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Schaaaaaat, als de was opgevouwen wordt WAS die al gewassen
Zolang jij maar niet op de gedachte komt om ongewassen goed op te vouwen en in de kast te leggenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb hoogstens een wat zwart bruin gevoel voor humor
fiets zequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Klonk het volgende:
en nu ga ik lekker fietsen, tot in het volgende topic
Fiets ze en tot laterquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Klonk het volgende:
een kleurling gevoel voor humor dan eerder, is politiek wat correcterquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die term ben ik nu al zoooooo dikwijls tegengekomen, maar snappum nog steeds niet....
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet die Belgische vrouwen ook alles voorzeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ietsie Bietsie Te Laat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nog zo'n kreet... wat is IBTL:?![]()
vreet zequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik kan beginnen aan de vreet.
Tot later.
fiets ze klonkquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Klonk het volgende:
In Before The Lockquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nog zo'n kreet... wat is IBTL:?![]()
hier ookquote:
dat moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:09 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
En ik ga nog ff verder met strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |