Truste BXquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef BrandX het volgende:
zo, volgevreten en volgezopen, en nu lekker naar mijn bedje toe
Tot morgen luitjes
Oeh, klinkt goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef BrandX het volgende:
zo, volgevreten en volgezopen, en nu lekker naar mijn bedje toe
Tot morgen luitjes
Je keek naar de herhaling van de All You Need Is Love kerstspecial?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik word gewoon echt helemaal blij van wat er nu op tv is
Dudequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je keek naar de herhaling van de All You Need Is Love kerstspecial?
Het had toch gekundquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
Het beste uit Top 2000-a-go-go
Truste DMquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had toch gekund.
Maar ik vind het een mooie bedtijd, dus welterusten.
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had toch gekund.
Maar ik vind het een mooie bedtijd, dus welterusten.
Van dit soort wegen krijg ik zo het schijtquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, net terug van kerstdiner bij familie. Familie woont in het bos. In het bos zijn de wegen.... kijkt u zelf maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Familie in het bos had gelukkig een enorme 4x4 Amerikaan boot, en die heeft ons eruit getrokkenZou hou je nogeens een verhaal over aan zo'n avond, niewaar
mooie tijd om de kaarsjes aan te steken.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooie tijd om de kaarsjes aan te steken.
Jammer dat het nog te vroeg is om naar bed te gaan
Je moet die Belgische vrouwen ook alles voorzeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet die Belgische vrouwen ook alles voorzeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik geef er cursus in hoor(en ik vraag er niet veel voor
)
Juin uit Eigen Tuin!
euhh waarin ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik geef er cursus in hoor(en ik vraag er niet veel voor
)
Is bekend en wordt gebezigd, wat niet uitsluit dat enige kaarsjes en hun verspreidde licht enige gevoelens zouden kunnen doen opbloeienquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:13 schreef biekske2009 het volgende:
Heren, mag ik u er ff op wijzen dat er meerdere topics zijn in dit gigantische forum, waar menigeen zich kan vermaken met lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |