Sterke drank heeft ook een zekere geur en werkt uitstekendquote:Op woensdag 30 december 2009 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zat een vrouw bij de dierenarts vanochtend die een rustgevende geurstekker kwam halen. Zou dat voor mensen ook werken
Haha. Nah, als vandaag een indicatie is, gaat het morgen erg meevallen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sterke drank heeft ook een zekere geur en werkt uitstekend.
LOL Koos. Jij bent gek op katten begrijp ik hieruitquote:Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Je moet je kat platspuiten Disana, net van de dierenarts gehoord
Whehe, ik ben gewoon hetero. Net als sp3c en frutselquote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef voyeur het volgende:
Ik wist heul niet dat jij homo was Paddy. Van SP3c was het al lang duidelijk en Frutsel rommelt tussen de lakens, maar jou zag ik altijd als het boegbeeld van heterosexueel Nederland
En kan iemand Disana wekken: die is al uren over tijd!
Het lijkt hier nu al oud en nieuw buiten. Normaal lopen zonder met knalvuurwerk bekogeld te worden is er niet bij. Er iets van zeggen is taboe.quote:Met zijn allen dansen op het grote plein, champagne delen met onbekenden en twaalf druiven eten terwijl je een rode onderbroek voor geluk draag is zo´n beetje de traditie. Vuurwerk en drankmisbruik heb ik nog niet gezien.
Ik ben juist dol op katten. Heb er hier twee rondlopenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL Koos. Jij bent gek op katten begrijp ik hieruit
Overigens heb ik ooit een dove bejaarde kat gehad die rustig om twaalf uur in de vensterbank ging zitten kijken.
Wat is het weer wisselvallig. De wind en de sneeuw zijn verdwenen.
Nou moe, ik dacht de hele tijd dat zij mannen waren.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef paddy het volgende:
Whehe, ik ben gewoon hetero. Net als sp3c en frutselEn nog vrouw ook
Ja wat raar is dat toch, het is hier precies zo. Terwijl het gewoon verboden is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef paddy het volgende:
Het lijkt hier nu al oud en nieuw buiten. Normaal lopen zonder met knalvuurwerk bekogeld te worden is er niet bij. Er iets van zeggen is taboe.
Op de een of andere manier had ik jou niet als poezenliefhebber ingeschat, sorry sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben juist dol op katten. Heb er hier twee rondlopen
Het was ook geen geintje. Je kunt een kat echt een pilletje geven waardoor ie de hele nacht bedweld is. Veel huisdierbezitters gebruiken die krengen elk jaar. De mijne niet, want dat zijn bikkels.
Vuur stoken is leuk inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef paddy het volgende: Het vuurtje stoken is veel gezelliger met z'n allen en hebben we onze handen vol aan de kinderen bij het vuur weg houden (bij mijn schoonfamilie dan).
Frutsel en sp3c zijn ook mannen hoor. Echte mannen. sp3c is zelfs enorm groot! Ik ben vrouw..ook in mijn strekenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe, ik dacht de hele tijd dat zij mannen waren.
[..]
Ja wat raar is dat toch, het is hier precies zo. Terwijl het gewoon verboden is.
Hukkie veel plezier, ik wist niet dat vuurwerk zo goedkoop is? Zelf koop ik het nooit, ben er veel te bang voor
Paddy hier op de kruising mag elk jaar legaal een brandstapel van kerstbomen liggen. Dat is zo'n mooi gezicht als de lucht verder blauw staat van de vuurwerkdamp.
Kerstbomen branden goed iddquote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vuur stoken is leuk inderdaad. Zal er bij ons wel weer een beetje van komen
Yep morgen tegen de middag weer terug denk ikquote:Op donderdag 31 december 2009 09:49 schreef Disana het volgende:
Du_ke, ben je de hele dag weg? Veel plezier dan en een goede jaarwisseling ook voor jou.
Je gaat vast wat leuks doen. Veel plezier!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep morgen tegen de middag weer terug denk ik.
Jee wat akelig, inderdaad, het zal je auto maar zijn. Ik hoop ook dat ze vastgezet worden, de etters.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:14 schreef paddy het volgende:
En jawel hoor
Auto in de fik op de parkeerplaats, terwijl de politie net weg was na een relletje gesust te hebben.
Weer iemand die een paar maand kan gaan sparen om naar zijn werk te kunnenZal je auto maar zijn
Voordeel dat de auto's die er nog staan even beschermt worden door de politie. Op elke hoek een politie auto. Auto van zoon is net opgehaald door de familie. Komen ons later wel halen.
Mochten ze de daders pakken hoop ik dat ze de eerste jaren vastgezet gaan worden tijdens oud en nieuw. gewoon oudejaarsdag oppakken en 2 januari weer vrij. Even hard werken zodat ze voor de eigenaar van de auto die ze in de brand hebben gestoken, een gelijkwaardige auto kunnen halen.
Iets nieuws is het niet hoor ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |