quote:Bikes Using Mercedes/Smart Parts
Andreas Loersch's BMW K80 Smart Bike.
Andreas Loersch shows his BMW K80 CDI at the 2009 Hamm rally. It sports one of the 800cc Mercedes engines.
Da's eigenbouw. Een BMW motorfiets met daarin een Smartblokje gehangen. (Smart is een samenwerkingsprojectje tussen Mercedes-Benz en Swatch)quote:Op donderdag 31 december 2009 02:17 schreef kitao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat dit moet voorstellen , een merceses / smart / bmw ?
Is volgens mij wel een diesel , ik pluis het uit.
http://www.dieselbike.net/mercedes/mercedes.htmquote:The engine is a Smart 800cc unit while the gearbox is Harley D.
quote:
Goeie nacht , thnx .quote:Op donderdag 31 december 2009 02:22 schreef JJH het volgende:
Trouwens als je op diesel en motorfiets googled krijg je al eerste resultaat al deze site.
Nederlands initiatief. Ook weer met een MB blokje.
Dat was het trouwens voor mij. Ik ga pitten, morgen een lange dag voor de boeg.
Laat mij eens meelachen , jullie reageren op de motoren maar ik heb geen idee wat PTA SC holt is.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:25 schreef senesta het volgende:
![]()
Dat dacht ik ook hahahaha, ik heb heul geen verstand van auto's en motoren en zo
truste troveyquote:Op donderdag 31 december 2009 02:44 schreef trovey het volgende:
Ik ga slapen...slaap ze als je er aan toe bent....tot laterz
http://en.wikipedia.org/wiki/1955_Le_Mans_disasterquote:The 1955 Le Mans disaster occurred during the 1955 24 Hours of Le Mans when a racing car involved in an accident flew into the crowd, killing the driver (Pierre Levegh) and 84 spectators. 100 people were injured in the accident. In terms of human toll, it is the most catastrophic accident in motorsports history.
[...]
After winning also the last major race of the 1955 season, the Targa Florio, Mercedes-Benz announced that they would no longer participate in factory sponsored motorsport in order to concentrate on development of regular cars. The self-imposed ban on circuit racing lasted until the 1980s.
Proest lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 07:52 schreef bigbird het volgende:
Goedemorgen! Onze kat wilde vanmorgen niet van de voor de oliebollen in whisky geweekte rozijnen en krenten afblijven
Fijn he zo op de vroege morgenquote:
Kom je mijn auto ook doen dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:22 schreef bigbird het volgende:
Haha, sjah, moesten wij ook. Vond het niet zo erg. Vind het eigenlijk wel leuk
Wehehehe, hier nietquote:Op donderdag 31 december 2009 08:20 schreef Loveless85 het volgende:
krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |