Hee, jij bent er ook weer, heelhuids.quote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
Koos! Je bent er weer! En heelhuids, dat is nog het allermooiste.
Tut-tut-tut Koos, niet aan da bûbbels?..quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, er glijden daar heel wat kontjes van de berg af. Echt genieten geblazenMaar die snobs zijn inderdaad geweldig om te zien. Vind het een hele prestatie om op decadente wijze te skien. Ik gedroeg mij gelukkig als een typische simpele Hollander. Polonaise in de apres- en praatjes met jan en alleman
![]()
Prima prima, hoewel een NWS meet sowieso wel interessant zou zijn. Als niemand me maar een blauw oog gaat slaan vind ik 't best.quote:NWS-meeting in Oostenrijk![]()
Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
Koos! Je bent er weer! En heelhuids, dat is nog het allermooiste.
Nee, daar is Oostenrijks bier veel te lekker voorquote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Tut-tut-tut Koos, niet aan da bûbbels?..![]()
Lijkt mij ook wel een goed planquote:Prima prima, hoewel een NWS meet sowieso wel interessant zou zijn. Als niemand me maar een blauw oog gaat slaan vind ik 't best.
Das Bier und die Mädeln.quote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, daar is Oostenrijks bier veel te lekker voor![]()
Ik ben voor, hehe..quote:Lijkt mij ook wel een goed plan![]()
Ach, je had wat kunnen breken toch? En dat is niet gebeurd gelukkigquote:Op zondag 27 december 2009 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Maar wat een warm onthaal van de NWS-crew
Pardon?quote:Op zondag 27 december 2009 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, jij bent er ook weer, heelhuids..
Verrassend..
Genietenquote:
Dat zal wat wordenquote:Ik ben voor, hehe..
quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genieten![]()
[..]
Dat zal wat worden
Ik zat ook even te kijken bij het woord "verrassend"quote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
Wat bedoel je? Ik begrijp je post niet goed.
Ja, wacht nog op antwoord. Vond dit een beetje aparte reactie.quote:Op zondag 27 december 2009 23:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zat ook even te kijken bij het woord "verrassend"
Dus ook nieuwsgierig hoe hij dat bedoelde
Gasthof zum Pommer boeken?quote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef Hukkie het volgende:
NWS meet in Oostenrijk lijkt me een prima plan
Slecht plan, dat kan ik af op de fiets. Daar is geen lol aan te beleven.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef De_Ruyter het volgende:
Ach misschien komen we niet verder dan Katwijk am Mer..
Utrecht dan, mooi in het midden.quote:Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Slecht plan, dat kan ik af op de fiets. Daar is geen lol aan te beleven.
Tenzij je thee wilt drinken bij Hitlers geboorte-huis snap ik 't niet nee.quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef voyeur het volgende:
Niets zo leuk als mopjes maken die niemand snapt
Maar geef toe dat ik je een handje moest helpen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Tenzij je thee wilt drinken bij Hitlers geboorte-huis snap ik 't niet nee.
EIN TASSE CAFE.. SOFORT!!!![]()
Toegegeven, ik moest eerst denken aan een heerlijk terrasje in het zonnetje, met een koud biertje.quote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar geef toe dat ik je een handje moest helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |