Lafjes hoor. Eerste dag waren mijn neefjes en ik ook de debielen van de klas, maar aan het eind van de week kon ik toch aardig de pistes af. Hoewel ik moet bekennen dat het dun mij af en toe wel door de broek liep. Dan was de apres ski veiligerquote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik ging de eerste keer dat ik op die dingen stond van de piste af, en dacht dat 't wel simpel zou zijn. En ik crashte meteen met volle snelheid tegen een boom.
Dus toen maar kreupel naar beneden gewandeld en de après ski in gedoken. Dus ik denk dat jij er wat meer succes mee hebt gehad.![]()
Mijn eigen koppigheid, ik weet 't, maar toch..
Gewoon een keertje naar Winterberg, daar zijn de pistes ook niet al te steilquote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me geweldig om een keer te gaan skien, ik ben een allochtoon die van sneeuw en kou houd
Iets anders behoort niet tot de mogelijkheden bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Als schipperskind of onbehandelbare tiener ?
Haha naja ik heb dan ook niks geen les gevolgd of wat dan ook, ik ben gewoon zo'n winkel in gestapt en heb van die ski's gehuurd en ben naar de lift gelopen. Daar die dingen aanklikken en van de berg af gaan, en dat ging nogal zuur.quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lafjes hoor. Eerste dag waren mijn neefjes en ik ook de debielen van de klas, maar aan het eind van de week kon ik toch aardig de pistes af. Hoewel ik moet bekennen dat het dun mij af en toe wel door de broek liep. Dan was de apres ski veiliger
Als wees ?quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Stali het volgende:
Iets anders behoort niet tot de mogelijkheden bedoel je?
Ach kom op Kitao, een leuke wintersport vakantie is geen kapitalistische uitbundigheid, het is gewoon lol hebben in de sneeuw met andere mensen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef kitao het volgende:
Leuk die Zwitserse kapitalistenverhalen over uitbundige skifestijnen.
![]()
Dan was ik toch slechter af toen ik als militair gedwongen werd skilessen te volgen om langs het IJzeren Gordijn te patrouilleren.....
Ondertussen wel de publieke middelen plunderen met die gipsvluchten....quote:Op zondag 27 december 2009 22:13 schreef De_Ruyter het volgende:
Ach kom op Kitao, een leuke wintersport vakantie is geen kapitalistische uitbundigheid, het is gewoon lol hebben in de sneeuw met andere mensen.
Niet iedereen breekt z'n been, godzijdank.quote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Ondertussen wel de publieke middelen plunderen met die gipsvluchten....
Tsja, dat is ook dom. Een lesje is zeker aan te raden, vooral als je nog nooit op latten heb gestaan. En ik een kapitalist?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Haha naja ik heb dan ook niks geen les gevolgd of wat dan ook, ik ben gewoon zo'n winkel in gestapt en heb van die ski's gehuurd en ben naar de lift gelopen. Daar die dingen aanklikken en van de berg af gaan, en dat ging nogal zuur.
De mogelijkheid tot lessen waren er wel, maar ik dacht bij mezelf "hoe moeilijk kan dat nou zijn". Met alle gevolgen van dien.![]()
![]()
Wellicht in de toekomst weer een maal, maar dan mét les
Decadente materialist dat je d'r bent!quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook dom. Een lesje is zeker aan te raden, vooral als je nog nooit op latten heb gestaan. En ik een kapitalist?![]()
Al voelde ik me wel een rijkelui's mannetje de afgelopen dagen
Alleen de krikkebenen hoop ik ...quote:Op zondag 27 december 2009 22:26 schreef De_Ruyter het volgende:
Niet iedereen breekt z'n been, godzijdank.![]()
Vraag Koos maar..
Je weet niet halfquote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Decadente materialist dat je d'r bent!
Geen Gucci zonnebril en een pak van Armani of iets? Dat valt me toch tegen, alleen het plebs kleed zich in skikleding, een ware baas gaat in driedelig Italiaans maatpak naar beneden.quote:Op zondag 27 december 2009 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet niet half![]()
Al was dat elitaire er snel vanaf toen ik met een kerstmuts van de piste afging, gekleed in plebs-skikleding.
Als Cramer het kan, dan mogen wij het ook.quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef kitao het volgende:
Laat staan de CO2 -vergiftiging die het vliegtuig uitbraakt...
God, je wilt niet weten hoeveel van de ultiem-gebruinde figuren gehuld in dure kledij ik de piste af heb zien glijden.quote:Op zondag 27 december 2009 22:36 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Geen Gucci zonnebril en een pak van Armani of iets? Dat valt me toch tegen, alleen het plebs kleed zich in skikleding, een ware baas gaat in driedelig Italiaans maatpak naar beneden.
Die mensen zijn het allerleukste om naar te kijken als ik eerlijk moet zijn haha, met uitzondering natuurlijk van de leuke dames op latjes, maar die heb je ook in de après ski. Snobs op latten echter..quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, je wilt niet weten hoeveel van de ultiem-gebruinde figuren gehuld in dure kledij ik de piste af heb zien glijden.![]()
Leuk te horen man, altijd goed als iets zo goed bevalt, vooral nog een keer gaan dan, wat houd je tegen.quote:Maar is wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Sterker, ik zorg dat ik volgende winter een baantje heb in Oostenrijk.
Ik doe in dit soort topics niet aan terug lezenquote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , dat zei je al , begrijpend lezen is ook een kunst , zelfs voor moderators blijkbaar.
ik kon het niet laten , crewbashing , vergeef me Paddy.
Ik heb één keer op die dingen gestaan. Op zo'n neppiste. Had het gevoel dat ik volledig geperforeerd was door al die valpartijen. Dat deed zeerquote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook dom. Een lesje is zeker aan te raden, vooral als je nog nooit op latten heb gestaan. En ik een kapitalist?![]()
Al voelde ik me wel een rijkelui's mannetje de afgelopen dagen
Je zou niet de eerste zijnquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, je wilt niet weten hoeveel van de ultiem-gebruinde figuren gehuld in dure kledij ik de piste af heb zien glijden.![]()
Maar is wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Sterker, ik zorg dat ik volgende winter een baantje heb in Oostenrijk.
Ja, er glijden daar heel wat kontjes van de berg af. Echt genieten geblazenquote:Op zondag 27 december 2009 22:43 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Die mensen zijn het allerleukste om naar te kijken als ik eerlijk moet zijn haha, met uitzondering natuurlijk van de leuke dames op latjes, maar die heb je ook in de après ski. Snobs op latten echter..![]()
NWS-meeting in Oostenrijkquote:Leuk te horen man, altijd goed als iets zo goed bevalt, vooral nog een keer gaan dan, wat houd je tegen.
Vallen hoeft geen pijn te doen. Je moet gewoon goed vallenquote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb één keer op die dingen gestaan. Op zo'n neppiste. Had het gevoel dat ik volledig geperforeerd was door al die valpartijen. Dat deed zeer![]()
Gelukkig maar, stel dat ik FOK had moeten missenquote:Maar jij bent gelukkig weer heelhuids thuis
Hee, jij bent er ook weer, heelhuids.quote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
Koos! Je bent er weer! En heelhuids, dat is nog het allermooiste.
Tut-tut-tut Koos, niet aan da bûbbels?..quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, er glijden daar heel wat kontjes van de berg af. Echt genieten geblazenMaar die snobs zijn inderdaad geweldig om te zien. Vind het een hele prestatie om op decadente wijze te skien. Ik gedroeg mij gelukkig als een typische simpele Hollander. Polonaise in de apres- en praatjes met jan en alleman
![]()
Prima prima, hoewel een NWS meet sowieso wel interessant zou zijn. Als niemand me maar een blauw oog gaat slaan vind ik 't best.quote:NWS-meeting in Oostenrijk![]()
Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
Koos! Je bent er weer! En heelhuids, dat is nog het allermooiste.
Nee, daar is Oostenrijks bier veel te lekker voorquote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Tut-tut-tut Koos, niet aan da bûbbels?..![]()
Lijkt mij ook wel een goed planquote:Prima prima, hoewel een NWS meet sowieso wel interessant zou zijn. Als niemand me maar een blauw oog gaat slaan vind ik 't best.
Das Bier und die Mädeln.quote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, daar is Oostenrijks bier veel te lekker voor![]()
Ik ben voor, hehe..quote:Lijkt mij ook wel een goed plan![]()
Ach, je had wat kunnen breken toch? En dat is niet gebeurd gelukkigquote:Op zondag 27 december 2009 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Maar wat een warm onthaal van de NWS-crew
Pardon?quote:Op zondag 27 december 2009 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, jij bent er ook weer, heelhuids..
Verrassend..
Genietenquote:
Dat zal wat wordenquote:Ik ben voor, hehe..
quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genieten![]()
[..]
Dat zal wat worden
Ik zat ook even te kijken bij het woord "verrassend"quote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
Wat bedoel je? Ik begrijp je post niet goed.
Ja, wacht nog op antwoord. Vond dit een beetje aparte reactie.quote:Op zondag 27 december 2009 23:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zat ook even te kijken bij het woord "verrassend"
Dus ook nieuwsgierig hoe hij dat bedoelde
Gasthof zum Pommer boeken?quote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef Hukkie het volgende:
NWS meet in Oostenrijk lijkt me een prima plan
Slecht plan, dat kan ik af op de fiets. Daar is geen lol aan te beleven.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef De_Ruyter het volgende:
Ach misschien komen we niet verder dan Katwijk am Mer..
Utrecht dan, mooi in het midden.quote:Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Slecht plan, dat kan ik af op de fiets. Daar is geen lol aan te beleven.
Tenzij je thee wilt drinken bij Hitlers geboorte-huis snap ik 't niet nee.quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef voyeur het volgende:
Niets zo leuk als mopjes maken die niemand snapt
Maar geef toe dat ik je een handje moest helpen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Tenzij je thee wilt drinken bij Hitlers geboorte-huis snap ik 't niet nee.
EIN TASSE CAFE.. SOFORT!!!![]()
Toegegeven, ik moest eerst denken aan een heerlijk terrasje in het zonnetje, met een koud biertje.quote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar geef toe dat ik je een handje moest helpen.
En daarom plaatste ik eerst ook alleen de naam van het pensionnetje.quote:Op maandag 28 december 2009 00:33 schreef Disana het volgende:
Het staat gewoon in de titel van de jpg.
Welterusten
En ik vergat de welterusten. Morgen weer om 6 uur op? Ik hoop niet van de partij te zijn deze keer.quote:Op maandag 28 december 2009 00:33 schreef Disana het volgende:
Het staat gewoon in de titel van de jpg.
Welterusten
Vreemd, smijt je meteen met het gezicht op de feiten. Dat zo'n leuk dorpje in de zo'n huis heeft gevest aan een kind dat opgroeide tot een van de grootste monsters der mensheid.quote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
En daarom plaatste ik eerst ook alleen de naam van het pensionnetje.
Overigens staat op die steen voor dat voormalig gasthaus tegenwoordig dit
[ afbeelding ]
Mama hitler moest joden dienen en naar men zegt heeft dat de verarmde familie en een zeker kind sterk beinvloed. Ik geloof er niet zo in, want anti-semitisme was gewoon een popi thema, maar dat is geen SC topic.quote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Vreemd, smijt je meteen met het gezicht op de feiten. Dat zo'n leuk dorpje in de zo'n huis heeft gevest aan een kind dat opgroeide tot een van de grootste monsters der mensheid.
Vreemd genoeg is geschiedenis nou juist een onderwerp waar mijn interesse ligt, en lees er veel over. Echter zo zie je maar weer, ik sla niet alles volledig op. Maar mijn interesse ligt ook voornamelijk op een tijdsperiode iets eerder dan dat, met het imperialisme.quote:Op maandag 28 december 2009 00:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mama hitler moest joden dienen en naar men zegt heeft dat de verarmde familie en een zeker kind sterk beinvloed. Ik geloof er niet zo in, want anti-semitisme was gewoon een popi thema, maar dat is geen SC topic.
Ik dacht overigens ook niet dat jij een bruinhemd was, maar wel dat je je geschiedenis beter zou kennen, maar daar hebben we het elders al over gehad.
Don´t try me on thatquote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is geschiedenis nou juist een onderwerp waar mijn interesse ligt, en lees er veel over. Echter zo zie je maar weer, ik sla niet alles volledig op. Maar mijn interesse ligt ook voornamelijk op een tijdsperiode iets eerder dan dat, met het imperialisme.
Jawel, het CDA staat op het dieptepunt in de peilingen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef kitao het volgende:
Gezellig hier , gaat t over Hitler die samen met de Duitse Joden de loopgraven heeft verdedigd tegen de Angelsaksen en daarna met de anti-semitische wind ging meewaaien ?
Vervolgens vanwege het niet redden van zijn moeder door de ziekte kanker hier de Joodse huisarts op ging aankijken ?
Is er nog vrolijk NWS?
Why, ook jouw favo periode?quote:
Oh niet nodig, als iemand er meer kennis over heeft als mij dan is het goed hoor.quote:
Heb je even niets te doen?quote:Op maandag 28 december 2009 06:56 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen
Weer: In de vroege ochtend lichte regen, later overwegend droog.
Nieuws: Britse toeriste ontdekt tijdens het fotograferen een drijvend lijk in de haven van Rotterdam. In Iran zouden gisteren rond de 300 betogers zijn opgepakt. Na het ongeluk van medewerkers van de Beagle, een Darwin project van de VPRO, is alsnog een tweede dode gevallen; historica Jane Cameron is aan haar verwondingen overleden.
Hahahaha.quote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je even niets te doen?
En voor die andere; dank je. Meteen toegevoegd
Ja, het nieuws over die histiruca gevonden idd. Wat een lang gevechtquote:Op maandag 28 december 2009 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik was zelfs nog vergeten het dagelijkse rare bericht van de dag te posten.
Maar ik neem aan dat je bedoelt dat je er een topic over wilt zien? Dat hangt af of er meer nieuws over is, zal even zoeken.
Edit: Ah, ik zie dat je het topic hebt gevonden en het trieste nieuws hebt toegevoegd![]()
Ja triest dat het na al die tijd toch nog verkeerd afloopt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, het nieuws over die histiruca gevonden idd. Wat een lang gevecht
Maar voor die andere wasbedoeld
Bedankt alvast?
Ik had al twee uur weg moeten zijn dus ga nu maar gauw
Bronquote:Turkije gaat Italië om teruggave van de botten van Sint-Nicolaas vragen. De minister van Cultuur kondigde dat aan als onderdeel van een offensief om Turks erfgoed terug te krijgen.
Nicolaas was bisschop van het Griekse Myra, bij het tegenwoordige Demre in Turkije. Toen Myra in 1087 werd veroverd door Turkse moslims, werden zijn resten door Italiaanse zeelui meegenomen naar Bari, waar ze nog steeds liggen.
In 1997 vroeg Turkije al eens om de teruggave van Sint-Nicolaas. Dat verzoek werd toen afgewezen, maar omdat Turkije nu bezig is de ruïnes van Myra bloot te leggen, zou het nu meer kans maken.
Ik weet niet waarom, maar ik moest om de titel lachenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef paddy het volgende:
En hier even een nieuwtje wat me opviel: Turkije wil resten Sint-Nicolaas terug
[..]
Ik snap niet waarom de Grieken het niet meegenomen hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest om de titel lachen
Hoop dat het ze lukt.
Ik heb daar gereageerd. Het verhaal van die Orderic Vitalis zelf kan ik echter niet zo snel vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de Grieken het niet meegenomen hebben
F&L heeft er een bericht van gemaakt
Turkije wil Sinterklaas terug.
Ik kan niet vinden wanneer ze levenslang krijgen en wanneer de doodstraf.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
Uganda: doodstraf op homoseksualiteit.
Als een homo meerdere keren gearresteerd is geweest - doodstrafquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wanneer ze levenslang krijgen en wanneer de doodstraf.
Dankjewel. Die laatste is ook heel lelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een homo meerdere keren gearresteerd is geweest - doodstraf
Een homo die HIV heeft en sex heeft - doodstraf
Familielid die geen melding maakt van het feit dat dat hij een homo in z'n familie heeft - tot 3 jaar cel
Dat zou misschien helpen. Dit is echt erg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Die laatste is ook heel lelijk.
Misschien moeten we de hulp aan Oeganda stop zetten tot ze dit terugdraaien.
Ik ga'em direct bekijkenquote:
Ik ben toch maar weer blij dat ik in Nederland geboren benquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een homo meerdere keren gearresteerd is geweest - doodstraf
Een homo die HIV heeft en sex heeft - doodstraf
Familielid die geen melding maakt van het feit dat dat hij een homo in z'n familie heeft - tot 3 jaar cel
Ja, ik had mijn zoon gisteravond laat aan de foon en die meldde ook al een enorme sneeuwbui. Hier schijnt een mild zonnetje, maar eent t-shirt met lange mouwen is voldoende om rond te lopen. De jaarwisseling is hier sowieso een stuk amicaler. Met zijn allen dansen op het grote plein, champagne delen met onbekenden en twaalf druiven eten terwijl je een rode onderbroek voor geluk draag is zo´n beetje de traditie. Vuurwerk en drankmisbruik heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Disana het volgende:
Hahaha voyeur![]()
Goedelatemorgen allemaal. Ik was mijn kat naar de dierenarts brengen en heb meteen wat klusjes geregeld en boodschappen gedaan. Lekker zo'n lege Jumbo, en de oliebollen roken ook goed. Ja ik ben vrij en morgen ook.
Maar... het sneeuwt weer en het waait hard, als dat morgennacht ook zo is blijft het rustig![]()
Dat klinkt een stuk gezelliger dan al dat vuurwerk, maar goed, dat schijnen veel mensen ook enorm leuk te vinden. Ga je nog iets speciaals doen of voeg je je in de feestvreugde. Wij blijven zoals altijd binnen bij de katten die het allemaal niet zo snappen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn zoon gisteravond laat aan de foon en die meldde ook al een enorme sneeuwbui. Hier schijnt een mild zonnetje, maar eent t-shirt met lange mouwen is voldoende om rond te lopen. De jaarwisseling is hier sowieso een stuk amicaler. Met zijn allen dansen op het grote plein, champagne delen met onbekenden en twaalf druiven eten terwijl je een rode onderbroek voor geluk draag is zo´n beetje de traditie. Vuurwerk en drankmisbruik heb ik nog niet gezien.
Eigenlijk heel weinig tot nog toe. Maar het sneeuwt en waait hier nogal vaak, dus misschien speelt dat ook mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef du_ke het volgende:
Nou de buurkinderen hier tegenover zijn nu met romeinse kaarsen in de weer. Bij jullie al vuurwerk?
Oh die vind ik vreselijk, dan springen m'n katten en ik gelijktijdig een eind in de luchtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef du_ke het volgende:
Hoorde gister ook een paar mooie melkbuscarbidklappen.
haha nou ik ga er zelf ook mee in de weer morgen. Grote geluidsbeschermingsdoppen op je oren helpen kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh die vind ik vreselijk, dan springen m'n katten en ik gelijktijdig een eind in de lucht
Er zat een vrouw bij de dierenarts vanochtend die een rustgevende geurstekker kwam halen. Zou dat voor mensen ook werkenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nou ik ga er zelf ook mee in de weer morgen. Grote geluidsbeschermingsdoppen op je oren helpen kan ik je verzekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |