quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Samira Said is geen slet. Maar een trut.
Oh ik lees net dat het een zangeres is..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, Samira Said.....
![]()
Je bent echt geen Marokkaan.
Anders ben je het groene ster op de rode vlag niet waard volgens een andere Samira die ik ken.quote:
Niet zomaar een zangeres.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat het een zangeres is..
Net of t mij interesseert wat een of andere Samira vindtquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Anders ben je het groene ster op de rode vlag niet waard volgens een andere Samira die ik ken.
Wat een attitude!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of t mij interesseert wat een of andere Samira vindt
Neen, blijf door gokken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
O.us... als ik je naam moet gokken..... dan denk ik dat je Mounir heet.
Nee. Daarom zei ik ook dat alle Samira's ook trutten zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of t mij interesseert wat een of andere Samira vindt
Het begint wel met Ous.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Begint zeker niet eens met een M.
Ja. Het begint met Ous. Je mag het zelf afmaken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Marokkaanse naam die begint met Ous?
Ja. Mijn volledige naam is Oussama Amir Laâmrani. Mijn ouders vonden het blijkbaar mooi.quote:
Volgens mijn ouders kwam dat naam ook niet veel voor in de 90's. In de 00's wel. Iedereen weet waarom.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een naam die ook in Marokko niet veel voorkomt.
En bedanktquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oussama is een lelijke naam![]()
vind ik jajaja.
Nee, jouw naam is mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oussama is een lelijke naam![]()
vind ik jajaja.
Ook een aparte naam. Nog nooit van gehoord. Maar dat maakt het juist niet lelijk.quote:
Interessant, Rostam heb ik ook nog nooit eerder gehoord moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, niet eerder gehoord.
Mijn naam: Rostam
http://en.wikipedia.org/wiki/Rostam
Haha interesseert me eigenlijk niet hoe ik heet..het is maar een naamquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ook een aparte naam. Nog nooit van gehoord. Maar dat maakt het juist niet lelijk.
OH JA NEE JA, NU IS HET MAAR EEN NAAM HE!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha interesseert me eigenlijk niet hoe ik heet..het is maar een naam
Ik ken en Rostam..nou ik weet niet of je zn naam ook zo spelt en je spreekt het volgens mij eerder uit als ''Roestam'' of is dat weer een hele andere naam? Hij is trouwens Afghaans..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, niet eerder gehoord.
Mijn naam: Rostam
http://en.wikipedia.org/wiki/Rostam
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OH JA NEE JA, NU IS HET MAAR EEN NAAM HE!!!!!!!!!!
1. Jan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef Rookert het volgende:
Kom ik hier met mijn naam tussen
3x raden
Spreekt uit als: rroshjtaamquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ken en Rostam..nou ik weet niet of je zn naam ook zo spelt en je spreekt het volgens mij eerder uit als ''Roestam'' of is dat weer een hele andere naam? Hij is trouwens Afghaans..
Een interesse is voor even. Een naam is voor het leven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha interesseert me eigenlijk niet hoe ik heet..het is maar een naam
Daarom ben ik wel blij dat mijn ouders mij toch geen "standaard" naam hebben gegeven (zoals Ali, Khaled of Rachid ofzo).quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Een interesse is voor even. Een naam is voor het leven.
Via wat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wie wil eeen potje dammen? Ik heb het gevoel dat ik ga winnen
Is goed, als mijn PC niet crashed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga f n site opzoeken! Hoezo..durf je?
De laatste jaren komt het inderdaad steeds vaker voor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heet bijna elke Turk Burak? Ik ken er 3
Ik ken er 6.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heet bijna elke Turk Burak? Ik ken er 3
crashtquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is goed, als mijn PC niet crashed.
Johan komt in die landen voor. Met Duitsland als koploper.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naam is beetje NL, Engels, Frans en Duits () , in die talen komt ie wel voor
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De laatste jaren komt het inderdaad steeds vaker voor.
Ik ken een Marokkaanse en een Algerijnse die ook jouw naam dragen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken er 6.
Eigen naam kom ik nauwelijks tegen.
Weet je wat ik pas écht een lelijke Turkse naam vind? ''Oznur''quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken er 6.
Eigen naam kom ik nauwelijks tegen.
Redouan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
Meest Marokkaanse namen die ik tegenkom:
Rachid
Tarik
Mohammed
Jabir
Hafid
Mariwan
Fatima
Nabila
Samira
Ik neem aan dat je met Mariwan Marouane bedoelt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
Meest Marokkaanse namen die ik tegenkom:
Rachid
Tarik
Mohammed
Jabir
Hafid
Mariwan
Fatima
Nabila
Samira
Vraag me nu eigenlijk wel af waar mijn naam vandaan komt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken een Marokkaanse en een Algerijnse die ook jouw naam dragen.
Marouane ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Mariwan Marouane bedoelt.
Blijkbaar komt dat dan ook veel voor.
Ik heb een Burak en Selçuk in mijn klas.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
Turkse namen:
Murat
Ozan
Kadir
Burak
Selcuk
Volgens mij wil je helemaal niet dammen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas écht een lelijke Turkse naam vind? ''Oznur''
Sommige uit dat rijtje kom ik bijna nooit tegen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
Turkse namen:
Murat
Ozan
Kadir
Burak
Selcuk
Als het aan mij ligt wel, maar ik weet niet wat mijn (toekomstige) vrouw er van gaat vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
Maar je bent van plan je zoon cihangir te noemen Magnificent?
Jawel habibi..ik ben aan t zoeken maar je kan alleen tegen een computer dammen volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je helemaal niet dammen.
Eh, nee..quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Johan komt in die landen voor. Met Duitsland als koploper.
Ik ken niemand die zo heet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas écht een lelijke Turkse naam vind? ''Oznur''
Als je Windows XP hebt, kan je tegen een random stranger online dammen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel habibi..ik ben aan t zoeken maar je kan alleen tegen een computer dammen volgens mij
Ja, naam klopt wel gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Komt de naam je wel bekend voor? Want misschien type ik t verkeerd..
Daar ben ik naar vernoemd iddquote:
Emel is een verbastering van de Arabische naam Amal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Emel
Naam is Turks, volgens deze site, wat moet een Algerijnse en Afghaanse met deze naam, o.us?
Ken je die site nog?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
Je hebt toch een site waar je kan zien hoe vaak jouw naam of een naam in een land voorkomt?
begeerdequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Emel is een verbastering van de Arabische naam Amal.
Mijn nichtje heet ook zo, alleen spel je het anders. Komt veel voor in Noord-Afrika hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Emel
Naam is Turks, volgens deze site, wat moet een Algerijnse en Afghaanse met deze naam, o.us?
Hoezo, morgen is toch alles dicht. Waarom zou je om 6 uur op moeten staan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse18, geloof je nog in 6 uur opstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |