quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Samira Said is geen slet. Maar een trut.
Oh ik lees net dat het een zangeres is..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, Samira Said.....
![]()
Je bent echt geen Marokkaan.
Anders ben je het groene ster op de rode vlag niet waard volgens een andere Samira die ik ken.quote:
Niet zomaar een zangeres.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat het een zangeres is..
Net of t mij interesseert wat een of andere Samira vindtquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Anders ben je het groene ster op de rode vlag niet waard volgens een andere Samira die ik ken.
Wat een attitude!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of t mij interesseert wat een of andere Samira vindt
Neen, blijf door gokken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
O.us... als ik je naam moet gokken..... dan denk ik dat je Mounir heet.
Nee. Daarom zei ik ook dat alle Samira's ook trutten zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of t mij interesseert wat een of andere Samira vindt
Het begint wel met Ous.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Begint zeker niet eens met een M.
Ja. Het begint met Ous. Je mag het zelf afmaken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Marokkaanse naam die begint met Ous?
Ja. Mijn volledige naam is Oussama Amir Laâmrani. Mijn ouders vonden het blijkbaar mooi.quote:
Volgens mijn ouders kwam dat naam ook niet veel voor in de 90's. In de 00's wel. Iedereen weet waarom.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een naam die ook in Marokko niet veel voorkomt.
En bedanktquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oussama is een lelijke naam![]()
vind ik jajaja.
Nee, jouw naam is mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oussama is een lelijke naam![]()
vind ik jajaja.
Ook een aparte naam. Nog nooit van gehoord. Maar dat maakt het juist niet lelijk.quote:
Interessant, Rostam heb ik ook nog nooit eerder gehoord moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, niet eerder gehoord.
Mijn naam: Rostam
http://en.wikipedia.org/wiki/Rostam
Haha interesseert me eigenlijk niet hoe ik heet..het is maar een naamquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ook een aparte naam. Nog nooit van gehoord. Maar dat maakt het juist niet lelijk.
OH JA NEE JA, NU IS HET MAAR EEN NAAM HE!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha interesseert me eigenlijk niet hoe ik heet..het is maar een naam
Ik ken en Rostam..nou ik weet niet of je zn naam ook zo spelt en je spreekt het volgens mij eerder uit als ''Roestam'' of is dat weer een hele andere naam? Hij is trouwens Afghaans..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, niet eerder gehoord.
Mijn naam: Rostam
http://en.wikipedia.org/wiki/Rostam
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OH JA NEE JA, NU IS HET MAAR EEN NAAM HE!!!!!!!!!!
1. Jan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef Rookert het volgende:
Kom ik hier met mijn naam tussen
3x raden
Spreekt uit als: rroshjtaamquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ken en Rostam..nou ik weet niet of je zn naam ook zo spelt en je spreekt het volgens mij eerder uit als ''Roestam'' of is dat weer een hele andere naam? Hij is trouwens Afghaans..
Een interesse is voor even. Een naam is voor het leven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha interesseert me eigenlijk niet hoe ik heet..het is maar een naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |