Vraag me nu eigenlijk wel af waar mijn naam vandaan komt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken een Marokkaanse en een Algerijnse die ook jouw naam dragen.
Marouane ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Mariwan Marouane bedoelt.
Blijkbaar komt dat dan ook veel voor.
Ik heb een Burak en Selçuk in mijn klas.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
Turkse namen:
Murat
Ozan
Kadir
Burak
Selcuk
Volgens mij wil je helemaal niet dammen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas écht een lelijke Turkse naam vind? ''Oznur''
Sommige uit dat rijtje kom ik bijna nooit tegen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
Turkse namen:
Murat
Ozan
Kadir
Burak
Selcuk
Als het aan mij ligt wel, maar ik weet niet wat mijn (toekomstige) vrouw er van gaat vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
Maar je bent van plan je zoon cihangir te noemen Magnificent?
Jawel habibi..ik ben aan t zoeken maar je kan alleen tegen een computer dammen volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je helemaal niet dammen.
Eh, nee..quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Johan komt in die landen voor. Met Duitsland als koploper.
Ik ken niemand die zo heet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas écht een lelijke Turkse naam vind? ''Oznur''
Als je Windows XP hebt, kan je tegen een random stranger online dammen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel habibi..ik ben aan t zoeken maar je kan alleen tegen een computer dammen volgens mij
Ja, naam klopt wel gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Komt de naam je wel bekend voor? Want misschien type ik t verkeerd..
Daar ben ik naar vernoemd iddquote:
Emel is een verbastering van de Arabische naam Amal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Emel
Naam is Turks, volgens deze site, wat moet een Algerijnse en Afghaanse met deze naam, o.us?
Ken je die site nog?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
Je hebt toch een site waar je kan zien hoe vaak jouw naam of een naam in een land voorkomt?
begeerdequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Emel is een verbastering van de Arabische naam Amal.
Mijn nichtje heet ook zo, alleen spel je het anders. Komt veel voor in Noord-Afrika hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Emel
Naam is Turks, volgens deze site, wat moet een Algerijnse en Afghaanse met deze naam, o.us?
Hoezo, morgen is toch alles dicht. Waarom zou je om 6 uur op moeten staan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse18, geloof je nog in 6 uur opstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |