Ja. Uhuh.quote:
Lieverd nog wel...quote:
Van bier ken je ook teut worden hoor! En ik viel niet omdat ik dronken was... het as gewoon gladquote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Uhuh.En dan toch vallen hè?
En mij niet eens uitnodigen?quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jaaaaaaa..... ik en Kiwi zijn getrouwd.... wist je dat nog niet??
Voor jou doen we een private partyquote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En mij niet eens uitnodigen?Hadden jullie zo weinig geld voor de bruiloft dat mijn consumpties onbetaalbaar zijn?
maar ik ga geen lapdance geven, dat zeg ik alvastquote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Voor jou doen we een private party![]()
Eine privat Party fur mich?quote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Voor jou doen we een private party![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
maar ik ga geen lapdance geven, dat zeg ik alvast
Nieeet?! Daar had ik me net zo op verheugdquote:Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
maar ik ga geen lapdance geven, dat zeg ik alvast
Oeeee.... You Ain't Seen Nothing Yet...quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
vraag kiwi maar, die kan goed met dr kont schudden hoor....heeft ze mij al laten zien![]()
Dan moet jij het maar doen hoor. Een feest is immers niet compleet als er geen politie en lapdance is geweest.quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Nieeet?! Daar had ik me net zo op verheugd
Jij denkt echt aan een heeeeeeeele andere private party dan dat ik bedoeldequote:Op maandag 28 december 2009 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet jij het maar doen hoor. Een feest is immers niet compleet als er geen politie en lapdance is geweest. [ afbeelding ]
dat idee had ik ook alquote:Op maandag 28 december 2009 01:18 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Jij denkt echt aan een heeeeeeeele andere private party dan dat ik bedoelde
Voel je vrij je nader te verklaren meidquote:Op maandag 28 december 2009 01:18 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Jij denkt echt aan een heeeeeeeele andere private party dan dat ik bedoelde
Jullie met jullie oude-jongens-krentenbrood...quote:
Jij denkt aan lapdance-es en politie...?! Zulke party's heb ik alleen met mr. wopwop... Ik dacht meer aan drank en MKquote:Op maandag 28 december 2009 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voel je vrij je nader te verklaren meid
Godver....heb ik weer...quote:Op maandag 28 december 2009 01:22 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Jij denkt aan lapdance-es en politie...?! Zulke party's heb ik alleen met mr. wopwop... Ik dacht meer aan drank en MK
Dan serveer jij ondertussen de tequila.quote:Op maandag 28 december 2009 01:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik durf niet meer mee te doen met MK hoor.... het was regelrecht gênant.....
quote:Op maandag 28 december 2009 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan serveer jij ondertussen de tequila.![]()
En even for the record; jullie begonnen over private parties en lapdances.
Ja daar zit ergens wel wat in... Maar jij interpreteerd het verkeerdquote:Op maandag 28 december 2009 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan serveer jij ondertussen de tequila.![]()
En even for the record; jullie begonnen over private parties en lapdances.
Ik denk dat Utrecht te klein zou zijn in dat geval.quote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha nou ik heb alleen gezegd dat ik GEEN lapdance ging geven
ik denk ook niet dat dat onze vriendschap veel goed zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |