Nu wil ik het zeker zien!quote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Hahaaa ja ik heb hier ook nog genoeg hoor... maar heb zin in drank in de kroegWhaha ik denk dat me vriendinnen me omleggen als ik het vertoon
quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Whaha ik ga erover nadenkenMaar dan wel in besloten kring
Fucked up beyond any recognition.quote:
Hahaha Jaaa daar doelde ik wel op ja :p Als we keer meeten ofzo dan show ik m welquote:Op maandag 28 december 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik bij de besloten kring? Mag het? Ah toe, alsjeblieft?
Het staat nu zwart op wit. Hou ik je aan dus.quote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Hahaha Jaaa daar doelde ik wel op ja :p Als we keer meeten ofzo dan show ik m wel![]()
Er stond nog misschien achter he?!!!!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat nu zwart op wit. Hou ik je aan dus.
Sorry. Ik ben van het selectief quoten.quote:Op maandag 28 december 2009 00:23 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Er stond nog misschien achter he?!!!!!!!
Kiwi zuipt wel al je tequila op.quote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef dick_laurent het volgende:
awel awel awel awel.... wat moet dat daar allemaal?
Ik heb eigenlijk niks te melden, maar ik ga er vanuit dat ik ook een van de uitverkorenen ben die het filmpje mag zien bij een eventuele meet binnenkort
Uiteraard... Heb geen geheimen voor jou tochquote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef dick_laurent het volgende:
awel awel awel awel.... wat moet dat daar allemaal?
Ik heb eigenlijk niks te melden, maar ik ga er vanuit dat ik ook een van de uitverkorenen ben die het filmpje mag zien bij een eventuele meet binnenkort
muhahahaha.... Tequila sunrise babyquote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Uiteraard... Heb geen geheimen voor jou toch![]()
![]()
Ennneee... voor die tequila hadden we jou toch aangenomen?!?!
quote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Uiteraard... Heb geen geheimen voor jou toch![]()
![]()
Ennneee... voor die tequila hadden we jou toch aangenomen?!?!
Het betaald alleen minder dan wat was afgesproken.quote:Op maandag 28 december 2009 00:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
muhahahaha.... Tequila sunrise baby
hahaha nou nou.... jij ziet ook wel erg graag dingen he Barbusje....quote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Het betaald alleen minder dan wat was afgesproken.![]()
En zien we hier een romance ontspruiten?
Neuh hoor, t is het opzuipen van de tequila in ruil voor een leuke avond met toffe mensen (waarvan er 1 heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht is in MK) en hoofdpijn toequote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Het betaald alleen minder dan wat was afgesproken.![]()
En zien we hier een romance ontspruiten?
I'd like to keep a open mind.quote:Op maandag 28 december 2009 00:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha nou nou.... jij ziet ook wel erg graag dingen he Barbusje....
Ik heb voorlopig alleen een relatie met mn fles Tequila
dat zekerquote:Op maandag 28 december 2009 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'd like to keep a open mind.![]()
En het is een relatie van geven en nemen zeker?
Ja....volgens mij is de tequila al vrijwel op...quote:Op maandag 28 december 2009 00:54 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Neuh hoor, t is het opzuipen van de tequila in ruil voor een leuke avond met toffe mensen (waarvan er 1 heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht is in MK) en hoofdpijn toe
JULLIE mogen nieuwe kopen hoor.... verdorie, dat drinkt maar een beetje schaamteloos mijn tequila opquote:Op maandag 28 december 2009 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja....volgens mij is de tequila al vrijwel op...
Ey!quote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
JULLIE mogen nieuwe kopen hoor.... verdorie, dat drinkt maar een beetje schaamteloos mijn tequila op![]()
dude! heb geen druppel tequila gehad en alleen maar me eigen troep gedronkenquote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
JULLIE mogen nieuwe kopen hoor.... verdorie, dat drinkt maar een beetje schaamteloos mijn tequila op![]()
Je eigen troep? I don't wanna know....quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
dude! heb geen druppel tequila gehad en alleen maar me eigen troep gedronken
Euuuhh... gewoon bier hoorquote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je eigen troep? I don't wanna know....
Ok das waar lieverdquote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
dude! heb geen druppel tequila gehad en alleen maar me eigen troep gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |