Ouder dan ik.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ze bestaan!
[..]
Och, voor sommigen is dat ook echt zo hoor
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben
Ja, ik wou zeggenquote:
Hoe oud ben jij dan, om hem een oude man te noemen?quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik wou zeggenBarbusse is hier de oude man
Ik ben al zó oud, ik ben al afgeschreven door de maatschappij, te oud om te leren, te oud om te werken, te oud om deel te mogen nemen aan sociaal verkeer. Wacht maar, ooit, als jullie net zo verstandig leven als ik halen jullie die magische leeftijd van 34 jaar ook wel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan, om hem een oude man te noemen?
Snotkind!quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik wou zeggenBarbusse is hier de oude man
En nu heb ik ze allemaal dus weg gejaagd?quote:Op zondag 27 december 2009 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snotkind!Die jeugd van tegenwoordig ook en meer van die oude-mensen-verzuurde-opmerkingen-invoegend.
![]()
Nee hoor! 34 is heul niet oud.quote:Op zondag 27 december 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu heb ik ze allemaal dus weg gejaagd?
Ja! Lief doenquote:Op zondag 27 december 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu heb ik ze allemaal dus weg gejaagd?
Whahaha ik had t hele stuk ff verkeerd gelezen... niets met lief doen te makenquote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Ja! Lief doenHeb je al wat voor vanavond?
En ze drinkt nog whisky ook.quote:
Nee. Behalve kip eten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Ja! Lief doenHeb je al wat voor vanavond?
"Van mien land af!"quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Snowcold het volgende:
*ziet Barbusse voor zich als oud verzuurd mannetje die kinderen schreeuwt van zijn erf af te gaan*
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 27 december 2009 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ze drinkt nog whisky ook.![]()
[..]
Nee. Behalve kip eten.![]()
[..]
"Van mien land af!"![]()
Nee hoor, ik ben best wel lief."Once you get to know me, that is."
Ahhhhwww... Ik ben me parijs film aan het maken... Maar weet nog niet of ie toonbaar wordtquote:
Als we gaan meeten met z'n allen heb ik jullie in ieder geval gewaarschuwd voor als één van jullie besluit tequila in Barbusse te gieten.quote:
Ik weet nog niet hoe ik O&N ga ervaren. Waarschijnlijk door een dempende mist van alcohol.quote:Volgens mij zijn we vreselijk aan het slowchatten hier, of niet?![]()
Het gaat in ieder geval niet meer over het onderwerp van de TT...
Waar gaat iedereen trouwens O&N vieren? Ervaren jullie dat, net als kerst, als een moeilijk moment? Ik wel, heb het in ieder geval al eens eerder meegemaakt. Maar dit jaar/volgend jaar zal ik er denk ik geen last van hebben.
Ik ga naar vrienden met O&Nquote:Op zondag 27 december 2009 19:23 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd.
Volgens mij zijn we vreselijk aan het slowchatten hier, of niet?![]()
Het gaat in ieder geval niet meer over het onderwerp van de TT...
Waar gaat iedereen trouwens O&N vieren? Ervaren jullie dat, net als kerst, als een moeilijk moment? Ik wel, heb het in ieder geval al eens eerder meegemaakt. Maar dit jaar/volgend jaar zal ik er denk ik geen last van hebben.
Doe het dan goed en neem champagne, heeft het in ieder geval nog een feestelijk sfeertje.quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we gaan meeten met z'n allen heb ik jullie in ieder geval gewaarschuwd voor als één van jullie besluit tequila in Barbusse te gieten.![]()
[..]
Ik weet nog niet hoe ik O&N ga ervaren. Waarschijnlijk door een dempende mist van alcohol.![]()
+1quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef EviL_AleX het volgende:
Oud en nieuw zal een zuipfeest worden en ik denk niet dat ik mijn ex echt zal missen. Juist oud en nieuw was altijd saai toen we nog samen waren.
Ik hoop een gewillige en geschikte studente tegen het lijf te lopen...
Nou, ik vier O&N heel lame met familie. Gelukkig zijn het horeca-mensen, en eentje is sommelier. Dus qua eten en drinken zal het echt wel goed komen hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Doe het dan goed en neem champagne, heeft het in ieder geval nog een feestelijk sfeertje.
Misschien kun je wat mensen van hier optrommelen om de jaarwisseling mee te vieren?
Om twaalf uur ben je niet meer zo kieskeurig als dat je eerder zei?quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef EviL_AleX het volgende:
Oud en nieuw zal een zuipfeest worden en ik denk niet dat ik mijn ex echt zal missen. Juist oud en nieuw was altijd saai toen we nog samen waren.
Oh jawel!quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om twaalf uur ben je niet meer zo kieskeurig als dat je eerder zei?
Oud en nieuw zal ook hier een leuk feestje worden met de nodige drankquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef EviL_AleX het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:43 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Oh jawel!
De kans is groter onder studentes er eentje tegen te komen. In de stad heb je nog veel van die gare tieners...
Trek je dan ook zoiets aan?quote:Op zondag 27 december 2009 19:47 schreef EviL_AleX het volgende:
Nog meer over mijn ex heenkomen door over een ander te gaan...![]()
Commence the hunt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |