Ouder dan ik.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ze bestaan!
[..]
Och, voor sommigen is dat ook echt zo hoor
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben
Ja, ik wou zeggenquote:
Hoe oud ben jij dan, om hem een oude man te noemen?quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik wou zeggenBarbusse is hier de oude man
Ik ben al zó oud, ik ben al afgeschreven door de maatschappij, te oud om te leren, te oud om te werken, te oud om deel te mogen nemen aan sociaal verkeer. Wacht maar, ooit, als jullie net zo verstandig leven als ik halen jullie die magische leeftijd van 34 jaar ook wel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan, om hem een oude man te noemen?
Snotkind!quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik wou zeggenBarbusse is hier de oude man
En nu heb ik ze allemaal dus weg gejaagd?quote:Op zondag 27 december 2009 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snotkind!Die jeugd van tegenwoordig ook en meer van die oude-mensen-verzuurde-opmerkingen-invoegend.
![]()
Nee hoor! 34 is heul niet oud.quote:Op zondag 27 december 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu heb ik ze allemaal dus weg gejaagd?
Ja! Lief doenquote:Op zondag 27 december 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu heb ik ze allemaal dus weg gejaagd?
Whahaha ik had t hele stuk ff verkeerd gelezen... niets met lief doen te makenquote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Ja! Lief doenHeb je al wat voor vanavond?
En ze drinkt nog whisky ook.quote:
Nee. Behalve kip eten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Ja! Lief doenHeb je al wat voor vanavond?
"Van mien land af!"quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Snowcold het volgende:
*ziet Barbusse voor zich als oud verzuurd mannetje die kinderen schreeuwt van zijn erf af te gaan*
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 27 december 2009 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ze drinkt nog whisky ook.![]()
[..]
Nee. Behalve kip eten.![]()
[..]
"Van mien land af!"![]()
Nee hoor, ik ben best wel lief."Once you get to know me, that is."
Ahhhhwww... Ik ben me parijs film aan het maken... Maar weet nog niet of ie toonbaar wordtquote:
Als we gaan meeten met z'n allen heb ik jullie in ieder geval gewaarschuwd voor als één van jullie besluit tequila in Barbusse te gieten.quote:
Ik weet nog niet hoe ik O&N ga ervaren. Waarschijnlijk door een dempende mist van alcohol.quote:Volgens mij zijn we vreselijk aan het slowchatten hier, of niet?![]()
Het gaat in ieder geval niet meer over het onderwerp van de TT...
Waar gaat iedereen trouwens O&N vieren? Ervaren jullie dat, net als kerst, als een moeilijk moment? Ik wel, heb het in ieder geval al eens eerder meegemaakt. Maar dit jaar/volgend jaar zal ik er denk ik geen last van hebben.
Ik ga naar vrienden met O&Nquote:Op zondag 27 december 2009 19:23 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd.
Volgens mij zijn we vreselijk aan het slowchatten hier, of niet?![]()
Het gaat in ieder geval niet meer over het onderwerp van de TT...
Waar gaat iedereen trouwens O&N vieren? Ervaren jullie dat, net als kerst, als een moeilijk moment? Ik wel, heb het in ieder geval al eens eerder meegemaakt. Maar dit jaar/volgend jaar zal ik er denk ik geen last van hebben.
Doe het dan goed en neem champagne, heeft het in ieder geval nog een feestelijk sfeertje.quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we gaan meeten met z'n allen heb ik jullie in ieder geval gewaarschuwd voor als één van jullie besluit tequila in Barbusse te gieten.![]()
[..]
Ik weet nog niet hoe ik O&N ga ervaren. Waarschijnlijk door een dempende mist van alcohol.![]()
+1quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef EviL_AleX het volgende:
Oud en nieuw zal een zuipfeest worden en ik denk niet dat ik mijn ex echt zal missen. Juist oud en nieuw was altijd saai toen we nog samen waren.
Ik hoop een gewillige en geschikte studente tegen het lijf te lopen...
Nou, ik vier O&N heel lame met familie. Gelukkig zijn het horeca-mensen, en eentje is sommelier. Dus qua eten en drinken zal het echt wel goed komen hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Doe het dan goed en neem champagne, heeft het in ieder geval nog een feestelijk sfeertje.
Misschien kun je wat mensen van hier optrommelen om de jaarwisseling mee te vieren?
Om twaalf uur ben je niet meer zo kieskeurig als dat je eerder zei?quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef EviL_AleX het volgende:
Oud en nieuw zal een zuipfeest worden en ik denk niet dat ik mijn ex echt zal missen. Juist oud en nieuw was altijd saai toen we nog samen waren.
Oh jawel!quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om twaalf uur ben je niet meer zo kieskeurig als dat je eerder zei?
Oud en nieuw zal ook hier een leuk feestje worden met de nodige drankquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef EviL_AleX het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:43 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Oh jawel!
De kans is groter onder studentes er eentje tegen te komen. In de stad heb je nog veel van die gare tieners...
Trek je dan ook zoiets aan?quote:Op zondag 27 december 2009 19:47 schreef EviL_AleX het volgende:
Nog meer over mijn ex heenkomen door over een ander te gaan...![]()
Commence the hunt!
Hooguit zou ik op een paard kunnen gaan, paardrijden kan ik wel...quote:Op zondag 27 december 2009 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trek je dan ook zoiets aan?![]()
[ afbeelding ]
Zulks een mooie uitdrukking.quote:Op zondag 27 december 2009 19:52 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Hooguit zou ik op een paard kunnen gaan, paardrijden kan ik wel...
Ik heb wel betere kleding om uit te laten trekken in mijn kast...![]()
Ik denk niet dat dat hetzelfde effect heeft als een man dat doet, nog los van het feit dat je leuter keihard op de rug van die hengst knalt heel de tijd...quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Snowcold het volgende:
Ik zou naakt op het paard gaan, zoals Lady Godiva.
Nee, dat heb ik dus niet. Ik voel niet echt de behoefte haar te bedanken, ze heeft mij immers gedumpt. En ze sprak me eerder deze week nog aan, dus dood is ze ook niet voor me. Ik heb ook niet veel fouten gemaakt, en de emo-periode heb ik nu wel gehad...quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef gekkie_ het volgende:Allemaal!
Ik heb echt de meeste vreemde kerst tot nu toe gehad,
Na meer dan een jaar m'n familie weer gezien,
was echt super leuk en iig genoeg te vertellen
Maar toch mezelf 2 nachten in slaap gehuild![]()
Hebben jullie dat ook, dat je nu pas echt goed gaat nadenken over t afgelopen jaar?
Ik besef nu pas, dat het eigenlijk voelt alsof m'n allerliefste ex dood is
en ik nooit de kans heb gehad goed afscheid te nemen en hem te bedanken voor alles,
al voelde het op dat moment wel heel anders![]()
Ik heb in 2009 zoveel fouten gemaakt, maar wel veel geleerd ( hoop ik)
Met oud & nieuw wil ik alleen zijn, weet eigenlijk wel zeker dat ik anders toch alleen maar ga lopen huilen!
Vorig jaar oud&nieuw was de eerste vurige zoen met hem en die ga ik m'n hele leven nooit meer vergeten!
Dat word dus heel veel champagne en daarna whiskey
Ik heb dat nu juist niet. Ik heb me er vanaf het begin mee geconfronteerd dat het over is. Nu met de kerst had ik wel verwacht dat ik het zwaar zou krijgen maar dat is 100% meegevallen. Met zelfmedelijden heb ik het nu ook wel weer gehad, dus die huilbuien hoop ik niet meer te krijgen. Daar kom je zelf ook wel overheen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef gekkie_ het volgende:Allemaal!
Hebben jullie dat ook, dat je nu pas echt goed gaat nadenken over t afgelopen jaar?
en ik nooit de kans heb gehad goed afscheid te nemen en hem te bedanken voor alles,
Met oud & nieuw wil ik alleen zijn, weet eigenlijk wel zeker dat ik anders toch alleen maar ga lopen huilen!
Vorig jaar oud&nieuw was de eerste vurige zoen met hem en die ga ik m'n hele leven nooit meer vergeten!
Herken je gedachten, alleen voelt het bij mij meer alsof mijn allerliefste ex nu constant aan het vreemdgaan is en ik een soort van outer-body experience heb dat ik er niets aan kan doen..quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef gekkie_ het volgende:Allemaal!
Dankjewel!quote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb dat nu juist niet. Ik heb me er vanaf het begin mee geconfronteerd dat het over is. Nu met de kerst had ik wel verwacht dat ik het zwaar zou krijgen maar dat is 100% meegevallen. Met zelfmedelijden heb ik het nu ook wel weer gehad, dus die huilbuien hoop ik niet meer te krijgen. Daar kom je zelf ook wel overheen.![]()
Maar onze situaties zijn niet helemaal vergelijkbaar misschien. Ik heb van mezelf helemaal niet het idee dat ik dingen fout heb gedaan. Ik heb juist alle mogelijke moeite in onze relatie gestoken, maar het mocht niet baten. Ze vond degene waarmee ze vreemdging blijkbaar toch leuker. Heel kut enzo, maar ik heb in ieder geval m'n best gedaan... dat kan ik van haar niet zeggen dus zin om haar te bedanken heb ik dan ook niet. Ik zou dat ook van je af proberen te zetten. Je hoeft het niet op zo'n manier af te sluiten. Het is waarschijnlijk al afgesloten, alleen nu moet je dat zelf nog beseffen. Dat kan gewoon nu, zonder een sentimenteel afscheid.
Je kan misschien beter met oud en nieuw wel mensen opzoeken. (En dan bedoel ik niet Jim, Jack of Johnny) Laat je leven er niet teveel door beïnvloeden. Er zijn nog zat momenten dat je alleen kan zijn en er even rustig over na kan denken. Wat je ook doet, veel plezier
En sterkte!
Das bijzonder herkenbaar voor mij. Nu heb ik al wel actie ondernomen, maar het duurt nog even voordat alles werkelijk gaat beginnen. Geduld is een schone zaak, zeggen ze. Ik hoop dat ze gelijk hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Snikch het volgende:
[..]
Herken je gedachten, alleen voelt het bij mij meer alsof mijn allerliefste ex nu constant aan het vreemdgaan is en ik een soort van outer-body experience heb dat ik er niets aan kan doen..
Maar waarom met oud&nieuw alleen zijn?? Je kunt je eige toch ook lam zuipen bij vrienden. Dat ga ik wel doen in ieder geval, hoe minder dat ik nu alleen ben hoe beter. Misschien stel je daarmee wel het dipje uit en komt het extra hard aan wanneer je daarna alleen bent maar ik denk dat dat meevalt eigenlijk.
Verder voel ik me al een aantal dagen weer kut, maar dat is meer omdat mijn leven niet is waar ik het zou willen hebben. En actie ondernemen is niet altijd even makkelijk of effectief, sommige dingen hebben nou eenmaal even tijd nodig voordat er verandering plaats vindt. Maar ik wil die acties wel ondernemen.
Ga denk ik morgen eens rustig op een rijtje zetten wat mijn doelen zijn en wat ik daar mogelijk voor moet ondernemen, want dit kan zo niet langer..
Komt dat misschien juist doordat ze het zusje van je ex is?quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef vosss het volgende:
Godsklere, ik mis haar zo nu en dan toch nog steeds, ondanks die streek die zij mij geflikt heeft samen met mn voormalig beste vriend.
En dat ik het nog altijd prima met haar jongere zusje kan vinden helpt ook al niet echt; en dat is een understatement
Echt balen voor je he die vakantiequote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Snikch het volgende:
[..]
Herken je gedachten, alleen voelt het bij mij meer alsof mijn allerliefste ex nu constant aan het vreemdgaan is en ik een soort van outer-body experience heb dat ik er niets aan kan doen..
Maar waarom met oud&nieuw alleen zijn?? Je kunt je eige toch ook lam zuipen bij vrienden. Dat ga ik wel doen in ieder geval, hoe minder dat ik nu alleen ben hoe beter. Misschien stel je daarmee wel het dipje uit en komt het extra hard aan wanneer je daarna alleen bent maar ik denk dat dat meevalt eigenlijk.
Verder voel ik me al een aantal dagen weer kut, maar dat is meer omdat mijn leven niet is waar ik het zou willen hebben. En actie ondernemen is niet altijd even makkelijk of effectief, sommige dingen hebben nou eenmaal even tijd nodig voordat er verandering plaats vindt. Maar ik wil die acties wel ondernemen.
Ga denk ik morgen eens rustig op een rijtje zetten wat mijn doelen zijn en wat ik daar mogelijk voor moet ondernemen, want dit kan zo niet langer..
Graag gedaanquote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Dankjewel!Als iemand vreemdgaat is het idd heel anders, echt het gemeenste wat je kunt doen
![]()
maar dat is het juist, hij was heel lief voor me,
alleen op dat moment besefte ik het niet, ik luisterde liever naar andere mensen![]()
Ik heb er gewoon echt geen zin in, ik zie 't wel weer in 2010.
Ga gewoon lekker met mn hondje op de bank liggen ( dat mag normaal echt niet)
lekker hapjes drankje erbij, krijg er al bijna zin in
EN THANX EVIL_ALEX, vooral black label mmmmm!
Wiequote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en idd puntje voor gekkie. Doe de groeten aan de broertjes Glenn! (farclas, fiddich, goyne, livet, morangie, moray, tromie, turret)![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 23:33 schreef gekkie_ het volgende:
en ja met de feestdagen moet je eigenlijk niet alleen zijn, maar klem zuipen doe ik toch t liefst alleen
Oh, maar ik bedoel ook zeker niet dat je nu apatisch op de bank moet gaan hangen natuurlijk. Ik bedoelde alleen dat je jezelf niet voorbij moet rennen puur omdat je nu ongelukkig bent. Als je dat doet loop je de kans om daadwerkelijk iets te gaan doen waar je spijt van krijgt. Denk er rustig over na en neem weloverwogen beslissingen. Verwarde emoties zijn slechte raadgevers namelijk.quote:Op zondag 27 december 2009 23:33 schreef Snikch het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar mijn ex is niet vreemd gegaan hoor! Ze was altijd geweldig voor mij ook, alles was perfect tussen ons. Maar omdat ik weet (of eerder dat mijn fantasie dat tegen me zegt maar toch 90% zeker dat het klopt) dat zij alweer met een andere jongen of andere jongens bezig is met wat dan ook VOELT het alsof ze vreemd aan het gaan is en dat ik er niets aan kan doen, want ik geef nog teveel om haar dus doet echt enorm pijn nogsteeds. Maar we gaan gewoon weer verder, we zien inderdaad wel wat er in 2010 op ons afkomt
.
En dankjewel Barbusse, ik probeer het inderdaad ook niet in één keer allemaal te veranderen maar sommige dingen die ik vroeger niet deed uit angst (omdat ik alleen moest gaan bij een groep zoals met sporten ofzo bijvoorbeeld) ga ik nu gewoon lekker doen en probeer er het beste van te maken. Kan het beter wel doen en tegenvallen zodat ik er weer mee stop als dat ik het nooit gedaan heb toch?
Oh, das natuurlijk niet zo leuk....quote:Op zondag 27 december 2009 23:40 schreef gekkie_ het volgende:
[quote]Op zondag 27 december 2009 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Als ik met o&n ga drinken kom ik volgens mij niet echt id feeststemming,
vorig weekend is het helemaal uit de hand gelopen en die doet nog steeds pijn
Ik heb zin in drank! En om te stappen! Shizzle hey! Me parijs film is afquote:Op zondag 27 december 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das natuurlijk niet zo leuk....Maar word je depri van drank of zo? Dan kun je volgens mij beter helemaal niet drinken...
Lijkt me wel. Hoewel ze compleet anders is lijkt ze toch soms op mn ex in haar doen en laten zegmaar waardoor ik weer aan mn ex denk etc etc.quote:Op zondag 27 december 2009 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt dat misschien juist doordat ze het zusje van je ex is?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Ik heb zin in drank! En om te stappen! Shizzle hey! Me parijs film is af
Fubar....quote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Hoewel ze compleet anders is lijkt ze toch soms op mn ex in haar doen en laten zegmaar waardoor ik weer aan mn ex denk etc etc.
Fucked up zegmaar.
Hahaaa ja ik heb hier ook nog genoeg hoor... maar heb zin in drank in de kroegquote:Op zondag 27 december 2009 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wat bier. Die nergens meer naar smaakt na alle whisky dit weekend.Maar je filmpje wil ik wel zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |