abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 17:29:02 #276
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_76147498
wauw.... lang verhaal... ik lees het even een ander keertje ben iets te gaar nu
  maandag 28 december 2009 @ 17:55:52 #277
278630 Snikch
Living my life
pi_76148400
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:29 schreef dick_laurent het volgende:
wauw.... lang verhaal... ik lees het even een ander keertje ben iets te gaar nu
Mee eens. Big wall of text scares me !!
For as he thinks within himself, so he is
  maandag 28 december 2009 @ 20:08:26 #278
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76154204
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Vind het toch een beetje zuur hoor... meneer kan hier doodleuk kiezen uit 2 chicks... terwijl wij hier allemaal kunnen kiezen uit.......eh..... 0,0

Spreek voor jezelf, kerel. 0,0 is het echt niet, niet bij mij in ieder geval.
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 20:20:47 #279
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_76154782
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, kerel. 0,0 is het echt niet, niet bij mij in ieder geval.
haha ok ok hoor, mr pimp
pi_76155128
Ik heb het wel gelezen, grotendeels. Wat een ongelofelijke ***bitch. En dan druk ik me waarschijnlijk nog zacht uit.
  maandag 28 december 2009 @ 20:39:31 #281
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76155685
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

haha ok ok hoor, mr pimp
Dat is dan weer een OVERstatement... Je hebt niks aan aandacht uit meerdere hoeken wanneer je kieskeurig bent.
pi_76157341
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef Burnmai het volgende:
Ik moet het toch ff ergens kwijt vergeef me voor een beetje menselijkheid
[..]

Lang verhaal, en beetje onduidelijk af en toe. Maar volgens mij, en dan druk ik me netjes uit, mis je er niks aan. Zo iemand zou ik niet meer hoeven te zien eerlijk gezegd.
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_76159140
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb het wel gelezen, grotendeels. Wat een ongelofelijke ***bitch. En dan druk ik me waarschijnlijk nog zacht uit.
Je drukt je zelfs héél zacht uit....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_76160458
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:24 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Op basis van foto's zeker?
Mja, het is dat of je kan ze bij iedereen een dagje langs sturen
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_76164498
tvp
pi_76166697
quote:
[..]
Holy shit, wat een verhaal.
Het klinkt als een spannend boek, maar het is helaas werkelijkheid. Sterkte.
pi_76170013
quote:
[..]

De strekking is wel duidelijk van je verhaal, ook netjes verwoord.
Erg K voor je om zo behandeld te worden.
ik kan je alleen maar sterke wensen hiermee.

Soms denk ik dat het makkelijker is om over iemand heen te komen als je boos bent op je ex, en terecht boos zijn omdat ze vreemd is gegaan of iets dergelijks
ik vraag me af of het dan makkelijk te accepteren is dat het over is, in tegenstelling tot dat het normaal uit gaat zonder ruzie.
Zelf zou ik niet weten hoe erg het zou voelen als mijn ex zoiets zou doen als vreemd gaan, ik ken alleen nu het gevoel van dat het zonder ruzie uit is gemaakt door haar, en dat ik haar eigenlijk niks kan verwijten, of ergens boos om zijn.
Zeker is natuurlijk wel dat bij vreemd gaan oid dat dat erg kwetsend en pijnlijk is, maar ik vraag me nu af kan je je dan ook daarom sneller afzetten van de gevoelens, en verder gaan zonder aan hem/haar te denken?
Heeft iemand ervaring van de 2 verschillende kanten? dus met ruzie uit elkaar gaan, of gewoon rustig?
Wat zou dan het geprefereerde zijn? en waarom
Zelf heb ik nu een beetje het idee dat ik voorlopig nog wel met haar in mijn kop rondloop, en me afvraag of het niet makkelijk, sneller en minder pijnlijk zou zijn als er ruzie was en zo uit elkaar zijn gegaan om over haar heen te komen, en dus geen behoeft meer hebt om bij haar te zijn en met haar te spreken zoals nu het geval is bij mij
Nu heb ik soms het idee dat ik in een dip soms wel gek kan worden ook omdat er niet echt ruzie is.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_76170185
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:06 schreef achi het volgende:

[..]

Soms denk ik dat het makkelijker is om over iemand heen te komen als je boos bent op je ex, en terecht boos zijn omdat ze vreemd is gegaan of iets dergelijks
ik vraag me af of het dan makkelijk te accepteren is dat het over is, in tegenstelling tot dat het normaal uit gaat zonder ruzie.
Zelf zou ik niet weten hoe erg het zou voelen als mijn ex zoiets zou doen als vreemd gaan, ik ken alleen nu het gevoel van dat het zonder ruzie uit is gemaakt door haar, en dat ik haar eigenlijk niks kan verwijten, of ergens boos om zijn.
Zeker is natuurlijk wel dat bij vreemd gaan oid dat dat erg kwetsend en pijnlijk is, maar ik vraag me nu af kan je je dan ook daarom sneller afzetten van de gevoelens, en verder gaan zonder aan hem/haar te denken?
Heeft iemand ervaring van de 2 verschillende kanten? dus met ruzie uit elkaar gaan, of gewoon rustig?
Zelf heb ik nu een beetje het idee dat ik voorlopig nog wel met haar in mijn kop rondloop, en me afvraag of het niet makkelijk, sneller en minder pijnlijk zou zijn als er ruzie was en zo uit elkaar zijn gegaan om over haar heen te komen, en dus geen behoeft meer hebt om bij haar te zijn en met haar te spreken zoals nu het geval is bij mij
Nu heb ik soms het idee dat ik in een dip soms wel gek kan worden ook omdat er niet echt ruzie is.
Je zegt t zelf al eigenlijk, mijn ervaring is dat je gewoon voor jezelf een goede reden nodig hebt waarom je niet meer met elkaar verder kan gaan.
En als je die niet hebt, blijf je jezelf gek maken met de vraag... waarom nou?!
En boos zijn voelt zoiezo veel lekkerder als verdrietig zijn, maar t lieft toch gewoon tevreden
pi_76170332
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:17 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Je zegt t zelf al eigenlijk, mijn ervaring is dat je gewoon voor jezelf een goede reden nodig hebt waarom je niet meer met elkaar verder kan gaan.
En als je die niet hebt, blijf je jezelf gek maken met de vraag... waarom nou?!
En boos zijn voelt zoiezo veel lekkerder als verdrietig zijn, maar t lieft toch gewoon tevreden
Tja maar als de ander het uitmaakt, heb jezelf (nog) geen goede reden om niet verder te gaan met elkaar.
En dan kan je eigenlijk je eigen boontjes ineens gaan doppen om daaruit te komen.
Boos zijn kan ik gewoon niet, dus dan maar het laten slijten tot je inderdaad er echt klaar mee bent en tevreden. Heb boos wel geprobeerd, maar dat werkt gewon niet, want dan moet ik boos om dingen worden die niet waar zijn, en dan is er nog het gevaar als je lang boos blijft dat je verbitterd wordt op den duur, waar ik helemaal niet op zit te wachten
Alleen dat is wel erg lastig, zeker in deze tijd nu.
Kan alleen maar nu per dag proberen te overleven, en bezig te blijven, en inderdaad de vraag waarom niet mee bezig te zijn.
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:38:09 #290
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76170578
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:06 schreef achi het volgende:

[..]

Het is makkelijker wanneer je ex is vreemdgegaan, want dan is het overduidelijk dat er iets niet goed is. Je hebt dan een concrete reden. En dan kan je terecht boos zijn, en het is makkelijker om van boosheid naar onverschilligheid te komen dan vanuit droevenis.

Bij mijn ex is het "het gevoel is minder", en alle andere grote redenen waren het niet. Ze heeft helemaal uit zichzelf gezegd dat het niet aan mij lag, dat ik altijd erg goed voor haar was. Er was ook geen ander in het spel, naar haar eigen zeggen. Het gevoel was gewoon minder. En ze was niet bereidt bij zichzelf te rade te gaan waarom nou dat gevoel minder was. Alleen dat laatste kan ik haar verwijten, want nu zit ik zonder concreet antwoord op de "waarom" vraag. En er moet iets zijn, je gaat niet van smoorverliefd naar niet zo leuk vinden in slechts 2 maanden. Zelf geeft ze ook nog aan dat ze niet echt weet waarom het nu uit is gegaan. Echter is het zoals het is, en ik heb het er maar mee te doen. En dat gaat inmiddels wel goed.
pi_76179327
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Het is makkelijker wanneer je ex is vreemdgegaan, want dan is het overduidelijk dat er iets niet goed is. Je hebt dan een concrete reden. En dan kan je terecht boos zijn, en het is makkelijker om van boosheid naar onverschilligheid te komen dan vanuit droevenis.

Bij mijn ex is het "het gevoel is minder", en alle andere grote redenen waren het niet. Ze heeft helemaal uit zichzelf gezegd dat het niet aan mij lag, dat ik altijd erg goed voor haar was. Er was ook geen ander in het spel, naar haar eigen zeggen. Het gevoel was gewoon minder. En ze was niet bereidt bij zichzelf te rade te gaan waarom nou dat gevoel minder was. Alleen dat laatste kan ik haar verwijten, want nu zit ik zonder concreet antwoord op de "waarom" vraag. En er moet iets zijn, je gaat niet van smoorverliefd naar niet zo leuk vinden in slechts 2 maanden. Zelf geeft ze ook nog aan dat ze niet echt weet waarom het nu uit is gegaan. Echter is het zoals het is, en ik heb het er maar mee te doen. En dat gaat inmiddels wel goed.
Dat lijkt me ook heel vervelend, maar misschien heeft ze (heel vroeg) ingezien dat jullie niet bij elkaar passen?
De investering moet wel van 2 kanten gelijk zijn, ze heeft dus waarschijnlijk ingezien dat ze je niet verdiende
En er zijn zoveel leuke andere meisjes
pi_76179414
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef achi het volgende:

[..]

Tja maar als de ander het uitmaakt, heb jezelf (nog) geen goede reden om niet verder te gaan met elkaar.
En dan kan je eigenlijk je eigen boontjes ineens gaan doppen om daaruit te komen.
Boos zijn kan ik gewoon niet, dus dan maar het laten slijten tot je inderdaad er echt klaar mee bent en tevreden. Heb boos wel geprobeerd, maar dat werkt gewon niet, want dan moet ik boos om dingen worden die niet waar zijn, en dan is er nog het gevaar als je lang boos blijft dat je verbitterd wordt op den duur, waar ik helemaal niet op zit te wachten
Alleen dat is wel erg lastig, zeker in deze tijd nu.
Kan alleen maar nu per dag proberen te overleven, en bezig te blijven, en inderdaad de vraag waarom niet mee bezig te zijn.
Gewoon proberen te blijven lachen, ben je meteen ook veel aantrekkelijker
succes met de feestdagen achi, ik voel met je mee, maar tis bijna voorbij!
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:14:44 #293
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76179996
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook heel vervelend, maar misschien heeft ze (heel vroeg) ingezien dat jullie niet bij elkaar passen?
De investering moet wel van 2 kanten gelijk zijn, ze heeft dus waarschijnlijk ingezien dat ze je niet verdiende
En er zijn zoveel leuke andere meisjes
Als ze dat ingezien had dan had ze me dat gewoon kunnen vertellen. Ik maak altijd snel duidelijk dat ik liever de lelijke waarheid hoor dan een mooie leugen. En overdreven emotioneel ben ik zeer zeker niet, dus een vervelende reactie hoefde ze niet te verwachtten. Maar dat was het dus ook niet. Ik heb er zelf veel over nagedacht en mogelijke antwoorden gevonden, maar welke het nu is? De tijd zal het uitwijzen. Maar op het einde zei ik ook tegen haar dat ik beter verdiende dan wat ze mij gaf. En daar was ze het mee eens. Gelijke investering was er niet meer. Maar goed, ik hoor met regelmaat dat ik uitzonderlijk veel analyseer als het op menselijk gedrag aankomt, dus misschien is het onredelijk wanneer ik dergelijke zelfreflectie van haar verwacht.

Enne, naar mijn mening lopen er helemaal niet zoveel leuke andere meisjes rond. Er zijn er wel veel die er leuk uitzien, maar qua (type) inhoud mij niet kunnen charmeren. En meestal pas ik dan ook niet goed bij hen. Gelukkig kan ik goed alleen zijn.
pi_76183407
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Als ze dat ingezien had dan had ze me dat gewoon kunnen vertellen. Ik maak altijd snel duidelijk dat ik liever de lelijke waarheid hoor dan een mooie leugen. En overdreven emotioneel ben ik zeer zeker niet, dus een vervelende reactie hoefde ze niet te verwachtten. Maar dat was het dus ook niet. Ik heb er zelf veel over nagedacht en mogelijke antwoorden gevonden, maar welke het nu is? De tijd zal het uitwijzen. Maar op het einde zei ik ook tegen haar dat ik beter verdiende dan wat ze mij gaf. En daar was ze het mee eens. Gelijke investering was er niet meer. Maar goed, ik hoor met regelmaat dat ik uitzonderlijk veel analyseer als het op menselijk gedrag aankomt, dus misschien is het onredelijk wanneer ik dergelijke zelfreflectie van haar verwacht.

Enne, naar mijn mening lopen er helemaal niet zoveel leuke andere meisjes rond. Er zijn er wel veel die er leuk uitzien, maar qua (type) inhoud mij niet kunnen charmeren. En meestal pas ik dan ook niet goed bij hen. Gelukkig kan ik goed alleen zijn.
Haha! Dan kunnen we elkaar een hand geven
Ik val dan ook echt niet op uiterlijk, wel op uitstraling,
maar ook dan kun je je zo vergissen
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:04:21 #295
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76184172
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Haha! Dan kunnen we elkaar een hand geven
Ik val dan ook echt niet op uiterlijk, wel op uitstraling,
maar ook dan kun je je zo vergissen
Ik ben zeker niet ongevoelig voor uiterlijk, ik heb vastgesteld dat ik een zwak heb voor bepaalde fysieke kenmerken buiten de meest voorkomende voorkeuren.

Ik geloof in liefde op het 3e gezicht Alle gegadigden worden in mijn hoofd tot op het bot geanalyseerd.
pi_76184351
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Gewoon proberen te blijven lachen, ben je meteen ook veel aantrekkelijker
succes met de feestdagen achi, ik voel met je mee, maar tis bijna voorbij!

Tja lachen, weet dat het beter is, ook om jezelf positiever te voelen. Dus hier maar de lach van de dag
Maarja soms zit dat gevoel even goed in de weg, en denk je hoe nu verder..
Naja ben niet van plan om depri te blijven doen en daarin te blijven hangen zoals ik wel vaker in het verleden deed.
Zeker nu is het tijd om aan te pakken, maar makkelijk zal dat niet zijn als je zo met dat klote gevoel rondloopt.
Kijk erg uit naar dat het weer warmer wordt, daar voel ik me altijd wel beter door, maar eerst deze winter doorkomen.

Zelf val ik ook meer op een bepaalde uitstraling, en wat minder het uiterlijk(al is dat niet 0). vaak is die uitstraling voor mij goed te zien in een goede lach. (tja en dan denk je weer aan je ex zoals die naar je lachte argh).
Toch raar eigenlijk zoiets als uitstraling,ik kan het niet echt omschrijven waar het hem dan in zit.
Vaak is het wel geloof ik het wat rustigere/verlegen type ( net als ik eigenlijk)

Hoop voor iedereen hier een beter jaar als afgelopen jaar.
pi_76186538
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:10 schreef achi het volgende:

Hoop voor iedereen hier een beter jaar als afgelopen jaar.
sluit ik me bij aan.
-George Carlin
pi_76187161
quote:
[..]
Waardeloos zeg! Je eerste vriendinnetje.. Maar ik moet zeggen dat je wel heel erg lankmoedig bent.. Zoek maar gauw iemand die het verdient, dit meisje is vreselijk in de war.
Één voordeel: slechter zul je het wrs niet treffen.

Zullen we trouwens met oud en nieuw een meet organiseren bij Chev thuis, volgens mij heeft hij nog geen behoorlijke housewarming party gehad..
We moeten alleen niet vergeten het hem te vertellen.
pi_76187780
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Soms is er gewoon geen aanwijsbare reden waarom een relatie niet meer werkt. Mijn ex kon het mij ook niet vertellen waarom ze op die ander verliefd was en niet meer op mij. Ik heb het er maar mee te doen, maar ik kan er wel mee leven. Het werkte voor haar blijkbaar niet meer om de een of andere reden. Misschien ben ik langzaam van haar weggegroeid? Dat zou zomaar kunnen aangezien we samen volwassen zijn geworden. Voor mijn gevoel was het niet zo, maar ja... Blijkbaar was er niet echt een concrete reden en ik denk dat dat bij jou relatie ook niet zo was. De manier waarop ze het allemaal duidelijk heeft gemaakt was ik niet zo over te spreken, maar goed.. dat doet er nu ook niet meer toe.

Ik geloof ook niet in 'de ene ware' dus wat dat betreft zal het wel weer goedkomen. Wat echter ook zeker waar is, is dat er maar weinig echt leuke meisjes zijn, of ik ken ze gewoon niet. Ach, liefst blijf ik komend jaar gewoon vrijgezel, om eens te kijken hoe dat bevalt.

Trouwens, een best leuke film in deze context die me wel enige troost heeft gegeven is "500 days of summer". Iemand die ook gezien?

[ Bericht 1% gewijzigd door rijsttafel op 29-12-2009 17:50:14 ]
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_76188124
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zullen we trouwens met oud en nieuw een meet organiseren bij Chev thuis, volgens mij heeft hij nog geen behoorlijke housewarming party gehad..
We moeten alleen niet vergeten het hem te vertellen.
Houdt de goede man niet van verrassingen dan?
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:44 schreef rijsttafel het volgende:

Trouwens, een best leuke film in deze context die me wel enige troost heeft gegeven is "500 days of summer". Iemand die ook gezien?
Ik hou heel erg van dat soort films normaal gesproken, maar nu is melancholie niet aan mij besteed. Tenzij het Portugese Fado is. Bovendien is in mijn geval The War of the Roses meer op mij van toepassing...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')