Nee lekker blij doen met die kutfamilies en dan dom lachen terwijl jantje met pietje onder de lakens ligt met een vinger in annie's reetquote:
En dat waardeert de seksgod niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:20 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee lekker blij doen met die kutfamilies en dan dom lachen terwijl jantje met pietje onder de lakens ligt met een vinger in annie's reet
kerst MOET niet gezellig zijn, kerst MAG gezellig zijn. Anders is het zowiezo niet leukquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:20 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee lekker blij doen met die kutfamilies en dan dom lachen terwijl jantje met pietje onder de lakens ligt met een vinger in annie's reet
Ik hoop van harte dat ze zich vervelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:18 schreef Trollface. het volgende:
Zeg, ga je 'arbeiders' eens vervelen.
know your memequote:Op vrijdag 25 december 2009 20:25 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
heee dat ding staat omgekeerd![]()
Wie zegt dat ik antisociaal ben, ik ben anti irritante blije domme mensen. Zuurpruimen zijn de toekomst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:37 schreef fusionfake het volgende:
antisociale zieliegerdboe fucking hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |