doe je goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef blackbandanacrew het volgende:
Achja, hier stond de keukentafel in brand.
fatoequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Fonduepan was kennelijk lek, aansteker erbij en toen was het een beetje warm.
Ze kennen me, ik moest zelfs mijn gsm inleveren, ze waren als de dood dat ik ruim vantevoren de afhaal al had gebeld.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Moet je voor de grap als je bij familie gaat goutmetten je eigen gourmet meenemen en iedereen verbieden om z'n eten op die van jou te grillen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Moet je voor de grap als je bij familie gaat goutmetten je eigen gourmet meenemen en iedereen verbieden om z'n eten op die van jou te grillen.
En dan na afloop gezellig een oud Hollandsch potje mens erger je niet erop spelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef tennisracket het volgende:
[..]Of er grenzen op tekenen met namen.
Dus je pokkie was ff foetsie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ze kennen me, ik moest zelfs mijn gsm inleveren, ze waren als de dood dat ik ruim vantevoren de afhaal al had gebeld.....
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik heb net gefonduud en ik zit best vol!
Zo, en nu weer aan het bier.
Of Risk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan na afloop gezellig een oud Hollandsch potje mens erger je niet erop spelen
haha die onthoud k voor volgend jaar!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
klieren is leuk op zon gourmet stel alle pannetjes eraf om een super pannenkoek maken
Wij kunnen praten met elkaar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef willempjewever het volgende:
Maar er zijn dus echt mensen die 1 vleesje per keer doen? Dan zit je verdomd lang aan die tafel of niet? Conclusie: wij zijn een stel bunkeraars
Dat vult de maag ook primaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef IJsblock het volgende:
Er was wel onbeperkt JackDaniels en Palm bier.
Dat merk je toch pas de volgende ochtend als je weer beneden komtquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef Nero22 het volgende:
En je hele huis/kleding meurt er naar na afloop.
Die LUUUUUUUUUUUUUUUCHT!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat merk je toch pas de volgende ochtend als je weer beneden komt
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:02 schreef IJsblock het volgende:
Ik sta bekend als iemand die
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat merk je toch pas de volgende ochtend als je weer beneden komt
Stinken doet het in huis na het gourmetten toch wel, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef Nero22 het volgende:
Bak shoarma op die plaat doet het ook altijd goed.
Stinken doet het toch wel inderdaad, maar het is ook nog eens lekker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Stinken doet het in huis na het gourmetten toch wel, bedoel je?
TOPIC -waitforit- KILLERquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:33 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Bruintje maakt halverwege altijd zijn opwachting. Wel chill, heb ik daarna weer meer plek in mijn maag voor biefstukjes.
Wij hebben het nog beterquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat vult de maag ook prima![]()
Wij hebben een familie gourmetstel hier voor 8 personen terwijl wij met 2 volwassenen, een kind van 2 en een baby zijn. Kan je goed dooreten, ieder 4 pannetjes![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij hebben het nog beter...2 personen met een 8 pannetjes
....in eentje vlees, in eentje aardappel en de derde iets van groente
...de laatste is dan voor de volgende ronde
quote:
Pak dan gewoon meteeen een wokpan en mieter alles bij elkaar, veel smaak zit er toch al niet aan bij gourmetten met de door saus doordrenkte stukjes vlees. En pannekoeken bakken werkt evenmin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij hebben het nog beter...2 personen met een 8 pannetjes
....in eentje vlees, in eentje aardappel en de derde iets van groente
...de laatste is dan voor de volgende ronde
Ohw je bent een vrouwtje ja oke dan begrijp ik hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou van variatie...alleen vlees en ik ben binnen 10 minuten vol
...ook lekker met gourmetten....kleine omeletjes maken
Mooi zoquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw je bent een vrouwtje ja oke dan begrijp ik het
Ja hoezo....herken je het aan mijn gourmetkunstenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je komt ook uit het oostelijke gedeelte van ned ofniet?
UHmzz morgen?? zo meteen bedoel je ckerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen bij mijn ouders eten en ik hoop voor ze dat er dan niet gegourmet word. Anders laat ik shoarma bezorgen.
Gourmetten is leuk als je 10 bent ofzo, zelf koken. Maar nu zie ik de lol er echt niet meer van in.
(Indien ja) Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je komt ook uit het oostelijke gedeelte van ned ofniet?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen bij mijn ouders eten en ik hoop voor ze dat er dan niet gegourmet word. Anders laat ik shoarma bezorgen.
Gourmetten is leuk als je 10 bent ofzo, zelf koken. Maar nu zie ik de lol er echt niet meer van in.
Denk het niet...nee, weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:58 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
(Indien ja) Als dat geen neuken wordt.
Nee, je bent een nacht uilquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja hoezo....herken je het aan mijn gourmetkunsten
Ook goed, maar er gaat voor die tijd eerst nog geslapen worden, dus het voelt meer als morgen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
UHmzz morgen?? zo meteen bedoel je cker
Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook goed, maar er gaat voor die tijd eerst nog geslapen worden, dus het voelt meer als morgen.
Oeps...quote:
Zwollequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank. Maar ook dat slapen gaat nog even duren. De fles wijn is pas half leeg.
Zijn nu nu met z'n drieen in hetzelfde topicquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn nu nu met z'n drieen in hetzelfde topic
Wie weet tussen jou en mij inquote:
Zie bij JJH...hij Pierik...ik Wipstrik...jij zit met oud Assendorp tussen ons inquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oud assendorp:P 600 meter van me werk, dat word lopen
Verkapt Zwolle topic.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
ZwolleAltijd goed
Gourmetten is wel leuk. Lekker onbeperkt vlees etenVooral als het vlees ook nog eens zelf is klaargemaakt
en niet van die kant en klare troep van de plaatselijke super
Had ik een keer de kans om de Robert ten Brink uit te hangen met kerst, fail je me.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Denk het niet...nee, weet ik wel zeker
Komen mijn ouders vandaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Gotta love oud Assendorp. Als ik ooit ga verhuizen ga ik die kant op.
Ohw zijn dat buurten van Zwolle sorry kom net kijken, en al helemaal in de grote stadquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Zie bij JJH...hij Pierik...ik Wipstrik...jij zit met oud Assendorp tussen ons in
All you need is Gourmet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:14 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Had ik een keer de kans om de Robert ten Brink uit te hangen met kerst, fail je me.
Assendrop ligt toch dicht bij het centrum? Daar heb je nog een heuse SPAR! (de enigste nog in NL omgquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw zijn dat buurten van Zwolle sorry kom net kijken, en al helemaal in de grote stad![]()
Lochem
Daarom niet van dat rijtjes huis gedoe, of lekker op 10 hoog allemaal verschillende woningen, trok mij welquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik anders jouw plaats innemen en met jouw ouders gourmetten. Ik ben heel liefquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
Die leer je snel zat kennen Zwolle valt best mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw zijn dat buurten van Zwolle sorry kom net kijken, en al helemaal in de grote stad![]()
Lochem
Ik wil eerst weren of er gegourmet gaat worden, als er varkenshaas of biefstul of een ander goed stuk vlees op tafel staat eet ik het graag zelf op!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mag ik anders jouw plaats innemen en met jouw ouders gpourmetten. Ik ben heel lief
Dan kom je bij een andere fokker in de straat te wonen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom niet van dat rijtjes huis gedoe, of lekker op 10 hoog allemaal verschillende woningen, trok mij wel
Van der laenstraat
Die SPAR zit bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Assendrop ligt toch dicht bij het centrum? Daar heb je nog een heuse SPAR! (de enigste nog in NL omg)
Dieze is ook nog prima, en de oude kamperpoort ook natuurlijk. Verder is het algauw een eind weg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Leer je vanzelf wel kennen die buurten...gelukkig zit je niet in Stadhagen....moet je alles doen met de auto
...behalve winkelen in Hasselt waar daar woon je dichterbij dan het centrum van Zwolle. Assendorp, Wipstrik en Pierik izijn ideaal om alles goed bereikbaar te hebben
![]()
Spar ligt in de Wipstrikquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Assendrop ligt toch dicht bij het centrum? Daar heb je nog een heuse SPAR! (de enigste nog in NL omg)
Daarom lekker geen auto nodig ik heb een achterom met grote tuin, in vergelijking met de rest van de wijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Leer je vanzelf wel kennen die buurten...gelukkig zit je niet in Stadhagen....moet je alles doen met de auto
...behalve winkelen in Hasselt waar daar woon je dichterbij dan het centrum van Zwolle. Assendorp, Wipstrik en Pierik izijn ideaal om alles goed bereikbaar te hebben
![]()
Dieze ben ik geboren en daar woont mijn broer nog...Kamperpoort zou ik zo snel niet doen.....weet niet...voel me nooit zo prettig als ik daar doorheen kom....Zwolle-Zuidquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dieze is ook nog prima, en de oude kamperpoort ook natuurlijk. Verder is het algauw een eind weg.
Wat blijft er over?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Dieze ben ik geboren en daar woont mijn broer nog...Kamperpoort zou ik zo snel niet doen.....weet niet...voel me nooit zo prettig als ik daar doorheen kom....Zwolle-Zuid, Stadhagen te ver weg
, Aa-landen alleen het Noordelijke deel en Holtenbroek...NEE
![]()
Heb wel een auto maar do bijna alles lopen, fietsend en met de scooter (als het verder is)...auto alleen als het echt moet.....en met de auto in het centrum van Zwollequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom lekker geen auto nodig ik heb een achterom met grote tuin, in vergelijking met de rest van de wijk.
Kan ik de motor mooi kwijt
De Lidl zit in de Aa landen toch? In het winkelcentrum?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:23 schreef Geerd het volgende:
Is er toruwens een lidl in de buurt van assendorp want Oettinger
Ja...Klein Grachtje is makkelijk te doen...verder nog eentje in de Dobbe(Aa-landen) en Winkelcentrum Holtenbroek....maar daar kom ik niet zo snel die laatste...deze week weer iemand neergestoken in dat winkelcentrumquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:23 schreef Geerd het volgende:
Is er toruwens een lidl in de buurt van assendorp want Oettinger
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja...Klein Grachtje is makkelijk te doen...verder nog eentje in de Dobbe en Winkelcentrum Holtenbroek....maar daar kom ik niet zo snel die laatste...deze week weer iemand neergestoken in dat winkelcentrum
Klopt, is ook een pokkeeind!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:28 schreef Geerd het volgende:
Stadshagen heb ik ook een collega uit ja die moet 25 min fietsen zegt tie (station)
Lekker dan.
Stadshagen wil je dood nog niet eens gevonden wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:28 schreef Geerd het volgende:
Stadshagen heb ik ook een collega uit ja die moet 25 min fietsen zegt tie (station)
Lekker dan.
Ja nee, meer dat wel nog meer lidls in Zwolle hebben behalve die in WKC aa landen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:32 schreef trovey het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=105402
Jup en meerdere huizen bekeken in assendorp allemaal vrij klein trap in de woonkamer etc en deze was stuk ruimer uitbouw nieuw dak + pannen(2003) en pierik waar is dat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt, is ook een pokkeeind!
v.d Laenstraat is 5min lopen naar het station!.
Je vergeet de Wipstrikquote:
En daar nog bij, je kunt ergens hemelsbreed 100m vandaan zijn en vervolgens ben je met de auto nog 10 minuten onderweg om er te komen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:33 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Stadshagen wil je dood nog niet eens gevonden wordenEen bereikbaarheid van 0, je bent eerder in Hasselt dan het centrum van Zwolle
en het winkelcentrum is 1 grote tochtgoot.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Achter de speeltuin aan de Hortensialaan
De DOAS? Dat op het moment groen ingepakte pand op de van de Hortensiatraat en de Deventerstraatweg? Daarzo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Achter de speeltuin aan de Hortensialaan
Ook is er niet eens een tankstation. Dichtbijzijnste is in Hasselt of 's-Heerenbroek volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar nog bij, je kunt ergens hemelsbreed 100m vandaan zijn en vervolgens ben je met de auto nog 10 minuten onderweg om er te komen.
Ik wil nog wel eens een hartig woordje spreken met de ontwerper van het stratenplan. Het werkt voor geen meter.
Ja!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ook is er niet eens een tankstation. Dichtbijzijnste is in Hasselt of 's-Heerenbroek volgens mij
Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol daar rij ik al 16 maand doorheen woon werk
Bestaat uit 2 delen....Schrijversbuurt en Zeeheldenbuurt....Schrijversbuurt veel koopwoningen in de wat hogere prijsklasse en een klein aantal huurwoningen en Zeeheldenbuurt koopwoningen in de wat lagere prijsklasse en meer huurwoningen. Scheidingslijn: Wipstrikkerallee.quote:
Je gaat niet mee op de treinquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben hoofdconducteur(kaartjesknipper) in Zwolle
Geen pannekoeken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou van variatie...alleen vlees en ik ben binnen 10 minuten vol
...ook lekker met gourmetten....kleine omeletjes maken
Dan zit je in Assendorp perfectquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik je vast wel eens tegengekomen zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
uhmzz juist welquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Je gaat niet mee op de trein
Jup had ik gelezen idd op wikiaquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zit je in Assendorp perfect....ooit in de jaren 20 gebouwd als huizen voor spoorwegenmedewerkers
Wie weetquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik je vast wel eens tegengekomen zijn.
Morgen weer naar Meppel.
Het eerste stuk dan toch?quote:
En TS straks maar denken dat zijn topic fantastisch loopt....tot hij gaat bijlezenquote:
Geen id volgens mij alleen voor het station, kijk voor de gein even hoe "groot" lochem is dan begrijp je beetje waar ik nu in terecht komquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Het eerste stuk dan toch?
Ik kan me niet voorstellen dat het laatste stuk leliestraat en omgeving daarvoor gebouwd zijn.
Ach TS ligt te slapen en tegen de tijd dat hij wakker wordt zitten wij al op 300 posts.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:49 schreef trovey het volgende:
[..]
En TS straks maar denken dat zijn topic fantastisch loopt....tot hij gaat bijlezen
Lochem is kleiner als Assendorp.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id volgens mij alleen voor het station, kijk voor de gein even hoe "groot" lochem is dan begrijp je beetje waar ik nu in terecht kom
Ook uit zwolle?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:47 schreef gnilrednoz het volgende:
Wat ben jij een rebel zegAvatar totaal passend ook! xD
Ik ga morgen btw zelf gourmetten met m'n familie, wordt leuk hopelijk
Oja?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:55 schreef JJH het volgende:
In de Indische buurt woont trouwens een heul bekende fokker!
1928 heeft men de Pierik beginnen te bouwen dus ik denk wel...Mijn grootouders zijn begin jaren 30 in Assendorp komen wonen maar toen waren het al alleen niet meer spoorwegenmedewerkers, ene opa werkte bij de spoorwegen...de andere was (brood)bakker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Het eerste stuk dan toch?
Ik kan me niet voorstellen dat het laatste stuk leliestraat en omgeving daarvoor gebouwd zijn.
Zit ik gescheiden door water tegenaan...gelukkig zijn ze nogal honkvast daar in die wijk....alleen gaan ze nu weer "lekker"met de auto's over de houten fietsbrug scheuren nu de paaltjes weer weg zijn i.v.m. strooien....zit nog steeds te wachten tot die brug instort als er net eentje op zitquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ach TS ligt te slapen en tegen de tijd dat hij wakker wordt zitten wij al op 300 posts.
Geerd, had ook in de Indische Buurt kunnen gaan wonen. Schijnt een gezellige buurt te zijn
Tokkies die in de zomer voor het huis zitten ipv de achtertuin. Een buurtje waar auto's pas na een maand terug worden gevonden en waar je met oud en nieuw niet je auto neer moet zetten. Zo'n buurtjequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:57 schreef Geerd het volgende:
Indische buurt vertel eens:P ik vind dit wel lachen
Haha nee omg. Leidenquote:
Uh...laten we zeggen...het is een wijk met zijn eigen wetten en regelsquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:57 schreef Geerd het volgende:
Indische buurt vertel eens:P ik vind dit wel lachen
Lekker baanvak ut leidenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:00 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nee omg. LeidenEn ik heb het topic verder niet gelezen op OP na, dus volgens mij mis ik ook dingen, sorry xP
Dat zou pas mooi zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit ik gescheiden door water tegenaan...gelukkig zijn ze nogal honkvast daar in die wijk....alleen gaan ze nu weer "lekker"met de auto's over de houten fietsbrug scheuren nu de paaltjes weer weg zijn i.v.m. strooien....zit nog steeds te wachten tot die brug instort als er net eentje op zit
Hopelijk is het wat betere deel...ik zou er echt binnen een paar weken met iedereen ruzie hebben... kom er regelmatig door om naar mijn broer te gaan ....je komt er de meest vreemde dingen tegenquote:
Maar wel gezellig, gewoon het bankstel voor het huis neerplempen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tokkies die in de zomer voor het huis zitten ipv de achtertuin. Een buurtje waar auto's pas na een maand terug worden gevonden en waar je met oud en nieuw niet je auto neer moet zetten. Zo'n buurtje
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tokkies die in de zomer voor het huis zitten ipv de achtertuin. Een buurtje waar auto's pas na een maand terug worden gevonden en waar je met oud en nieuw niet je auto neer moet zetten. Zo'n buurtje
Kratje pils erbij, niks aan de hand. Totdat 2 families elkaar treffen die een vete hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wel gezellig, gewoon het bankstel voor het huis neerplempen inderdaad.
Sommige straten in de wiptrik hebben dat ook.
Zeeheldenbuurt...waarom denk je dat ik in de Schrijversbuurt woonquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wel gezellig, gewoon het bankstel voor het huis neerplempen inderdaad.
Sommige straten in de wiptrik hebben dat ook.
+ de rest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:04 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Kratje pils erbij, niks aan de hand. Totdat 2 families elkaar treffen die een vete hebbenDan vliegen de flesjes in het rond.
Dat nieuwe stukje valt wel mee hoor. Het ligt er toch wel een beetje "buiten"quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:03 schreef trovey het volgende:
[..]
En met de sjieke Molenoeverwijk...die mensen met die koopwoningen weten echt niet waar ze tercht zijn gekomen...alhoewel ze dat over een paar dagen met oud en nieuw wel zullen merken
Hier stopte ik met lezen. En ja ik quote de OPquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:02 schreef IJsblock het volgende:
Ik sta bekend als iemand die kerst het liefst in bed met een pleur dvd's doorbrengt. Ik sta bekend als een saai en mensenschuw iemand.
Maar er zit geen Nieuwe Vecht tussen...persoonlijk zou ik als bewoner van die huizen een muur hebben geeist ten hoogte van de Bankastraatquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nieuwe stukje valt wel mee hoor. Het ligt er toch wel een beetje "buiten"
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar er zit geen Nieuwe Vecht tussen...persoonlijk zou ik als bewoner van die huizen een muur hebben geeist ten hoogte van de Bankastraatwant het water gaan ze niet over maar zij zitten aan de Indische buurt kant(trouwens is ook een deel van de buurt, kijk maar naar de namen van de straten). Molenoever is trouwens een belachelijke naam...ze zitten niet aan de Molenoeverkant....daar zit ik
...de molen staat voor hen op de andere oever
Altijd goede sloten is altijd een goed idee maar Assendorp staat over het algemeen bekend als een rustige volksbuurt met heel veel studenten dat welquote:
En soms wat krakers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Altijd goede sloten is altijd een goed idee maar Assendorp staat over het algemeen bekend als een rustige volksbuurt met heel veel studenten dat wel
Ik heb daar wel meerdere huizen bekeken maar zitten wel leuke buurmeisjes tussen johquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Altijd goede sloten is altijd een goed idee maar Assendorp staat over het algemeen bekend als een rustige volksbuurt met heel veel studenten dat wel
Ja maar daar heb ik een tijdje geleden ook wat gehoord betreffende een bewoner...meneer had een hoerenkast geopend in zijn huis...weet ik zeker want die meneer was een voormalige maat van een buurman van mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Binnengasthuisstraat heeft toch een hek om het erf? Het helpt wel dat stukje ziet er nog mooi uit vanaf de Vondelkade.
Jammer alleen voor jou dat ze zo vaak verhuizenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb daar wel meerdere huizen bekeken maar zitten wel leuke buurmeisjes tussen joh
Dan heb je er ook geen last vanquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die mogen wel een biertje komen drinken
Krakers zijn opzich prima volk hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dan heb je er ook geen last van
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:16 schreef Geerd het volgende:
Stapss in ofzo ? kennen jullie dan ook wel toch?
Ik ga nog veel leren heb ik het gevoelquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer alleen voor jou dat ze zo vaak verhuizen
Zolang ze maar niet in jouw huis zittenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Krakers zijn opzich prima volk hoor!
Zwolle zit vol verrassingenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga nog veel leren heb ik het gevoel
Misschien met een s minder?:Pquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben van een periode dat die er waarschijnlijk nog niet was...kan het me niet herinneren
Denk het niet...weet niet hoe oud je bent...maar volgens mij verschillen we wel behoorlijk in leeftijd...mijn staptijd is alweer een tijdje terugquote:
Stapss in nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:16 schreef Geerd het volgende:
Stapss in ofzo ? kennen jullie dan ook wel toch?
Ik kom net spieken 22:P en lochem hey,quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Denk het niet...weet niet hoe oud je bent...maar volgens mij verschillen we wel behoorlijk in leeftijd...mijn staptijd is alweer een tijdje terug
Ik ga liever naar Sally's. Gelukkig is ie weer openquote:
Dan ben ik een stukje veel ouder dan jouquote:
Sally's!!!:Dquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik ga liever naar Sally's. Gelukkig is ie weer open
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Sally's!!!:D
Ben er nog steeds niet toe gekomen om weer eens langs te gaan.
Nee man jij bent van 85 ik van 87quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je verdorie nog jonger dan mij!
Als je een taxi nodig hebt.
En ik van 86. Nog meer mensen die het rijtje aan kunnen vullenquote:
Binnenkort maar eens doen. Ik kom er alleen niet toe. Normaal ben ik op zaterdagavond aan het werk. Zondag ben ik nog wel eens vrij, maar dan zit ik liever bij de Keizer of de 4 jaargetijden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:25 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietDaarvoor kwam ik er regelmatig.
Schiet mooi op zo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
En ik van 86. Nog meer mensen die het rijtje aan kunnen vullen
Keizer is leuker in de zomer. Lekker op het terras. 4 jaargetijden ben ik nog maar 1 keer geweest laatst en dat beviel mij wel héél goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:27 schreef JJH het volgende:
Bin
[..]
Binnenkort maar eens doen. Ik kom er alleen niet toe. Normaal ben ik op zaterdagavond aan het werk. Zondag ben ik nog wel eens vrij, maar dan zit ik liever bij de Keizer of de 4 jaargetijden.
Lachen toch, net of een bbq dan niet goed smaaktquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ben ik een stukje veel ouder dan jou
Toen jullie werden geboren had ik mijn middelbare school achter de rug en werkte ik net een paar jaar ....dat is genoeg infoquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
En ik van 86. Nog meer mensen die het rijtje aan kunnen vullen
Leeftijd maakt mij niet uit in de kennissen- en vriendenkringquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lachen toch, net of een bbq dan niet goed smaakt
Dan ben ij ongeveer net zo oud als mijn mama gok ik?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Toen jullie werden geboren had ik mijn middelbare school achter de rug en werkte ik net een paar jaar ....dat is genoeg info
Bier smaakt er niet slechter om hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Toen jullie werden geboren had ik mijn middelbare school achter de rug en werkte ik net een paar jaar ....dat is genoeg info
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben ij ongeveer net zo oud als mijn mama gok ik?
En hoe oud is ze? In theorie zouden jullie allemaal mijn zonen kunnen zijn....ik heb alleen geen kinderenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben ij ongeveer net zo oud als mijn mama gok ik?
Zij is van '56, ik denk dat jij dan nog wel wat jonger bent?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:33 schreef trovey het volgende:
[..]
En hoe oud is ze? In theorie zouden jullie allemaal mijn zonen kunnen zijn....ik heb alleen geen kinderen
Mag het ook een wijntje zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier smaakt er niet slechter om hoor.
Gelukkig wel....8 jaar jonger.....pffff....valt alweer mee danquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zij is van '56, ik denk dat jij dan nog wel wat jonger bent?
Boeit dat dan, vlees braden en bier drinken kan altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:33 schreef trovey het volgende:
[..]
En hoe oud is ze? In theorie zouden jullie allemaal mijn zonen kunnen zijn....ik heb alleen geen kinderen
Dat scheelt een slok op een borrel inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig wel....8 jaar jonger.....pffff....valt alweer mee dan
Hou es op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boeit dat dan, vlees braden en bier drinken kan altijd.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag het ook een wijntje zijnof gewoon een sapje.
Jij kunt geen vlees braden en bier drinken in huisquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Hou es op.![]()
Nu krijg ik zin in de zomer.
Mooi zo....de laatste tijd wordt dat met het alcohol drinken ook niet beter...na 3-5 glaasjes wijn sta ik op de kopquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij kunt geen vlees braden en bier drinken in huis....ik wel...ik heb een electrische barbecue
Barbequen hoort op een barbeque met houtskool, buiten. Zo een die je eerst in de fik moet steken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij kunt geen vlees braden en bier drinken in huis....ik wel...ik heb een electrische barbecue
Met veel spiritus!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Barbequen hoort op een barbeque met houtskool, buiten. Zo een die je eerst in de fik moet steken.
Mannen en vuurtjes stoken...van alle generatiesquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Barbequen hoort op een barbeque met houtskool, buiten. Zo een die je eerst in de fik moet steken.
Uhmzz whiskey misschienquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi zo....de laatste tijd wordt dat met het alcohol drinken ook niet beter...na 3-5 glaasjes wijn sta ik op de kop
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Mannen en vuurtjes stoken...van alle generaties
Handig om erbij te hebben...plan je een barbecue en gaat het regenen ga je gewoon binnen verderquote:
Vanavond niet meer. Heb er bijna een fles wijn inzitten. Normaal gesproken sla ik een Singlemalt niet.af.quote:
quote:
Werkze. Wat doe je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:45 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Een drankje zal er hier ook wel in gaan, helaas ben ik aan het werk
Niet als je dicht in de buurt woont van de Indische buurtquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat fikkies cool zijn.
Wat doe jij dan? Wat beveilig je nu dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:45 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Een drankje zal er hier ook wel in gaan, helaas ben ik aan het werk
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet als je dicht in de buurt woont van de Indische buurt
Jep. Nog 2 uurtjes te gaan en ik kan weer met 140 naar huis vliegen over een hopelijk lege A50/A28quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Werkze. Wat doe je?
*Graaft in geheugen.
Beveiliging?
Toen de Molenoever nog braakliggend was hoefde je het licht in huis niet aan te doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar gaat volgende week alles wat los en vast zit de fik in.
Lege snelwegen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:48 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Jep. Nog 2 uurtjes te gaan en ik kan weer met 140 naar huis vliegen over een hopelijk lege A50/A28
En opeens een spookrijder !quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:48 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Jep. Nog 2 uurtjes te gaan en ik kan weer met 140 naar huis vliegen over een hopelijk lege A50/A28
Echt welquote:
Misschien wel een auto van de nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Toen de Molenoever nog braakliggend was hoefde je het licht in huis niet aan te doen...nu zullen ze wel weer bankstellen en bovengrondse containers gaan aansteken in de Bankastraat....Suprise voor de bewoner in de Molenoever
Valt me nog mee 140...of gaat de auto niet snellerquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:48 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
De mensen in dat appartementencomplex met koopwoningen op de begane grond parkeren hun auto op een parkeerplaatsje in de Bankstraat....geen goed ideequote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Misschien wel een auto van de nieuwe bewoners
En dan komen ze er opeens acher waar ze naast wonen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Misschien wel een auto van de nieuwe bewoners
Hij kan 160quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt me nog mee 140...of gaat de auto niet sneller
Ik kan niet wachten tot oud en nieuw voorbij is en er ineens allerlei borden verschijnen met te koopquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan komen ze er opeens acher waar ze naast wonen.
Hoeft ook niet...140 is hard genoegquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Hij kan 160Alleen dat durf ik niet met deze auto
Sowieso is de Ambonstraat niet vanaf die kant te bereiken, er staan nog betonblokken en hekken op de weg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:56 schreef trovey het volgende:
[..]
De mensen in dat appartementencomplex met koopwoningen op de begane grond parkeren hun auto op een parkeerplaatsje in de Bankstraat....geen goed idee...maar ja, anders moeten ze omlopen als ze hun auto op het afgesloten parkeergedeelte van hun eigen flat zetten
...na oud en nieuw gaan ze dat graag doen
Dat zal ook wel meevallen denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot oud en nieuw voorbij is en er ineens allerlei borden verschijnen met te koop
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso is de Ambonstraat niet vanaf die kant te bereiken, er staan nog betonblokken en hekken op de weg.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:00 schreef trovey het volgende:
[..]
En die houden wandelaars met een aansteker en vuurwerk tegen
En nogmaalsquote:
Mag ik je aanraken. ik heb goede jeugd-herinneringen aan de SPARquote:
Wtf.........quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:49 schreef trovey het volgende:
[..]
En TS straks maar denken dat zijn topic fantastisch loopt....tot hij gaat bijlezen
Whehehe, qft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef bravo het volgende:
Jij bent echt een serieus sneu figuur, als dit echt waar is.
Stampot ftw! (mits goed gedaan)quote:
Kom je de volgende dag je woonkamer in: die LUUUUCHT!quote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef Sputnik het volgende:
Gewoon elke paar minuten vlees erop zodat je door kan eten... en blij zijn dat de gourmet/grills niet in jouw huis staan
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef Plums het volgende:
Ik doe gewoon altijd n stukje vlees dat lang moet en een stukje vlees dat kort moet en dan heb je constant wel iets te etenGourmetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |