doe je goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef blackbandanacrew het volgende:
Achja, hier stond de keukentafel in brand.
fatoequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Fonduepan was kennelijk lek, aansteker erbij en toen was het een beetje warm.
Ze kennen me, ik moest zelfs mijn gsm inleveren, ze waren als de dood dat ik ruim vantevoren de afhaal al had gebeld.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Moet je voor de grap als je bij familie gaat goutmetten je eigen gourmet meenemen en iedereen verbieden om z'n eten op die van jou te grillen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Moet je voor de grap als je bij familie gaat goutmetten je eigen gourmet meenemen en iedereen verbieden om z'n eten op die van jou te grillen.
En dan na afloop gezellig een oud Hollandsch potje mens erger je niet erop spelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef tennisracket het volgende:
[..]Of er grenzen op tekenen met namen.
Dus je pokkie was ff foetsie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ze kennen me, ik moest zelfs mijn gsm inleveren, ze waren als de dood dat ik ruim vantevoren de afhaal al had gebeld.....
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik heb net gefonduud en ik zit best vol!
Zo, en nu weer aan het bier.
Of Risk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan na afloop gezellig een oud Hollandsch potje mens erger je niet erop spelen
haha die onthoud k voor volgend jaar!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
klieren is leuk op zon gourmet stel alle pannetjes eraf om een super pannenkoek maken
Wij kunnen praten met elkaar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef willempjewever het volgende:
Maar er zijn dus echt mensen die 1 vleesje per keer doen? Dan zit je verdomd lang aan die tafel of niet? Conclusie: wij zijn een stel bunkeraars
Dat vult de maag ook primaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef IJsblock het volgende:
Er was wel onbeperkt JackDaniels en Palm bier.
Dat merk je toch pas de volgende ochtend als je weer beneden komtquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef Nero22 het volgende:
En je hele huis/kleding meurt er naar na afloop.
Die LUUUUUUUUUUUUUUUCHT!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat merk je toch pas de volgende ochtend als je weer beneden komt
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:02 schreef IJsblock het volgende:
Ik sta bekend als iemand die
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat merk je toch pas de volgende ochtend als je weer beneden komt
Stinken doet het in huis na het gourmetten toch wel, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef Nero22 het volgende:
Bak shoarma op die plaat doet het ook altijd goed.
Stinken doet het toch wel inderdaad, maar het is ook nog eens lekker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Stinken doet het in huis na het gourmetten toch wel, bedoel je?
TOPIC -waitforit- KILLERquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:33 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Bruintje maakt halverwege altijd zijn opwachting. Wel chill, heb ik daarna weer meer plek in mijn maag voor biefstukjes.
Wij hebben het nog beterquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat vult de maag ook prima![]()
Wij hebben een familie gourmetstel hier voor 8 personen terwijl wij met 2 volwassenen, een kind van 2 en een baby zijn. Kan je goed dooreten, ieder 4 pannetjes![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij hebben het nog beter...2 personen met een 8 pannetjes
....in eentje vlees, in eentje aardappel en de derde iets van groente
...de laatste is dan voor de volgende ronde
quote:
Pak dan gewoon meteeen een wokpan en mieter alles bij elkaar, veel smaak zit er toch al niet aan bij gourmetten met de door saus doordrenkte stukjes vlees. En pannekoeken bakken werkt evenmin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij hebben het nog beter...2 personen met een 8 pannetjes
....in eentje vlees, in eentje aardappel en de derde iets van groente
...de laatste is dan voor de volgende ronde
Ohw je bent een vrouwtje ja oke dan begrijp ik hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou van variatie...alleen vlees en ik ben binnen 10 minuten vol
...ook lekker met gourmetten....kleine omeletjes maken
Mooi zoquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw je bent een vrouwtje ja oke dan begrijp ik het
Ja hoezo....herken je het aan mijn gourmetkunstenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je komt ook uit het oostelijke gedeelte van ned ofniet?
UHmzz morgen?? zo meteen bedoel je ckerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen bij mijn ouders eten en ik hoop voor ze dat er dan niet gegourmet word. Anders laat ik shoarma bezorgen.
Gourmetten is leuk als je 10 bent ofzo, zelf koken. Maar nu zie ik de lol er echt niet meer van in.
(Indien ja) Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je komt ook uit het oostelijke gedeelte van ned ofniet?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen bij mijn ouders eten en ik hoop voor ze dat er dan niet gegourmet word. Anders laat ik shoarma bezorgen.
Gourmetten is leuk als je 10 bent ofzo, zelf koken. Maar nu zie ik de lol er echt niet meer van in.
Denk het niet...nee, weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:58 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
(Indien ja) Als dat geen neuken wordt.
Nee, je bent een nacht uilquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja hoezo....herken je het aan mijn gourmetkunsten
Ook goed, maar er gaat voor die tijd eerst nog geslapen worden, dus het voelt meer als morgen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
UHmzz morgen?? zo meteen bedoel je cker
Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook goed, maar er gaat voor die tijd eerst nog geslapen worden, dus het voelt meer als morgen.
Oeps...quote:
Zwollequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank. Maar ook dat slapen gaat nog even duren. De fles wijn is pas half leeg.
Zijn nu nu met z'n drieen in hetzelfde topicquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn nu nu met z'n drieen in hetzelfde topic
Wie weet tussen jou en mij inquote:
Zie bij JJH...hij Pierik...ik Wipstrik...jij zit met oud Assendorp tussen ons inquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oud assendorp:P 600 meter van me werk, dat word lopen
Verkapt Zwolle topic.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
ZwolleAltijd goed
Gourmetten is wel leuk. Lekker onbeperkt vlees etenVooral als het vlees ook nog eens zelf is klaargemaakt
en niet van die kant en klare troep van de plaatselijke super
Had ik een keer de kans om de Robert ten Brink uit te hangen met kerst, fail je me.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Denk het niet...nee, weet ik wel zeker
Komen mijn ouders vandaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Gotta love oud Assendorp. Als ik ooit ga verhuizen ga ik die kant op.
Ohw zijn dat buurten van Zwolle sorry kom net kijken, en al helemaal in de grote stadquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Zie bij JJH...hij Pierik...ik Wipstrik...jij zit met oud Assendorp tussen ons in
All you need is Gourmet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:14 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Had ik een keer de kans om de Robert ten Brink uit te hangen met kerst, fail je me.
Assendrop ligt toch dicht bij het centrum? Daar heb je nog een heuse SPAR! (de enigste nog in NL omgquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw zijn dat buurten van Zwolle sorry kom net kijken, en al helemaal in de grote stad![]()
Lochem
Daarom niet van dat rijtjes huis gedoe, of lekker op 10 hoog allemaal verschillende woningen, trok mij welquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik anders jouw plaats innemen en met jouw ouders gourmetten. Ik ben heel liefquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
Die leer je snel zat kennen Zwolle valt best mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw zijn dat buurten van Zwolle sorry kom net kijken, en al helemaal in de grote stad![]()
Lochem
Ik wil eerst weren of er gegourmet gaat worden, als er varkenshaas of biefstul of een ander goed stuk vlees op tafel staat eet ik het graag zelf op!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mag ik anders jouw plaats innemen en met jouw ouders gpourmetten. Ik ben heel lief
Dan kom je bij een andere fokker in de straat te wonen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom niet van dat rijtjes huis gedoe, of lekker op 10 hoog allemaal verschillende woningen, trok mij wel
Van der laenstraat
Die SPAR zit bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Assendrop ligt toch dicht bij het centrum? Daar heb je nog een heuse SPAR! (de enigste nog in NL omg)
Dieze is ook nog prima, en de oude kamperpoort ook natuurlijk. Verder is het algauw een eind weg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Leer je vanzelf wel kennen die buurten...gelukkig zit je niet in Stadhagen....moet je alles doen met de auto
...behalve winkelen in Hasselt waar daar woon je dichterbij dan het centrum van Zwolle. Assendorp, Wipstrik en Pierik izijn ideaal om alles goed bereikbaar te hebben
![]()
Spar ligt in de Wipstrikquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Assendrop ligt toch dicht bij het centrum? Daar heb je nog een heuse SPAR! (de enigste nog in NL omg)
Daarom lekker geen auto nodig ik heb een achterom met grote tuin, in vergelijking met de rest van de wijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Leer je vanzelf wel kennen die buurten...gelukkig zit je niet in Stadhagen....moet je alles doen met de auto
...behalve winkelen in Hasselt waar daar woon je dichterbij dan het centrum van Zwolle. Assendorp, Wipstrik en Pierik izijn ideaal om alles goed bereikbaar te hebben
![]()
Dieze ben ik geboren en daar woont mijn broer nog...Kamperpoort zou ik zo snel niet doen.....weet niet...voel me nooit zo prettig als ik daar doorheen kom....Zwolle-Zuidquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dieze is ook nog prima, en de oude kamperpoort ook natuurlijk. Verder is het algauw een eind weg.
Wat blijft er over?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Dieze ben ik geboren en daar woont mijn broer nog...Kamperpoort zou ik zo snel niet doen.....weet niet...voel me nooit zo prettig als ik daar doorheen kom....Zwolle-Zuid, Stadhagen te ver weg
, Aa-landen alleen het Noordelijke deel en Holtenbroek...NEE
![]()
Heb wel een auto maar do bijna alles lopen, fietsend en met de scooter (als het verder is)...auto alleen als het echt moet.....en met de auto in het centrum van Zwollequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom lekker geen auto nodig ik heb een achterom met grote tuin, in vergelijking met de rest van de wijk.
Kan ik de motor mooi kwijt
De Lidl zit in de Aa landen toch? In het winkelcentrum?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:23 schreef Geerd het volgende:
Is er toruwens een lidl in de buurt van assendorp want Oettinger
Ja...Klein Grachtje is makkelijk te doen...verder nog eentje in de Dobbe(Aa-landen) en Winkelcentrum Holtenbroek....maar daar kom ik niet zo snel die laatste...deze week weer iemand neergestoken in dat winkelcentrumquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:23 schreef Geerd het volgende:
Is er toruwens een lidl in de buurt van assendorp want Oettinger
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja...Klein Grachtje is makkelijk te doen...verder nog eentje in de Dobbe en Winkelcentrum Holtenbroek....maar daar kom ik niet zo snel die laatste...deze week weer iemand neergestoken in dat winkelcentrum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |