quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Het zal mij een worst wezen of hij Turken echt haat of dat hij trollt. Het is gewoon kanker irritant.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, heb ik een slecht geheugen of had hij hier niet eens gepost dat hij niets tegen Turken en Marokkanen heeft? Erg schijnheilig, omdat hij het in andere topics wel vaak genoeg doet, nu eindelijk ook hier. Echt trieste gedachtes dat gastarbeiders dom zijn, ze zijn misschien wel minder ontwikkeld (school), maar dat betekent niet dat zij het niet hadden aangekund. Veel gastarbeiders kwamen uit grote gezinnen, kwamen hier op een late leeftijd heen en moesten helpen om geld voor het huishouden binnen te krijgen. Lijkt makkelijker dan het is om jezelf dan nog te ontwikkelen. Echt zo hatelijk, mensen die praten zonder ook maar iets te weten. Ben trots op m'n ouders dat ze zichzelf hebben gered.
Ah, dat moest ik hebben, verschil tussen ontwikkeld en slim zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, heb ik een slecht geheugen of had hij hier niet eens gepost dat hij niets tegen Turken en Marokkanen heeft? Erg schijnheilig, omdat hij het in andere topics wel vaak genoeg doet, nu eindelijk ook hier. Echt trieste gedachtes dat gastarbeiders dom zijn, ze zijn misschien wel minder ontwikkeld (school), maar dat betekent niet dat zij het niet hadden aangekund. Veel gastarbeiders kwamen uit grote gezinnen, kwamen hier op een late leeftijd heen en moesten helpen om geld voor het huishouden binnen te krijgen. Lijkt makkelijker dan het is om jezelf dan nog te ontwikkelen. Echt zo hatelijk, mensen die praten zonder ook maar iets te weten. Ben trots op m'n ouders dat ze zichzelf hebben gered.
Oh, dan ligt het toch anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen of hij Turken echt haat of dat hij trollt. Het is gewoon kanker irritant.
Nee, ik denk niet dat hij het zo heeft bedoeld, ik denk eerder dat hij echt zo dom is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, dat moest ik hebben, verschil tussen ontwikkeld en slim zijn![]()
Zal ie waarschijnlijk ook wel hebben bedoeld, hij brengt het alleen te agressief enzo![]()
Naja, care, never mind, laat maar waaien, wat zou het, jantoeternuitje verdorie we houden erover op
prachtig kerstcadeauquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
schokkende onthulling van mijn opa net. zijn opa was half koerdisch. hoeveel koerdisch ben ik dan?
Weten te weinig over hoe Koerdisch zijn vrouw etc zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
schokkende onthulling van mijn opa net. zijn opa was half koerdisch. hoeveel koerdisch ben ik dan?
In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
koerden zijn een hot item in het nieuws momenteel. dus mijn opa vond het nodig denk ik. ik vind t wel boeiend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weten te weinig over hoe Koerdisch zijn vrouw etc zijn![]()
Turken en hun obsessie over etniciteit, dodelijk vermoeiend
yes!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.
gulmeye cok ihtiyacim vardiquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.
Ik bepaal altijd zelf nog waar ik kom.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in 'Waar AryaMehr niet welkom is'? Echt hij en zijn anti Turkistische reacties komen mijn strot uit.
je denkt dat je hetzelf bepaalt haahhaha, wacht maar tot er een Turk voor je deur staat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik bepaal altijd zelf nog waar ik kom.
Ik schijt op iedereen die voor mijn deur staat. Wat denk je nou, dat ik net als een Nederlander bang wordt wanneer een Turk voor mijn neus staat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je denkt dat je hetzelf bepaalt haahhaha, wacht maar tot er een Turk voor je deur staat.![]()
zelf bepalen ahhahahhahahha
Ja, weet ik, maar dan nogquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
koerden zijn een hot item in het nieuws momenteel. dus mijn opa vond het nodig denk ik. ik vind t wel boeiend.
jij hebt echt plezier, dat van ons is nep, maar jij ook veel plezier!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:30 schreef IHVK het volgende:
naja veel plezier. ik ga weer met mijn opa chillen!
Nederlander of Iranier, maakt niet uit jonge hahahah.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik schijt op iedereen die voor mijn deur staat. Wat denk je nou, dat ik net als een Nederlander bang wordt wanneer een Turk voor mijn neus staat?
Blijf dromen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlander of Iranier, maakt niet uit jonge hahahah.
hahahahhahahquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij hebt echt plezier, dat van ons is nep, maar jij ook veel plezier!
nu klopt je afkorting: ik houd van koerden.
Ik ben niet bang voor turkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik schijt op iedereen die voor mijn deur staat. Wat denk je nou, dat ik net als een Nederlander bang wordt wanneer een Turk voor mijn neus staat?
Dromen is gezond en ik ben blij dat mijn dromen vaak overeen komen met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blijf dromen.
Maar hoe gaat het met al mijn Anatolische vrienden?
De meeste raken snel onder de indruk wanneer een Anatolisch schreeuwlelijkje voor hun neus staat.quote:
Je zal trillen door hun schreeuwkunsten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste raken snel onder de indruk wanneer een Anatolisch schreeuwlelijkje voor hun neus staat.
Ik vind ze wel schattigquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste raken snel onder de indruk wanneer een Anatolisch schreeuwlelijkje voor hun neus staat.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zal trillen door hun schreeuwkunsten.
ben je een mongooltje dat je met je hoofd voorover gebogen gaat klappen? dat getuigt van weinig intellectquote:
Alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jaaa, het is Kerst namelijk, Vrede op Aarde![]()
wat een kutuitspraakquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jaaa, het is Kerst namelijk, Vrede op Aarde![]()
Ervanuitgaande dat de rest volbloed Turk is:quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
Je hebt me door.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben je een mongooltje dat je met je hoofd voorover gebogen gaat klappen? dat getuigt van weinig intellect
Turken zijn helemaal geen EHBO-medewerkers.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heeft een Turk net die plijsters op je lelijke bek geplakt?
nee ze zijn de oorzaak van dat EHBO nodig is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn helemaal geen EHBO-medewerkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei je dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat een kutuitspraak
ik zei laatst iets tegen een Nederlands meisje, ja Nederlands, zegt haar vriendin: "vrede op aarde."
De EHBO-medewerkers zijn ze eeuwig dankbaar. Wat moeten zij nou zonder de Turken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ze zijn de oorzaak van dat EHBO nodig is.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef Ayca het volgende:
Ik ben 12,5 % koerd
dan maakt het toch niets uit, merk je toch niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Nou, ik zou maar oppassen, straks geeft ie nog afquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan maakt het toch niets uit, merk je toch niets van.
Ik ging vragen waarom ze in de klas zo sarcastisch over me deed en buiten de klas niet (bange Hollandse), zei haar vriendin "vrede op aarde." Alsof ik de vrede weg had gejaagd, damn.quote:
Je begint het te snappen. Wat moet de wereld nou zonder ons?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De EHBO-medewerkers zijn ze eeuwig dankbaar. Wat moeten zij nou zonder de Turken.
Klopt. Je hebt altijd mensen nodig om te laten zien hoe het niet moet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je begint het te snappen. Wat moet de wereld nou zonder ons?
Nee klopt maakt ook niet uit, mijn moeder heeft nog steeds een hekel aan koeren ook al is haar opa koerdquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan maakt het toch niets uit, merk je toch niets van.
?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou, ik zou maar oppassen, straks geeft ie nog af
Ja, de Turken leggen uit hoe het niet moet, maar niet met de Turken als voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt altijd mensen nodig om te laten zien hoe het niet moet.
De meeste Turken hebben last van een identiteitscrisis. Niets nieuws.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee klopt maakt ook niet uit, mijn moeder heeft nog steeds een hekel aan koeren ook al is haar opa koerd
Voorspelbare reactie is voorspelbaar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt altijd mensen nodig om te laten zien hoe het niet moet.
hekel aan alle koerden?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee klopt maakt ook niet uit, mijn moeder heeft nog steeds een hekel aan koeren ook al is haar opa koerd
Inkoppertjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie is voorspelbaar.
Prijs je moeder voor haar kortzichtigheid.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm dat weet ik niet, vrijwel allemaal, of nouja iig die op het nieuws verschijnen
Je moeder heeft gewoon een hekel aan die PKK imbecielen. Het lijkt me sterk dat ze oprecht racistisch is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm dat weet ik niet, vrijwel allemaal, of nouja iig die op het nieuws verschijnen
Weet je iets van etniciteit of Turken? Kan je er wat meer over vertellen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef Bortecinem het volgende:
Lekker belangrijk dat je een beetje niet Turks bloed in je hebt. Ik kom uit Horasan, daar leefden vroeger weet ik veel hoeveel etniciteiten die het ook allemaal met elkaar deden. Like I care.
Nee want de pkk is zo geweldigquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prijs je moeder voor haar kortzichtigheid.
oh, maar dat is best logischquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Lees het topic door, alsof ik deze discussie ben begonnen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je iets van etniciteit of Turken? Kan je er wat meer over vertellen?![]()
Daar gáát ze weer![]()
Maar ik ga schranzen like it's Christmas 2009 mensen, later
Nee klopt, wij hebben bijvoorbeeld een koerdische werknemer als mijn moeder echt zo erg was, was hij allang al ontslagenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moeder heeft gewoon een hekel aan die PKK imbecielen. Het lijkt me sterk dat ze oprecht racistisch is.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je iets van etniciteit of Turken? Kan je er wat meer over vertellen?![]()
Daar gáát ze weer![]()
Maar ik ga schranzen like it's Christmas 2009 mensen, later
Die PKK-mensen zijn net zo imbeciel als de mensen die overdreven geobsedeerd zijn door wolven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moeder heeft gewoon een hekel aan die PKK imbecielen. Het lijkt me sterk dat ze oprecht racistisch is.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die PKK-mensen zijn net zo imbeciel als de mensen die overdreven geobsedeerd zijn door wolven.
Check dat PI-gebruik van Bilmiyorem eens.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nieuw he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Check dat PI-gebruik van Bilmiyorem eens.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijven gebruiken, het staat jou onwijs goed.
Die luister ik nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |