Alsof je die nodig hebt in Nederland, mooie topic-kaap trouwensquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Meddo het volgende:
Ach zolang je winterbanden hebt kan er niks verkeerd gaan
Hier hebben we nog zo'n "goede automobilist."quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Meddo het volgende:
Ach zolang je winterbanden hebt kan er niks verkeerd gaan
Dan heb ik nog 299.910 te gaan dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat mensen die minder dan 3 ton hebben gereden in hun leven niet tot de groep "ervaren bestuurders" gerekend moeten worden
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Dario_ het volgende:
Wat heb ik daar een hekel aan he. Altijd maar de goede automobilist uithangen, totdat je een keer bij ze in de auto zit. Dan zie je, dat ze met "goed rijden", aso rijden bedoelen.
Want als je hard rijdt, rechts inhaalt, geen rekening houdt met medeweggebruikers, bumperkleeft en weet ik wat nog meer, dan ben je een goede bestuurder.
Zodra je daar een opmerking over maakt, ligt het altijd aan de ander.
"Hij moet gewoon doorrijden"
"Hij zat mij ook te irriteren"
"Hoe heeft hij zijn rijbewijs gehaald !!!"
Helemaal leuk wordt het, als de persoon in kwestie een beginnend bestuurder is.
"Dus jij bent een beginnend bestuurder?"
"Dat klopt, maar ik rij al een half jaar dagelijks 100km. Ik reken mezelf tot de groep ervaren bestuurders"
Ik ga er meestal niet eens op in, die komen zichzelf nog wel eens tegen, maar het is zo ergerlijk. Het zelfoverschattend vermogen van deze figuren.
Dat dus. En die moeten verder gewoon hun muil houden over andere automobilisten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat mensen die minder dan 3 ton hebben gereden in hun leven niet tot de groep "ervaren bestuurders" gerekend moeten worden
"Ga toch boeven vangen"quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja die automobilistenen het toch vreemd vinden dat de bekeuringen steeds maar blijven binnenvallen....ligt ook helemaal niet aan hen....ligt aan de politie die voor elk wissewasje (rechts inhalen, 50 km te hard rijden, bumperkleven, door rood rijden) een bekeuring geeft
Dik 3 ton erop zitten, beschouw mezelf wel als een ervaren bestuurder maar niet noodzakelijk als een goede. Ik kan namelijk ook als een totale droplul rijden; vooral als ik alleen in de auto zit/met iemand die het niet uitmaakt. Als er iemand bij me zit die daar wel last van heeft kan ik echter ook keurig netjes rijdenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
*meldt*quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:49 schreef diomedes het volgende:
Goede rijders zijn moeilijk te vinden, iedereen maakt wel eens een foutje, maar goede rijders houden rekening met wat een ander doet, en niet alleen of je zelf goed rijd.
Autorijden kan iedere mongool. Deelnemen aan het verkeer is een kunst die maar weinigen echt goed beheersen. Zeg niet dat ik de beste bestuurder ben, maar ik probeer altijd wel medeweggebruikers goed in de gaten te houden en er op in te spelen. Vandaag had iemand van rechts voorrang, maar ik kon niet goed aan de kant, en toch laat die zak stront me niet ff voorgaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:49 schreef EvanStone het volgende:
Er is een verschil tussen autorijden en deelnemen aan het verkeer.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
Dat vind ik wel heel weinig. Als je een maand lang 10 km per dag rijdt zit je er al aan! Dan heb je echt nog niet veel ervaring. 100.000 is wel minimaalquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel weinig. Als je een maand lang 10 km per dag rijdt zit je er al aan! Dan heb je echt nog niet veel ervaring. 100.000 is wel minimaal
Mijn automaat rijdt die lompe schakelbak van jou er wel mooi uit. Ik heb altijd 1 arm vrij waarmee ik kan eten of drinken en ik kan lekker 1 been laten relaxen tijdens het rijden. Ook gister was het kk glad en hoefde ik helemaal niets te doen want hij reed vanzelf de perfecte snelheid voor het ijs. Hulde aan de automaat, fuck schakelwagens!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Echte mannen rijden schakel![]()
Automaat rijders
Inderdaad. Wie wil er nu niet een bumperklevende, veel te hard rijdende, andere weggebruikers afsnijdende aso zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:31 schreef RemcoW85 het volgende:
TS kan niet rijden en is jaloers op het puike rijgedrag van andere automobilisten.
Jij beweert dus wél goed te kunnen rijden, in tegenstelling tot de rest? (Net als dat de rest dat beweertquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:46 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie wil er nu niet een bumperklevende, veel te hard rijdende, andere weggebruikers afsnijdende aso zijn?
Ja, het verkeer is net als de hele maatschappij. Mensen met de grootste bek en de eikels schoppen het verrassend genoeg erg ver. Zo is het ook in het verkeer, gewoon die auto ergens tussen rammenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:46 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie wil er nu niet een bumperklevende, veel te hard rijdende, andere weggebruikers afsnijdende aso zijn?
Ik beweer nergens "wél goed te kunnen rijden". Wel houd ik mij aan de regels en hou ik rekening met andere weggebruikers.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
Jij beweert dus wél goed te kunnen rijden, in tegenstelling tot de rest? (Net als dat de rest dat beweert)
De perfecte snelheid voor op het ijs? Dat kan ik met mijn handbak ook wel. Snelheid regel je namelijk met het gaspedaal.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Mijn automaat rijdt die lompe schakelbak van jou er wel mooi uit. Ik heb altijd 1 arm vrij waarmee ik kan eten of drinken en ik kan lekker 1 been laten relaxen tijdens het rijden. Ook gister was het kk glad en hoefde ik helemaal niets te doen want hij reed vanzelf de perfecte snelheid voor het ijs. Hulde aan de automaat, fuck schakelwagens!!
Nee, de andere mensen die jou in het verkeer tegen komen kunnen goed anticiperen/ontwijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik geef direct toe dat ik verschrikkelijk rijd. Ik hoor dat ook altijd van iedereen die mij in de auto zit. Mensen klampen zich altijd panisch vast aan de deurgrepen en doen het liefst een helm op.
Maar ja, ik leef toch nog steeds... DUS BLIJKBAAR KAN IK TOCH ERG GOED RIJDEN.
Die van dat ondergekwijlde busje bedoel je die je elke dag bij je thuis ophaalt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:52 schreef SD08 het volgende:
Ik rij nooit... daar heb ik een vaste chauffeur voor in dienst...
Jezus wat ben jij domquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel weinig. Als je een maand lang 10 km per dag rijdt zit je er al aan! Dan heb je echt nog niet veel ervaring. 100.000 is wel minimaal
[..]
Er is een verschil tussen autorijden en deelnemen aan het verkeer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:48 schreef intraxz het volgende:
Autorijden is ook zo moeilijk dat je een speciaal persoon bent als je het goed kan..
Neen, dat is bij de overburen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die van dat ondergekwijlde busje bedoel je die je elke dag bij je thuis ophaalt?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef geevee het volgende:
Hmm, 29 jaar rijden zonder een schade door mijn schuld,ben ik nu een goede rijder?
Ook zònder coke?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef RichardDawkins het volgende:
Tijdje koerierswerk doen. Dan leer je pas goed rijden en niet perse asociaal. T wordt een 2e natuur.
In 1 auto non-stop dan toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef RichardDawkins het volgende:
Tijdje koerierswerk doen. Dan leer je pas goed rijden en niet perse asociaal. T wordt een 2e natuur.
Aah, een grappenmakerquote:
ja, had vandaag nog zo'n ervaren rijder voor me met z'n kinderen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dit zegt iedereen dat hij goed rijdt.
Maar ik haat die aso rijders die alleen aan ikke denken.
Ik heb een grote hekel aan de bumperklevers. Soms krijg ik daar benauwd van. Ik moet niet voorstellen dat ik op me rem moet gaan staan en dat de bumperklever in mij auto boort.
Ik vindt zelf dat ik redelijk goed rij.
Zoals ruimte geven voor vrachtwagens ze hebben het soms zo moeilijk met personenwagens die hun afsnijden. Daar door komen de meeste ongelukken van.
Maar er zijn ook punten die bij mij niet goed zijn.
Goede auto rijders zijn er wel zoals sommige vrachtwagens ook niet allemaal. Of mensen die veel op de weg zitten. Goede rijders zijn meestal mensen met kinderen blijkbaar ga je daar door beter rijden.
Om ze uit te roeien?quote:Op zondag 27 december 2009 02:08 schreef sig000 het volgende:
Elke autorijder zou eerst eens tijdje moeten motorrijden
Net als vanishing point, en dan continu plankgasquote:
Die combo-rijders zijn de kanker van rijdend nederland, met je 2de natuur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef RichardDawkins het volgende:
Je kunt niet eens spellen manquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dit zegt iedereen dat hij goed rijdt.
Maar ik haat die aso rijders die alleen aan ikke denken.
Ik heb een grote hekel aan de bumperklevers. Soms krijg ik daar benauwd van. Ik moet niet voorstellen dat ik op me rem moet gaan staan en dat de bumperklever in mij auto boort.
Ik vindt zelf dat ik redelijk goed rij.
quote:Goede auto rijders zijn er wel zoals sommige vrachtwagens ook niet allemaal.
Je beschouwt jezelf niet als echte man, of..?quote:Op zondag 27 december 2009 02:44 schreef Sjibble het volgende:
Echte mannen:
halen rechts in als die kut voor je niet doorrijdt
(...)
als zo'n hele rij links slomer gaat dan die rechts, mooi dat ik flink ga kleven.
Vaak is de rechterbaan vol.quote:Op zondag 27 december 2009 03:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je beschouwt jezelf niet als echte man, of..?
Is ook een pittige rotonde met verkeerslichten en geen voorsorteervakken. Gewoon van buiten naar binnen werken en er is niks aan de handquote:Op zondag 27 december 2009 03:02 schreef Omniej het volgende:
Toevallig vanavond ook weer, een of andere kut die niet weet hoe ze op een rotonde moet rijden. (Keizer Karelplein in Nijmegen anyone?)
Het begon al met tergend traag optrekken... Nou komt mijn auto al niet snel weg bij het stoplicht, maar zelfs ik moest gewoon nog even m'n voet van het gas halen tijdens het wegrijden. Nou ja, okay, maar vervolgens blijft ze op de meest rechterbaan van de rotonde rijden (als in: "ik ga naar rechts", en daar moest ik ook heen), maar gelukkig gaan er twee banen rechtsaf dus ik haal haar in. Besluit het mens dat ze alsnog rechtdoor wil gaan.
Op dat soort momenten vraag ik me wel af hoe zo'n muts ooit haar rijbewijs heeft gehaald ja. Ik bedoel, gewoon op een normale manier een rotonde kunnen nemen en van tevoren even bedenken op welke baan je gaat rijden lijkt mij geen rocketscience toch?
Da's niet eens meer een rotonde. Vroeger misschien wel eens geweest, maar iets met verkeerslichten is geen echte rotonde meer.quote:Op zondag 27 december 2009 03:02 schreef Omniej het volgende:
Toevallig vanavond ook weer, een of andere kut die niet weet hoe ze op een rotonde moet rijden. (Keizer Karelplein in Nijmegen anyone?)
Volgens mij heeft dat er niets mee te maken. Iemand die al 5 jaar z'n rbw heeft is wellicht wel een grotere prutser op de weg als een beginner.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Dario_ het volgende:
Helemaal leuk wordt het, als de persoon in kwestie een beginnend bestuurder is.
"Dus jij bent een beginnend bestuurder?"
"Dat klopt, maar ik rij al een half jaar dagelijks 100km. Ik reken mezelf tot de groep ervaren bestuurders"
Ik ga er meestal niet eens op in, die komen zichzelf nog wel eens tegen, maar het is zo ergerlijk. Het zelfoverschattend vermogen van deze figuren.
http://www.noviomagus.nl/Stadsbeeld/htm/Keizer%20Karelplein.htmquote:Op zondag 27 december 2009 05:20 schreef Sjibble het volgende:
Iemand foto's van de situatie? Of paint?
Kan me niet voorstellen dat ze stoplichten voor een rotonde plaatsen
Dat is het nadeel van elk van de 2 naar elkaar toe brengen.
ik zie het nut van een rotonde niet meerquote:Op zondag 27 december 2009 06:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
http://www.noviomagus.nl/Stadsbeeld/htm/Keizer%20Karelplein.htm
Als je ooit naar parijs gaat met vrienden, zorg ervoor dat het vooral jouw auto niet isquote:Op zondag 27 december 2009 06:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klopt. 't Place Charles de Gaulle (Place de l'Etoile) met de Arc de Triomphe erop kun je eigenlijk maar op 1 manier "nemen": Ogen dicht en hopen dat je goede bumpers hebt.
En hoe lang heb jij je rijbewijs al knulletje?quote:Op zondag 27 december 2009 02:44 schreef Sjibble het volgende:
Echte mannen:
rijden een schakelbak
schelden de rest die niet volgens hun rijstijl rijdt flink uit
homo's en metrosexuelen:
rijden netjes achter de auto die links zit aan
rijden automaat
houden zich perfect aan de regels
houden hun bek over andere automobilisten
Sowieso, dat aso rijden is om ze een lesje te leren.
Ik kan best goed rijden. Maar als zo'n hele rij links slomer gaat dan die rechts, mooi dat ik flink ga kleven.
Want het werkt vaak wel, ze gaan aan de kant. En als het weer zo'n kutmoraalridder zoals TS is, die natuurlijk ook eventjes op de rem trapt, haal ik rechts in en rem ik weer net zo hard af. Dat soort mensen mogen helemaal de strottering krijgen
Volgens jou heeft dat er niets mee te maken? Interessant, wil je zeggen dat je niet meer verkeersinzicht krijgt naarmate je langer jouw rijbewijs hebt? Dus dan heeft het er wél iets mee te maken.quote:Op zondag 27 december 2009 05:50 schreef kvdv het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat er niets mee te maken. Iemand die al 5 jaar z'n rbw heeft is wellicht wel een grotere prutser op de weg als een beginner.
TS heeft 6 jaar rbw en voelt zich ervaren bestuurder? -> dus recht van spreken?
Hoe rijd je zelf?
Ergeren bedoel je. Verder hoef je hier niet te komen. Je kan de titel lezen, en als mijn topic jou niet aanstaat, flikker je lekker op. Simpel toch?quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef donthate het volgende:
Er is nog 1ding erger dan mensen die zo rijden mensen die zich op hun beurt weer aan hun irriteren en er toppics over gaan openen
'Echte man', maar nog nooit in de grote stad geweest?quote:Op zondag 27 december 2009 05:20 schreef Sjibble het volgende:
Iemand foto's van de situatie? Of paint?
Kan me niet voorstellen dat ze stoplichten voor een rotonde plaatsen
quote:Op zondag 27 december 2009 15:27 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Ergeren bedoel je. Verder hoef je hier niet te komen. Je kan de titel lezen, en als mijn topic jou niet aanstaat, flikker je lekker op. Simpel toch?
Whehehe, ik heb het in 1 keer gered zonder schade.quote:Op zondag 27 december 2009 06:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klopt. 't Place Charles de Gaulle (Place de l'Etoile) met de Arc de Triomphe erop kun je eigenlijk maar op 1 manier "nemen": Ogen dicht en hopen dat je goede bumpers hebt.
Ik ook niet, maar je voegt niks toe aan mijn topic.quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat he me niet aanstaat het irriteerd me dat jij je aan mensen irriteerd? Jij hebt je mening over hun dan mag ik ook mn mening er over hebben over die mening van mensen die zich daar weer aan irriteren? Bedoel het niet hatelijk
[..]
Ik voeg er wel wat aan toe .Vind dat mensen ze zich er niet over moeten aanstellen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je voegt niks toe aan mijn topic.
Zie eens de 120381 kersttopics hier....quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik voeg er wel wat aan toe .Vind dat mensen ze zich er niet over moeten aanstellen?Of moeten we allemaal dezelfde mening hebben?
Ga maar eens dagelijks met staal rijdenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef RichardDawkins het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, je bent van 1991.quote:Op zondag 27 december 2009 02:44 schreef Sjibble het volgende:
Echte mannen:
rijden een schakelbak
schelden de rest die niet volgens hun rijstijl rijdt flink uit
homo's en metrosexuelen:
rijden netjes achter de auto die links zit aan
rijden automaat
houden zich perfect aan de regels
houden hun bek over andere automobilisten
Sowieso, dat aso rijden is om ze een lesje te leren.
Ik kan best goed rijden. Maar als zo'n hele rij links slomer gaat dan die rechts, mooi dat ik flink ga kleven.
Want het werkt vaak wel, ze gaan aan de kant. En als het weer zo'n kutmoraalridder zoals TS is, die natuurlijk ook eventjes op de rem trapt, haal ik rechts in en rem ik weer net zo hard af. Dat soort mensen mogen helemaal de strottering krijgen
Ik reed al auto toen die gast net zijn pampers volscheet....quote:Op zondag 27 december 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, je bent van 1991.
Wat weet jij nou van autorijden af...
*meldt*quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef Zuunigerd het volgende:
Veel kilometers in het verkeer maken je nog niet persé een goede chauffeur. Voertuigbeheersing is ook belangrijk. Ik zou de trotse kilometervreters hier wel eens op een circuit willen zien.
quote:Op zondag 27 december 2009 02:08 schreef sig000 het volgende:
Elke autorijder zou eerst eens tijdje moeten motorrijden
Waarom? Het gaat over het functioneren op de openbare weg. Als ik daar mijn voertuig goed en op een veilige manier beheers is dat voldoende. Verder dan dat hoef ik me niet te bewijzen. Het haantjesgedragtijperk ben ik al een tijdje voorbij.quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef Zuunigerd het volgende:
Veel kilometers in het verkeer maken je nog niet persé een goede chauffeur. Voertuigbeheersing is ook belangrijk. Ik zou de trotse kilometervreters hier wel eens op een circuit willen zien.
Als iedereen dat gaat doen, heb je ook meer motorrijders op de weg en hou je daar dus ook eerder rekening mee. Dat zal in het begin misschien meer ongelukken opleveren, maar op termijn minder denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 08:45 schreef RvLaak het volgende:
[..], idd... Dan leer je pas wat anticiperen is.
Al twijfel ik aan de overbevolkingscijfers van NL, mocht men dit ook idd gaan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |