Alsof je die nodig hebt in Nederland, mooie topic-kaap trouwensquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Meddo het volgende:
Ach zolang je winterbanden hebt kan er niks verkeerd gaan
Hier hebben we nog zo'n "goede automobilist."quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Meddo het volgende:
Ach zolang je winterbanden hebt kan er niks verkeerd gaan
Dan heb ik nog 299.910 te gaan dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat mensen die minder dan 3 ton hebben gereden in hun leven niet tot de groep "ervaren bestuurders" gerekend moeten worden
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Dario_ het volgende:
Wat heb ik daar een hekel aan he. Altijd maar de goede automobilist uithangen, totdat je een keer bij ze in de auto zit. Dan zie je, dat ze met "goed rijden", aso rijden bedoelen.
Want als je hard rijdt, rechts inhaalt, geen rekening houdt met medeweggebruikers, bumperkleeft en weet ik wat nog meer, dan ben je een goede bestuurder.
Zodra je daar een opmerking over maakt, ligt het altijd aan de ander.
"Hij moet gewoon doorrijden"
"Hij zat mij ook te irriteren"
"Hoe heeft hij zijn rijbewijs gehaald !!!"
Helemaal leuk wordt het, als de persoon in kwestie een beginnend bestuurder is.
"Dus jij bent een beginnend bestuurder?"
"Dat klopt, maar ik rij al een half jaar dagelijks 100km. Ik reken mezelf tot de groep ervaren bestuurders"
Ik ga er meestal niet eens op in, die komen zichzelf nog wel eens tegen, maar het is zo ergerlijk. Het zelfoverschattend vermogen van deze figuren.
Dat dus. En die moeten verder gewoon hun muil houden over andere automobilisten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat mensen die minder dan 3 ton hebben gereden in hun leven niet tot de groep "ervaren bestuurders" gerekend moeten worden
"Ga toch boeven vangen"quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja die automobilistenen het toch vreemd vinden dat de bekeuringen steeds maar blijven binnenvallen....ligt ook helemaal niet aan hen....ligt aan de politie die voor elk wissewasje (rechts inhalen, 50 km te hard rijden, bumperkleven, door rood rijden) een bekeuring geeft
Dik 3 ton erop zitten, beschouw mezelf wel als een ervaren bestuurder maar niet noodzakelijk als een goede. Ik kan namelijk ook als een totale droplul rijden; vooral als ik alleen in de auto zit/met iemand die het niet uitmaakt. Als er iemand bij me zit die daar wel last van heeft kan ik echter ook keurig netjes rijdenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |