Deze reactie verwachte ik al. Daarom heb ik er "bijna vanzelfsprekend" neergezet. Want die dikke vrouwen met kleine tieten is echt een van de lelijkste dingen die er bestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou je ziet ook wel eens chicks met een hele dikke pens en bijna geen tieten. Dat is echt walgelijk.
Omdat er genoeg sletjes deel zijn van mijn sekse?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo noem je je eigen sekse 'sletjes'?
Kijk, Chriz begrijpt het. Wat een man.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
Meisjes die denken dat jongens het mooi vinden als ze veel make-up dragen!
Minderjarige sletjes!
Ik ben van mening dat iedere vrouw gerespecteerd dient te worden, daarom walg ik ook van die hele bazencultuur op FOK!, die het verheerlijkt om vrouwen als lustobject te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kijk, Chriz begrijpt het. Wat een man.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedere vrouw gerespecteerd dient te worden, daarom walg ik ook van die hele bazencultuur op FOK!, die het verheerlijkt om vrouwen als lustobject te zien.
Haha, je hebt mee zitten lezen van de week?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedere vrouw gerespecteerd dient te worden, daarom walg ik ook van die hele bazencultuur op FOK!, die het verheerlijkt om vrouwen als lustobject te zien.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze mening deel ik. Van die mannen die denken dat ze de vrouwen om hun vingers kunnen winden maar onderhand helemaal niks klaar spelen. Maar wel stoere praatjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid stopt hier, schatje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, loop ik weer onbewust lines te stelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, je hebt mee zitten lezen van de week?
Pak me maar flink aan, hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid stopt hier, schatje.
Het komt op het zelfde neer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, loop ik weer onbewust lines te stelen?
Obvious kloon is obvious.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Evaaa
Deze krijg je kado van me.
Edit: Never mind, ze hebben het al aangepastquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Obvious kloon is obvious.
Volgens mij heb ik nog wat fotoboeken in mijn favorieten staan, even zoeken.
In het fotoboek zijn het ook altijd de zelfde snuiters met de zelfde reacties.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Edit: Never mind, ze hebben het al aangepast.
Players bedoel je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In het fotoboek zijn het ook altijd de zelfde snuiters met de zelfde reacties.Van die onbekenden die aan je gaan vragen hoe het gaat...
God, jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In het fotoboek zijn het ook altijd de zelfde snuiters met de zelfde reacties.Van die onbekenden die aan je gaan vragen hoe het gaat...
Inderdaad, ik heb mijn hele fotoboek maar dicht gedaan. Ik had nou niet echt de behoefte om constant dat soort vragen te gaan beantwoorden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
God, ja. Ik kan zo een handjevol opnoemen van dezelfde kansloze honden die bij iedereen van die troep posten
.
Wel een verademing, om gewoon de foto's uit je fotoboek te halen.
De echte pareltjes van Fok! zijn gewoon anoniemquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb mijn hele fotoboek maar dicht gedaan. Ik had nou niet echt de behoefte om constant dat soort vragen te gaan beantwoorden.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb mijn hele fotoboek maar dicht gedaan. Ik had nou niet echt de behoefte om constant dat soort vragen te gaan beantwoorden.
O, daar val ik nog net onder.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
sletjesminderjarig of tot 30jaren oud
Ik heb de kerstbrunch bij mijn ouders maar afgezegd, ik was nog veelte lam. Ik hoop dat we op tijd zijn voor het diner.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:35 schreef Chriz2k het volgende:
Kerstbrunchen met alleen maar drank in je systeem is een redelijke fail, overigens.
Ik moest zó hard lachen om al die mensen die diepgaande gesprekken met 'haar' hadden gevoerdquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:38 schreef reetveter het volgende:
Krentenbol. was trouwens wel een lekker wijf
Is het nou echt zo moeilijk om een geloofwaardige kloon te makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:40 schreef Allure_ het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/abbi.gail
Ugh.
Nu echt weg.
watquote:
Die eerste is minder hoowrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |