Deze reactie verwachte ik al. Daarom heb ik er "bijna vanzelfsprekend" neergezet. Want die dikke vrouwen met kleine tieten is echt een van de lelijkste dingen die er bestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou je ziet ook wel eens chicks met een hele dikke pens en bijna geen tieten. Dat is echt walgelijk.
Omdat er genoeg sletjes deel zijn van mijn sekse?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo noem je je eigen sekse 'sletjes'?
Kijk, Chriz begrijpt het. Wat een man.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
Meisjes die denken dat jongens het mooi vinden als ze veel make-up dragen!
Minderjarige sletjes!
Ik ben van mening dat iedere vrouw gerespecteerd dient te worden, daarom walg ik ook van die hele bazencultuur op FOK!, die het verheerlijkt om vrouwen als lustobject te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kijk, Chriz begrijpt het. Wat een man.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedere vrouw gerespecteerd dient te worden, daarom walg ik ook van die hele bazencultuur op FOK!, die het verheerlijkt om vrouwen als lustobject te zien.
Haha, je hebt mee zitten lezen van de week?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedere vrouw gerespecteerd dient te worden, daarom walg ik ook van die hele bazencultuur op FOK!, die het verheerlijkt om vrouwen als lustobject te zien.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze mening deel ik. Van die mannen die denken dat ze de vrouwen om hun vingers kunnen winden maar onderhand helemaal niks klaar spelen. Maar wel stoere praatjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid stopt hier, schatje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, loop ik weer onbewust lines te stelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, je hebt mee zitten lezen van de week?
Pak me maar flink aan, hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid stopt hier, schatje.
Het komt op het zelfde neer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, loop ik weer onbewust lines te stelen?
Obvious kloon is obvious.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Evaaa
Deze krijg je kado van me.
Edit: Never mind, ze hebben het al aangepastquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Obvious kloon is obvious.
Volgens mij heb ik nog wat fotoboeken in mijn favorieten staan, even zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |