Meen je nou echt dat het beetje heen en weer lopen en op just say yes sprongetje en handjes in de lucht het hoogte punt was.quote:
Giel, Ekstra Weekend & Freaknacht op 101TV en Ned 3quote:
Vanavond de Top 2000 a Go-Go geweldig programma elk jaarquote:
Even een vraagjequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meen je nou echt dat het beetje heen en weer lopen en op just say yes sprongetje en handjes in de lucht het hoogte punt was.
Kippevel...quote:
Dit jaar zijn de hoogte punten vooral buiten het GH te vinden, oa Filemon en Lantinga die het buitengewoon leuk gedaan hebben buiten mijn verwachting om. (Poppenkastquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Even een vraagje
Wat was voor jullie het hoogtepunt van deze SR?
Mijne denk ik toch de singalone van Ekdom, het geld dat de gemeente/provincie Groningen gaf (zoveel geld) . En Filemon & Lantinga als klusjesmannen. Wat heb ik me kapotgelachen.
Of de nettere URL http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asxquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mms://livemedia.omroep.nl/npo_3fm_vsr
Dat was ik eigenlijk ook alquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:54 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat Go To Sleep zo laag in de lijst staat trouwens! Blijkbaar is Nederland Krezip alweer massaal vergeten.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk ook al
Oja, goed idee om die terug te kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit de eindshow terug te kijken en heb toch al meerdere malen kippenvel/brok in mijn keel gehad.... erg mooi gedaan hoor met die visuals om het bedrag bekend te maken
En Annemieke![]()
![]()
Als je het zo brengt is het wel een beetje sneu ja.... maar ik vond het gewoon een magisch moment.... als je het terugziet staat het kippenvel over heel mijn lijf....quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meen je nou echt dat het beetje heen en weer lopen en op just say yes sprongetje en handjes in de lucht het hoogte punt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |