Apart trouwens, dat als je klein bent, je ouders je leren je hand voor je mond te doen als je niest. Voor je neus zou effectiever zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat beest heeft dus nooit geleerd een poot voor zijn mond te doen als hij niest? Slechte opvoeding dus, kun je dat meest niet kwalijk nemen.
Misschien hebben ze er wel een kerstkransvorm van gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of de katten in het kader van kerst hun drolletjes mooi hebben versierd
Nee, want je sproeit enorm veel zooi uit je mond. Als het een stevige is, spuit er snot uit je neus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Apart trouwens, dat als je klein bent, je ouders je leren je hand voor je mond te doen als je niest. Voor je neus zou effectiever zijn.
"hee, chocolade-kransjes"quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of de katten in het kader van kerst hun drolletjes mooi hebben versierd
Oh, dat zou handig zijn!quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb je daar geen personeel voor dan?
De strijk gaat zometeen mee naar schoonmamaquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet straks nog strijken ook.
Ach, dan is het ook maar weer opgeruimd.. Staat netjes
Dat lijkt maar zo. Eigenlijk waren het roosjes en viooltjes. Je ogen hielden je voor de gek.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:58 schreef Klonk het volgende:
nee, teleurstelling, het was gewoon bruine poep en pisklonters...
zal best, maar mijn neus foppen ze nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Eigenlijk waren het roosjes en viooltjes. Je ogen hielden je voor de gek.
Kerstcadeautjequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De strijk gaat zometeen mee naar schoonmama
Nee, ze doet het graag, zegt vriendje... was idee van vriendje, en ik doe net alsof ik van niks weetquote:
Friemelaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:14 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen en een heel prettig kerstfeest toegewenst.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ze doet het graag, zegt vriendje... was idee van vriendje, en ik doe net alsof ik van niks weet
Wat let je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb opeens zin in een winnie the pooh kerstfilm
ben al aant kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Friemelaar![]()
Nog gefeliciteerd!
[..]![]()
[..]
Wat let je?
MPGquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Friemelaar![]()
Nog gefeliciteerd!
[..]
.....
Uitslag kerstverhalenwedstrijd 2009quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
MPG![]()
Dankje ............. waarmee ?
Nee, die oude, wijze, bebaarde man uit Spanje heeft mij al rijkelijk bedeeld met geschenken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef friemelaar het volgende:
Iemand al leuke kerstcadeautjes gehad ?
Een dikke envelop, boek, aftershave, chocola en nog wat dingetjes...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef friemelaar het volgende:
Iemand al leuke kerstcadeautjes gehad ?
Een Whisky-topic. Er is maar weinig te verkrijgen hier.. JD in rood,blauw,zwart en gout en wat Scots.. Moest eens kijken of er wat lekkers bij staat om NIET door de cola te mengen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die oude, wijze, bebaarde man uit Spanje heeft mij al rijkelijk bedeeld met geschenken.
o.a. [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #15 Dramming Time!
Ik ken er wel een paar...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
kent er iemand een NL website waar je parfum kunt kopen? Niet omdat ik het wil importeren, voor de prijzen.
webshop ici paris http://www.iciparisxl.nlquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
kent er iemand een NL website waar je parfum kunt kopen? Niet omdat ik het wil importeren, voor de prijzen.
ah, ik zat op een andere douglas-site..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
webshop ici paris http://www.iciparisxl.nl
en de douglas http://nl.douglas-shop.com/douglas/?ref=nl0001&et_cid=6&et_lid=9&et_sup=OnlineShop
dan heb je in principe de twee grootste meanstream parfumwinkels van Nederland, die ook in elke stad zo'n beetje wel zitten.
Da's niet waar, want ik help mee met opmakenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef friemelaar het volgende:
Wij hebben het deze keer beschaaft gehouden, al kan ik met de gekregen drank wel zo ongeveer een jaar vooruit.
Kan, tenzij je bij Yves Rocher gekocht had...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz... dat zoeken schiet niet op. Volgens mij hebben we geurtjes gekocht die wat ouder zijn of gewoon niet in NL/Europa zijn uitgekomen.. is dat mogelijk?
whehe... *slok*quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's niet waar, want ik help mee met opmaken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan, tenzij je bij Yves Rocher gekocht had...
Naar welke geurtjes ben je op zoek?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz... dat zoeken schiet niet op. Volgens mij hebben we geurtjes gekocht die wat ouder zijn of gewoon niet in NL/Europa zijn uitgekomen.. is dat mogelijk?
Niet de geurtjes, de prijs van de geurtjes in NL.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:39 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Naar welke geurtjes ben je op zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |