Ik vind het net zo overhyped als Bruce Springsteen. Soms heel goed, maar om de rest dan ook maar geweldig te vinden?quote:Op zondag 27 december 2009 04:24 schreef Yurithemaster het volgende:
vind B&J eigenlijk helemaal niet zo geweldig
vind hertog lekkerderquote:Op zondag 27 december 2009 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het net zo overhyped als Bruce Springsteen. Soms heel goed, maar om de rest dan ook maar geweldig te vinden?
Oh trouwens, dat mensen aardig DOEN zegt niet zoveel. Wellicht ben ik wat achterdochtig en jullie wellicht wat naief(maar dat kan niemand je kwalijk nemen), maar bij mij gaan er alarmbelletjes afquote:Op zondag 27 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja je kent me goed ondertussen... het is alleen dat ik van de mensen hier ook zulke goede andere kanten ken. Dat zegt WW ook, iedereen hier van knox is zo aardig enzo..
Schijn kan bedriegen ja.quote:Op zondag 27 december 2009 04:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh trouwens, dat mensen aardig DOEN zegt niet zoveel. Wellicht ben ik wat achterdochtig en jullie wellicht wat naief(maar dat kan niemand je kwalijk nemen), maar bij mij gaan er alarmbelletjes af
Vooral door het land waar je zit.
Neequote:Op zondag 27 december 2009 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar voorsprongOver 10 jaar zit jij hetzelfde te verkondigen als ik nu doe
Denk je dat je de enige bent die in dit schuitje zit/heeft gezeten?
De mensen die er nu zijn zijn allemaal internationaalquote:Op zondag 27 december 2009 04:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh trouwens, dat mensen aardig DOEN zegt niet zoveel. Wellicht ben ik wat achterdochtig en jullie wellicht wat naief(maar dat kan niemand je kwalijk nemen), maar bij mij gaan er alarmbelletjes af
Vooral door het land waar je zit.
Zoals ik al zei: wellicht ben ik wat achterdochtigquote:Op zondag 27 december 2009 04:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De mensen die er nu zijn zijn allemaal internationaalMaar misschien heb je gelijk... Al staat knox wel bekend om zijn sociale leefomgeving
Vreselijk en hormonaal, hahaquote:Op zondag 27 december 2009 04:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: wellicht ben ik wat achterdochtig
Maar ik weet ook hoe mensen op die leeftijd zijn
Uhuhquote:
Zo goed als...quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 05:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sokken al van de kachel gehaald voordat ze in de fik vliegen
Ik prefereer toch mijn zeepquote:
Daar hoef ik me geen zorgen over te maken, er zijn hier nog mensenquote:Op zondag 27 december 2009 05:19 schreef Yurithemaster het volgende:
oh en kijk of het gas dicht is, ook een beetje lullig als bij neurenberg ineens de twijfel toeslaat.
ohjaquote:Op zondag 27 december 2009 05:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen over te maken, er zijn hier nog mensen
quote:Op zondag 27 december 2009 05:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat heb ik al eens gehad met een spijkerbroek
kan dat?quote:Op zondag 27 december 2009 05:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat heb ik al eens gehad met een spijkerbroek
Nee, deze:quote:Op zondag 27 december 2009 05:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohja, een kolenkachel.... ik keek al bezorgd naar het vestje dat hier op de kachel ligt te drogen haha
lekkerquote:Op zondag 27 december 2009 05:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar das met echt vuur. Mijn gloednieuwe converse vestje is veilig dus (niet dat ik er zo goed voor zorg, can anyone say ondergekotst?maar goed. Dat daargelaten)
Ja nouja, netjes gewassen hoor. En mijn gloednieuwe Forever XXI hemdje ookquote:Op zondag 27 december 2009 05:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker![]()
weet niet wat voor kachel je daar hebt, maar een gewone kachel word als het goed is niet heet genoeg
Oh zoquote:Op zondag 27 december 2009 05:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar das met echt vuur. Mijn gloednieuwe converse vestje is veilig dus (niet dat ik er zo goed voor zorg, can anyone say ondergekotst?maar goed. Dat daargelaten)
had je daarom geen shirt aan en stond je onder de douche of staat dit los van elkaar?quote:Op zondag 27 december 2009 05:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nouja, netjes gewassen hoor. En mijn gloednieuwe Forever XXI hemdje ookVolgende keer zal ik proberen ze niet uit hoeven te trekken. Overigens, het overkomt iedereen wel eens begrijp ik nu ook wel
Jij ook en veel plezier in Tsjechiëquote:Op zondag 27 december 2009 05:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo
Mensen, ik ga afsluiten en mijn laptop inpakken. Een heel fijne jaarwisseling
Ja duhquote:Op zondag 27 december 2009 05:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had je daarom geen shirt aan en stond je onder de douche of staat dit los van elkaar?
verklaard wel het een en anderquote:Op zondag 27 december 2009 05:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja duhdoe ik ook niet zomaar hoor haha
Daaag Nem!
gaat lekker zoquote:Op zondag 27 december 2009 05:40 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ben er nog iets langer. Mijn lift staat thuis nog in te pakken
Daar blijf je dan de hele nacht voor opquote:
lekker proppen jaquote:Op zondag 27 december 2009 05:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar blijf je dan de hele nacht voor op
Maarja, Belgisch moet ook mee en dat moet verdeeld worden over de gaatjes tussen de bagage, dat duurt lang
We gaan hier mee(maar dan in het zwart):
[ afbeelding ]
Voor de kenners: ja, dat wordt krap met 3 mensen
Wat dacht je danquote:Op zondag 27 december 2009 05:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
verklaard wel het een en ander
quote:Op zondag 27 december 2009 05:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar blijf je dan de hele nacht voor op
Maarja, Belgisch moet ook mee en dat moet verdeeld worden over de gaatjes tussen de bagage, dat duurt lang
We gaan hier mee(maar dan in het zwart):
[ afbeelding ]
Voor de kenners: ja, dat wordt krap met 3 mensen
oh ja maar dat klopt ook wel hoor. alleen ik was nuchter niet onder die douche gaan staan en had ook niet laten gebeuren wat er gebeurd is. Nuchter had ik ook niet zomaar in dat appartement mijn top uitgedaan (!quote:Op zondag 27 december 2009 05:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
2 mensen onder de douche zonder shirt you do the math
vond het allemaal al zo vreemdquote:Op zondag 27 december 2009 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja maar dat klopt ook wel hoor. alleen ik was nuchter niet onder die douche gaan staan en had ook niet laten gebeuren wat er gebeurd is. Nuchter had ik ook niet zomaar in dat appartement mijn top uitgedaan (!). Hij heeft me vervolgens in mijn beha meegenomen en me bij hem op de kamer onder de douche gezet en uhm ja toen.
Hehehequote:Op zondag 27 december 2009 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond het allemaal al zo vreemd![]()
Komt van al dat gezuip zeker? hoe is het met je lever?quote:
waarschijnlijk "naar omstandigheden goed" ....quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Komt van al dat gezuip zeker? hoe is het met je lever?
quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Komt van al dat gezuip zeker? hoe is het met je lever?
Roes uitgeslapen?quote:
Ik heb het qua drank eens rustig aan gedaan. Omdat het nu zonder ook wel gezellig was.quote:
Hij was al vertrokken toen ik up and running was......quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy,
Moet je niet mee met de Kerstman naar de Noordpool?
Misschien als manager van je eigen huishouden.quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het boek is van Ronald Naar - Naar de top.
(ik ben me alleen nog aan het bedenken wat ik er als niet manager mee moet)
Zoals als de Engelsen dan zeggen: I'll think you'll manage to find a fitting purpose for it.quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het boek is van Ronald Naar - Naar de top.
(ik ben me alleen nog aan het bedenken wat ik er als niet manager mee moet)
Ha Cobraquote:
Nee, eerder een beetje aan het uitblazen van al die tijd maar gezellig doen......quote:
Ah heerlijk, een verplichte gezelligheid.quote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, eerder een beetje aan het uitblazen van al die tijd maar gezellig doen......
Dit jaar viel het mee. Oma was dit jaar bij haar zus gestald......quote:Op zondag 27 december 2009 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah heerlijk, een verplichte gezelligheid.
Dat scheelt dan wel weer. Wie is volgend jaar de pineut.quote:Op zondag 27 december 2009 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit jaar viel het mee. Oma was dit jaar bij haar zus gestald......Daarom heb ik ook niet zo zitten keilebakken als andere jaren.
Ik vrees gewoon weer haar kinderen en kleinkinderen..... Dat wordt weer met 15 man in het achterkamertje zitten met het mahjongspel, de beertender en de top20000 op de achtergrond.....quote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer. Wie is volgend jaar de pineut.
De beertender ok, maar de rest........quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon weer haar kinderen en kleinkinderen..... Dat wordt weer met 15 man in het achterkamertje zitten met het mahjongspel, de beertender en de top20000 op de achtergrond.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |