Komt van al dat gezuip zeker? hoe is het met je lever?quote:
waarschijnlijk "naar omstandigheden goed" ....quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Komt van al dat gezuip zeker? hoe is het met je lever?
quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Komt van al dat gezuip zeker? hoe is het met je lever?
Roes uitgeslapen?quote:
Ik heb het qua drank eens rustig aan gedaan. Omdat het nu zonder ook wel gezellig was.quote:
Hij was al vertrokken toen ik up and running was......quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy,
Moet je niet mee met de Kerstman naar de Noordpool?
Misschien als manager van je eigen huishouden.quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het boek is van Ronald Naar - Naar de top.
(ik ben me alleen nog aan het bedenken wat ik er als niet manager mee moet)
Zoals als de Engelsen dan zeggen: I'll think you'll manage to find a fitting purpose for it.quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het boek is van Ronald Naar - Naar de top.
(ik ben me alleen nog aan het bedenken wat ik er als niet manager mee moet)
Ha Cobraquote:
Nee, eerder een beetje aan het uitblazen van al die tijd maar gezellig doen......quote:
Ah heerlijk, een verplichte gezelligheid.quote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, eerder een beetje aan het uitblazen van al die tijd maar gezellig doen......
Dit jaar viel het mee. Oma was dit jaar bij haar zus gestald......quote:Op zondag 27 december 2009 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah heerlijk, een verplichte gezelligheid.
Dat scheelt dan wel weer. Wie is volgend jaar de pineut.quote:Op zondag 27 december 2009 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit jaar viel het mee. Oma was dit jaar bij haar zus gestald......Daarom heb ik ook niet zo zitten keilebakken als andere jaren.
Ik vrees gewoon weer haar kinderen en kleinkinderen..... Dat wordt weer met 15 man in het achterkamertje zitten met het mahjongspel, de beertender en de top20000 op de achtergrond.....quote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer. Wie is volgend jaar de pineut.
De beertender ok, maar de rest........quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon weer haar kinderen en kleinkinderen..... Dat wordt weer met 15 man in het achterkamertje zitten met het mahjongspel, de beertender en de top20000 op de achtergrond.....
Geen Mahjongspeler?quote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De beertender ok, maar de rest........
Nope. Ik maak mensen liever af met Risk of Monopoly.quote:
Dat is ook wel leuk! Twister is ook leuk op zulke dagen. Zeker als je al aardig wat op hebt!quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. Ik maak mensen liever af met Risk of Monopoly.
Als er maar geen camera's in de buurt zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk! Twister is ook leuk op zulke dagen. Zeker als je al aardig wat op hebt!
Dat moet je altijd maar hopen idd.quote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er maar geen camera's in de buurt zijn.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat moet je altijd maar hopen idd.
Verlies je je rang dan?quote:Op zondag 27 december 2009 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Nog meer belastend materiaal kan ik niet gebruiken.
Nee, maar ik heb geen zin opeens dat soort opnames van mij te bekijken via het interne tv netwerk als ik bv zit te eten in de eetzaal.quote:
Dat kan ik begrijpen idd. Ik zit er ook niet op te wachten dat het groot op de beamer in de sportschool komt.....quote:Op zondag 27 december 2009 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin opeens dat soort opnames van mij te bekijken via het interne tv netwerk als ik bv zit te eten in de eetzaal.
Zonder meer! En dan vooral als Hans Kraay Jr ze niet aankondigd!quote:Op zondag 27 december 2009 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
Maar natuurlijk is het wel geweldig zulke beelden van anderen te zien.
Nice! Sommige Amerikaanse auto's vind ik wel tof, de Mustang is er een vanquote:Op zondag 27 december 2009 05:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar blijf je dan de hele nacht voor op
Maarja, Belgisch moet ook mee en dat moet verdeeld worden over de gaatjes tussen de bagage, dat duurt lang
We gaan hier mee(maar dan in het zwart):
[ afbeelding ]
Voor de kenners: ja, dat wordt krap met 3 mensen
Amerika is heel goed in nep, zoals in de films en in de pretparken. Tegelijkertijd moet het ook goedkoop, waardoor het soms net wat te veel opvalt dat het nep is. En zo zijn de mensen eigenlijk ookquote:Op zondag 27 december 2009 04:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh trouwens, dat mensen aardig DOEN zegt niet zoveel. Wellicht ben ik wat achterdochtig en jullie wellicht wat naief(maar dat kan niemand je kwalijk nemen), maar bij mij gaan er alarmbelletjes af
Vooral door het land waar je zit.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zonder meer! En dan vooral als Hans Kraay Jr ze niet aankondigd!
De US is een schitterend land maar erg jammer dat die Amerikanen er wonen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Amerika is heel goed in nep, zoals in de films en in de pretparken. Tegelijkertijd moet het ook goedkoop, waardoor het soms net wat te veel opvalt dat het nep is. En zo zijn de mensen eigenlijk ook
Heel zielig voor de Native Americans idd.....quote:Op zondag 27 december 2009 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De US is een schitterend land maar erg jammer dat die Amerikanen er wonen.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:18 schreef Soempie het volgende:
en het allerliefst: een avonturenboek van Sven met de eerste bladzijden al vol foto's en tekeningetjes. Dat moeten we dan gaan aanvullen tot we oud en versleten zijn (Sven had het uit de film 'UP', omdat ik dat zo'n mooi stuk vind).
Turkije moet eens beginnen te roepen dat Amerika genocide heeft gepleegd in eigen land. Eens kijken of de US dan nog problemen heeft met het niet erkennen van de genocide op de Armenen door de Turken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel zielig voor de Native Americans idd.....
Ik denk dat Amerika zegt dat het de schuld van Columbus is......quote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Turkije moet eens beginnen te roepen dat Amerika genocide heeft gepleegd in eigen land. Eens kijken of de US dan nog problemen heeft met het niet erkennen van de genocide op de Armenen door de Turken.
Oh dat klopt! Want na 1500 was er geen indiaan meer te vinden op US grondgebied.quote:Op zondag 27 december 2009 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat Amerika zegt dat het de schuld van Columbus is......
De Native Americans ontkennen ook stellig Indiaan te zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh dat klopt! Want na 1500 was er geen indiaan meer te vinden op US grondgebied.
Tuurlijk want het zijn Irogouis, Navajos, Apachen etc etc.quote:Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Native Americans ontkennen ook stellig Indiaan te zijn.
Mexicanen?quote:Op zondag 27 december 2009 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Amerika heeft zich wel voor meer acts of genocide te verantwoorden denk ik......
Yep. Dat was denk ik ook hun manco in de strijd tegen de 'blanken'. A house divided can not stand.....quote:Op zondag 27 december 2009 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk want het zijn Irogouis, Navajos, Apachen etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |