quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Het kunnen voortzetten van lucide dromen is ook tof.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat ook tof is: lucide dromen, daar was ik ooit vrij goed in. dan kan je vliegen en alles. Je kunt dat oefenen. Het is wel vreemd.
zal ik de volgende keer doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:59 schreef IHVK het volgende:
Even Bilmiyorem, als je de laatste post hebt open je gewoon een nieuw topic, tenzij je af en toe een goede reden hebt. JIj opent hem stelselmatig niet, is wel irritant een beetje.
Nu? Vannacht? Presentaties?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil slapen, maar sommige mensen willen in de nacht presentaties bespreken
Dan moet ik naar beneden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
git yap, de rest niet wakker maken he als ze al slapen
Laat ze maar stikken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
pech voor m'n groepje, ik ga slapen als het niet snel klaar is.
Samenwerking wordt ook beoordeeld, best triest. Iedere les werd er gevraagd of we al boeken hadden uitgekozen en iedere keer hadden we niets, dat telt dus mee. Terwijl we nu nog anderhalve week hebben.quote:
Ja, we kunnen over de vakantie lullen, maar dat wij al die tijd niet wisten welke boeken we zouden gebruiken voor onze presentatie, noemt zij een slechte samenwerking.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef zarGon het volgende:
Dan lul je toch maar een samenwerking bij elkaar?
Wat voor een presentatie is het? Christ, mail elkaar dan. 's Nachts dit bespreken...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, we kunnen over de vakantie lullen, maar dat wij al die tijd niet wisten welke boeken we zouden gebruiken voor onze presentatie, noemt zij een slechte samenwerking.
De samenwerking is ook echt poep.
Docente: ga bij elkaar zitten.
Wij: ja straks.
we moeten een presentatie over 2 boeken houden en een presentatie over schoonheidsidealen, zal wel lukken, maar we zitten weer met de tijd, ze zitten er met een stopwatch bij, ik praat altijd snel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor een presentatie is het? Christ, mail elkaar dan. 's Nachts dit bespreken...
wij doen niet aan kerst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:19 schreef xminator het volgende:
Maar uhm presentatie? Morgen is het kerst.. lekker onder de kerstboom je cadeautjes vinden
je mag mij wel als voorbeeld gebruiken..quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
we moeten een presentatie over 2 boeken houden en een presentatie over schoonheidsidealen, zal wel lukken, maar we zitten weer met de tijd, ze zitten er met een stopwatch bij, ik praat altijd snel.![]()
msn gaat sneller en dan zijn we er vanaf, al denk ik niet dat we het redden
drink dan iig met een rietje of drink een glas water na je cola?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een uur geleden mijn tanden gepoetst en ben nu al weer cola aan het drinken. Ik zal het ook nooit leren he.
nee bedanktquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:22 schreef mezzy het volgende:
[..]
je mag mij wel als voorbeeld gebruiken..![]()
gratiz..
Die heb ik nu niet bij de hand. Aahg aaahggg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
drink dan iig met een rietje of drink een glas water na je cola?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die heb ik nu niet bij de hand. Aahg aaahggg.
Niet goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb vandaag 3 glazen vocht binnengekregen, goed he.![]()
thee, thee, thee
of gebruik een injectiespuit en injecteer direct in je bloed..quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is iig wel een stuk minder schadelijk voor je tanden.
Bizim millet is helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:26 schreef mezzy het volgende:
[..]
of gebruik een injectiespuit en injecteer direct in je bloed..
thee onttrekt juist vocht aan je lichaam.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb vandaag 3 glazen vocht binnengekregen, goed he.![]()
thee, thee, thee
wilde er nog bij posten dat thee eigk vochtafdrijvend isquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
thee onttrekt juist vocht aan je lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |