Van mijn part loop je helemaal in rood of geel, maar vind gewoon onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef Desunoto het volgende:
Klacht: mensen die denken dat begrafenissen altijd maar een dode bedoening moeten zijn.
Dat krijg je ervan als je de hele dag verveelt en zelfs uit wanhoop onbekende mensen toevoegt op msn, whehehehe.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe bedenk je in godsnaam zo'n klacht. Wel terecht overigens.
Dit is KLBquote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe bedenk je in godsnaam zo'n klacht. Wel terecht overigens.
Wat niet wil zeggen dat onaangepaste hoeren de aandacht naar zich toe moeten trekken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef Desunoto het volgende:
Klacht: mensen die denken dat begrafenissen altijd maar een dode bedoening moeten zijn.
Ze zou niet de aandacht op zich moeten vestigen en zich beschaafd kleden.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef LoggedIn het volgende:
Lol, doet me aan die begrafenis commercial van Top Gear denken, daar liep 't meisje in een bikini
Maar boeiend, waarom zou 't op een begrafenis opeens ongepast zijn om er westers bij te lopen. Alsof een meisje dan niet mooi mag zijn
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef LoggedIn het volgende:
Lol, doet me aan die begrafenis commercial van Top Gear denken, daar liep 't meisje in een bikini
Maar boeiend, waarom zou 't op een begrafenis opeens ongepast zijn om er westers bij te lopen. Alsof een meisje dan niet mooi mag zijn
Als ze zich gewoon alledaags kleedt dan richt ze niet de aandacht op zichzelf maar dan is ze zichzelf. Iets wat bij alle begrafenissen zou moeten kunnen IMO maar daar denken veel mensen nog steeds anders over.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze zou niet de aandacht op zich moeten vestigen en zich beschaafd kleden.
Je gaat daar toch niet in een rode jurk rondlopen? Val gewoon niet op, het gaat immers niet om jou op dat moment.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ze zich gewoon alledaags kleedt dan richt ze niet de aandacht op zichzelf maar dan is ze zichzelf. Iets wat bij alle begrafenissen zou moeten kunnen IMO maar daar denken veel mensen nog steeds anders over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECHT NIET JONGE NAAR ELTON JOHN!! GOD HEBBE ZIJN ZIEL (F)quote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wijst naar de OP
Homofiel.......verpest het nou niet voor ons hetero's.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:37 schreef griskay het volgende:
alsof ze uit eten gaan. Met een zware decolleté, jurk boven knieën en zwaar opgemaakt maar het is wel zwart dus dan is het wel opeens proper genoeg![]()
![]()
Ik vind dat echt erg ongepast, je kan toch wel iets meer bedekt bij lopen?
klacht: meisjes die te bloot bij lopen op een begrafenis.
voorbeeld: mariah carey bij MJ's herdenking.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mis ik iets? Sinds wanneer is die dood dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:59 schreef Teezie het volgende:
[..]
ECHT NIET JONGE NAAR ELTON JOHN!! GOD HEBBE ZIJN ZIEL (F)
Nee,helder hoor meneer elplato!quote:Op vrijdag 25 december 2009 04:34 schreef elplato het volgende:
Omdat elk meisje/vrouw, waar dan ook, er altijd zo mooi mogelijk uit wil zien zonder uit de toon te vallen. Zo zijn ze nou eenmaal. Nog meer vragen?
Grand Torino?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, net als die ene film met clint eastwood.
Held!quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:59 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Homofiel.......verpest het nou niet voor ons hetero's.Straks kunnen we niet meer van die foute grappen maken tijdens dit soort gelegenheden!!
Daniel Skoffa: Hey, uhm.... gaat het een beetje ??
Meisje met een zware decolleté:ik hoop dat hij weinig pijn heeft gehad in zijn laatste dagen! Ik voel me zo verdrietig!
Daniel Skoffa: Ahhhh meisje toch. Dat kan ik goed begrijpen hoor. Helpt het als ik zeg dat die vent in die kist momenteel niet het enige is wat stijf is....??
Meisje met een zware decolleté: Je bent een klootzak!!!![]()
Daniel Skoffa: Klopt, en meisjes vallen op klootzakken dus je moet deze week met mij daten, geheel conform de regels!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:37 schreef griskay het volgende:
alsof ze uit eten gaan. Met een zware decolleté, jurk boven knieën en zwaar opgemaakt maar het is wel zwart dus dan is het wel opeens proper genoeg![]()
![]()
Ik vind dat echt erg ongepast, je kan toch wel iets meer bedekt bij lopen?
klacht: meisjes die te bloot bij lopen op een begrafenis.
voorbeeld: mariah carey bij MJ's herdenking.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bazenfilmquote:
Klacht: mensen die denken dat ze moeten gaan feesten als iemand doodgaat. (zie Herman Brood)quote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef Desunoto het volgende:
Maak er een topic over zou ik zeggen, huilliequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:48 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
Klacht: mensen die denken dat ze moeten gaan feesten als iemand doodgaat. (zie Herman Brood)
Niet weten dat een begrafenis geen plaats is om te aandachtshoerenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:47 schreef Blinker het volgende:
Zeuren dat vrouwen er te sexy bij lopen
[ afbeelding ]
Neem jij lekker hem op de begravenis, dan neem ik haar:quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:53 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Niet weten dat een begrafenis geen plaats is om te aandachtshoeren![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik neem hem niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Neem jij lekker hem op de begravenis, dan neem ik haar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:57 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee, ik neem hem niet.
En ik ben er vrij zeker van dat jij haar ook niet neemt (al is dat buiten jouw wil).
Eerder zo:quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Echte bazen gaan zo..
[ afbeelding ]
Dat register is dan al weer opgeborgen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:48 schreef fapdrol het volgende:
Maar ik zou wel wachten tot de begrafenis afgelopen is. Vervolgens je kans grijpen als ze net even voorover gebukt staat om het condoleanceregister in te vullen.
Je beslist toch zelf wat je aan doet??quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:00 schreef Plums het volgende:
Ik wou een paar jaar terug op een begrafenis een lange wijde rok tot aan mn enkels aandoen, zwart/wit. Heel normaal toch?Mocht ik dat niet van mn toen huidige vriendje want 'het is geen modeshow'.
![]()
Ik vond t zo belachelijk, en ik voel me altijd zo underdressed in spijkerbroek (die ik toen dus aan moest) op begrafenissen
Toen niet, t was een begrafenis van iemand die hij kende, niet ik. En als ik die rok aandeed mocht ik niet met em mee. En omdat ik zó lief ben, wou ik hem toch troosten en er voor em zijn enzo dus deed ik maar gewoon een spijkerbroek aan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:03 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Je beslist toch zelf wat je aan doet??
Aaahhh de ideale vriendinquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Toen niet, t was een begrafenis van iemand die hij kende, niet ik. En als ik die rok aandeed mocht ik niet met em mee. En omdat ik zó lief ben, wou ik hem toch troosten en er voor em zijn enzo dus deed ik maar gewoon een spijkerbroek aan.
Hoezo een ban? Man tis maar een grapje oor en hij staat in een spoiler.... kep ook nergens gelezen bij de FAQ of dit wel of niet mocht.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:12 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
TERINGLIJER!![]()
Zit rustig m'n biertje te drinken komt er een fucking anale ontploffing op mijn beeld![]()
En jij krijgt een ban
Met die dude is t al jaren uit inmiddels.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:08 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Aaahhh de ideale vriendin![]()
Als het uit is wil je mij dan PM"en![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wijst naar de OP
Snap ik, ik was lekker niet meegegaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Met die dude is t al jaren uit inmiddels.
PM me dan nuquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Met die dude is t al jaren uit inmiddels.
Ik ben te lief somsquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:15 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Snap ik, ik was lekker niet meegegaan als ik jou was.
Wat zou ik moeten PM'en dan?quote:
Ik ook.quote:
Maakt niet uit. Alles is welkom.quote:[..]
Wat zou ik moeten PM'en dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |