quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik laat hem aan me voorbij gaan. Dubs...
Ohw ohw nostalgie...quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef trovey het volgende:
Gooi er eens wat nostalgisch amusement in....ga ik even naar mijn photobucket toe om daar wat op te halen.
Zeg het is Kerst...tijd voor nostalgie...geen rap en zoquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw ohw nostalgie...![]()
*vreest*
Ben niet zo weg van vorig eeuws, zo passé.
Ja oke, dat is waar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg het is Kerst...tijd voor nostalgie...geen rap en zo
smaakt naar kipquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:55 schreef trovey het volgende:
Goed dan ik maar weer even
[ afbeelding ]
quote:
Wauw lady, you do know how to kill a topic.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:36 schreef JJH het volgende:
Ja hallo
Allereerst iedereen hele goed kerstdagen toegewenst!
Ik baal trouwens behoorlijk, net nog een ritje Hattem, 7 man. ¤21,10 op de meter en dus ¤3,- pp. Besluiten ze om met zijn allen er vandoor te gaan. Met behulp van de bus en mijn loopvermogen () heb ik er eentje weten te pakken. Die had op 1,5 euro na niks op zak, geen ID telefoon of wat dan ook. Zo jammer hè. Zouden ze trots op zichzelf zijn? Ik heb hem in ieder geval duidelijk gemaakt dat als ik hem de volgende keer tegen kom, dat ie voor mij is. Ze hoeven in ieder geval niet meer met mij mee, en als ik het in de gaten heb ook niet meer met een andere chauffeur.
Zó goedkoop hè!
Ik ben toch anders opgevoed, maar het gebeurd zo af en toe.quote:
die dude bij het rechterluikje neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben toch anders opgevoed, maar het gebeurd zo af en toe.
Trouwens, voor de geinteresseerden:
http://3fmfan.nl/page/sr09_player
Bij tabblad terugkijken, Woensdag vanaf 14:00, en dan bij +/- 50 minuten zie je mij m'n centen dumpen.
Uhuh.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die dude bij het rechterluikje neem ik aan?
Niet echt , hoewel ik weinig te klagen heb van aandacht bij vrouwen die mij beter kennen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:23 schreef Bamba het volgende:
Ik zou zeggen, post even een foto van jezelf Kitao! Dan oordelen wij wel of jij een mooie man bent
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet echt , hoewel ik weinig te klagen heb van aandacht bij vrouwen die mij beter kennen.
Maar ik zie bij jou ook geen fobo , niet dat dit iets uitmaakt, maar ik had bij deze TT eigenlijk iets meer pics verwacht , dat is alles.
kijkt stiekem naar haar profiel
Ja , lijkt me leuk , ikzelf ben te laf om mijn foto op het internet te plaatsen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:31 schreef Bamba het volgende:
Nee heb nog geen fobo. Vandaag zullen er wel genoeg foto's gemaakt worden, dus misschien dat ik er vanavond wel eens wat opzet!
Haha, nee hoor ik kon er wel om lachen hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:31 schreef kitao het volgende:
Zeg Bamba , wij lagen eerst toch ook overhoop toen ik jou Bi(m)bo-Bamba noemde .
Nog sorry daarvoor , dat was in andere omstandigheden , ben je nog boos ?
Maar vertel , met wat voor soort man heb jij je kerstavond doorgebracht ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:36 schreef Bamba het volgende:
Haha, nee hoor ik kon er wel om lachen hoor. Vond 'm erg leuk gevonden
.
Uiterlijk zegt idd helemaal niks.
Het was half 3 vannachtquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Maar vertel , met wat voor soort man heb jij je kerstavond doorgebracht ?
Gezien het tijdstip van je eerste post die ik tot nu toe heb gezien is het niet laat geworden.
Ja , die is gevlucht uit nederland naar nigeria en heeft daar asiel aangevraagd vanwege de terreur van het nederlandse klimaat tot en met 15 januari.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:43 schreef Bamba het volgende:
Het was half 3 vannacht. En ik heb 'm doorgebracht met mijn eigen woest aantrekkelijke man
. Helaas voor mij vond onze zoon het om half 7 tijd om op te staan, dus maar een kort nachtje gemaakt.
Zit jouw vriendin nog in het buitenland? En wat zijn jouw plannen voor de kerstdagen?
Nou, ik hoop dat je toch een plezierige kerst hebt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , die is gevlucht uit nederland naar nigeria en heeft daar asiel aangevraagd vanwege de terreur van het nederlandse klimaat tot en met 15 januari.
Dus deze kerst zit ik thuis en bezoek mijn iets geloverigere moeder , die meer waarde echt aan kerst.
Wat nu weer , ik kwam net uit mijn werk om half acht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:44 schreef Bamba het volgende:Goodbye! Slaap jij ook altijd zo lekker nadat je gedronken hebt?
Heeeeerlijk, volgensmij was ik binnen de minuut in slaapquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:44 schreef Bamba het volgende:Goodbye! Slaap jij ook altijd zo lekker nadat je gedronken hebt?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat nu weer , ik kwam net uit mijn werk om half acht.
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, volgensmij was ik binnen de minuut in slaap
Ah , je gaat je toonbaar maken voor de buitenwereld , waar ga je naartoe dan ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:56 schreef Bamba het volgende:
Ik ga mezelf alvast toonbaar maken en dan vriendlief uit bed schoppen voor het kerstontbijt. Fijne dagen iedereen!!
Die mooie mannen stonden in het vorige topic, maar die van mij heb ik alweer weggehaald.quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:34 schreef kitao het volgende:
Mogge iedereen ,
Ik heb even snel de topicgalerij bekeken over de laatste 10 pagina's en niet éen pic gezien van een vent waarvan ik zou denken dat die door de dames als een mannelijk stuk zou worden gezien ; dus wat ik me nu afvraag is wat de TT eigenlijk moet inhouden?
Hebben de dames hier een levendige fantasie waar geen fotomodel aan te pas hoeft te komen ?
Gaarne een verduidelijking ajb.
Mogguh Greys ,quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Die mooie mannen stonden in het vorige topic, maar die van mij heb ik alweer weggehaald.
Mogguh!
Kjoetbaaiquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, volgensmij was ik binnen de minuut in slaap
Nieslief, ga even zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
De kerstman is hier geweest!!!!!!!!!!!!!!
En..wat heeft 'ie allemaal meegebracht??quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
De kerstman is hier geweest!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nieslief, ga even zitten.
Sorry, maar de kerstman bestaat niet. Het was je man.
Weet je dat zeker , ik ben hier nu immers ook ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kjoetbaai en Bekkie en Bambi en iedereen
Lijkt me gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Weet je dat zeker , ik ben hier nu immers ook ?
Leuk dat je ook uit Rotterdam komt , misschien komen we elkaar wel eens tegen hier.
Ik kom niet vaak buiten , ik heb het hier in die veertig jaar dat ik hier woon allemaal wel zo'n beetje gezien.quote:
Ik vind het buiten nogal eng, dus ik bestel m'n boodschappen bij Albert.nl, en werk vanuit huis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak buiten , ik heb het hier in die veertig jaar dat ik hier woon allemaal wel zo'n beetje gezien.
En jij komt zeker ook niet vaak buiten als je veel zit te kompjoeteren ?
[..]
quote:
quote:
Yeah sure, en zondags naar de kuip zeker ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het buiten nogal eng, dus ik bestel m'n boodschappen bij Albert.nl, en werk vanuit huis.
Hehequote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 keer geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Yeah sure, en zondags naar de kuip zeker ?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 keer geweest.
Beide keren niet voor Feyenoord
Jij bent ook 'iets' ouderquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vaker in de Kuip geweest dan jij, en ook niet voor Feyenoord
Ik ben het net op, smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:03 schreef Ml-etje het volgende:mogge kerstontbijtje staat in de oven
Ik had al zo'n vermoeden dat jij een import stadsmens was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Daar ben ik 2 keer geweest.
Beide keren niet voor Feyenoord
Ja maar ik woon wel helegans niet in de buurt van de Kuipquote:
Dank jequote:
Want als échte Rotterdammer kom je uiteraard wél iedere week in de Kuip?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij een import stadsmens was.
True truequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik woon wel helegans niet in de buurt van de Kuip
Laatste keer dat ik in de Kuip was is alweer zoooooooo lang geleden, dat was volgens mij U2quote:
Je snapt t niet , als Rotterdammer kom je voor Feijenoord in de Kuip tenzij je voor Sparta of Excelsior bent .quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want als échte Rotterdammer kom je uiteraard wél iedere week in de Kuip?
Lijkt me best een capaciteitsprobleem dan, 51.000 man in de Kuip, Rotterdam heeft 590.000 inwoners ofzo?![]()
Princequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Laatste keer dat ik in de Kuip was is alweer zoooooooo lang geleden, dat was volgens mij U2Zooropa
![]()
Maar alle andere keren Kuip waren wel tof, Madonna en heleboel keren Prince
Vanmorgen glibberde ik anders over de weg met een kilometertje of honderd in de natte sneeuw.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al een deel van de schoonmaak er op zitten, nu nog ff t kerstontbijt laten bezinken en dan ga ik weer vrolijk verder![]()
Het regent als een gek hier, heel kerstig
Waar zit jij dan , in Maastricht ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:Wij hadden hier lekker alleen zondag sneeuw, maandag was alles alweer weggeregend
quote:
Stomtoevallig hebben we precies bij de start van nummer 2.000 de radio aangezetquote:
Ik was net te laatquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stomtoevallig hebben we precies bij de start van nummer 2.000 de radio aangezet
Stoofpeertjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
Mijn stoofpeertjes staan opgoeie combinatie met de Top2000
Hoe eerder die sneeuw voor de zon verdwijnt hoe beter, sorry voor de romantici hier maar ik vond de treinblokkade van drie dagen iets te veel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De sneeuw is trouwens net overgegaan in regen, is toch iets minder jomantiesj
http://lmgtfy.com/?q=frequentie+radio+2quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:58 schreef MissBliss het volgende:
Wat is de frequentie van Radio 2?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=frequentie+radio+2
Ik luister gewoon via internetzzzz, ik snap nog niet zo goed hoe de nieuwe reciever werktquote:
Ik heb op mn werk geen interwebsquote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon via internetzzzz, ik snap nog niet zo goed hoe de nieuwe reciever werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |