Nieslief, ga even zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
De kerstman is hier geweest!!!!!!!!!!!!!!
En..wat heeft 'ie allemaal meegebracht??quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
De kerstman is hier geweest!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nieslief, ga even zitten.
Sorry, maar de kerstman bestaat niet. Het was je man.
Weet je dat zeker , ik ben hier nu immers ook ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kjoetbaai en Bekkie en Bambi en iedereen
Lijkt me gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Weet je dat zeker , ik ben hier nu immers ook ?
Leuk dat je ook uit Rotterdam komt , misschien komen we elkaar wel eens tegen hier.
Ik kom niet vaak buiten , ik heb het hier in die veertig jaar dat ik hier woon allemaal wel zo'n beetje gezien.quote:
Ik vind het buiten nogal eng, dus ik bestel m'n boodschappen bij Albert.nl, en werk vanuit huis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak buiten , ik heb het hier in die veertig jaar dat ik hier woon allemaal wel zo'n beetje gezien.
En jij komt zeker ook niet vaak buiten als je veel zit te kompjoeteren ?
[..]
quote:
quote:
Yeah sure, en zondags naar de kuip zeker ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het buiten nogal eng, dus ik bestel m'n boodschappen bij Albert.nl, en werk vanuit huis.
Hehequote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 keer geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Yeah sure, en zondags naar de kuip zeker ?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 keer geweest.
Beide keren niet voor Feyenoord
Jij bent ook 'iets' ouderquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vaker in de Kuip geweest dan jij, en ook niet voor Feyenoord
Ik ben het net op, smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:03 schreef Ml-etje het volgende:mogge kerstontbijtje staat in de oven
Ik had al zo'n vermoeden dat jij een import stadsmens was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Daar ben ik 2 keer geweest.
Beide keren niet voor Feyenoord
Ja maar ik woon wel helegans niet in de buurt van de Kuipquote:
Dank jequote:
Want als échte Rotterdammer kom je uiteraard wél iedere week in de Kuip?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij een import stadsmens was.
True truequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik woon wel helegans niet in de buurt van de Kuip
Laatste keer dat ik in de Kuip was is alweer zoooooooo lang geleden, dat was volgens mij U2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |