Je snapt t niet , als Rotterdammer kom je voor Feijenoord in de Kuip tenzij je voor Sparta of Excelsior bent .quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want als échte Rotterdammer kom je uiteraard wél iedere week in de Kuip?
Lijkt me best een capaciteitsprobleem dan, 51.000 man in de Kuip, Rotterdam heeft 590.000 inwoners ofzo?![]()
Princequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Laatste keer dat ik in de Kuip was is alweer zoooooooo lang geleden, dat was volgens mij U2Zooropa
![]()
Maar alle andere keren Kuip waren wel tof, Madonna en heleboel keren Prince
Vanmorgen glibberde ik anders over de weg met een kilometertje of honderd in de natte sneeuw.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al een deel van de schoonmaak er op zitten, nu nog ff t kerstontbijt laten bezinken en dan ga ik weer vrolijk verder![]()
Het regent als een gek hier, heel kerstig
Waar zit jij dan , in Maastricht ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:Wij hadden hier lekker alleen zondag sneeuw, maandag was alles alweer weggeregend
quote:
Stomtoevallig hebben we precies bij de start van nummer 2.000 de radio aangezetquote:
Ik was net te laatquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stomtoevallig hebben we precies bij de start van nummer 2.000 de radio aangezet
Stoofpeertjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
Mijn stoofpeertjes staan opgoeie combinatie met de Top2000
Hoe eerder die sneeuw voor de zon verdwijnt hoe beter, sorry voor de romantici hier maar ik vond de treinblokkade van drie dagen iets te veel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De sneeuw is trouwens net overgegaan in regen, is toch iets minder jomantiesj
http://lmgtfy.com/?q=frequentie+radio+2quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:58 schreef MissBliss het volgende:
Wat is de frequentie van Radio 2?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=frequentie+radio+2
Ik luister gewoon via internetzzzz, ik snap nog niet zo goed hoe de nieuwe reciever werktquote:
Ik heb op mn werk geen interwebsquote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon via internetzzzz, ik snap nog niet zo goed hoe de nieuwe reciever werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |