Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlatenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
Hopeljk wel, want aan het kruis ging dat niet meer..![]()
![]()
![]()
Met diens verschil dat ik dan wel goddelijker ben uiteraard.quote:
Bij 't randje, bij 't randjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlaten
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland? Jammerrrr! Na na na naaaa na."quote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlaten
Dat lieve fokkindertjes...dat is voor een volgend keerquote:Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
En om Laysa bezig te houden![]()
Oke wat wordt de volgende kleur?
Lees ik hier een verkapte'' oeh dat zou ik ook wel willen''quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan? Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
Al is het de vraag of dat lukt bij iemand met vier spijkers door z'n ledematen.
Ik zie Judas wel aan voor zo'n rotstreekquote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland? Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
Blank lakje dus, ja kan ook mooi zijn, heb ik meestal of een heeeel licht kleurtje of de rose french, maar dan zonder het witte randje, dus alleen de rose lak.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat lieve fokkindertjes...dat is voor een volgend keer![]()
ik ben blij met wat ik nu heb
Jezus jennen? En dan high-fiven met Pilatus?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lees ik hier een verkapte'' oeh dat zou ik ook wel willen''
Ja of ze zuigen...net zoals sommige hier op fokquote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie Judas wel aan voor zo'n rotstreek
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!quote:
ik heb dat jaren verplicht op school moeten kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!
Geen virus of enge torrent of zo!
Echt heel mooi.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!
Geen virus of enge torrent of zo!
Ooww.. ja dan gaat de lol er wel af denk ik. Zonde!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat jaren verplicht op school moeten kijken
Een orgasme bereiken zit tussen de oren, vooral als je zo Zen bent als Jezus was.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat méér gedaan hè, na dat etentje laatst.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een orgasme bereiken zit tussen de oren, vooral als je zo Zen bent als Jezus was.
Ja, maar ik ben niet Zen, moet er hard voor werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat méér gedaan hè, na dat etentje laatst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland?
Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
quote:
quote:Paus besprongen door vrouw
ROME - Paus Benedictus XVI is donderdag tijdens kerstavond gevallen op het St. Pieterplein in Rome door toedoen van een vrouw uit het publiek. Dat meldden ooggetuigen.
De onbekende vrouw sprong over een versperring en probeerde zich op de kerkvorst te storten
Het (wat al te) kernachtige "pijn is fijn" begrijp ik prima, maar spijkers door je botten en dán nog klaarkomen, respect. Als uit dna-onderzoek op Golgotha blijkt dat-ie dáár geloosd heeft, ga ik geloven.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet Zen, moet er hard voor werken
Ja, dank!! Dat de rioolzuiveringen maar overuren mogen maken de komende dagenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Kerstttttttttttt....fijne kerst allemaal
![]()
Nah, met het woord "Kruis" kom je anders aardig in de richtingquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het (wat al te) kernachtige "pijn is fijn" begrijp ik prima, maar spijkers door je botten en dán nog klaarkomen, respect. Als uit dna-onderzoek op Golgotha blijkt dat-ie dáár geloosd heeft, ga ik geloven.
Dank je wel Laysa, lief van je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Kerstttttttttttt....fijne kerst allemaal
![]()
Oooow je kerstgevoel reikt helemaal tot hier....whoehoe whoehoe Teunnnnnnnnnnnnnn Kerssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dank!! Dat de rioolzuiveringen maar overuren mogen maken de komende dagen
Eenzaamheid is louterend (mits tijd goed besteed), die gasten moeten niet zeikenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je wel Laysa, lief van je.
Iedereen fijne kerstdagen en vergeet de mensen niet die nu eenzaam zijn.
"You've Got a Friend in FEE".
Beginnen ze nu tijdens de mis ook al met zuipenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag net wel iemand op zn plaat gaan
Oquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag net wel iemand op zn plaat gaan
Hier is het droog...diegene rende over het gedeelte van de straat waar nog een plakaat sneeuw/ijs ligtquote:
Geen idee.....maar ik krijg er zelf wel dorst vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beginnen ze nu tijdens de mis ook al met zuipen
Lekker, met kaneel erbijquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ohhhhhhh.
Het hele huis ruikt naar stoofperen die nog op staan.
Geloof jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles prima maar ik ga niet die film kijken dan
Heb je veel klaar gemaakt Fluiter? (qua eten dan hè)quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ohhhhhhh.
Het hele huis ruikt naar stoofperen die nog op staan.
Gaaa maar naar Jian met z'n usenet.quote:
12 stoofpeertjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je veel klaar gemaakt Fluiter? (qua eten dan hè)
Ik moet altijd denken aan een verhaal van mijn opa. Die was rond 1950 (ongeveer in die tijd of iets later) getuige van een kerkscheuring. Men kreeg toen versterkers in de kerk zodat het gepeupel achterin kon luisteren in plaats van slapen. Maar de ene helft van de gemeente was voor, de andere fel tegenstander. Versterkers de kerk in slepen was de Duivel in huis halen. Een enorme ruzie was het gevolg, families werden erdoor uit elkaar gereten.quote:
Ahh ja maar dat zijn gereformeerden he...das anders dan hier....hier zijn ze katholiek.....dan kan een versterkertje wel...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan een verhaal van mijn opa. Die was rond 1950 (ongeveer in die tijd of iets later) getuige van een kerkscheuring. Men kreeg toen versterkers in de kerk zodat het gepeupel achterin kon luisteren in plaats van slapen. Maar de ene helft van de gemeente was voor, de andere fel tegenstander. Versterkers de kerk in slepen was de Duivel in huis halen. Een enorme ruzie was het gevolg, families werden erdoor uit elkaar gereten.
Waarom waren mensen uit die tijd zo simpel en waarom vinden mensen over 50 jaar ons zo simpel!
Het is er bij mij zo ongeveer ingeslagen. Met geweld werd ik naar God's tempel gesleurd. Tot ongeveer mijn zestiende, toen gooide ik mijn kont tegen Jezus Kribbe. Jaren ruzies waren het gevolg. En dan nu het antwoord: Ik weet het werkelijk niet, maar als veel van die mensen die de kerken bevolken (en die ik ken) in een hemel komen, dan wil ik daar echt niet zijn!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:13 schreef Laysa het volgende:
geloof jij...o gij teun?
Ik vind dit eigenlijk wel een moeilijke vraag om te beantwoorden....
Daar gaat het ook vaak niet om de kern hè. Zag vanavond een fragment op TV waar ze zich druk aan het maken waren over de versie van kerstverhaal. 't Is uiteindelijk allemaal één pot nat, 't is mensenwerk, net als Fok!, dus 't is vaak heibel en gedoe om niets.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahh ja maar dat zijn gereformeerden he...das anders dan hier....hier zijn ze katholiek.....dan kan een versterkertje wel...
Voor... zes personen? En de rest van het menu komt morgen? Of doet iedereen iets en zijn de stoofpeertjes jouw bijdrage?quote:
De hemel...ja...god....ergens zou het wel mooi zijn als dat er is...want dan zou ik mensen terug zien die ik erg mis...maar aaan de andere kant...moet je daar weer verder....vind het nogal een gedoe hoor.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is er bij mij zo ongeveer ingeslagen. Met geweld werd ik naar God's tempel gesleurd. Tot ongeveer mijn zestiende, toen gooide ik mijn kont tegen Jezus Kribbe. Jaren ruzies waren het gevolg. En dan nu het antwoord: Ik weet het werkelijk niet, maar als veel van die mensen die de kerken bevolken (en die ik ken) in een hemel komen, dan wil ik daar echt niet zijn!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahh ja maar dat zijn gereformeerden he...das anders dan hier....hier zijn ze katholiek.....dan kan een versterkertje wel...
Hel en verdoemenis...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaat het ook vaak niet om de kern hè. Zag vanavond een fragment op TV waar ze zich druk aan het maken waren over de versie van kerstverhaal. 't Is uiteindelijk allemaal één pot nat, 't is mensenwerk, net als Fok!, dus 't is vaak heibel en gedoe om niets.
Dat zal wel smaken fluitertje. Ik sprak vandaag een Roemeense. Daar zijn ze vanmorgen vroeg al begonnen met koken, want die Orthodoxen mogen op die kerstdagen niets klaar maken. Ze slepen daar ongeveer voor een weeshuis aan eten in huis en die staan dus ook echt de hele dag achter het fornuis. Tot aan het zelf koekjes maken aan toe.quote:
Gewoon voor erbij, zag ze om 17:00 liggen in de winkel en dacht oja lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
Voor... zes personen? En de rest van het menu komt morgen? Of doet iedereen iets en zijn de stoofpeertjes jouw bijdrage?
Je beleidt vast wel weer wat anders, alleen kun je er zonder Torrent niet bij hèquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hel en verdoemenis...![]()
Mijn ouder zijn beiden katholiek opgevoed....en streng ook .....beiden zijn ook van het geloof gevallen, maar hebben ons wel genoeg meegeven...Zelf heb ik wat met katholieken kerken....vind ze vaak mooi....en hou wel van de pracht en praal erom heen...maar ik belijd zelf niets....
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je beleidt vast wel weer wat anders, alleen kun je er zonder Torrent niet bij hè
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat ze op Fok! zit maar idd af en toe leest wat haar man uitspooktOorbelletjes is dan weer erg liev
Het was weer lachen, dacht bij mezelf: het is nog geen kerst en ze heeft haar kado nog niet gezien, dat gaan leuke kerstdagen wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O, dat is écht een mooi kado, zal ze écht blij mee zijn. Romantisch
Jouw onderschriftquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef KRIBBET het volgende:
Als het over het geloof gaat mag deze niet ontbreken, wel een oudje!
Min of meer bij levensfilosofiën, als Boeddhisme, Taoïsme en ook Confusianisme .... Niet te verwarren met religiequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
De hemel...ja...god....ergens zou het wel mooi zijn als dat er is...want dan zou ik mensen terug zien die ik erg mis...maar aaan de andere kant...moet je daar weer verder....vind het nogal een gedoe hoor.....Ik geloof voornamelijk in de kracht van de mens.....en in positiviteit, maar dat zal wel niet tellen.....
Ik moet er echt niet aan denken, allemaal van die positivo's om mij heen. Ik zou werkelijk waar knettergek worden. Je hebt ze hè, die bijvoorbeeld uit de dood van hun kind nog iets positiefs kunnen halen. En dat kind heet dan geen Jezus. Ik begrijp dat niet!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof voornamelijk in de kracht van de mens.....en in positiviteit, maar dat zal wel niet tellen.....
Zie je die nu alquote:
Ik bedoel dan ook niet de absurde gevallen...maar de gewone.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken, allemaal van die positivo's om mij heen. Ik zou werkelijk waar knettergek worden. Je hebt ze hè, die bijvoorbeeld uit de dood van hun kind nog iets positiefs kunnen halen. En dat kind heet dan geen Jezus. Ik begrijp dat niet!
In de kracht van mensen geloof ik wel, vooral dat ze iets stuk kunnen maken! Dat ze het daarna ook wel weer kunnen repareren pleit dan wel een beetje voor ze
Ik was twee weken geleden bij een kahtolieke liturgie. Prachtig. De zíngeving die aan een sterven gegeven wordt, het ceremonieel... het was een prachtige kerk, er was ook een koor. Indrukwekkend. En ook troostgevend, hoewel ik niet héél close was met de overledene, en ook niet eens geloof. Maar het was mooi. Ik kan me voorstellen dat mensen enorm houvast aan hun geloof kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hel en verdoemenis...![]()
Mijn ouder zijn beiden katholiek opgevoed....en streng ook .....beiden zijn ook van het geloof gevallen, maar hebben ons wel genoeg meegeven...Zelf heb ik wat met katholieken kerken....vind ze vaak mooi....en hou wel van de pracht en praal erom heen...maar ik belijd zelf niets....
Dat vind ik ook interresantquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Min of meer bij levensfilosofiën, als Boeddhisme, Taoïsme en ook Confusianisme .... Niet te verwarren met religie
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie je die nu alLekker opgelet
![]()
Gelijk geplaatst na het tegel-wijsheid-gesprek
Prima, je hoeft het ook geen naam te geven, volg je intuïtie maar in dit soort dingenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook interresant...maar ik haal overal stukjes uit en maak daar mn eigen ding van
Geeft niet hoorquote:
Ik kan me nog herinneren toen mn opa overleed aan vaders kant...de dienst was in de baseliek van maastricht...daar is mijn vader nog misdienaar geweest....wat indrukwekkend was die dienst zeg...en ik was toen 9 en zat gewoon met open mond te kijken.....daarna nog vaak met mn oma mee geweest, omdat ik dat zo gezellig vondquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden bij een kahtolieke liturgie. Prachtig. De zíngeving die aan een sterven gegeven wordt, het ceremonieel... het was een prachtige kerk, er was ook een koor. Indrukwekkend. En ook troostgevend, hoewel ik niet héél close was met de overledene, en ook niet eens geloof. Maar het was mooi. Ik kan me voorstellen dat mensen enorm houvast aan hun geloof kunnen hebben.
Ik weet het niet, uiteindelijk moet je volgens mij, als het er echt op aankomt, alles in het leven zelf verstouwen. Ik geloof dan ook niet zo in het delen van verdriet. Al zou bovenstaande ook goed het gevolg kunnen zijn van een Calvinistische opvoeding en je je daardoor niet genoeg kunt openstellen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen enorm houvast aan hun geloof kunnen hebben.
Nahquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Maar als je zoveel wijsheid in je hebt, waarom is het bij jou onder dan zo leeg?
Kom op verspreid die wijsheid
Geloof jij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima, je hoeft het ook geen naam te geven, volg je intuïtie maar in dit soort dingen
Iemand die daarop zou moeten promoveren zal waarschijnlijk een gelovige zijn en die hebben het zelf veel te druk met...rukken (en dan hou ik het nog heel erg netjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar de hamvraag: Rukte Jezus nu wel of niet en waarom is daar nog niemand op gepromoveerd?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:45 schreef Laysa het volgende:
ik ga slapen....julluie voor straks trusten en tot een volgend keer....en fijne
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Het was weer lachen, dacht bij mezelf: het is nog geen kerst en ze heeft haar kado nog niet gezien, dat gaan leuke kerstdagen worden![]()
Dus...dat zei ik ook tegen haar, begint ze te lachen, ze had op girotel (ingtel) gezien dat ik geld had uitgegeven bij een goudsmit
Dat probeer ik ook, helaas niet zo wijs, maar op andere fora ben ik serieus en probeer mensen te helpen om door zware tijden heen te komen maar hier kan ik klooienquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah.....ik probeer het hier meestal ''luchtig'' te houden...hier op Fok ben ik Laysa...daar buiten ben ik toch net anders...iets maar hoor...Laysa is zeg maar een klein deeltje van het grote geheel
Truste en zwaai zwaaiquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:45 schreef Laysa het volgende:
![]()
Groeten aan de buren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:45 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik ken de zwaar gelovigen, van haver tot God gort. Heb geen problemen met ze, althans, niet meer dan met anderen. 't Zijn gewoon mensen van vlees en bloed die goede en minder goede dingen doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand die daarop zou moeten promoveren zal waarschijnlijk een gelovige zijn en die hebben het zelf veel te druk met...rukken (en dan hou ik het nog heel erg netjes)
Ik kom het dichtste bij het Taoïsme denk ik, maar dat is veel meer een ervaringsfilosofie als een geloof. Ga maar op zoek naar jezelf, mediteer, probeer eens in het heden te zijn, i.p.v. altijd maar in het verleden of in de toekomst, wees eens echt stil, probeer het ratelen van het ego eens te stoppen en kijk wat je dan ervaart. Je hersenen zijn een fantastisch instrument, ... maar je bent niet je hersenen, dus identificeer je er niet mee ,,,,,,,, die kant op dus.quote:
Ja, lekker slapen en dan morgen je mooiste kleren aan bij die mooie rode gelakte nagels.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er ook er ook weg van, trussels
Heb ooit eens een paar maanden op zo'n cursus gezeten. Het was inderdaad leerzaam, jezelf truckjes aanleren om wat meer in je lichaam en in het heden te zitten in plaats van in je hoofd en verleden plus toekomst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kom het dichtste bij het Taoïsme denk ik, maar dat is veel meer een ervaringsfilosofie als een geloof. Ga maar op zoek naar jezelf, mediteer, probeer eens in het heden te zijn, i.p.v. altijd maar in het verleden of in de toekomst, wees eens echt stil, probeer het ratelen van het ego eens te stoppen en kijk wat je dan ervaart. Je hersenen zijn een fantastisch instrument, ... maar je bent niet je hersenen, dus identificeer je er niet mee ,,,,,,,, die kant op dus.
Ook zwaai zwaai,quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er ook er ook weg van, trussels
Het heden is het enige dat we daadwerkelijk hebben, het enige dat echt bestaat, het verleden is geweest, de toekomst is een illusie, alles gebeurt ook in het heden en toch zitten we op een paar momenten na altijd in het verleden of de toekomst en daarom missen we ook zoveelquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ooit eens een paar maanden op zo'n cursus gezeten. Het was inderdaad leerzaam, jezelf truckjes aanleren om wat meer in je lichaam en in het heden te zitten in plaats van in je hoofd en verleden plus toekomst.
Ik ken gelovige die hun kind hebben laten doodgaan omdat ze geen bloedtransfusie bij een operatie mocht hebben, ze lag bij me op de kamer, ze wilde zelf wel maar mocht niet van haar ouders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken de zwaar gelovigen, van haver tot God gort. Heb geen problemen met ze, althans, niet meer dan met anderen. 't Zijn gewoon mensen van vlees en bloed die goede en minder goede dingen doen.
Ik nog niet hoor, was voor Chanel5 maar ben wel vaker onbegrepenquote:
Geloofsfanaten, het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ken gelovige die hun kind hebben laten doodgaan omdat ze geen bloedtransfusie bij een operatie mocht hebben, ze lag bij me op de kamer, ze wilde zelf wel maar mocht niet van haar ouders.
Er is zelfs een rechtzaak over geweest maar te laat![]()
Had het al niet zoop de streng gelovige maar daarna ....
Ach, dat waren veel grote geesten, troost je na hun dood kwam het vaak best nog goed met dat begripquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor, was voor Chanel5 maar ben wel vaker onbegrepen
Ja, er zijn ongelovigen die kinderen opsluiten in kelders. Wat ik zeg, je hebt onder alle soorten gekken zitten. Ook daar zag ik twee weken? geleden een aardige uitzending over trouwens. Was dacht ik in een ziekenhuis in A'dam waar ze speciale protocollen hanteerden over Jehova's (want daar is dat ook van toepassing). Die artsen liepen redelijk over van respect voor dat type patiënt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ken gelovige die hun kind hebben laten doodgaan omdat ze geen bloedtransfusie bij een operatie mocht hebben, ze lag bij me op de kamer, ze wilde zelf wel maar mocht niet van haar ouders.
Er is zelfs een rechtzaak over geweest maar te laat![]()
Had het al niet zoop de streng gelovige maar daarna ....
Absoluutquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloofsfanaten, het zou verboden moeten worden
Nee, het geeft het leven kleur (vooral een rodequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloofsfanaten, het zou verboden moeten worden
Dat is dus echt een dooddoenerquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, dat waren veel grote geesten, troost je na hun dood kwam het vaak best nog goed met dat begrip
Dit was een ander geloof, weet niet meer welke, is heel lang geleden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, er zijn ongelovigen die kinderen opsluiten in kelders. Wat ik zeg, je hebt onder alle soorten gekken zitten. Ook daar zag ik twee weken? geleden een aardige uitzending over trouwens. Was dacht ik in een ziekenhuis in A'dam waar ze speciale protocollen hanteerden over Jehova's (want daar is dat ook van toepassing). Die artsen liepen redelijk over van respect voor dat type patiënt.
Misschien iets voor op mijn grafsteen, moeten niet teveel letters zijn vanwege de kostenquote:
Je mag ze houden, ik heb niets tegen gelovigen ala katholieken, christenen, moslims en wat al niet te meer, maar dring mij jouw geloof en jouw daarmee samenhangede normen en waarden niet op. En dat doen geloofsfanatici in het algemeen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, het geeft het leven kleur (vooral een rode) en het houdt de anderen netjes in het midden.
Ja, je hebt wel gelijk, maar ik vind ook ergens weer van niet, Ik kan het alleen niet uitleggen en al helemaal niet zo laat op de avond.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was een ander geloof, weet niet meer welke, is heel lang geleden.
Respect is oke maar zodra ze veel meer risico moeten nemen tijdens een operatie, gaat het mij te ver.
Daarom zijn (een beetje) drank en sommige drugs ook zo lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:57 schreef Jian het volgende:
En inderdaad zijn er truukjes om jezelf dat eigen te maken
Eens, je moet mensen met rust laten en niet ongevraagd lastig vallen. Maar dan breek ik toch even een lans voor ze, de commercie is veel en veel meer opdringend dan gelovigen, daar maken we dan weer niet zo'n probleem van met z'n allen. Meten met twee maten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mag ze houden, ik heb niets tegen gelovigen ala katholieken, christenen, moslims en wat al niet te meer, maar dring mij jouw geloof en jouw daarmee samenhangede normen en waarden niet op. En dat doen geloofsfanatici in het algemeen.
Ze hoeven het niet als iets ergs te zien als het over hun eigen leven gaat, dan zal het mij een zorg gaan maar nu(toen) werd een meisje van 13 gedwongen door haar ouders, er werd voor haar beslist dat ze wel dood mocht gaan en daar is denk ik ook mijn afkeer begonnen tegen alles wat met het geloof te maken heeftquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk, maar ik vind ook ergens weer van niet, Ik kan het alleen niet uitleggen en al helemaal niet zo laat op de avond.
Het enige dat ik er wel over kan zeggen is dat doodgaan door mensen bekeken wordt als iets heel ergs, terwijl dat in principe helemaal niet zo hoeft te zijn. We weten het immers niet. Ik denk dat de meeste pijn zit bij mensen die achterblijven, de dode weet of niets of heeft het wel ergens anders naar z'n zin?
Ja en daar zit m nou net de kneepquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom zijn (een beetje) drank en sommige drugs ook zo lekker.
Maar: mooi als je ook andere trucjes kent natuurlijk om jezelf dat aan te leren. Scheelt weer een kater.
Ik denk trouwens dat verleden en toekomst deel uitmaken van ons heden, en dat daar op zich niks mis mee is. Kwestie van balans.
Je kan ook een reëel beeld over de toekomst hebben. Een illusie is volgens mij meer dat je het fout hebt, je zelf voor de gek houdt. Maar verder denk ik dat een goed inzicht in het leven wel goed is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Het heden is het enige dat we daadwerkelijk hebben, het enige dat echt bestaat, het verleden is geweest, de toekomst is een illusie, alles gebeurt ook in het heden en toch zitten we op een paar momenten na altijd in het verleden of de toekomst en daarom missen we ook zoveelEn inderdaad zijn er truukjes om jezelf dat eigen te maken en te Ervaren wat er dan gebeurt
Nee,die vorm van indoctrinatie werp ik ook ver van me. Ook daar verzet ik me tegen !quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eens, je moet mensen met rust laten en niet ongevraagd lastig vallen. Maar dan breek ik toch even een lans voor ze, de commercie is veel en veel meer opdringend dan gelovigen, daar maken we dan weer niet zo'n probleem van met z'n allen. Meten met twee maten?
Dit moet ik morgen nog een keertje nuchter en ontstoned lezenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je kan ook een reëel beeld over de toekomst hebben. Een illusie is volgens mij meer dat je het fout hebt, je zelf voor de gek houdt. Maar verder denk ik dat een goed inzicht in het leven wel goed is.
We hebben nu eenmaal bewustzijn ontwikkeld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en daar zit m nou net de kneep![]()
Maar balans is altijd goed
Ik denk eigenlijk dat ze er ook alles aan hebben gedaan, alleen op een andere manier, eentje die niet de onze is. Jij en ik kunnen dat dan niet begrijpen, maar dat doet er niets aan af.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet als iets ergs te zien als het over hun eigen leven gaat, dan zal het mij een zorg gaan maar nu(toen) werd een meisje van 13 gedwongen door haar ouders, er werd voor haar beslist dat ze wel dood mocht gaan en daar is denk ik ook mijn afkeer begonnen tegen alles wat met het geloof te maken heeftWe hebben nachten liggen praten, waren allebei erg ziek maar mijn ouders deden alles om me te helpen en bij haar was dat niet, zo zag ze dat ook, kan er gewoon weer kwaad om worden
![]()
Ga buiten even roken
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee,die vorm van indoctrinatie werp ik ook ver van me. Ook daar verzet ik me tegen !
Wat is reëel ? je gaat op een gegeven moment dood, dat is het enige echte reële aan je toekomst, de rest is afwachten en hopen dat het zo gaat als dat je zou willen. Wist je dat bijna alle angst stoornissen te maken hebben met vrees voor het niet kunnen handelen van toekomstige gebeurtenissen, terwijl wanneer de situatie zich daadwerkelijk aandient je hem eigenlijk altijd handelt ....... van een (angstige)illusie win je nooitquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je kan ook een reëel beeld over de toekomst hebben. Een illusie is volgens mij meer dat je het fout hebt, je zelf voor de gek houdt. Maar verder denk ik dat een goed inzicht in het leven wel goed is.
Ja, het beschermd je aan de ene kant, maar het is tegelijkertijd ook een enorme blokkade voor nieuwe ontwikkelingen. Als je niet goed oplet wordt het paadje waar je over loopt steeds smaller.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Maar verder denk ik dat een goed inzicht in het leven wel goed is.
trust, ik heb ook ongeveer zo'n tour, om het uit te stellen blijf ik daarom zo lang mogelijk wakkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben nu eenmaal bewustzijn ontwikkeld.
Truste mensen, morgen een familietour. Ik blijf maar van de overige drank af.![]()
Dood maar vooral ook over "leven"quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Of waar hebben we het over?
Gooi maar iets in de groepquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Of waar hebben we het over?
Da's wel heul serieus enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dood maar vooral ook over "leven"
Niets concreets laten zien is wat anders dan zinloos bezig zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dood, en het zinloze nix daarna...
Schaatserquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi D. wat wil je later worden naast Boer ......................
Flikker die kerstboom dan ook eens op tijd de deur uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Je kan niet altijd op een piek zitten.
Al zit ik dat wel erg vaak.
Zinloos voor wie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je nog leeft, en zelf dán doen vele het niet...quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niets concreets laten zien is wat anders dan zinloos bezig zijn
Whaahahahahha, unbannend,quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik organiseer dat liever zelfquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wanneer wil jij dood en hoe moeten wij dat organiseren?
Toch knap ingekopt om deze tijdquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:42 schreef D. het volgende:
[..]
Schaatser
*trek heeft in een boterham met pindakaas
Ehh... * Die Naam* heeft er nix mee te maken..quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Whaahahahahha, unbannend,het kerstkadootje van Yvonne
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker die kerstboom dan ook eens op tijd de deur uit.
"Dappere krijger vreest de dood niet" da's uit Winnetou en Old Shatterhand geloof ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben trouwens niet bang voor de dood.
Ik denk dat als ik mijn dure kunstboom op straat zet dat ie ook zo weg isquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oudjaarsavond.
Doe ik ieder jaar, heel snel alles eruit trekken en dan op straat. Binnen 5 minuten is hij weg
Dat kan nu vast niet meer, je moet dan met kluit kopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw wacht, ik heb nu een tuin. Ik wil hem planten.
Hoe houd ik hem goed tot het voorjaar?
Waarom wil je tot dan wachten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw wacht, ik heb nu een tuin. Ik wil hem planten.
Hoe houd ik hem goed tot het voorjaar?
Ik gok dat die kluit er aanzitquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan nu vast niet meer, je moet dan met kluit kopen
Ik weet nou ook weer niet zo of ik in het hokje "dappere krijger" pas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
"Dappere krijger vreest de dood niet" da's uit Winnetou en Old Shatterhand geloof ik
Wel op tijd "Its A Góód Day To Die.." roepen hé?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
"Dappere krijger vreest de dood niet" da's uit Winnetou en Old Shatterhand geloof ik
Ik heb met kluit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan nu vast niet meer, je moet dan met kluit kopen
Tis goed dat je er weer bent ouwe gifspuwer, je bent gemist, ook al heb ik je vanmiddag nog gesprokenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ehh... * Die Naam* heeft er nix mee te maken..![]()
Dank aan Remlof...
Jij wel Hiawathaquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nou ook weer niet zo of ik in het hokje "dappere krijger" pas.
Even handen wassen danquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb hem zelfs al een keer water gegeven.
Kijk mij eens groene vingers hebben?
Nee dat is toch iets zeker weten. Mensen die paddo's eten kunnen dingen zien die er niet zijn / verbeelden / Illusie. Sommige mensen worden dan bang terwijl een ander beseft dat het een illusie is en niet bang hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is reëel ? je gaat op een gegeven moment dood, dat is het enige echte reële aan je toekomst, de rest is afwachten en hopen dat het zo gaat als dat je zou willen. Wist je dat bijna alle angst stoornissen te maken hebben met vrees voor het niet kunnen handelen van toekomstige gebeurtenissen, terwijl wanneer de situatie zich daadwerkelijk aandient je hem eigenlijk altijd handelt ....... van een (angstige)illusie win je nooit
Jahh.. SeS moet nu op de reservebank.. ofwel....quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis goed dat je er weer bent ouwe gifspuwer, je bent gemist, ook al heb ik je vanmiddag nog gesproken
En er wezenloos, maar stoer bij in de verte kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel op tijd "Its A Góód Day To Die.." roepen hé?
Ah, dat was je kloonquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. SeS moet nu op de reservebank.. ofwel....
Daar zeg je wat ...........quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee dat is toch iets zeker weten. Mensen die paddo's eten kunnen dingen zien die er niet zijn / verbeelden / Illusie. Sommige mensen worden dan bang terwijl een ander beseft dat het een illusie is en niet bang hoeft te zijn.
ssstquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. SeS moet nu op de reservebank.. ofwel....
Hai sesesesquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, gek genoeg toegestaan door "achter.."
Extreme Groupiequote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus jennen? En dan high-fiven met Pilatus?
quote:
quote:Uw boom in de tuin?
Van de meer dan 2 miljoen kerstbomen die elk jaar met Kerstmis in huis worden gezet wordt een flink deel met wortelkluit verkocht. Dit biedt de mogelijkheid de boom na de Kerst in de tuin te planten. Bedenk echter wel dat na een warme en droge periode in huis de boom wel verzwakt is geraakt. U kunt met succes de boom buiten planten als u het volgende in acht neemt: koop een boom met een goede kluit en flinke potmaat; controleer of de kluit niet reeds verdroogd is bij aanschaf; Laat de boom een week wennen in een koude schuur om de overgang naar binnen gemakkelijker te maken. Zet de boom in huis niet bij de verwarming of op de vloerverwarming; knip de top niet uit de boom; Zet de boom evetnueel met pot en al in een schaal en geef steeds een beetje water in de schaal; geef de boom ook regelmatig water op de kluit. Laat de boom niet te lang binnen staan en laat hem weer wat wennen aan een ander klimaat voordat hij naar buiten gaat. Als de boom eenmaal bij vorstvrij weer buiten geplant is, geef dan regelmatig wat water om verdroging te voorkomen, verdroging treedt gemakkelijk op. Enig naaldverlies vangt de boom nadien wel weer op. Enkele geschikte soorten voor de tuin: Abies nordmanniana, Abies procera 'Glauca', en Picea pungens.
Yvonne is te goed voor jequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, gek genoeg toegestaan door "achter.."
Als ie het nu nog overleeft is het voorbestemdquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb bijna alles gedaan wat je niet moet doen.
Ik dacht dat jij ze alleen maar omhakte voor die kachel van je ...quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben hele avond al een boom aan het opzetten, deze kon er nog wel even bij
't Was vanavond dan ook een goedmakertje voor de volgende vorstperiodequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ze alleen maar omhakte voor die kachel van je ...
Omdat het in z'n algemeenheid uit de klauwen begon te lopen, de meesten dat in de gaten hadden, maar jij nog effe lekker een schepje erboven op deed ....... denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik nog steeds niet waarom ze ingreep over Pukkie heen...
Too much information, puleaassequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga pitten. Maar omdat ik niet aan een kruis hang en m'n handen dus wel vrij heb, doe ik voordien nog wat oefeningetjes
Aha..juist , maw de "meeste" gingen dus braafjes liggen...?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat het in z'n algemeenheid uit de klauwen begon te lopen, de meesten dat in de gaten hadden, maar jij nog effe lekker een schepje erboven op deed ....... denk ik
Weten wanneer je moet bukken voor de spreekwoordelijke zeis is ook een vorm van intelligentiequote:Op vrijdag 25 december 2009 02:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha..juist , maw de "meeste" gingen dus braafjes liggen...?
Ohhhw.. gaan we van datte? Niet bukken onder het juk van de tyrannie was ooit een credo van onverzettelijkheid...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Weten wanneer je moet bukken voor de spreekwoordelijke zeis is ook een vorm van intelligentie
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga pitten. Maar omdat ik niet aan een kruis hang en m'n handen dus wel vrij heb, doe ik voordien nog wat oefeningetjes
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhhw.. gaan we van datte? Niet bukken onder het juk van de tyrannie was ooit een credo van onverzettelijkheid...
Ja Teun weet je fantasie wel te prikkelen hè Liesje, ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en eventueel nog wat slaap kunt pakken vannachtquote:
Sjâh.. zo lust ik er nog wel een... Dat is de Queenversie van je kop in het zand steken!quote:
'quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Teun weet je fantasie wel te prikkelen hè Liesje, ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en eventueel nog wat slaap kunt pakken vannacht
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'
Het ergste is dat je er, door zijn ava best een voorstelling van kan maken.
Jij ook Liesquote:
Zonder uitzondering?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ook Lies![]()
En ik wens trouwens alle andere Fokkers ook prettige dagen.
Incl drank?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
Mwah het viel mee in het casino, maar 75 euro verloren
Maar wel lol gehad
Dan heb je niet zo veel gedronken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Inclusief drank was het nog minder dan 100
Ik ben nog bezigquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo veel gedronken.
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 25 december 2009 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'
Wat zit er in het kadootje? Denk je?
Jiji ben op een rel uit!quote:
Zie Cadeautjes!quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kan toch wel voelen?
Wat voor vorm heeft het?
Als je maar niet aan de knopjes zit!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 04:08 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, coos, coos!
Ben je er nog?![]()
Kijk mij eens blauw zijn dan?
Liesje en haar knopjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 04:23 schreef Coos het volgende:
A
[..]
Als je maar niet aan de knopjes zit!!!!
Wat dacht je van Remlof en zijn knop???quote:
Ik heb verder geen rechten ofzo, maar ik ben wel blauwquote:Op vrijdag 25 december 2009 04:23 schreef Coos het volgende:
A
[..]
Als je maar niet aan de knopjes zit!!!!
Jij hebt alleen maar plichten Lies!quote:Op vrijdag 25 december 2009 04:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb verder geen rechten ofzo, maar ik ben wel blauw
She's been there, done thatquote:Op vrijdag 25 december 2009 04:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van Remlof en zijn knop???
Doe mij ook effe blauw joh tot 31/12.quote:
Nah, het is of een paar uur ofquote:Op vrijdag 25 december 2009 04:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe mij ook effe blauw joh tot 31/12.![]()
gewoon zomaar.....................
Ga effe lekker stoer doen en mensen uitlachen om hun notes dan, voordat-ie weer wakker is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ramlof is vergeten mij weer zwart te maken.![]()
Ik heb niet zoveel rechten,quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga effe lekker stoer doen en mensen uitlachen om hun notes dan, voordat-ie weer wakker is.
Dat wéét verder toch niemand.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel rechten,
Lees: geen.
Och, iéts kuisen kon wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:41 schreef Anniebab het volgende:
Tis maar een mening hoor Gert, je hoeft er niks mee te doen....
Ja hier, de kids, dat is dagelijkse kost tegenwoordig....quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:37 schreef hondjes het volgende:
Bommie![]()
Hebben er al mensen ruzie, met andere familieleden..![]()
En wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef blankenbordeel het volgende:
Er is licht aan het eind van de tunnel maar het is van de aanstormende trein
Doet me denken aan de ouders van een 18-jarige dorpsgenoot die 6 weken geleden voor de trein ging staan in A'dam.....arme mensenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef blankenbordeel het volgende:
Heb wel een vermoeden maar niet genoeg rechten, net als jij.quote:
Waar ga je het over hebben ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef KRIBBET het volgende:
Morgen, stokbroodje uit de oven is bijna klaar en dan even kletsen met mijn lief
*zich bij elkaar raapt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet in paniek raken Lies, je bent mod nu.
Weet je al wat jullie gaan eten?>??quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:59 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze regenachtige 1e Kerstdag ,![]()
Nog even rustig genieten voor het familie-appèl van vamiddag
Ik blijf liever anoniem, dat is toch het idee een beetje?quote:
Ah, the Spirit of Christmas Present, als ik me niet vergis, nou vertel het maar eens aan Ome Scroogequote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef blankenbordeel het volgende:
Teun???quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb wel een vermoeden maar niet genoeg rechten, net als jij.
13.20 ned 1quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, the Spirit of Christmas Present, als ik me niet vergis, nou vertel het maar eens aan Ome Scrooge
Vervelend voor je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:02 schreef blankenbordeel het volgende:
[..]
Ik blijf liever anoniem, dat is toch het idee een beetje?
Ik ben nieuw, dit leek me wel een gezellig forum.
Maar mijn openingszinnen zijn nooit zo sterk
Nee, Niemenie nie!quote:
Nee, ik weet nog niet precies wat, in elk geval geen gourmet gelukkig. Uitgebreid, zoals elk jaar, 6, 7 gangen met toeters en bellen. En als er een gang op tafel komt, roepen sommigen ooooh, en aaaah , lache altijdquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet je al wat jullie gaan eten?>??
Lang verhaal Anniequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zeg dan wie jullie denken., ben nieuwsgierig!!!
De warmte...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
En wat trok je vooral zo aan, aan de rls sc?
Nou Jensen heeft de oorlog verklaard (zie Snafu-fillmpje voor de liefhebber) aan Birgit Schuurman omdat ze heeft gezegd dat ze het niet erg zou vinden om zijn overlijdensbericht te lezen. Kan nog wel interessant wordenquote:
Oke, vannacht trouwens ook op Veronica, denk dat ie op alle zenders wel te zien is dezequote:
Dit leek je een leuk begin en je weet niet wie Teun is.?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:09 schreef blankenbordeel het volgende:
De warmte...
Kom op, ik wil me welkom voelen, ik ben al alleen met de Kerst
En wie is Teun?
Kijk, nu komen we ergens qua kerstgedachtequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou Jensen heeft de oorlog verklaard (zie Snafu-fillmpje voor de liefhebber) aan Birgit Schuurman omdat ze heeft gezegd dat ze het niet erg zou vinden om zijn overlijdensbericht te lezen. Kan nog wel interessant worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |