Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlatenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
Hopeljk wel, want aan het kruis ging dat niet meer..![]()
![]()
![]()
Met diens verschil dat ik dan wel goddelijker ben uiteraard.quote:
Bij 't randje, bij 't randjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlaten
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland? Jammerrrr! Na na na naaaa na."quote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlaten
Dat lieve fokkindertjes...dat is voor een volgend keerquote:Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
En om Laysa bezig te houden![]()
Oke wat wordt de volgende kleur?
Lees ik hier een verkapte'' oeh dat zou ik ook wel willen''quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan? Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
Al is het de vraag of dat lukt bij iemand met vier spijkers door z'n ledematen.
Ik zie Judas wel aan voor zo'n rotstreekquote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland? Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
Blank lakje dus, ja kan ook mooi zijn, heb ik meestal of een heeeel licht kleurtje of de rose french, maar dan zonder het witte randje, dus alleen de rose lak.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat lieve fokkindertjes...dat is voor een volgend keer![]()
ik ben blij met wat ik nu heb
Jezus jennen? En dan high-fiven met Pilatus?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lees ik hier een verkapte'' oeh dat zou ik ook wel willen''
Ja of ze zuigen...net zoals sommige hier op fokquote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie Judas wel aan voor zo'n rotstreek
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!quote:
ik heb dat jaren verplicht op school moeten kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!
Geen virus of enge torrent of zo!
Echt heel mooi.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!
Geen virus of enge torrent of zo!
Ooww.. ja dan gaat de lol er wel af denk ik. Zonde!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat jaren verplicht op school moeten kijken
Een orgasme bereiken zit tussen de oren, vooral als je zo Zen bent als Jezus was.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat méér gedaan hè, na dat etentje laatst.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een orgasme bereiken zit tussen de oren, vooral als je zo Zen bent als Jezus was.
Ja, maar ik ben niet Zen, moet er hard voor werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat méér gedaan hè, na dat etentje laatst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland?
Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
quote:
quote:Paus besprongen door vrouw
ROME - Paus Benedictus XVI is donderdag tijdens kerstavond gevallen op het St. Pieterplein in Rome door toedoen van een vrouw uit het publiek. Dat meldden ooggetuigen.
De onbekende vrouw sprong over een versperring en probeerde zich op de kerkvorst te storten
Het (wat al te) kernachtige "pijn is fijn" begrijp ik prima, maar spijkers door je botten en dán nog klaarkomen, respect. Als uit dna-onderzoek op Golgotha blijkt dat-ie dáár geloosd heeft, ga ik geloven.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet Zen, moet er hard voor werken
Ja, dank!! Dat de rioolzuiveringen maar overuren mogen maken de komende dagenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Kerstttttttttttt....fijne kerst allemaal
![]()
Nah, met het woord "Kruis" kom je anders aardig in de richtingquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het (wat al te) kernachtige "pijn is fijn" begrijp ik prima, maar spijkers door je botten en dán nog klaarkomen, respect. Als uit dna-onderzoek op Golgotha blijkt dat-ie dáár geloosd heeft, ga ik geloven.
Dank je wel Laysa, lief van je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Kerstttttttttttt....fijne kerst allemaal
![]()
Oooow je kerstgevoel reikt helemaal tot hier....whoehoe whoehoe Teunnnnnnnnnnnnnn Kerssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dank!! Dat de rioolzuiveringen maar overuren mogen maken de komende dagen
Eenzaamheid is louterend (mits tijd goed besteed), die gasten moeten niet zeikenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je wel Laysa, lief van je.
Iedereen fijne kerstdagen en vergeet de mensen niet die nu eenzaam zijn.
"You've Got a Friend in FEE".
Beginnen ze nu tijdens de mis ook al met zuipenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag net wel iemand op zn plaat gaan
Oquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag net wel iemand op zn plaat gaan
Hier is het droog...diegene rende over het gedeelte van de straat waar nog een plakaat sneeuw/ijs ligtquote:
Geen idee.....maar ik krijg er zelf wel dorst vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beginnen ze nu tijdens de mis ook al met zuipen
Lekker, met kaneel erbijquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ohhhhhhh.
Het hele huis ruikt naar stoofperen die nog op staan.
Geloof jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles prima maar ik ga niet die film kijken dan
Heb je veel klaar gemaakt Fluiter? (qua eten dan hè)quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ohhhhhhh.
Het hele huis ruikt naar stoofperen die nog op staan.
Gaaa maar naar Jian met z'n usenet.quote:
12 stoofpeertjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je veel klaar gemaakt Fluiter? (qua eten dan hè)
Ik moet altijd denken aan een verhaal van mijn opa. Die was rond 1950 (ongeveer in die tijd of iets later) getuige van een kerkscheuring. Men kreeg toen versterkers in de kerk zodat het gepeupel achterin kon luisteren in plaats van slapen. Maar de ene helft van de gemeente was voor, de andere fel tegenstander. Versterkers de kerk in slepen was de Duivel in huis halen. Een enorme ruzie was het gevolg, families werden erdoor uit elkaar gereten.quote:
Ahh ja maar dat zijn gereformeerden he...das anders dan hier....hier zijn ze katholiek.....dan kan een versterkertje wel...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan een verhaal van mijn opa. Die was rond 1950 (ongeveer in die tijd of iets later) getuige van een kerkscheuring. Men kreeg toen versterkers in de kerk zodat het gepeupel achterin kon luisteren in plaats van slapen. Maar de ene helft van de gemeente was voor, de andere fel tegenstander. Versterkers de kerk in slepen was de Duivel in huis halen. Een enorme ruzie was het gevolg, families werden erdoor uit elkaar gereten.
Waarom waren mensen uit die tijd zo simpel en waarom vinden mensen over 50 jaar ons zo simpel!
Het is er bij mij zo ongeveer ingeslagen. Met geweld werd ik naar God's tempel gesleurd. Tot ongeveer mijn zestiende, toen gooide ik mijn kont tegen Jezus Kribbe. Jaren ruzies waren het gevolg. En dan nu het antwoord: Ik weet het werkelijk niet, maar als veel van die mensen die de kerken bevolken (en die ik ken) in een hemel komen, dan wil ik daar echt niet zijn!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:13 schreef Laysa het volgende:
geloof jij...o gij teun?
Ik vind dit eigenlijk wel een moeilijke vraag om te beantwoorden....
Daar gaat het ook vaak niet om de kern hè. Zag vanavond een fragment op TV waar ze zich druk aan het maken waren over de versie van kerstverhaal. 't Is uiteindelijk allemaal één pot nat, 't is mensenwerk, net als Fok!, dus 't is vaak heibel en gedoe om niets.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahh ja maar dat zijn gereformeerden he...das anders dan hier....hier zijn ze katholiek.....dan kan een versterkertje wel...
Voor... zes personen? En de rest van het menu komt morgen? Of doet iedereen iets en zijn de stoofpeertjes jouw bijdrage?quote:
De hemel...ja...god....ergens zou het wel mooi zijn als dat er is...want dan zou ik mensen terug zien die ik erg mis...maar aaan de andere kant...moet je daar weer verder....vind het nogal een gedoe hoor.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is er bij mij zo ongeveer ingeslagen. Met geweld werd ik naar God's tempel gesleurd. Tot ongeveer mijn zestiende, toen gooide ik mijn kont tegen Jezus Kribbe. Jaren ruzies waren het gevolg. En dan nu het antwoord: Ik weet het werkelijk niet, maar als veel van die mensen die de kerken bevolken (en die ik ken) in een hemel komen, dan wil ik daar echt niet zijn!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahh ja maar dat zijn gereformeerden he...das anders dan hier....hier zijn ze katholiek.....dan kan een versterkertje wel...
Hel en verdoemenis...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaat het ook vaak niet om de kern hè. Zag vanavond een fragment op TV waar ze zich druk aan het maken waren over de versie van kerstverhaal. 't Is uiteindelijk allemaal één pot nat, 't is mensenwerk, net als Fok!, dus 't is vaak heibel en gedoe om niets.
Dat zal wel smaken fluitertje. Ik sprak vandaag een Roemeense. Daar zijn ze vanmorgen vroeg al begonnen met koken, want die Orthodoxen mogen op die kerstdagen niets klaar maken. Ze slepen daar ongeveer voor een weeshuis aan eten in huis en die staan dus ook echt de hele dag achter het fornuis. Tot aan het zelf koekjes maken aan toe.quote:
Gewoon voor erbij, zag ze om 17:00 liggen in de winkel en dacht oja lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
Voor... zes personen? En de rest van het menu komt morgen? Of doet iedereen iets en zijn de stoofpeertjes jouw bijdrage?
Je beleidt vast wel weer wat anders, alleen kun je er zonder Torrent niet bij hèquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hel en verdoemenis...![]()
Mijn ouder zijn beiden katholiek opgevoed....en streng ook .....beiden zijn ook van het geloof gevallen, maar hebben ons wel genoeg meegeven...Zelf heb ik wat met katholieken kerken....vind ze vaak mooi....en hou wel van de pracht en praal erom heen...maar ik belijd zelf niets....
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je beleidt vast wel weer wat anders, alleen kun je er zonder Torrent niet bij hè
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat ze op Fok! zit maar idd af en toe leest wat haar man uitspooktOorbelletjes is dan weer erg liev
Het was weer lachen, dacht bij mezelf: het is nog geen kerst en ze heeft haar kado nog niet gezien, dat gaan leuke kerstdagen wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O, dat is écht een mooi kado, zal ze écht blij mee zijn. Romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |