Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlatenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
Hopeljk wel, want aan het kruis ging dat niet meer..![]()
![]()
![]()
Met diens verschil dat ik dan wel goddelijker ben uiteraard.quote:
Bij 't randje, bij 't randjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlaten
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland? Jammerrrr! Na na na naaaa na."quote:Op donderdag 24 december 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat moest hij aan zijn discipelen overlaten
Dat lieve fokkindertjes...dat is voor een volgend keerquote:Op donderdag 24 december 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
En om Laysa bezig te houden![]()
Oke wat wordt de volgende kleur?
Lees ik hier een verkapte'' oeh dat zou ik ook wel willen''quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan? Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
Al is het de vraag of dat lukt bij iemand met vier spijkers door z'n ledematen.
Ik zie Judas wel aan voor zo'n rotstreekquote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók wel geil! En dan "orgasm-denial" spelen. Vlák voordat-ie komt stoppen. "En nu dan, heiland? Jammerrrr! Na na na naaaa na."![]()
Blank lakje dus, ja kan ook mooi zijn, heb ik meestal of een heeeel licht kleurtje of de rose french, maar dan zonder het witte randje, dus alleen de rose lak.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat lieve fokkindertjes...dat is voor een volgend keer![]()
ik ben blij met wat ik nu heb
Jezus jennen? En dan high-fiven met Pilatus?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lees ik hier een verkapte'' oeh dat zou ik ook wel willen''
Ja of ze zuigen...net zoals sommige hier op fokquote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie Judas wel aan voor zo'n rotstreek
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!quote:
ik heb dat jaren verplicht op school moeten kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!
Geen virus of enge torrent of zo!
Echt heel mooi.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een heel mooi liedje, uit een hele mooie film / musical!
Geen virus of enge torrent of zo!
Ooww.. ja dan gaat de lol er wel af denk ik. Zonde!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat jaren verplicht op school moeten kijken
Een orgasme bereiken zit tussen de oren, vooral als je zo Zen bent als Jezus was.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |