quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Pretty awesome.quote:
Mariokart Wiiiiiiquote:
Gezelligheid op kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
nah. mijn vingers doen teveel pijn voor een discussie. ik ga ook maar weer gezellig doen.
niet spoilerenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=104413309576231&ref=nf
Voor de mensen die facebook hebben.
Wat valt er te zien? Ik heb geen Facebook namelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ga dan naar een fatsoenlijke stad, ik noem een Amsterdam of een Rotterdam. Het liefst Rotterdam natuurlijk, omdat daar coole fokkers wonen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
We hebben geen 3d bioscopen in Alkmaar
Márquez is altijd een aanrader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Maar toch wel in een plaats in de buurt?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
We hebben geen 3d bioscopen in Alkmaar
Ik ga niet helemaal naar Rotterdam voor een filmquote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan naar een fatsoenlijke stad, ik noem een Amsterdam of een Rotterdam. Het liefst Rotterdam natuurlijk, omdat daar coole fokkers wonen.
Daamnn. Zelfs in mijn woonplaats hebben ze er een.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar toch wel in een plaats in de buurt?
http://www.moviesense.nl/3d-films/3d-bioscopen/
Ik ben ook niet in mijn woonplaats geweest.
SNAPE KILLS DUMBELDOREquote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik quote hem even, om het te benadrukken.
politiek geneuzelquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat had ik dus op internet gelezen voordat ik het boek zelf had gelezen.quote:
Ik dus ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat had ik dus op internet gelezen voordat ik het boek had gelezen.Tijdens het lezen zat ik de hele tijd op zijn dood te wachten.
O ja, dat zaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:24 schreef IHVK het volgende:
Ik heb weer smileys.![]()
Maar TM ik bedoel gewoon die vliegende witte dingen (dit is geen spoiler)
ondertussen weet ook iedereen dat de Titanic zinkt, en toch hebben jullie allemaal die film uitgekekenquote:
Alkmaar Zaanstreek FTWquote:Op donderdag 24 december 2009 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In Zaandam hebben ze er ook geen.
Nou, tot die film had ik nog nooit van de Titanic gehoord hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef siddha het volgende:
[..]
ondertussen weet ook iedereen dat de Titanic zinkt, en toch hebben jullie allemaal die film uitgekeken
Wat voor dorp woon je danquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Damn zelfs in mijn dorp hebben ze een 3d bioscoop.![]()
Jaja nu weten we het wel, limburg is beter dan noord-hollandquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Damn zelfs in mijn dorp hebben ze een 3d bioscoop.![]()
Ik was 5 ofzo toen ik die film zag. Wat wist ik toen nou van de titanic.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, tot die film had ik nog nooit van de Titanic gehoord hoor.
Mocht bortecinem willenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaja nu weten we het wel, limburg is beter dan noord-hollandwhaeva!
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaja nu weten we het wel, limburg is beter dan noord-hollandwhaeva!
Ik was ook maar 9 ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was 5 ofzo toen ik die film zag. Wat wist ik toen nou van de titanic.
Wilde net zeggen dat dat een stuk later is dan ik, maar je bent dan ook ouder.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Limburg...Stelletje reserveDuitsers!
Inderdaad, ik dacht dat er een onzichtbare muur om de randstad zat die allochtonen weerde zodra ze er een stap buiten wilden zetten? Ik zag zelfs een keer een Noord Afrikaanse man in een dorpje in Drenthe fietsen, de brutaliteitquote:Op donderdag 24 december 2009 22:35 schreef IHVK het volgende:
Wat is er met al deze Turkse fokkers. De één woont in Belgo-Duitsland, de ander in Alkmaar.
Kan echt niet hoor.
je moet die troep niet kijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=209015598566&ref=nf
Randstad, Zaanstad.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat er een onzichtbare muur om de randstad zat die allochtonen weerde zodra ze er een stap buiten wilden zetten?
met de condens op de ramen!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja hè? Vooral ''de scène''...
Die plaatjes, ik ga stuk!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=209015598566&ref=nf
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja hè? Vooral ''de scène''...
Ikke 21.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Jemig zijn jullie allemaal 19 of zo?
![]()
troep.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik post het om jullie mening erover te horen
venloquote:Op donderdag 24 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon. Een dorp in Noord-Limburg.
Dat is zo'n beetje in ieders geheugen uit mijn generatie gegrift.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
met de condens op de ramen!
Maar wel prachtig dat je meteen weet waar ik het over heb.
icki butun kotuluklerin anasidir, butun analar kutsaldirquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
butun kotuluklerin anasidir, butun analar kutsaldir
Ik weet het eigenlijk niet zo goed meer wanneer ik hem gezien heb, volgens mij keken mijn ouders mee en hing er een beetje zo'n genante stilte in de luchtquote:
ach hier werd er gewoon vrolijk doorheengespoeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet zo goed meer wanneer ik hem gezien heb, volgens mij keken mijn ouders mee en hing er een beetje zo'n genante stilte in de lucht.
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meneer de bioloog weet het weer beter.
Dat hebben mijn 'liberale' ouders nooit gedaanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
ach hier werd er gewoon vrolijk doorheengespoeld.
Ik vond het wel okey eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hebben mijn 'liberale' ouders nooit gedaan.
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Trusten, turkentopic, 'tis tijd (om) te tukken.
Slaap zacht.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Trusten, turkentopic, 'tis tijd (om) te tukken.
ik zag al wat het was zonder gekeken te hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij hebt het niet eens gekeken abi
helderziend!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zag al wat het was zonder gekeken te hebben
je toekomst?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
helderziend!
kun je dan ook mn toekomst voorspellen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat doe je me aan abi![]()
ik dacht je gaat iets leuks zeggen
aaaaawwwwwquote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
slechte abi, maar je hebt vast gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2009 23:33:32 ]
moest effe kijken hoe ik nou moest replyenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:40 schreef Emel het volgende:
[..]
moest effe kijken hoe ik nou moest replyen
effe inkomen weerquote:
Hoi, aangenaamquote:Op donderdag 24 december 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Emel abla!!!![]()
ik ben ook een Emel
weet je het zeker? voor het weet kan je er niet meer uitquote:
LOLquote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
weet je het zeker? voor het weet kan je er niet meer uit
frustreer me mateloos aan slome fietsersquote:
Hey!!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb veel over je gehoord.
Dat zal best jaquote:Op donderdag 24 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
niet altijd lovende woorden, maar ach nobody is perfectquote:Op donderdag 24 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah uw aanwezigheid is dus van zeer tijdelijke aard als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey!!!!!
![]()
ik kom effe bezoekje brengen na jaren
Helemaal goed begrepen!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah uw aanwezigheid is dus van zeer tijdelijke aard als ik het goed begrijp?
Hoe is het?
het voelt als een eeuwigheidquote:
Flauw.quote:
Gaat gelukkig helemaal goed.quote:Gaat super, ik mag niet klagen.
Alles goed met jou>
Voor mij ook, ben echt lang weggeweest. Damn moet naar alle knopjes goed kijken.quote:
Vreselijk druk, vandaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Flauw.![]()
[..]
Gaat gelukkig helemaal goed.![]()
Niks te klagen.
Druk is goed meestal.quote:
Ja bedankt!quote:Fijn dat het goed met je gaat. Doet me goed.
Je bent een schatquote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Druk is goed meestal.![]()
[..]
Ja bedankt!
Alles loopt weer op rolletjes.
çok sükür.
even deze nog:![]()
![]()
Wat een kutsmiley is dat eigenlijk.quote:
Jouw hoofd is kut.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een kutsmiley is dat eigenlijk.
Well, thank you.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef IHVK het volgende:
Vinden jullie het ook niet prachtig dat net nu het kerst is het keihard begint te regenen buiten.
quote:
Nee. Bij ons thuis rouwen ze.quote:
ik heb zojuist een hele hoop kerstcadeaus uitgepaktquote:
quote:
Wij ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Bij ons thuis rouwen ze.Horen ze bij jullie toch ook te doen, jij bent ook Igdirli.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Da's toch normaal, daar in Limburg? In stallen wonen...
Ik zei dat we er een in onze huiskamer hebben staan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Da's toch normaal, daar in Limburg? In stallen wonen...
Taalgebruik van jeugd tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zei dat we er een in onze huiskamer hebben staan.
Uff, sictin sakanin icine.
jij begonquote:
Ik dacht dat je Ayça was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben een Adanali, zie het door de vingers.
Nee man, Brabant de gekste!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
Maar TM, Brabant is ook soort van reserve Limburg.
Kennen ze bij jullie in Adana geen beschaving?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben een Adanali, zie het door de vingers.
Beschaving? Huuuuuuuh? Turken hebben toch sowieso geen beschaving?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kennen ze bij jullie in Adana geen beschaving?
niets is minder waarquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef IHVK het volgende:
Anders gaan jullie maar terug naar Turkenland, waar geen kerstmis is.
Nou, daar zie je ook overal een kerstboom een een kerstman. Wannabe Europeanen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef IHVK het volgende:
Anders gaan jullie maar terug naar Turkenland, waar geen kerstmis is.
Iedereen weet dat het één grote zandbende met kamelen is, komop zeg.quote:
Bergen op zoom?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee man, Brabant de gekste!
Volgens een zekere Iraniër niet nee...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beschaving? Huuuuuuuh? Turken hebben toch sowieso geen beschaving?
Doodknuppelen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe help je iemand van slaapangst af?
Oorzaak van angst?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe help je iemand van slaapangst af?
Nee, ben het wel ooit van plan geweest, sliep en slaap erg slecht, kom m'n bed niet in en als ik erin kom, slaap ik niet goed. Word overspoeld door m'n eigen gedachtes. Gebruik jij ze wel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
Slikt er een van jullie slaappillen?
Dat klinkt zo sneu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij ook niet hoor
Vroeger wel maar nu niemand meer in de kerstman gelooft niet meer..
Gewoon angst, weet ik eigenlijk ook niet. Gaat over m'n zusje. Ze kwam net m'n kamer trillend binnen, ik vroeg wat er was, vraagt ze of ze op mijn kamer mag slapen. Ik vraag of ze bang is, zegt ze nee en gaat huilend weer weg. Dit gebeurt erg vaak. Vind het wel zielig, maar word er ook een beetje ziek van haar steeds hier te laten slapen.quote:
Nee, maar lijkt me wel handig. Heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ben het wel ooit van plan geweest, sliep en slaap erg slecht, kom m'n bed niet in en als ik erin kom, slaap ik niet goed. Word overspoeld door m'n eigen gedachtes. Gebruik jij ze wel?
Succes ermee, word je behalve in bed, ook de hele dag gek van je eigen gedachtes of dat niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me wel handig. Heb hetzelfde probleem.
Dat klinkt best ernstig.. Heeft ze last van nachtmerries?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon angst, weet ik eigenlijk ook niet. Gaat over m'n zusje. Ze kwam net m'n kamer trillend binnen, ik vroeg wat er was, vraagt ze of ze op mijn kamer mag slapen. Ik vraag of ze bang is, zegt ze nee en gaat huilend weer weg. Dit gebeurt erg vaak. Vind het wel zielig, maar word er ook een beetje ziek van haar steeds hier te laten slapen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Succes ermee, word je behalve in bed, ook de hele dag gek van je eigen gedachtes of dat niet?
Is je zusje nog jong? En wat is de reden voor haar angst?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon angst, weet ik eigenlijk ook niet. Gaat over m'n zusje. Ze kwam net m'n kamer trillend binnen, ik vroeg wat er was, vraagt ze of ze op mijn kamer mag slapen. Ik vraag of ze bang is, zegt ze nee en gaat huilend weer weg. Dit gebeurt erg vaak. Vind het wel zielig, maar word er ook een beetje ziek van haar steeds hier te laten slapen.
Is lastig. Bij m'n zusje gebeurt het vaak niet in de slaap zelf, maar juist ervoor. Wel zie ik haar vaak zweten in haar slaap.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef IHVK het volgende:
mijn broertje heeft dat ook wel eens, dan droomt hij weer over een slang of een spin in zijn bed ofzo.
Dat weet ik dus niet, ik weet alleen dat ze lastig in slaap valt en helemaal ingepakt ligt, dus niet haar hoofd boven de dekens. Als ze er wel boven ligt, zweet ze ook in haar slaap.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klinkt best ernstig.. Heeft ze last van nachtmerries?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je wat ik de laatste tijd veel droom? Dat ik heel erg moet plassen en dat de enige wc in de buurt helemaal niet afgeschermd is. Dus dat iedereen je kan zien zeg maar.
Is lastig he.. en meestal wil ik ze ook allemaal rustig verwerken, vind m'n eigen gedachtes zeer interessant. Dit klinkt dom, maar ik heb soms ook de neiging ALLES te zeggen wat ik denk, m'n zusje kijkt me dan zo aan:quote:
Ze wordt dinsdag 12.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is je zusje nog jong? En wat is de reden voor haar angst?
Hangt dit samen met je vraag over 'Sihir' in het Islam-topic?
Damn... En ze wilt niet vertellen wat het is dat haar zo bang maakt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ik weet alleen dat ze lastig in slaap valt en helemaal ingepakt ligt, dus niet haar hoofd boven de dekens. Als ze er wel boven ligt, zweet ze ook in haar slaap.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je wat ik de laatste tijd veel droom? Dat ik heel erg moet plassen en dat de enige wc in de buurt helemaal niet afgeschermd is. Dus dat iedereen je kan zien zeg maar.
Nee. Ik heb eigenlijk nog nooit in me bed geplast, zelfs toen ik klein was niet. Hahaha.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ik dacht eigk te gaan lezen dat je droomt naar de wc te moeten en dan echt gaat ofzo
Ze zegt "gewoon" of wordt boos als ik ernaar vraag en wil gewoon haar zin krijgen en op mijn kamer slapen of bij mijn ouders slapen. Ik betrap haar er ook vaak op dat ze bij de trap staat i.p.v. dat ze in bed ligt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn... En ze wilt niet vertellen wat het is dat haar zo bang maakt?
Een nine zou meteen zeggen 'hocaya okutturun'quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje is dus ook 11, maar hij heeft ook 'nachts van die enorme irrationele angsten. Van kasten controleren op dieven aan toe zeg maar.
Uitleggen dat het bijna onmogelijk is helpt niet echt, wat moet je daarmee aan eigenlijk?
Klinkt echt ernstig hoor...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zegt "gewoon" of wordt boos als ik ernaar vraag en wil gewoon haar zin krijgen en op mijn kamer slapen of bij mijn ouders slapen. Ik betrap haar er ook vaak op dat ze bij de trap staat i.p.v. dat ze in bed ligt.
Ik denk dat je je er niet te veel zorgen over moet maken. In die periode van mijn jeugd had ik ook last van behoorlijk ernstige nachtmerries, waardoor ik erg veel moeite had om in slaap te komen. Ik bleef soms twee uur wakker voordat ik in slaap viel, starend naar het gangpad door de kier van de deur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze wordt dinsdag 12.
Deels wel ja, klinkt vast raar maarja.
Meerdere camera's plaatsen zodat hij vanuit zijn bed kan meekijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje is dus ook 11, maar hij heeft ook 'nachts van die enorme irrationele angsten. Van kasten controleren op dieven aan toe zeg maar.
Uitleggen dat het bijna onmogelijk is helpt niet echt, wat moet je daarmee aan eigenlijk?
hocalik is degil lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een nine zou meteen zeggen 'hocaya okutturun'
Is het ook best wel, maar ik weet niet wat we eraan kunnen doen. Ik heb er eigk ook geen zin om het iedere keer toe te laten dat ze op mijn kamer slaapt, want zo houdt het nooit op.quote:
Volgens mij is het wel redelijk normaal op die leeftijd inderdaad. Als ik nu zo terug probeer te denken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat je je er niet te veel zorgen over moet maken. In die periode van mijn jeugd had ik ook last van behoorlijk ernstige nachtmerries, waardoor ik erg veel moeite had om in slaap te komen. Ik bleef soms twee uur wakker voordat ik in slaap viel, starend naar het gangpad door de kier van de deur.
Welke periode? Zij heeft het zolang ik haar "bewust" zie denken. Heb nooit gezien dat ze op een normale manier alleen heeft geslapen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat je je er niet te veel zorgen over moet maken. In die periode van mijn jeugd had ik ook last van behoorlijk ernstige nachtmerries, waardoor ik erg veel moeite had om in slaap te komen. Ik bleef soms twee uur wakker voordat ik in slaap viel, starend naar het gangpad door de kier van de deur.
Ik weet niet of ik het normaal moet vinden, ik vind dit wel een ziekelijk enge angst, ben zelf nooit zo bang geweest en ken ook geen mensen die zo zijn geweest. Ze is bijna 12 (+ een meisje, heb het idee dat die zich op die leeftijd sneller schamen om tussen hun ouders in bed te kruipen, maar zij doet het nog iedere nacht).quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel redelijk normaal op die leeftijd inderdaad. Als ik nu zo terug probeer te denken.
Hmm.. tja als jullie het allemaal hebben gehad dan gaat het misschien ook wel over. Maar ik kan me niet herinneren dat ik zo'n angst heb gehad vroeger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
hocalik is degil lijkt mij.
Maar het is niet zo dat hij enorme angsten heeft, maar voor het slapengaan moet hij toch altijd in de kast kijken en er moet iemand boven zijn.
Meestal maak ik er dan een denigrerend grapje over en is het verder geen probleem, maar goed 's nachts gaat hij wel altijd proberen om bij ouders te slapen (vooral in de winter) en hij word er echt te oud voor inmiddels.
Ik had toen ik klein was Freddy Kruger gezien. Damn, die film had zoooveel indruk op me gemaakt he. Keske hic izlemeseydim.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:48 schreef IHVK het volgende:
Toen ik klein was had ik een dizi gezien waar iemand werd vermoord door een giftige poeder op zijn bed te plaatsen. Dus ik ging zo altijd met mijn mouw het bed schoonvegen voor ik erin ging liggen.
Ik dus ook niet en als ik wel een keer bang was geweest, was dat zo weer over. Waren allemaal schijterds hier!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. tja als jullie het allemaal hebben gehad dan gaat het misschien ook wel over. Maar ik kan me niet herinneren dat ik zo'n angst heb gehad vroeger.
Nou, ook iets vanaf m'n 8e tot aan m'n 13e ofzo, denk ik, maar ik zou het niet precies meer weten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welke periode? Zij heeft het zolang ik haar "bewust" zie denken. Heb nooit gezien dat ze op een normale manier alleen heeft geslapen.
moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had toen ik klein was Freddy Kruger gezien. Damn, die film had zoooveel indruk op me gemaakt he. Keske hic izlemeseydim.
M'n zusje heeft het al langer. Kan me herinneren toen ze ongeveer vier was, hadden we samen 1 kamer, maar sliepen we toch in hetzelfde bed. Ze functioneert overdag wel normaal, maar ze is onzeker, al zou ze dit nooit toegeven en cok saf. Echt teeee.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, ook iets vanaf m'n 8e tot aan m'n 13e ofzo, denk ik, maar ik zou het niet precies meer weten.
Functioneert je zusje overdag gewoon normaal (als ieder ander kind)? Zo ja, dan hoef je je er, denk ik, niet echt zorgen over te maken. Maar als ze zelfs overdag angstaanvallen heeft, zou ik toch wel een (kinder)psycholoog of iets dergelijks opzoeken.
Ik had eens op tv een documentaire gezien waarin in een of ander Amerikaans gehucht slangen en ratten uit de wc-pot kwamen gekropen. Ik heb daardoor een tijdje redelijk bang mijn behoefte moeten doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:48 schreef IHVK het volgende:
Toen ik klein was had ik een dizi gezien waar iemand werd vermoord door een giftige poeder op zijn bed te plaatsen. Dus ik ging zo altijd met mijn mouw het bed schoonvegen voor ik erin ging liggen.
Ik droomde er vaak over, was steeds bang dat hij mij uit bed zou sleuren en vermoorden en dat soort dingen. Ben er eigenlijk jaren bang voor geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet je ook niet doen.![]()
maar op welke manier heb je er last van gehad?
zie je wel, jij had ook iets.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik droomde er vaak over, was steeds bang dat hij mij uit bed zou sleuren en vermoorden en dat soort dingen. Ben er eigenlijk jaren bang voor geweest.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had eens op tv een documentaire gezien waarin in een of ander Amerikaans gehucht slangen en ratten uit de wc-pot kwamen gekropen. Ik heb daardoor een tijdje redelijk bang mijn behoefte moeten doen.
vertel!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb toch wel de ergste nachtmerrie van allemaal gehad, denk ik. Als ik er nog aan terugdenk...![]()
serieus?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het verbaast me eigk dat ik nooit echt bang ben geweest als ik jullie verhalen zo lees.![]()
Ben 1x echt bang geweest in m'n leven, was toen 13 ofzo.
In het algemeen niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
Geloven jullie in dromen die de toekomst voorspellen?
ik heb daar ook vreselijke nachtmerries door gehadquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had toen ik klein was Freddy Kruger gezien. Damn, die film had zoooveel indruk op me gemaakt he. Keske hic izlemeseydim.
Beetje, omdat ik het zelf heb gehad, maar kan ook toeval zijn geweest. Weet dus niet of ik erin moet geloven. Jij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
kan me er niks van voorstellen. Volgens mij horen fobieën bij een normale ontwikkeling van een kind. Misschien kan je het niet meer herinneren.quote:
Soms hoor ik van die verhalen waarvan ik denk dat het echt geen toeval kan zijn. Iemand vertelde een keer dat haar moeder had gedroomd over 2 grote zwarte honden, een rende een huis binnen en de andere een graf. De volgende dag kreeg haar moeder te horen dat het huis van haar dochter was leeggeroofd en dat er een familielid uit Turkije was overleden..quote:
Ik heb me dan niet normaal ontwikkeld? Ik was een keer bang toen m'n nicht met rolschaatsen binnenkwam. Telt dat mee als een fobie? Verder echt niet, ook vaak genoeg aan m'n ouders nagevraagd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
kan me er niks van voorstellen. Volgens mij horen fobieën bij een normale ontwikkeling van een kind. Misschien kan je het niet meer herinneren.
Voor de mensen die het durven te lezen dan...quote:
jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik geloof daar eigk ook best wel in of de betekenis van die droom moet heeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms hoor ik van die verhalen waarvan ik denk dat het echt geen toeval kan zijn. Iemand vertelde een keer dat haar moeder had gedroomd over 2 grote zwarte honden, een rende een huis binnen en de andere een graf. De volgende dag kreeg haar moeder te horen dat het huis van haar dochter was leeggeroofd en dat er een familielid uit Turkije was overleden..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor de mensen die het durven te lezen dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nooit zoiets gedroomd. Wel een keer dat mijn zus in een robot veranderde en mij en mijn moeder probeerde te doden, die is me ook lang bijgebelven. maar deze is vreselijk.
[..]
Voor de mensen die het durven te lezen dan...Lekkere droom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had die plank laten weghalen uit je kamer? Of zou dat niet hebben uitgemaakt?Ik ben een pure Turk.
[..]
Voor de mensen die het durven te lezen dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ernstigIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
enige uitzondering daargelaten dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms hoor ik van die verhalen waarvan ik denk dat het echt geen toeval kan zijn. Iemand vertelde een keer dat haar moeder had gedroomd over 2 grote zwarte honden, een rende een huis binnen en de andere een graf. De volgende dag kreeg haar moeder te horen dat het huis van haar dochter was leeggeroofd en dat er een familielid uit Turkije was overleden..
Nee, ik denk het niet. De herinnering eraan zou denk ik toch wel gebleven zijn. Volgens mij durfde ik het destijds niet eens aan m'n ouders te vertellen, bedenk ik me.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekkere droom.![]()
Had die plank laten weghalen uit je kamer? Of zou dat niet hebben uitgemaakt?
[..]
Voor de mensen die het durven te lezen dan...Damn. Dat is wel echt sick :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar bij zulke dromen kun je er gewoon niet omheen. Mijn moeder heeft ook een keer zo'n droom gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
enige uitzondering daargelaten dus.
Vaak hechten mensen teveel waarde hun dromen.
Ik heb het 1x bij m'n opa gehad. Er was geen aanleiding om over hem te dromen, een jaar niet gesproken ofzo (woonde in Turkije), waren geen gesprekken over hem thuis rond die tijd, maar droomde die nacht dat hij stierf en ochtend daarop was ie gestorven. Vond het wel raar en eng.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
enige uitzondering daargelaten dus.
Vaak hechten mensen teveel waarde hun dromen.
Ik vertelde al m'n dromen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. De herinnering eraan zou denk ik toch wel gebleven zijn. Volgens mij durfde ik het destijds niet eens aan m'n ouders te vertellen, bedenk ik me.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het 1x bij m'n opa gehad. Er was geen aanleiding om over hem te dromen, een jaar niet gesproken ofzo (woonde in Turkije), waren geen gesprekken over hem thuis rond die tijd, maar droomde die nacht dat hij stierf en ochtend daarop was ie gestorven. Vond het wel raar en eng.
Verder dromen gehad die "voorspelden", maar was er in die tijd ook mee bezig, dus was meer een voorgevoel.
Euwkeeeeeeeeeeeeeeeey..quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik droom heel vaak over kleine jongetjes die de hele tijd bij me zijn, ik verzorg ze, in de supermarkt zijn ze bij me, breng ze naar school enz. Die dromen zijn best leuk.
ik verwachtte al zo'n reactie, dit zijn dan ook de soort dromen die ik thuis niet vertel.quote:
Sterk voorgevoel? Wel eng ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn oma heeft dat wel al twee keer gehad ofzo. Ik geloof er niet echt in, maar het is best wel freaky als er dan toch wat gebeurt. Mijn oma had een keer rauw vlees gezien in haar droom. De ochtend erna zei ze dat er inshallah niemand dood ging. Een week later stierf een dünür van haar.Een jaar later ofzo had ze dezelfde droom, waarna er even later ook een bekende overleedt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Leuke dromen. De jogensversies van leuke dromen bespaar ik jullie maar.
Ik heb dat heel vaak geprobeerd maar het is me nooit gelukt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat ook tof is: lucide dromen, daar was ik ooit vrij goed in. dan kan je vliegen en alles. Je kunt dat oefenen. Het is wel vreemd.
Heb dat ook een tijdje geprobeerd, maar vind het leuker om niet te weten wat me te wachten staat in m'n dromen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat ook tof is: lucide dromen, daar was ik ooit vrij goed in. dan kan je vliegen en alles. Je kunt dat oefenen. Het is wel vreemd.
Ik vroeg het een tijdje terug al, maar doe het nogmaals, welke drugs slik je ook alweer ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik droom heel vaak over kleine jongetjes die de hele tijd bij me zijn, ik verzorg ze, in de supermarkt zijn ze bij me, breng ze naar school enz. Die dromen zijn best leuk.
Ook droomdagboek bijgehouden en als je normaal wakker was heel vaak gecheckt of je niet droomde? Hoe vaker je ermee bezig bent hoe eerder het komt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak geprobeerd maar het is me nooit gelukt.
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=vitamine%20b&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik vroeg het een tijdje terug al, maar doe het nogmaals, welke drugs slik je ook alweer ?
je leest wel mee.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik vroeg het een tijdje terug al, maar doe het nogmaals, welke drugs slik je ook alweer ?
Ik heb echt van alles geprobeerd, niks lukte.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook droomdagboek bijgehouden en als je normaal wakker was heel vaak gecheckt of je niet droomde? Hoe vaker je ermee bezig bent hoe eerder het komt.
Maar goed ik had er op een gegeven moment geen zin meer in en ergens is het ook weer eng. Vooral als je wakker probeert te worden, maar dat niet lukt.
Inderdaad, maar toch ging er dan bij mij altijd wel iets mis in diezelfde droom. Dan was ik bijvoorbeeld lekker aan het vliegen, werden m'n benen ineens zo zwaar als een blok beton, waarna ik in een moeras viel en er uit probeerde te komen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
jij ook doen hequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:15 schreef Slayage het volgende:
iedereen moet morgen een droom posten die ze vannacht hebben gezien, dus vannacht als je wakker wordt uit een droom snel effe ergens op krabbelen, zet dadelijk meteen pen en papier klaar voor de aantekeningen zodat je het niet vergeet
Ik slik deze http://www.sport-tiedje.com/weidernahrung/lcarnitine_detail.jpg en http://bilder.afterbuy.de/images/60358/Weider_MultiVita.jpg maar heb voor de rest geen rare dromen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=vitamine%20b&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Kijk maar, ze werken allemaal, niet goed, geld terug, dat beloof ik je.
Nooit gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
weet je wat ook freaky is als je zo droomt dat je ergens op een drukke plek bent met heel veel mensen. En dat dan de tijd ineens stil staat en iedereen om je heen ophoudt met bewegen.
Damn dat is eng.
Tijdens de dromen in mijn pubertijd vond ik dat niet zo eng hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
weet je wat ook freaky is als je zo droomt dat je ergens op een drukke plek bent met heel veel mensen. En dat dan de tijd ineens stil staat en iedereen om je heen ophoudt met bewegen.
Damn dat is eng.
Meer dan jij denkt. Herseyi goruyorum ona gore.quote:
ik heb geen rare dromenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik slik deze http://www.sport-tiedje.com/weidernahrung/lcarnitine_detail.jpg en http://bilder.afterbuy.de/images/60358/Weider_MultiVita.jpg maar heb voor de rest geen rare dromen.
Kindertijd was het.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tijdens de dromen in mijn pubertijd vond ik dat niet zo eng hoor.
Nee. Ik hou het bij spullen van Weider..quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb geen rare dromen
[ afbeelding ]
Probeer deze eens.
[ afbeelding ]\Deze doen hun werk ook goed.
Ik zal oppassen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Meer dan jij denkt. Herseyi goruyorum ona gore.
deed je al.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:18 schreef ClioSporT het volgende:
Vroeger toen ik veel kleiner was en ik tijdens het dromen ook echt door had dat ik droomde ging ik meisjes ernstig lastig vallen, om het maar een beetje beleefd te houden.
Damn het is net een soort drug.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kindertijd was het.
En het was gewoon eng, maar het hangt ook af van de sfeer die hangt in een droom. Als iedereen lijkt op een massamoordenaar freak die je raar aankijkt is het al gauw eng.
Nee, ze doen hun werk goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee. Ik hou het bij spullen van Weider..
Jij zou ze eens minder moeten slikken.
Jij doet dat nog steeds dus.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat hoort nou eenmaal bij een jongensleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |