quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Pretty awesome.quote:
Mariokart Wiiiiiiquote:
Gezelligheid op kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
nah. mijn vingers doen teveel pijn voor een discussie. ik ga ook maar weer gezellig doen.
niet spoilerenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=104413309576231&ref=nf
Voor de mensen die facebook hebben.
Wat valt er te zien? Ik heb geen Facebook namelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ga dan naar een fatsoenlijke stad, ik noem een Amsterdam of een Rotterdam. Het liefst Rotterdam natuurlijk, omdat daar coole fokkers wonen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
We hebben geen 3d bioscopen in Alkmaar
Márquez is altijd een aanrader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Maar toch wel in een plaats in de buurt?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
We hebben geen 3d bioscopen in Alkmaar
Ik ga niet helemaal naar Rotterdam voor een filmquote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan naar een fatsoenlijke stad, ik noem een Amsterdam of een Rotterdam. Het liefst Rotterdam natuurlijk, omdat daar coole fokkers wonen.
Daamnn. Zelfs in mijn woonplaats hebben ze er een.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar toch wel in een plaats in de buurt?
http://www.moviesense.nl/3d-films/3d-bioscopen/
Ik ben ook niet in mijn woonplaats geweest.
SNAPE KILLS DUMBELDOREquote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik quote hem even, om het te benadrukken.
politiek geneuzelquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat had ik dus op internet gelezen voordat ik het boek zelf had gelezen.quote:
Ik dus ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat had ik dus op internet gelezen voordat ik het boek had gelezen.Tijdens het lezen zat ik de hele tijd op zijn dood te wachten.
O ja, dat zaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:24 schreef IHVK het volgende:
Ik heb weer smileys.![]()
Maar TM ik bedoel gewoon die vliegende witte dingen (dit is geen spoiler)
ondertussen weet ook iedereen dat de Titanic zinkt, en toch hebben jullie allemaal die film uitgekekenquote:
Alkmaar Zaanstreek FTWquote:Op donderdag 24 december 2009 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In Zaandam hebben ze er ook geen.
Nou, tot die film had ik nog nooit van de Titanic gehoord hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef siddha het volgende:
[..]
ondertussen weet ook iedereen dat de Titanic zinkt, en toch hebben jullie allemaal die film uitgekeken
Wat voor dorp woon je danquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Damn zelfs in mijn dorp hebben ze een 3d bioscoop.![]()
Jaja nu weten we het wel, limburg is beter dan noord-hollandquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Damn zelfs in mijn dorp hebben ze een 3d bioscoop.![]()
Ik was 5 ofzo toen ik die film zag. Wat wist ik toen nou van de titanic.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, tot die film had ik nog nooit van de Titanic gehoord hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |