Je watquote:
Ohja niet eens opgelet. Even checkenquote:
Wat een interesse.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ohja niet eens opgelet. Even checken!
Ik ben een keer zo dom geweest om op 1 januari om 12.00 te werken, ik had er niet bij nagedacht.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Lakitu het volgende:
Er werd mij btw wel gevraagd of ik op nye kon werken achter de bar ergens. Dikke vinger![]()
Sangggquote:
Mensen die niet hosselen op nyequote:Op donderdag 24 december 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die NYE als 'verdrietig' ervaren en het niet zo leuk vinden.!
Mensen die op NYE alleen achter de pc zitten.!
Mensen die de volgende dag al vóór 11.00 op FoK! zitten.!
Mensen die met 50 euro op NYE gaan zuipen en met geld terugkomen (pinnen niet meegerekend).!
Ik ga dat zo ook even doen naar een paar mensen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:47 schreef Lakitu het volgende:
Subklacht: mensen die merry christmas smsen![]()
WIE DE KK BEN JIJ?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ga dat zo ook even doen naar een paar mensen.
Alleen dan wel in het Nederlands!
Ben ik dan ook ""
?
oh dit is KLB!![]()
Hm ja, is te begrijpen. Well, how about: designer jurkes in de uitverkoop spotten?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik ben net naar de kapper geweest vanmorgen en geniet nu van mijn nieuwe frisse coupe.
1x leuk maar verder ook niet. Is bij al die films trouwens...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik vond the Hangover wel chill, maar overhyped.
Jaquote:
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ga dat zo ook even doen naar een paar mensen.
Alleen dan wel in het Nederlands!
Ben ik dan ook ""
?
oh dit is KLB!![]()
Oeh goeiequote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm ja, is te begrijpen. Well, how about: designer jurkes in de uitverkoop spotten?
Je ziet ze vliegen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:28 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag net een rendier vliegen wtf omg
Ik krijg hem nog steeds maar 30 meter weggeslingerd.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:28 schreef Lakitu het volgende:
ja was donderquote:Op donderdag 24 december 2009 21:28 schreef Lakitu het volgende:
Nee, eentje maar. Volgens mij was het Comet. Dat is de enige naast Rudolph die ik ken.quote:
Remlofquote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, eentje maar. Volgens mij was het Comet. Dat is de enige naast Rudolph die ik ken.
ik heb geeneensquote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog steeds maar 30 meter weggeslingerd.
Asos is sowieso altijd chillquote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat net toevallig op Asos.![]()
http://www.asos.com/Designer/Sale/Cat/pgehtml.aspx?cid=6996
Awh krijg je niks?quote:
Ja, jammer dat ik niks bestellen mag.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Asos is sowieso altijd chillbedankt voor dit vermaak wd
!
quote:
WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR? GIJ OF IK?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ging door een ingeving vanmiddag broodje mexicano eten en bamihap...bamihap is nog altijd het lekkerst bij arena. Die echt kk lekker uit de muur.
quote:
Ik verwacht nog wel iets, maar het beste heb ik al gehad.quote:
Loop niet te haten man.quote:
Hoezo mag je niks bestellen?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh krijg je niks?
[..]
Ja, jammer dat ik niks bestellen mag.You're welcome!
de liefde hier is voelbaarquote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel iets, maar het beste heb ik al gehad.
[..]
Loop niet te haten man.
Wat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel iets, maar het beste heb ik al gehad.
[..]
Loop niet te haten man.
Mijn vader en moeder doen alleen bestellen via iDeal.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo mag je niks bestellen?
Niks dan liefde vanavond.quote:
Dikke euros op mijn bankrekening.quote:
Dan ben je wel heel hendig, zelfs hier zijn de winkels dicht morgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Skylark. het volgende:
Zou ik morgen me een hendige overhemd uitzoeken voor NYE?![]()
Online shopping, welkom in 2009.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel hendig, zelfs hier zijn de winkels dicht morgen.
Ik deed het in 2001 alquote:Op donderdag 24 december 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Online shopping, welkom in 2009.
Bedankt voor het verzinnen van dat excuus.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uuros.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dikke euros op mijn bankrekening.
Ja ik wist dat Sky het niet over online shoppen had.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ahwquote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Mijn vader en moeder doen alleen bestellen via iDeal.
Wat cuute.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahwmijn vader heeft een creditcard die ik altijd mag lenen
dus als je eens iets wil bestellen mag je altijd PM'en hoor, als ik ook iets leuks zie kunnen we dan wel samen bestellen en stuur ik het naar je door.
Je weet niet hoe erg ik je wil bedanken voor dit aanbod. Ik zoek al een jaar iemand die wél van Asos mag bestellen en zo!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahwmijn vader heeft een creditcard die ik altijd mag lenen
dus als je eens iets wil bestellen mag je altijd PM'en hoor, als ik ook iets leuks zie kunnen we dan wel samen bestellen en stuur ik het naar je door.
Nee, je mag vier maanden van tevoren overstappen. Heb ik ook gedaan. Ik heb nu een BlackBerry Bold.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef kurk_droog het volgende:
wi nieuwe mobiel maar contract loopt nog half jaar door.. is er mogelijkheid om die te verbreken?
Inafter bi-curious.quote:
ja dan stap je over maar dan gaat je nieuwe contract pas in nadat je oude is afgelopen. Daar heb ik niks aan. In juli altijd nieuwe modellen en nu. Over 2 maanden niksquote:Op donderdag 24 december 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je mag vier maanden van tevoren overstappen. Heb ik ook gedaan. Ik heb nu een BlackBerry Bold.
kwartier?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoelang duurt een film branden bij jullie? Bij mij 1+ uur.
Pourtant.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
VOULEZ-VOUS COUCHER AVEC MOI, CE SOIR?
Nee, ik kon gelijk over. Ik had eerst een Relax 200 en nu een Flex 25.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja dan stap je over maar dan gaat je nieuwe contract pas in nadat je oude is afgelopen. Daar heb ik niks aan. In juli altijd nieuwe modellen en nu. Over 2 maanden niks
15 seconde?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
Hoelang duurt een film branden bij jullie? Bij mij 1+ uur.
Welk programma? Ik heb nuquote:
nero 9 of 10...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welk programma? Ik heb nuWindows DVD Maker
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welk programma? Ik heb nuWindows DVD Maker
.
Ja binnen dezelfde provider misschien. Ik heb relax 200 + 1000sms. Betaal nu ook maar 20 euro terwijl dat normaal veel duurder isquote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik kon gelijk over. Ik had eerst een Relax 200 en nu een Flex 25.
Als je voor de datum gaat dat je normale beltegoed ingaat, kan je gelijk over.
Wil je naar een andere provider? T-Mobile. Wat zijn je klachten? Komen je smsjes niet aan? Want dat had ik ook maar daar heb ik nu geen last meer van, dat lag aan mijn telefoon.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja binnen dezelfde provider misschien. Ik heb relax 200 + 1000sms. Betaal nu ook maar 20 euro terwijl dat normaal veel duurder isJammer dat ik die niet nog keer kan nemen..
geen klachten. Wil nieuwe mobielquote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je naar een andere provider? T-Mobile. Wat zijn je klachten? Komen je smsjes niet aan? Want dat had ik ook maar daar heb ik nu geen last meer van, dat lag aan mijn telefoon.
ik elke maand minimaal 700quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb in december al 484 sms-jes verstuurd.Ik lijk wel een wijf.
Nou, dan ken je toch bij T-Mobile blijven en doen wat ik heb gedaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
geen klachten. Wil nieuwe mobiel
mja even kijken. En moet nog ook weten welke mobiel dan.. dan nog maar maandje denk wachtenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, dan ken je toch bij T-Mobile blijven en doen wat ik heb gedaan.
wil geen iphonequote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog wel een iPhone in de aanbieding ism abo?
Hoe doedde ge da hoe doedde ge da hoe hedde ge da gedaanquote:
Is het niet hoe doede ge da, hoe didde ge da, hoe hedde ge da gedoan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe doedde ge da hoe doedde ge da hoe hedde ge da gedaan
mensenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die NYE als 'verdrietig' ervaren en het niet zo leuk vinden.!
Mensen die op NYE alleen achter de pc zitten.!
Mensen die de volgende dag al vóór 11.00 op FoK! zitten.!
Mensen die met 50 euro op NYE gaan zuipen en met geld terugkomen (pinnen niet meegerekend).!
ik 2quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb in december al 484 sms-jes verstuurd.Ik lijk wel een wijf.
Ik kom toch niet uit brabant jonge, dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn frambozenijs is lekker
[..]
Is het niet hoe doede ge da, hoe didde ge da, hoe hedde ge da gedoan?
Dan witte ge t nou!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom toch niet uit brabant jonge, dat weet ik toch niet.
ik voel dat dit onze autistische band wel versterktquote:
Wat ga je doen verwarmingknuffelaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb lekker ook plannen met oud en nieuw
En met Kerst, heb er zin in![]()
Vinden jullie vast interessant
Ik heb nog een xbox in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog wel een iPhone in de aanbieding ism abo?
Waarom noem je me zo?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wat ga je doen verwarmingknuffelaar?
ik dacht dat je een hele fotoreeks had waar je zo naast je verwarming zat.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom noem je me zo?
eerste kerstdag gourmetten met vrienden, tweede kerstdag uitgebreid koken en eten met familie en oud en nieuw ook met familie en daarna stad in..
En kindjes bellendas dan weer minder, eerste keer dat ze niet bij mij zijn sinds hun geboortes...
Ik probeer me iets voor de geest te halen van mij naast een verwarming, maar nee, dat was iemand andersquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat je een hele fotoreeks had waar je zo naast je verwarming zat.![]()
Oh je kinderen zijn elders, dat lijkt me wel wat minder
verdomd, ik zou zweren dat jij het was?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik probeer me iets voor de geest te halen van mij naast een verwarming, maar nee, dat was iemand anders
Ja, das wel balen, maar goed, excuus om te zuipen enzo
En dan drie wijntjes drinken en al onder de tafel liggenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik probeer me iets voor de geest te halen van mij naast een verwarming, maar nee, dat was iemand anders
Ja, das wel balen, maar goed, excuus om te zuipen enzo
Ga je met je familie de stad in dan?!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom noem je me zo?
eerste kerstdag gourmetten met vrienden, tweede kerstdag uitgebreid koken en eten met familie en oud en nieuw ook met familie en daarna stad in..
En kindjes bellendas dan weer minder, eerste keer dat ze niet bij mij zijn sinds hun geboortes...
360? met burnout?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog een xbox in de aanbieding
Ook al nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
verdomd, ik zou zweren dat jij het was?
een stofzuiger dan?
Ik kan slecht tegen drank, dus die kans zit er wel in ja, ik was dan ook niet helemaal serieusquote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
En dan drie wijntjes drinken en al onder de tafel liggen
moeders die het op een zuipen zetten
Ik ga met jouw familie de stad inquote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga je met je familie de stad in dan?!![]()
Kan je in elk geval lekker dronken worden met Oud & Nieuw, misschien kom je nog wel een leuke vent tegen
Een burnout heeft ie nog niet gehad, is amper gebruiktquote:
Ow, ik wist niet dat LP al familie wasquote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook al niet
[..]
Ik kan slecht tegen drank, dus die kans zit er wel in ja, ik was dan ook niet helemaal serieus
[..]
Ik ga met jouw familie de stad in
Vond je dat ik t anders moest omschrijven dan? Doe jij t dan maar
Ludo geeft zijn Wii aan mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een burnout heeft ie nog niet gehad, is amper gebruikt
En het is gewoon de 1e generatieLudo wil hem graag ruilen voor een Wii
![]()
[..]
Ow, ik wist niet dat LP al familie was
Niettus!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ludo geeft zijn Wii aan mij.
Pannenkoek.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niettus!![]()
Een pizza haalt ie wel bij 0900-pizza!
Nee, die niet, ik zei dan ook niet dat ik met (alleen) familie de stad in zou gaan, of wel soms?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef Adolecens het volgende:
Ow, ik wist niet dat LP al familie was
Ik ga film kijkenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet niet hoe erg ik je wil bedanken voor dit aanbod. Ik zoek al een jaar iemand die wél van Asos mag bestellen en zo!![]()
Danke schön.
Ik weet wel 100 miljoen leukere dingen vlak voor kerst, bijvoorbeeld Claire Forlani neuken.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
Niets leuker net voor kerst als je oude cd-collectie nog eens uit de kast te halen...
...had ik erbij moeten zeggen, wat binnen je mogelijkheden ligt?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet wel 100 miljoen leukere dingen vlak voor kerst, bijvoorbeeld Claire Forlani neuken.
Jippiekajee!quote:
Die hoer van een beste vriendin van me lag vast de hele avond met d'r vriendje te neuken ofzo want mooi niet dat ze d'r telefoon opnam toen ik belde of ze wilde chillen/uitgaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jippiekajee!
Niemand kan of wil naar het café.
Same.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jippiekajee!
Niemand kan of wil naar het café.
Ik belde er één wakker om 22:30, in slaap op de bank gevallen nadat hij bij zijn ouders een slopende Kerstavond met cadeaus beleeft had. Like wtf! Een ander moet morgen vroeg op voor Kerstontbijt en weer een ander zit bij zijn vriendin.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die hoer van een beste vriendin van me lag vast de hele avond met d'r vriendje te neuken ofzo want mooi niet dat ze d'r telefoon opnam toen ik belde of ze wilde chillen/uitgaan!
Waar zit je, Chillburg?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same.Neem even de trein hierheen, wil je.
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik belde er één wakker om 22:30, in slaap op de bank gevallen nadat hij bij zijn ouders een slopende Kerstavond met cadeaus beleeft had. Like wtf! Een ander moet morgen vroeg op voor Kerstontbijt en weer een ander zit bij zijn vriendin.
[..]
Waar zit je, Chillburg?
Zelfs je vrienden kun je niet vertrouwen Ludo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik belde er één wakker om 22:30, in slaap op de bank gevallen nadat hij bij zijn ouders een slopende Kerstavond met cadeaus beleeft had. Like wtf! Een ander moet morgen vroeg op voor Kerstontbijt en weer een ander zit bij zijn vriendin.
[..]
Waar zit je, Chillburg?
Het is dat ik al afgezakt ben naar het Zeeuwse en dus niet meer in Brabant kan komen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja.En die lame excuses komen mij echt té bekend voor.
Daarom laat ik ze vanaf de 21e in de steek, ze zoeken het maar uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs je vrienden kun je niet vertrouwen Ludo.
Vrienden? Parasieten zijn het.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs je vrienden kun je niet vertrouwen Ludo.
Tilburg is niet zo erg als het klinkt, hoewel Breda beter is. Zeeland daarentegen, ik ben laatst in Middelburg 'op stap gegaan'. Gimme-a-fucking-break.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is dat ik al afgezakt ben naar het Zeeuwse en dus niet meer in Brabant kan komen.
Gelijk heb je, laat ze het maar voelen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze vanaf de 21e in de steek, ze zoeken het maar uit.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrienden? Parasieten zijn het.
Zie 'm quasi-nonchalant met z'n muts op staan dan.quote:
Ik ben, al is het nog maar voor heel even, Bredanaar. En in Middelburg moet je niet wezen, Goes is nog wel het leukste in Zeeland. En dát wil heel wat zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tilburg is niet zo erg als het klinkt, hoewel Breda beter is. Zeeland daarentegen, ik ben laatst in Middelburg 'op stap gegaan'. Gimme-a-fucking-break.
Hihi!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie 'm quasi-nonchalant met z'n muts op staan dan.
Ja, wist ik, daarom vergeleek ik met Breda. Ik had niet veel keus, die mattie woont in Middelburg. Het is ook allemaal zo ver wegquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben, al is het nog maar voor heel even, Bredanaar. En in Middelburg moet je niet wezen, Goes is nog wel het leukste in Zeeland. En dát wil heel wat zeggen.
Café Freggles of wat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, wist ik, daarom vergeleek ik met Breda. Ik had niet veel keus, die mattie woont in Middelburg. Het is ook allemaal zo ver weg. En winderig.
Nee, want dat is Vlissingen. Vlissingen is ook kut, maar nog _iets_ beter dan Middelburg. Maar ik vind Goes waarschijnlijk ook alleen maar het leukst vanwege de bekende die je dan tegenkomt. Een ander gaat er dood denk ik.quote:
Ik was op vrijdag-fucking-avond in Middelburg op stap, we liepen 'de' kroeg in er was BIJNA niemand. My god! Heel langzaam druppelden er nog wat mensen binnen, maar het bleef sad. Ik kom uit Limburg en ik ben beter gewendquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, want dat is Vlissingen. Vlissingen is ook kut, maar nog _iets_ beter dan Middelburg. Maar ik vind Goes waarschijnlijk ook alleen maar het leukst vanwege de bekende die je dan tegenkomt. Een ander gaat er dood denk ik.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was op vrijdag-fucking-avond in Middelburg op stap, we liepen 'de' kroeg in er was BIJNA niemand. My god! Heel langzaam druppelden er nog wat mensen binnen, maar het bleef sad. Ik kom uit Limburg en ik ben beter gewend. En het gaat ook echt dicht om
2
uur.
Op vrijdag heb ik toch wat legendarische avondjes mee mogen maken. Maarja, ik ga maar ff Friends kijken op Veronica of zo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was op vrijdag-fucking-avond in Middelburg op stap, we liepen 'de' kroeg in er was BIJNA niemand. My god! Heel langzaam druppelden er nog wat mensen binnen, maar het bleef sad. Ik kom uit Limburg en ik ben beter gewend. En het gaat ook echt dicht om
2
uur.
Waardeer je de coolheid van je pa wel genoeg?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
Nou mijn vader is helemaal door het dolle heen. Ik heb de beste man een CD gegeven van Komrij en Gauthier.
Vreeeeddeeee op aaaardeeequote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef Devvie het volgende:
WIJ HEBBEN HEUL GEEN CADEAUS ONDER DE BOOM
EN SINTERKLAAS WAS ME OOK AL VERGETEN![]()
![]()
of andersquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef Devvie het volgende:
WIJ HEBBEN HEUL GEEN CADEAUS ONDER DE BOOM
EN SINTERKLAAS WAS ME OOK AL VERGETEN![]()
![]()
Doe mij die maarquote:
Wij wel. Ik krijg een Lowlandskaartje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Cadeaus met kerstGelukkig doen we er dit jaar niet aan. M'n moeder heeft me wat geld in de hand gedrukt en vond het wel best
die zijn nog niet te koop kan hij je net zo goed geld geven om er 1 te kopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij wel. Ik krijg een Lowlandskaartje.
Dan moet ik toch alsnog wachten, lul de behanger...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
die zijn nog niet te koop kan hij je net zo goed geld geven om er 1 te kopen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij wel. Ik krijg een Lowlandskaartje.
Ik wees erop dat jullie eigenlijk het zelfde hebben gekregen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ik toch alsnog wachten, lul de behanger...
Wie is jullie, in Godsnaam?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Ik wees erop dat jullie eigenlijk het zelfde hebben gekregen.
jij en NG natuurlijkquote:
Ik denk dat jij moet gaan slapen want posts kloppen voor geen meter.quote:
Ik dacht dat je intelligent genoeg was om het verband te begrijpen maar blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij moet gaan slapen want posts kloppen voor geen meter.
Verbant ja?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je intelligent genoeg was om het verbant te begrijpen maar blijkbaar niet.
Ja verander maar van onderwerp.quote:
Als je een punt wilt maken en je maakt een dikke schrijffout, dan moet ik daar even wat van zeggen, ja. Falert.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja verander maar van onderwerp.
Wolvendagen is opstandig en heeft gelijk! Cool!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een punt wilt maken en je maakt een dikke schrijffout, dan moet ik daar even wat van zeggen, ja. Falert.
Onzin argument.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een punt wilt maken en je maakt een dikke schrijffout, dan moet ik daar even wat van zeggen, ja. Falert.
Oho nee Lamon heeft een nieuw target.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wolvendagen is opstandig en heeft gelijk! Cool!
Urgh urgh huillie. De betekenis van 'falert' is je toch niet ontgaan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Onzin argument.
De betekenis is je toch niet ontgaan?
En als je de spelling nazi wil uithangen moet je zelf wel vlekkeloos antwoorden en Falert is geen woord.
Om een of andere reden associeer ik zulks een soort schoenen altijd met obesitas mannen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe schoenen
Dus je geeft toe dat je logica niet klopt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Urgh urgh huillie. De betekenis van 'falert' is je toch niet ontgaan?
Ja, maar bij mij staan ze tofquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Om een of andere reden associeer ik zulks een soort schoenen altijd met obesitas mannen.
Ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij staan ze tof
Morgen als je weer nuchter bent, heb je zo'n spijt van die opmerking, die volledig uit het niets komt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oho nee Lamon heeft een nieuw target.
REN WD REN
REN ALS JE MAAGDELIJKHEID LEVEN JE LIEF IS
Ik drink niet/amper. Duurde lang voor je erop reageerde trouwensquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Morgen als je weer nuchter bent, heb je zo'n spijt van die opmerking, die volledig uit het niets komt.
Ik heb meer te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik drink niet/amper. Duurde lang voor je erop reageerde trouwens!
Gelukkig maar. Et zou wat zijn als je niet kon Fok!kenquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:25 schreef wolvendagen het volgende:
Nu doet internet het niet. Maar gelukkig heb ik een BlackBerry, voor al mijn problemen.
Nja, meer van 'kanker de stoppen slaan door en ik ben nog lang niet moe dus ik moet vermaak hebben'.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Et zou wat zijn als je niet kon Fok!ken
Doorslaande stoppen nemen ook 90% van mijn vermaak wegquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja, meer van 'kanker de stoppen slaan door en ik ben nog lang niet moe dus ik moet vermaak hebben'.
Het tart me gewoon een beetje dat niemand dan even gaat kijken, terwijl zowel mijn vader als moeder nog wakker is. Dus nu moet ik wakker worden zonder stroom. Ik voel me nu al een rimboe neger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Doorslaande stoppen nemen ook 90% van mijn vermaak weg
Er komt sneeuw je kant op, wel natte.quote:
Dat mot ik niet. Ik wil godverdomme een fijne kerst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er komt sneeuw je kant op, wel natte.
Ik zie er inderdaad tegenop om die hele weg naar Spijkenisse af te leggen om nakend onder jouw kerstboom te gaan liggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat mot ik niet. Ik wil godverdomme een fijne kerst.
Wat als je haar nou een levensgrote naaktfoto stuurt die ze zelf kan uitprinten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad tegenop om die hele weg naar Spijkenisse af te leggen om nakend onder jouw kerstboom te gaan liggen.
Om hem dan vervolgens om te rollen en zichzelf er mee te bevredigen. Misschien een idee, goed denkwerk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat als je haar nou een levensgrote naaktfoto stuurt die ze zelf kan uitprinten?
Mja nee. Een beetje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad tegenop om die hele weg naar Spijkenisse af te leggen om nakend onder jouw kerstboom te gaan liggen.
Er zijn natuurlijk veeeel leukere dingen te doen op 1e kerstdagquote:
Fifa.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk veeeel leukere dingen te doen op 1e kerstdag![]()
![]()
Ik heb het geprobeerd, maar ik ken volgens mij de meeste afleveringen alquote:
Do I sense a little something something going on with you and that ho Lauren, dawg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik ken volgens mij de meeste afleveringen al![]()
.
Spencer!
Heidi!
Lo!
Lauren!
Die Spencer moet een keer hard in elkaar worden geklapt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik ken volgens mij de meeste afleveringen al![]()
.
Spencer!
Heidi!
Lo!
Lauren!
Ze wil het uit de media houden, je weet hoe die dingen gaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Do I sense a little something something going on with you and that ho Lauren, dawg.
Inderdaad, al weet je natuurlijk nooit in hoeverre het allemaal is geacteerd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die Spencer moet een keer hard in elkaar worden geklapt.
True, je kunt niet tegenwoordig a little crackin' with dem bitches before je het in the newspapers ziet homie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze wil het uit de media houden, je weet hoe die dingen gaan [ afbeelding ]!
[..]
Inderdaad, al weet je natuurlijk nooit in hoeverre het allemaal is geacteerd.
Dan verdient ie maar klappen voor zijn acteer prestaties.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
Inderdaad, al weet je natuurlijk nooit in hoeverre het allemaal is geacteerd.
Voor als je L niet kunt krijgen jaquote:
Ooh ze lijkt wel behoorlijk op Laurenquote:
Zelfde hier. Toen waren ze 16 tot 18.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik kijk liever Laguna Beach btw, toen hadden ze nog de juiste leeftijd.
Ze is wel lelijk. Ik ken een chick die ik wel vind lijken op Lauren maar dan met donkerbruin haar en die is fucking spang.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ze lijkt wel behoorlijk op Laurenik vind d'r niet lelijk hoor, maar Lauren is knapper inderdaad.
Jaa.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zelfde hier. Toen waren ze 16 tot 18.
Niet in vergelijking met Lauren.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:51 schreef Chriz2k het volgende:
http://laurenconrad.hyves.nl/
Goede Hyve om chimi's op te spotten [ afbeelding ]!
Eerste in de lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
er hangt wat aan die oorbelquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:51 schreef Chriz2k het volgende:
http://laurenconrad.hyves.nl/
Goede Hyve om chimi's op te spotten [ afbeelding ]!
Eerste in de lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Ik niet. Zoek eens een meisje die zich niet onder een laag plamuur verstopt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vond het een goed begin, nu even speuren voor het ekte werk.
natuurlijke schoonheidquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. Zoek eens een meisje die zich niet onder een laag plamuur verstopt.
Lagen plamuurquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. Zoek eens een meisje die zich niet onder een laag plamuur verstopt.
Gadverdamme wat lijkt me dat ranzigquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lagen plamuur!
Uit haar huis zijn voordat het licht is!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is ook lid en heet ook Lauren
Gewoon doggystylenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme wat lijkt me dat ranzigof dat ze tijdens de seks die make-up eraf zweet en haar ware gezicht ten toon wordt gesteld
!
Redheadquote:
Da's toch zogenaamd vet sexy.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom ze haar lip omhoog duwt is me overigens een raadsel!
Dat niet alleen maar dat als je bezig bent overal te zoenen dat je dan gewoon een droog gevoel krijgt in je bak van de foundation.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme wat lijkt me dat ranzigof dat ze tijdens de seks die make-up eraf zweet en haar ware gezicht ten toon wordt gesteld
!
That's how we like it.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's toch zogenaamd vet sexy.![]()
En die meisjes die jullie nu posten zijn wel mooi, maar dat is gewoon omdat ze nog dat kinderlijke engelengezichtje hebben omdat ze 14 zijn!
hazenlipquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom ze haar lip omhoog duwt is me overigens een raadsel!
Het is dus laat geworden?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:01 schreef ynuhh het volgende:
Poepoe, wat een feest. Ik ben nu zo'n 20 minuten wakker volgens mij ben ik de enige die het overleefd heeft.Er is verdacht weinig leven in het huis.
Heb je dat ooit meegemaakt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar dat als je bezig bent overal te zoenen dat je dan gewoon een droog gevoel krijgt in je bak van de foundation.
Mijn engelengezichtje is for evahquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
That's how we like it.
Jij hebt overigens ook nog een engelengezichtje, dus wat praat je.
Iehw dat lijkt me zo vies, je wil zo'n meisje toch eigenlijk al geen kus op d'r wang geven ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zag het al helemaal voor me.![]()
Alsof meisjes van 14 geen plamuurlaag kunnen hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's toch zogenaamd vet sexy.![]()
En die meisjes die jullie nu posten zijn wel mooi, maar dat is gewoon omdat ze nog dat kinderlijke engelengezichtje hebben omdat ze 14 zijn!
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof meisjes van 14 geen plamuurlaag kunnen hebben
Dat wist je toch al baby, anders had ik jouw ongeëvenaarde natuurlijke schoonheid nooit zo optimaal kunnen waarderen als ik het nu doequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
En Chriz2k heeft een goede smaak.
Die eerste twee smatjes lijken 16 á 17 en die derde 14 á 15quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn engelengezichtje is for evahmaar ik zie er niet uit als 12, die meisjes wel.
Waarom doe je ons dit aan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Meisjes die denken zonder make-up er uit te zien als modellen.
Wel enorme tieten volgens mijquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij vond het tof. Iedereen is wel thuis, maar volgens mij leeft de rest niet meer. Rond een uur of 6 zijn we uiteindelijk thuis gekomen, vraag niet hoe. Het was best glad vannacht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Op die manier. Heeft je broertje zich vermaakt. Of is hij ook niet thuis.
Ik wel.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel enorme tieten volgens mij
Vrouwen mogen toch gewoon aan elkaar voelenquote:ik was gisteren shoppen met m'n broertje.. En ergens werkte een chick met echt ENORME tieten terwijl ze niet heel dik was. Toen moest ik er gewoon de hele tijd naar staren terwijl ik me afvroeg welke cup het was!
Dat is geen meisje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja normaal gesproken wel, maar ik vond het toch een beetje asociaal om zomaar te vragenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Vrouwen mogen toch gewoon aan elkaar voelen?
Die dikke tieten dat is bijna vanzelfsprekend. Het vet moet toch ergens heen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel enorme tieten volgens mijik was gisteren shoppen met m'n broertje.. En ergens werkte een chick met echt ENORME tieten terwijl ze niet heel dik was. Toen moest ik er gewoon de hele tijd naar staren terwijl ik me afvroeg welke cup het was
!
Nou je ziet ook wel eens chicks met een hele dikke pens en bijna geen tieten. Dat is echt walgelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die dikke tieten dat is bijna vanzelfsprekend. Het vet moet toch ergens heen.
Wanneer kom je uit de kast?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:09 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga lunchen. Plus verder met the hills. Al heb ik elke aflevering al een paar keer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |