lolquote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Miam het volgende:
ik weet al wel dat ik volgend jaar de gehele week vrij neem tijdens SR.
het was super! tot volgend jaar!![]()
Er zijn zelfs mensen die vrijwillig met -5 graden Celsius voor die glazen kist gaan staan om te kijken hoe die drie figuren wat op hun computertje klikken en in hun microfoon praten.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar speciaal vrij genomen omdat de editie in mijn eigen stadje was. Zeer de moeite waard, heb praktisch iedere nacht daar gestaan. Vanavond bij het einde echter niet, trok het echt niet meer
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Is het over dan? Ik heb er de hele week geen seconde aan besteed
Dit heb ik al sinds 2003, gast.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:29 schreef Zero17 het volgende:
TS, what the fuck kopieer je mijn oude UI en ondertitel?
Serieus gast..
Vast en zeker ja.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh fuck.. ik heb nu al afkickverschijnselen.. Dit wordt een heel diep zwart gat geloof ik
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Is het over dan? Ik heb er de hele week geen seconde aan besteed
Leuk zeg, een beetje midden in de nacht met -5°C door een glazen ruit gaan kijken om te zien hoe DJ's op het play-knopje drukkenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar speciaal vrij genomen omdat de editie in mijn eigen stadje was. Zeer de moeite waard, heb praktisch iedere nacht daar gestaan. Vanavond bij het einde echter niet, trok het echt niet meer
LUDIEKE ACTIESquote:Op donderdag 24 december 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:
Naja als je in de buurt woont lijkt het me een gezellig gebeuren, is altijd wel wat te doen op dat plein dus en genoeg ludieke acties die er gaande zijn. Als je dan ook een muziekliefhebber bent en de dj's goed vindt kan ik me voorstellen dat je wel tijd ervoor neemt.
Oké, jongen.quote:
Dat zal best, maar waarom hysterisch worden als er een bedrag op een wand wordt geprojecteerd?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:32 schreef Stofje het volgende:
Vorig jaar was het in Breda en was het echt heel gezellig op de Grote Markt. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar niet om de hele week naar die radio / streams te luisteren en kijken. Het gaat namelijk helemaal niet om SR of het Glazen Huis, maar alles eromheen is erg gezellig en tof.
Toen heb ik nog tegen het glazen huis aan geplast toen Ilse de Lange daar wasquote:Op donderdag 24 december 2009 20:32 schreef Stofje het volgende:
Vorig jaar was het in Breda en was het echt heel gezellig op de Grote Markt. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar niet om de hele week naar die radio / streams te luisteren en kijken. Het gaat namelijk helemaal niet om SR of het Glazen Huis, maar alles eromheen is erg gezellig en tof.
Goed topic is dat.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig maak je je druk om de belangrijke dingen des levens.
km p/u
Een week lang bier drinken, heen en weer pendelen tussen Glazen Huis en kroeg, supermooi. Maar dat schijnen bepaalde figuren hier moeilijk te begrijpenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leuk zeg, een beetje midden in de nacht met -5°C door een glazen ruit gaan kijken om te zien hoe DJ's op het play-knopje drukken.
Fap fap fapquote:Op donderdag 24 december 2009 20:33 schreef Steengeyl het volgende:
Dit zijn de mensen die zich ook aftrekken als er 1 jan 2011 in een fokpost komt te staan straks.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig maak je je druk om de belangrijke dingen des levens.
km p/u
Jammer dat ie gesloten is, anders had ik hem gekicked.quote:
Nou, doe maar niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer dat ie gesloten is, anders had ik hem gekicked.
Van ons geld ook nog eens!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En de regering die probeert populariteit te winnen door 3 miljoen te doneren
Gewoon leuk om een record neer te zetten in Grunnquote:Op donderdag 24 december 2009 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar waarom hysterisch worden als er een bedrag op een wand wordt geprojecteerd?.
Ik trek me de vellen van m'n pik.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:29 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een hysterie.
Volgens mij zitten ze daar met de broek op de knieën te f5'en..
Inderdaad, van mij mogen ze heel Afrika af laten drijven in ruil voor een wereldkampioenschap voor Nederland.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef jpjedi het volgende:
Beter dan WK [SR @ 3FM #1878] de eindstand is ¤7.113.447!!!!
NO FOKKING WAY!!!
Serieus? Anders maken ze er een haardvuur mee aan, dan heb je er tenminste nog wat aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En de regering die probeert populariteit te winnen door 3 miljoen te doneren
Hee kap eens met rellen joh!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begrijp het, ook ik vind het een idiote actie...
Maar niet getreurd, morgen volg ik de Top2000.
Iemand moet het toch doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:47 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Hee kap eens met rellen joh!!!
Herstel: voor mij werd het van stad tot stad.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een week lang bier drinken, heen en weer pendelen tussen Glazen Huis en kroeg, supermooi. Maar dat schijnen bepaalde figuren hier moeilijk te begrijpen.
Best wel triest dat je zo'n reden nodig hebt om naar de kroeg te gaan, of moet je een reden hebben van god en ga je anders naar de hel?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een week lang bier drinken, heen en weer pendelen tussen Glazen Huis en kroeg, supermooi. Maar dat schijnen bepaalde figuren hier moeilijk te begrijpen.
Ach, het komt uit een potje dat er toch al voor bedoelt was, maar het wordt gebracht alsof de regering hiermee een goede daad doet. Met andermans geld kan ik ook wel heel populair gaan doenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Serieus? Anders maken ze er een haardvuur mee aan, dan heb je er tenminste nog wat aan.
en wat is daar mis meequote:Op donderdag 24 december 2009 20:29 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een hysterie.
Volgens mij zitten ze daar met de broek op de knieën te f5'en..
Ik ook...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:52 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Zoooo sterke comeback. Ik ben BANG.
KLABAM RIGHT IN YOUR FACE!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:52 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Zoooo sterke comeback. Ik ben BANG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Best wel triest dat je zo'n reden nodig hebt om naar de kroeg te gaan, of moet je een reden hebben van god en ga je anders naar de hel?
Nee?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef Repeat het volgende:
Bert Koenders, minister van snoepreisjes die doet alsof hij dat geld persoonlijk bij elkaar gespaard heeft
JAquote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef RuthlessR1der het volgende:
Ik heb echt geen idee wat Serious Request is. Moet ik me nu schamen?
Zo denk ik niet. Elk van beide groepen hebben hun charmes.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Het is tuig. Ik zat gewoon rustig de wedstrijd WHC-Ajax te volgen en ondertussen wat te Fok!'en toen al die Serious Requesters het topic kwamen "rapen". "Want voetbalhooligans zijn slecht en dom en wij zijn goed want wij geven aan de armen."
Hoeft niet per se. Maar nieuws volgen is een pré.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef RuthlessR1der het volgende:
Jepquote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef RuthlessR1der het volgende:
Maar het feit dat ze zich superieur voelen ten opzichte van anderen die niet constant de Serious Request-topics volspammen geeft al aan dat het slechte mensen zijn die waarschijnlijk hun geweten af willen kopen over de ruggetjes van hongerende negers.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo denk ik niet. Elk van beide groepen hebben hun charmes.
Ik vind voetbalhooligans juist om te genieten. Is weer wat anders dan AZ-fans.
Dat jij het zo voelt zegt meer over jou, are your feelings hurt?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het feit dat ze zich superieur voelen ten opzichte van anderen die niet constant de Serious Request-topics volspammen geeft al aan dat het slechte mensen zijn die waarschijnlijk hun geweten af willen kopen over de ruggetjes van hongerende negers.
Ik "rape" geen topics om willekeurig mensen uit te schelden omdat ze niet meedoen aan Serious Request.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat jij het zo voelt zegt meer over jou, are your feelings hurt?
Volledig inwisselbaar. Ik snap niet dat we hier belasting voor betalen. Ga maar commercieel en anders niet. doeiquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Rookert het volgende:
3FM![]()
Gevarieerde muziek![]()
Geen overcommerciële komische billboard DJ's![]()
Sfeer![]()
Entertainment![]()
Mensen![]()
Echt![]()
24/7 leuk![]()
Jordy van Loon introduceren![]()
Sneeuwballen tegen Jordy van Loon laten gooien![]()
Mensen geld laten geven voor een doel waar ze nooit van gehoord hadden![]()
Playbackshows van Gerard Ekdom![]()
Mensen een doel geven op kerstavond![]()
Serious Request
Mensen die altijd zeiken over belasting betalen, kijk eens in Zweden ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volledig inwisselbaar. Ik snap niet dat we hier belasting voor betalen. Ga maar commercieel en anders niet. doei
Die kijken naar de Kerstparade WAAR HEEL NEDERLAND DE HELE WEEK NAAR UIT KIJKT. JAREN VAN PLANNING ZIJN ER AAN VOORAF GEGAAN, HET STELSEL IS VOOR 1 MOMENT GEOCENTRISCH I.P.V. HELIOCENTRISCH EN GERARD JOLING IS KAALquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Rot op met die overkill aan serious request. Dat is alleen maar voor zielige sbs6-kijkers die aan het einde van het jaar hun geweten een beetje willen sussen. Vroeger hadden ze daar aflaten voor.
De overheid moet zich bij kerntaken houden en zich niet bemoeien met televisie en radio maken.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen die altijd zeiken over belasting betalen, kijk eens in Zweden ofzo
En heel veel succes met die definiërenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De overheid moet zich bij kerntaken houden en zich niet bemoeien met televisie en radio maken.
Sukkels!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef TC03 het volgende:
[SR @ 3FM #1878] de eindstand is ¤7.113.447!!!!
quote:In totaal werd er deze kerstperiode ruim 46 miljoen keer elektronisch betaald. De detailhandel verwacht zeker voor 750 miljoen euro aan extra omzet te hebben gedraaid in vergelijking met een normale week.
Ja dat zal jou niet lukken als mak schaapje, jij verdient zo'n overheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
En heel veel succes met die definiëren
Niet projecteren, ik vroeg je watquote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat zal jou niet lukken als mak schaapje, jij verdient zo'n overheid.
Nee, je wenste me succes.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet projecteren, ik vroeg je wat
Ach, het is gewoon leuk om naar te kijken, en dat gaat dan puur om de show en de muziek, die negerts kunnen me gestolen wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Rot op met die overkill aan serious request. Dat is alleen maar voor zielige sbs6-kijkers die aan het einde van het jaar hun geweten een beetje willen sussen. Vroeger hadden ze daar aflaten voor.
Kerntaak nummer 1: Je aan de milleniumdoelen houden, en goh, zo'n SR zou toch eens kunnen bijdragen aan die milleniumdoelenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De overheid moet zich bij kerntaken houden en zich niet bemoeien met televisie en radio maken.
Hersendode kutloserquote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef DJ-Kool het volgende:
wat een hersendode kutlosers die dit leuk vinden.
Dat wordt vast een lang verhaal.quote:
En daarom houden we het hele jaar lang een semicommerciele zender met jolige DJ's in de lucht?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kerntaak nummer 1: Je aan de milleniumdoelen houden, en goh, zo'n SR zou toch eens kunnen bijdragen aan die milleniumdoelen
Gielquote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat wordt vast een lang verhaal.
Om even bij radio en tv te blijven: als je nu kijkt hoeveel meuk en onzin er op de publieke zenders is momenteel, dan kunnen ze prima af met één tv-zender en een radiozender. Wat is in hemelsnaam de maatschappelijke functie van Giel Beelen? Waarom betaalt de overheid een zender die eigenlijk commercieel is?
je moet toch wat om mensen van 538 weg te houdenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En daarom houden we het hele jaar lang een semicommerciele zender met jolige DJ's in de lucht?
Nou inderdaad, het gaat alleen maar om uiterlijke schoonheid bij deze actie! SCHANDE!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef DJ-Kool het volgende:
die annemieke is een tyfuslelijk wijf trouwens. kan beter uit het glazen huis blijven de volgende keer.
Postopkrikken jewaitsquote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef Rikketik het volgende:
Hoe lang gaan die topics eigenlijk mee? Een kwartier of zo? Ik heb er een paar doorgelezen, maar er wordt echt niks boeiends gezegd. Leuk misschien om een uurtje (en vier topics) mee te posten per dag, maar ik zou na zes dagen en 500 topics toch wel met een leeg gevoel terugkijken op het hele gebeuren. Ik bedoel, Serious Request, best tof en zo, maar ga er dan lekker een dagje naartoe met vrienden.
Als elke post nou 90 cent kostte (de prijs van een smsje, toch?), dan hadden die Afrikanen er ook nog wat aan gehad.quote:
Dat zou top zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als elke post nou 90 cent kostte (de prijs van een smsje, toch?), dan hadden die Afrikanen er ook nog wat aan gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Je hebt nu dat madalief ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel opvallend hoe afzijdig Fok zich nu eigenlijk hield, op de topics na doen. Eerst altijd allemaal gezamelijke acties enzo bij vorige jaren.
Ben ik met je eens, er zijn nog genoeg dingen te bestrijden die een gevaar voor ons zijn. Malaria hebben wij toch niets mee te maken?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef Agiath het volgende:
En het is en blijft een kut goede doel, doe gewoon lekker de Kankerbestrijding, heb je tenminste nog wat aan ipv die netjes voor die hongernegers
Over geld dat mensen naar goede doelen in het buitenland overmaken moet eigenlijk 50% belasting over, dat vervolgens hier naar nationale goede doelen moet gaan, dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, er zijn nog genoeg dingen te bestrijden die een gevaar voor ons zijn. Malaria hebben wij toch niets mee te maken?
Niemand durft meer.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel opvallend hoe afzijdig Fok zich nu eigenlijk hield, op de topics na dan. Eerst altijd allemaal gezamelijke acties enzo bij vorige jaren.
ik merk het al,je gaat nooit naar azie en afrika op vakantie. zit alleen maar op de bank op iedereen te zeikenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, er zijn nog genoeg dingen te bestrijden die een gevaar voor ons zijn. Malaria hebben wij toch niets mee te maken?
Ik bood nog aan om een nude photoshoot te doen, maar er was te weinig animo voor.quote:
Ga jij eens terug naar dat andere forum!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon leuk om een record neer te zetten in Grunn
Met het nieuwe VBL forum hebben wij meer dan 3000 euro gedoneerdquote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel opvallend hoe afzijdig Fok zich nu eigenlijk hield, op de topics na dan. Eerst altijd allemaal gezamelijke acties enzo bij vorige jaren.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met het nieuwe VBL forum hebben wij meer dan 3000 euro gedoneerd
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef DJ-Kool het volgende:
die annemieke is een tyfuslelijk wijf trouwens. kan beter uit het glazen huis blijven de volgende keer.
Vind je het gek als labiele wijven als SHE dergelijke acties gaan misbruiken voor aandacht, dat werkt niet..quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar dat andere forum!!
[..]
Klasse.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Netjes,klasse!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geniaal,maar wat heeft dat met dit topic te makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:37 schreef thingamajig het volgende:
In de Hardebollenstraat:
[ afbeelding ]
Aiit,ik zie net pas die Post van jequote:Op vrijdag 25 december 2009 16:39 schreef thingamajig het volgende:
Helemaal niets, het was het verkeerde topic
Ja maar dat eindigde in een anti-climaxquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef thingamajig het volgende:
Was er dit jaar ook nog een Fok!-ster die zogenaamd haar tieten gaat laten zien?
alweer?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar dat eindigde in een anti-climax
[ afbeelding ]
Klassequote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |