Even een tip over je website: Pas de kleur van je lettertype aan. Paarse letters met een zwarte achtergrond geeft een te lag contrastverhouding, waardoor het lezen van de tekst erg moeilijk wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef xjoyce het volgende:
Raw moet je inderdaad eerst omzetten in jpg ja voordat je die online zet.
www.weebly.com
mijnes:
www.joycephotography.weebly.com
Adobe photoshopquote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef peterzx9r het volgende:
dus als ik het goed heb moet ik eerst omzetten naar jpg en dan online zetten
er is dus geen site die als ik raw upload deze omzet in jpg zonder verlies
Mee eens. Paars past daarbij ook niet bij het design, probeer eens gewoon wit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Even een tip over je website: Pas de kleur van je lettertype aan. Paarse letters met een zwarte achtergrond geeft een te lag contrastverhouding, waardoor het lezen van de tekst erg moeilijk wordt.
Waarom RAW uploaden, bestanden zijn veels te groot. Ik gebruik Adobe Lightroom. Camera aansluiten, importeren, eventueel aanpassen en dan exporteren naar JPG, meteen resizen. Het kost wel wat CPU maar je hebt veel meer mogelijkheden.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef peterzx9r het volgende:
Nee, zo'n site is er niet. Maar waarom schiet je überhaupt in RAW als je ze zelf niet om wilt zetten? Laat het omzetwerk dan meteen door je camera doen, en schiet gewoon in JPG. Dan kun je ze tenminste rechtstreeks uit je camera het web op mikken.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef peterzx9r het volgende:
ziet er idd goed uit. maar ben ook nog zelf aan t flashen ... nog geen succes btw, maar komt nog welquote:Op zondag 27 december 2009 20:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ik pak meestal 640 breed maximaal. Is goed te zien, en laadt lekker snel in. Zit zelf te twijfelen om Imagevue te kopen, kan ik hem meer tweaken.
heb ik ook gedaan maar dan een Wordpress blog.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Open een blog. Zelf gebruik ik het Belgische Skynet blogs
http://meinblickaufdiewelt.skynetblogs.be/
Ik ben sinds vanavond ook over op Zenphoto.quote:Op zondag 3 januari 2010 09:24 schreef Mr_C het volgende:
Wij gebruiken nu Zenphoto met een theme waarin simpleviewer is verwerkt. Het theme hebben we een beetje aangepast (moet nog meer gebeuren), maar we zijn er tot nu toe erg tevreden mee.
Gewoon een dagje voor gaan zittenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef sanger het volgende:
Tvp![]()
Ben nog moed aan het verzamelen om eens een keer een poging te wagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |