Lekker tegen hem aan fappen?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou juist bij een DJ zoals Armin proberen om lekker warm te worden
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, en nogal afhankelijk is van de beelden die worden uitgezonden
Uitermate geschikt voor voor epilepsie juistquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef gerbenp het volgende:
Die lichtshow is niet echt geschikt voor epilepsie mensen
Slaappilletjequote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef jmac het volgende:
Wat moet die vent een jetlag hebben telkens http://www.arminvanbuuren.com/tourdates/
Goed zoquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel vanuit gegaan
Sowieso, zie veel moeders met kids staan etc..quote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, en nogal afhankelijk is van de beelden die worden uitgezonden
Eigenlijk niet meer, alle bedrijven maken meer reclame in deze week dan in een heel jaar op 3FM..quote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dit is toch een benefiet ding
Is toch ook showpubliek, die vermaak je met alles.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowieso, zie veel moeders met kids staan etc..
Staat niet echt vol met Dance publiek.
Dat was het sowieso al niet tochquote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowieso, zie veel moeders met kids staan etc..
Staat niet echt vol met Dance publiek.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hem wel over het hoofd zien, maar ik zie hem niet
Wat issie groot hequote:
Ja, die betalen voor reclamequote:Op donderdag 24 december 2009 18:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer, alle bedrijven maken meer reclame in deze week dan in een heel jaar op 3FM..
Mobielquote:
Ja inderdaad, dan mogen ze hun naam wel even noemenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die betalen voor reclamedus dan?
Begin je weer?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
Als dat stilstaan is, moet je nu al die alternatieve huilies eens zien zeg
Geweldig toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:16 schreef 3fm-fan het volgende:
hahahaha zelfs annemiek gaat los nu
Dat zal ik niet ontkennenquote:
beter dan een verassingquote:
Whehequote:Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
beter dan een verassing
TURBO TURBO!!
Oh daar kende ik het vanquote:Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Shine shine shine... slechte herinneringen aan songfestival
Was ie gestopt dan?quote:
Hehe dat klopt wel. Hebben meer DJ's.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef jmac het volgende:
Die armin heeft een tik. Telkens even aan z'n koptelefoon tikken elke zoveel seconde.. Best lastig jezelf een houding te geven waarsch als je het grootste gedeelte van de plaat niks hoeft te doen.
cola erin?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tranen sprongen in Giel zijn ogen
Automatisme door de muziek.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef jmac het volgende:
Die armin heeft een tik. Telkens even aan z'n koptelefoon tikken elke zoveel seconde.. Best lastig jezelf een houding te geven waarsch als je het grootste gedeelte van de plaat niks hoeft te doen.
wacht nog even tot een uur of negen, dan kun je helemaal los met je gezever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |