Die dus dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:56 schreef rAdios het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat het nog niet helemaal werkte. Nu wel als het goed is. Enjoy
Dat callcenter? Vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:56 schreef Thomas B. het volgende:
Ze doen net alsof het uit hun eigen zak komt met die cheque.
je hebt geen beelden gebruikt?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:56 schreef rAdios het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat het nog niet helemaal werkte. Nu wel als het goed is. Enjoy
EEN DRIE DRIE ZESquote:Op donderdag 24 december 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog 1 keer met z'n allen!
nul neegie nul neegie...
"Hupeldepup overhandigt" terwijl het gewoon een ingehuurd callcenter is toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat callcenter? Vind ik wel meevallen
Als je niet gekeken hebt heb je geen recht op een meningquote:Op donderdag 24 december 2009 17:58 schreef D. het volgende:
Als ze volgend jaar Annemiek thuislaten ga ik misschien wel kijken
Draait gewoon plaatjes, net als de dj's...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Armin zal wel niet uitgezonden mogen worden ofzo,.
Callcenter deed het volgens mij vrijwillig, in elk geval de bellers. En die werden ook genoemd, dus ik vind het echt wel meevallenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
"Hupeldepup overhandigt" terwijl het gewoon een ingehuurd callcenter is toch?
Nee, de getallen staan op de kop!quote:
Ok fair enoughquote:Op donderdag 24 december 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Callcenter deed het volgens mij vrijwillig, in elk geval de bellers. En die werden ook genoemd, dus ik vind het echt wel meevallen
Net zoals vorig jaar zeker, 3 minutenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze gingen iig een stukje Armin de ether inslingeren.
Had je d'r heen moeten gaanquote:
nee zwartkijker, allemaal vrijwilligers zitten daarquote:Op donderdag 24 december 2009 17:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
"Hupeldepup overhandigt" terwijl het gewoon een ingehuurd callcenter is toch?
Ik heb altijd recht op een meningquote:Op donderdag 24 december 2009 17:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je niet gekeken hebt heb je geen recht op een mening![]()
Annemieke
Ja, helaas waarschijnlijk wel...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar zeker, 3 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |