quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Dat is ook een prestatie.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, want dat moet dan wel één van de achterlijkste redenaties zijn die ik in tijden heb gehoord.
Dat niet, maar wat bilmiyorem daarna zei wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Ayca het volgende:
Ach Turken worden over het algemeen toch gezien als nationalistisch dus als ze met een Turkse vlag komen aanzetten is dat niet zo vreemd
Ja, zeker, want ik zie het niet als een achterlijke redenatie.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar of dat iets is om trots op te zijn?
O, nee?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zeker, want ik zie het niet als een achterlijke redenatie.
Waarom?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlanders met een Nederlandse vlag zien er racistischer uti dan Turken met een Turkse vlag.
Je hebt nu wel weer genoeg getrolld voor vandaag. Wat denk je nou te bereiken met dit soort gezanik steeds?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben een racistische kop.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben een racistische kop.
Ik moet de dagen die ik niet getrolld heb inhalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt nu wel weer genoeg getrolld voor vandaag. Wat denk je nou te bereiken met dit soort gezanik steeds?
Turken zien er aardiger uit dan Nederlands. Nederlanders met een Nederlandse vlag in hun handen hebben echt een andere kop dan Nederlanders zonder zo'n vlag in hun handen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik verwachtte een hele redenering.
Misschien snap ik wel een beetje wat je bedoelt.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zien er aardiger uit dan Nederlands. Nederlanders met een Nederlandse vlag in hun handen hebben echt een andere kop dan Nederlanders zonder zo'n vlag in hun handen.
Ja, van die enge, strenge koppen. Kan het niet zo goed uitleggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien snap ik wel een beetje wat je bedoelt.
Not fair, though.
Wij Turken kunnen daar ook wel wat van.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, van die enge, strenge koppen. Kan het niet zo goed uitleggen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien snap ik wel een beetje wat je bedoelt.
Hier moest ik huilen, sorryquote:Op donderdag 24 december 2009 16:49 schreef IHVK het volgende:
laat ik het zo zeggen. omdat men in nederland na WOII een fobie heeft ontwikkeld voor nationale symbolen is er inderdaad vaker een associeer met racisme. vaak zijn die types met een vlag op hun bomberjack ook niet echt zuiver. dit maakt de NL vlag echter geen racistisch symbool. best mooie vlag! kijk maar naar Koninginendag.
je hebt het over een bepaalde type mensen. en turken zien er aardiger uit is subjectief.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zien er aardiger uit dan Nederlands. Nederlanders met een Nederlandse vlag in hun handen hebben echt een andere kop dan Nederlanders zonder zo'n vlag in hun handen.
dat is t9 van mijn telefoon. anders vallen mijn vingers eraf.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier moest ik huilen, sorry.
Uit vreugde en liefde voor het Vaderland?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
je liegtquote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wij Turken kunnen daar ook wel wat van.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
je hebt het over een bepaalde type mensen. en turken zien er aardiger uit is subjectief.
Nee, ik meen het, dat weet je.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Verder heb je wel gelijk, nationalisme is nou niet echt een Nederlandse eigenschap. Maar om nou te beweren dat Nederlanders met een Nederlandse vlag racistische rotkoppen hebben..... Nou ja, ze zal wel weer aan het trollen zijn geweest.
het is ook een onzin bewering!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
roffa is de bom swaquote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was deze mang niet een toekomstige Rotterdammert?
Check deze toekomstige Roffa Turkje dan, IHVK mang. Een aanwinst voor Rotterdamquote:
Jij bent een Nederlander en zal m'n uitleg over streng kijken nooit begrijpen, loser.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kijken in ieder geval allemaal heel vrolijk :S;S:s;s
Ze zijn bloedserieus. Vrolijkheid is uit den boze.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kijken in ieder geval allemaal heel vrolijk :S;S:s;s
lol watquote:Op donderdag 24 december 2009 16:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent een Nederlander en zal m'n uitleg over streng kijken nooit begrijpen, loser.
Ik wilde bijna vragen: "Hoe weet je dat dat in Izmir is?"quote:
op dit moment denkt ik bedrijfseconomie, maar ik heb nog ruim de tijd om na te denken. jij doet ict ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check deze toekomstige Roffa Turkje dan, IHVK mang. Een aanwinst voor Rotterdam.
Weet je al welke studie?
Ik zie alles aan de hoofden.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen: "Hoe weet je dat dat in Izmir is?"
Of aan de titels.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zie alles aan de hoofden.
Wat denk je wel nietquote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Gratau het volgende:
[..]
op dit moment denkt ik bedrijfseconomie, maar ik heb nog ruim de tijd om na te denken. jij doet ict ofzo?
ik wil(de) ook bedrijfseconomie gaan doen, doen we allemaal in huis hetzelfde, erg logische reden, maar goedquote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Gratau het volgende:
[..]
op dit moment denkt ik bedrijfseconomie, maar ik heb nog ruim de tijd om na te denken. jij doet ict ofzo?
Nee! Ik zie ook alles aan de manier van typen. Jij komt bijvoorbeeld uit Igdir. Goed geraden, toch?quote:
oja dat was em hahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet. Ik doe International Business Administration.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee! Ik zie ook alles aan de manier van typen. Jij komt bijvoorbeeld uit Igdir. Goed geraden, toch?
Ik kan het je leren.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Heldin. Zou ik ook moeten leren.
Trouwens, jullie moeten blij zijn dat jullie geen Sjiieten zijn. De komende twee weken lang iedere godvergeten dag naar de moskee.
Ben je Alevi? Die rouwen ook met Muharrem, inderdaad. Door te vasten. Sjiieten zijn wat extremer.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan het je leren.
Hoe weet je dat ik geen Sjiet ben?
Alevieten vasten.
Nee man, ben geen Alevi, maar wilde gister iemand water geven en kreeg als antwoord dat die vast. Wat ben jij? Atheist, toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ben je Alevi? Die rouwen ook met Muharrem, inderdaad. Door te vasten. Sjiieten zijn wat extremer.
Op die fiets. Nee, ik ben geen atheïst. Het atheïsme is arrogant. Ik geloof wel in een hogere entiteit, maar ik weiger het om mezelf te binden aan een religie. Ik geloof op mijn eigen manier.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee man, ben geen Alevi, maar wilde gister iemand water geven en kreeg als antwoord dat die vast. Wat ben jij? Atheist, toch?
Het atheisme is arrogant, bedoel je hiermee dat ze geloven dat de mensen alles zelf doen? Zoiets..?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Nee, ik ben geen atheïst. Het atheïsme is arrogant. Ik geloof wel in een hogere entiteit, maar ik weiger het om mezelf te binden aan een religie. Ik geloof op mijn eigen manier.
Het is gewoon die 'onbetwiste zekerheid' die ze denken te hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het atheisme is arrogant, bedoel je hiermee dat ze geloven dat de mensen alles zelf doen? Zoiets..?
Net als gelovigen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het is gewoon die 'onbetwiste zekerheid' die ze denken te hebben.
*Ik ga ook eten.![]()
Eigenlijk is iedereen gewoon arrogant op zijn/haar eigen manier als ze zelf het enige echte antwoord (denken te) hebben en anderen niet in hun waarde laten.quote:
Chapeau, wikwakka2, mooi gezegd!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen gewoon arrogant op zijn-haar eigen manier als ze zelf het enige echte antwoord (denken te) hebben en anderen niet in hun waarde laten.
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen gewoon arrogant op zijn/haar eigen manier als ze zelf het enige echte antwoord (denken te) hebben en anderen niet in hun waarde laten.
Helaas denkt men op de FP, het NWS-forum, en telegraag.nl daar anders overquote:
quote:PKK terör örgütünün sivil yapılanması KCK'ya yönelik operasyona tepki gösteren Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir küfretti. "Bizi şahin ve güvercin olarak ayırmayın, h... s... diyorum, h... s..." dedi. CNN TÜRK'ün sorularını yanıtlayan Baydemir, "Sözlerimin arkasındayım" diye konuştu.
Net vergeleek iemand Turkije met de Nazi's.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helaas denkt men op de FP, het NWS-forum, en telegraag.nl daar anders over.
Moeten jullie maar geen joden in concentratiekampen stoppen!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Net vergeleek iemand Turkije met de Nazi's.
Hehehe. Losers.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moeten jullie maar geen joden in concentratiekampen stoppen!
Oh, wacht....
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Net vergeleek iemand Turkije met de Nazi's.
Maar het is wel gewoon waar, dat blijkt maar weerquote:
Fair enough.quote:
Het gaat hier om een collectebus.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen, 'het klopt als een bus'. Een bus klopt helemaal niet, een bus rijdt.
Ja idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het is wel gewoon waar, dat blijkt maar weer. Moet je maar kijken.
In NWS krijgen ze het ook voor elkaar om van ELK nieuwsbericht een allochtonen- danwel wildersbashtopic te maken.
Onmogelijk!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd.![]()
Laatst hadden we een hele discussie over rassen onder een nieuwsbericht over of Servie moet toetreden tot de EU. Hahahahahaha. Maar het was wel een discussie op niveau zonder verwijten.
waarom?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:21 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb besloten om naar Hongarije te gaan.
Ik vind het ook best grappig.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb besloten om naar Koerdistan te gaan.
Alleen ik kan lachen om deze opmerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Je ouders ontvluchten, watskeburt?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:23 schreef GenusButeo het volgende:
Voor m'n studie.En om mijn ouders te ontvluchten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind het ook best grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond het echt grappig
Ik ben een pure Turk.
Too much pressure. Bijvoorbeeld: ik moet nu naar de moskee.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je ouders ontvluchten, watskeburt?
Niet te hard slaan he?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Too much pressure. Bijvoorbeeld: ik moet nu naar de moskee.
Bye, kids.
noldu, ermeni mi oldun kiz?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
Fuck Koerdistan. Lang leve Groot-Armenië.![]()
[ afbeelding ]
Moet?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bye, kids.
Oke.. dat is wel lastig ja, vooral als je zelf wel gelooft, maar niet in de islam.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, moet. Daarom ook dat hij zegt 'te veel druk'.
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, jullie moeten blij zijn dat jullie geen Sjiieten zijn. De komende twee weken lang iedere godvergeten dag naar de moskee.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Chapeau, wikwakka2, mooi gezegd!
baydemirquote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Dikke fail van (ex)-DTPli
http://www.cnnturk.com/20(...)/556776.0/index.html
[..]
nu je het zegt....quote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen, 'het klopt als een bus'. Een bus klopt helemaal niet, een bus rijdt.
homos gaan ook naar de moskee?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bye, kids.
is ie zo jong dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij van zijn ouders moet.
quote:
quote:Waar komt de zegswijze dat klopt als een bus vandaan?
Dat klopt als een bus is ontstaan als contaminatie (onjuiste samentrekking) van dat klopt en dat sluit als een bus. Sluiten als een bus is al een oude uitdrukking. Ze is voor het eerst aangetroffen in een tekst uit 1569, van Philip van Marnix van Sint Aldegonde, de vermoedelijke schrijver van het Wilhelmus. Volgens F.A. Stoett werd dat sluit als een bus vaak gezegd van een rekening of redenering. Met bus wordt in deze zegswijze verwezen naar een goed afsluitbare bewaardoos, die bijvoorbeeld ook geschikt is voor het bewaren van "droge waren als thee, cacao, koffie, enz.", zoals het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) het verwoordt. Sluiten wordt in de nog steeds gewone betekenis 'afsluiten' gebruikt.
Kloppen in de betekenis 'juist zijn, overeenkomen' is volgens het WNT "vermoedelijk een oneigenlijke toepassing" van kloppen in de betekenis 'hoorbare slagen tegen of op iets geven'. Deze toepassing is tamelijk jong; volgens het WNT is zij rond 1880 in gebruik gekomen. Helaas staat er niet bij welke gedachte eraan ten grondslag lag. Misschien werd gedacht aan het kloppen van het hart: zolang het hart klopt, is het in orde, functioneert het goed.
'Dat klopt als een zwerende vinger' is een uitbreiding van dat klopt. Het figuurlijke dat klopt ('dat is juist') en het voelen kloppen van een ontstoken vinger worden nu met elkaar verweven.
Dat klopt als een bus komt nog niet voor in het boek van Stoett en ook niet in het WNT. De zegswijze is pas sinds 1995 (twaalfde druk) in Van Dale opgenomen; de Grote Koenen (1986) was Van Dale voor. In de Prismapocket Twijfelgevallen Nederlands (1983) van C. Apeldoorn en S. Pot wordt dat klopt als een bus nog afgekeurd als contaminatie. Tegenwoordig wordt deze zegswijze door (bijna) niemand meer afgekeurd; de woordenboeken nemen haar gewoon op.
Sluiten als een ... was trouwens lange tijd een vrij gebruikelijk begin van zegswijzen; in het Spreekwoordenboek der Nederlandse taal van Harrebomée (1858) staan bijvoorbeeld ook dat sluit als zes vingers in een handschoen en dat sluit als een varkenskot zonder deur. F.A. Stoett geeft bovendien dat sluit als een haspel in een zak, met als betekenis 'dat raakt kant noch wal', 'dat sluit als een tang op een varken'. (Een haspel werd gezien als een lastig hanteerbaar voorwerp.) Opvallend is dat sluiten in deze uitdrukkingen ironisch gebruikt wordt – er pássen bijvoorbeeld helemaal geen zes vingers in een handschoen. Doordat in de loop der tijd de combinatie dat sluit als een ... minder gebruikelijk werd, kon dat sluit als een bus verdrongen worden door dat klopt als een bus. En het ironische dat sluit als een tang op een varken werd vervangen door het even ironische dat slaat als een tang op een varken. Tegenwoordig zijn de originele vormen van deze zegswijzen bijna in de vergetelheid geraakt.
Nog mooier? Heb je dat gezicht gezien?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn veel mooiere Turkse actrices/modellen.
Ik vond die ene, niet diegene die jij in het turkse babes topic had gepost, maar iemand anders echtquote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn veel mooiere Turkse actrices/modellen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog mooier? Heb je dat gezicht gezien?
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
20
Maar zolang hij thuis woont zal hij zijn ouders moeten gehoorzamen.
Ja en dat zal voorlopig wel zo blijven, denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij is nog in de kast neem ik aan dan
ik was trouwens 11 toen ik geen zin meer had om naar moskee les te gaan, ging ik ook niet meer
ach sooooooquote:
Je moeder heeft gelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder is ook al zo'n fan van die laatste.
oei!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en dat zal voorlopig wel zo blijven, denk ik.
Genus zijn ouders zijn heel conservatief, van een soort die je niet snel onder de Turken zult vinden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
En ik trouwens ook.![]()
[ afbeelding ]
Jaloezie, mattie, jaloezie is haram.quote:
Turken hebben grootheidswaanzin. Maar de Armenen zijn compleet losgerukt van de realiteit.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
Fuck Koerdistan. Lang leve Groot-Armenië.![]()
[ afbeelding ]
Haat-liefdeverhouding.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van Turken hield.
Hakan. Ik zorg er wel voor dat hij Hakannietmeer wordt.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft al een vriend trouwens.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:12 schreef zarGon het volgende:
Maar ik hoef haar niet meer. Ze is vast geen maagd meer.
De hoerrrrquote:Op donderdag 24 december 2009 20:12 schreef zarGon het volgende:
Maar ik hoef haar niet meer. Ze is vast geen maagd meer.
Wat is er mis met grote neuzen?quote:
NIks maar dat viel me opquote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er mis met grote neuzen?!
Jij.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Min-e het volgende:
Meende het niet hoor, was om zarGon te steunen in deze barre tijden.
Mensen op hun onderbuikgevoelens aanspreken werkt dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:34 schreef Rookert het volgende:
Barry Pooter![]()
Serious Request heeft 7.113.447,- euro opgehaald
Prima toch, beetje saamhorigsheidsgevoel en gewoon leuk entertainmentquote:Op donderdag 24 december 2009 20:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mensen op hun onderbuikgevoelens aanspreken werkt dus.![]()
Voel me al een hele week schuldig, heb nog geen bloed gegeven, terwijl ik al tig oproepkaarten gekregen heb.
Goed van je, wie weet is er deze week iemand dood gegaan omdat er een tekort was aan bloed van jouw type.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mensen op hun onderbuikgevoelens aanspreken werkt dus.![]()
Voel me al een hele week schuldig, heb nog geen bloed gegeven, terwijl ik al tig oproepkaarten gekregen heb.
Rotjongquote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goed van je, wie weet is er deze week iemand dood gegaan omdat er een tekort was aan bloed van jouw type.
fb1907 :pquote:Op donderdag 24 december 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
Weten jullie trouwens welk bloedgroep jullie hebben?
trutquote:Op donderdag 24 december 2009 20:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Rotjong![]()
Ik ga morgen bellen, volgens de site zijn ze open. ( In de brief staat dat ze juist nu met de feestdagen een tekort hebben lees ik net.)
Ja de allerbeste 0+quote:Op donderdag 24 december 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
Mijn held.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg je niet tegen Min-e. Zeg sorry of ik sla het uit je.
Kedi uzanamadigi cigere mundar dermisquote:Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die mensen die steeds zeiken over het uiterlijk van de Turken. Te blond, te groene/blauwe ogen, te bleek, blablabla. Echt om kotsmisselijk van te worden.
In je babes/hunks topic misschien, ik had totdat jij het zei nog nooit van blonde Turken gehoord of erover nagedachtquote:Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die mensen die steeds zeiken over het uiterlijk van de Turken. Te blond, te groene/blauwe ogen, te bleek, blablabla. Echt om kotsmisselijk van te worden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Kedi uzanamadigi cigere mundar dermis
Niet alleen daar, maar gewoon in het algemeen. Vrienden en kenissen van mij hebben daar echt last van. Steeds maar herhalen dat ze toch echt Turks zijn enzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
In je babes/hunks topic misschien, ik had totdat jij het zei nog nooit van blonde Turken gehoord of erover nagedacht
Ga je flauwvallen? Zal ik je maar niet vertellen dat als het niet snel genoeg doorkomt in de zak, je dan de hele tijd in een balletje moet knijpen. En dat voelt niet zo lekker en dan kijk je zo naar rechts van je en dan zie je je eigen bloed in een zak lopen, die steeds maar voller wordt. En soms he, ligt er iemand naast je op een andere stoel en zijn bloed is dan anders van kleur, meer oranje of juist roder van kleur.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:52 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij heb ik A, maarja ik kan helemaal niet tegen bloed
Zelfkastijding.quote:
Ja en bedankt voor het vertellenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ga je flauwvallen? Zal ik je maar niet vertellen dat als het niet snel genoeg doorkomt in de zak, je dan de hele tijd in een balletje moet knijpen. En dat voelt niet zo lekker en dan kijk je zo naar rechts van je en dan zie je je eigen bloed in een zak lopen, die steeds maar voller wordt. En soms he, ligt er iemand naast je op een andere stoel en zijn bloed is dan anders van kleur, meer oranje of juist roder van kleur.
quote:
Ja, als ik hier de gemiddelde Turk hoor is afkomst blijkbaar ook belangrijk, jullie maken het er zelf naarquote:Op donderdag 24 december 2009 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet alleen daar, maar gewoon in het algemeen. Vrienden en kenissen van mij hebben daar echt last van. Steeds maar herhalen dat ze toch echt Turks zijn enzo.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik had net een vriendin aan de tel, en wij sluiten onze gesprekken standaard af met ik hou van je balblaba (). Komt mijn moeder meteen naast me staan.. MET WIE PRAAT JE BALBLABLA. Fucking hell hey.
Ze is echt erg. Maar wat nog leuker was, was de moeder van een vriendin twee jaar terug. Vriendin zei aan de tel 'Aaah, damn!'. Zegt haar moeder 'Wie is Adem, he!!!?? Wie is dat!!!??'quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
VIEZE VUILE VUIGE SLET! M'N HUIS UIT![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is echt erg. Maar wat nog leuker was, was de moeder van een vriendin twee jaar terug. Vriendin zei aan de tel 'Aaah, damn!'. Zegt haar moeder 'Wie is Adem, he!!!?? Wie is dat!!!??'
Ik kwam gewoon niet meer bij van het lachen.
Ik vind dat je moeder groot gelijk heeft, al dat vrijpostige gedrag en dat geflirt van die meisjes van tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is echt erg. Maar wat nog leuker was, was de moeder van een vriendin twee jaar terug. Vriendin zei aan de tel 'Aaah, damn!'. Zegt haar moeder 'Wie is Adem, he!!!?? Wie is dat!!!??'
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse moeders zijn gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook altijd naar een plek waar m'n moeder mij niet hoort
Hoe moet je het dan ook uitleggen wat je met Aah Damn! bedoelt![]()
Abla, please.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik vind dat je moeder groot gelijk heeft, al dat vrijpostige gedrag en dat geflirt van die meisjes van tegenwoordig.
Whahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij flirt niet ?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
je ziet mij toch ook nooit zoiets doen
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whahaha![]()
![]()
Spraakverwarring, they're the best
Weet je hoeveel mensen je dan ziet langslopen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze zit toch allang achter de geraniums joh
Sorry dat ik je een rotjong noemde.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:11 schreef ClioSporT het volgende:
Oh en sorryyy dat ik je een trut noemdeeee![]()
![]()
En doorlopen jaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen je dan ziet langslopen.
Dat zouden we haar zelf moeten vragenquote:
Ze heeft mij ook op die manier in haar macht gekregenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat zouden we haar zelf moeten vragen
Dat zou je niemand vertellen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ze heeft mij ook op die manier in haar macht gekregen![]()
Beetje zwaaien achter haar geraniums, knipoogje enzo..
Ik kan het niet meer verbergen. Herkez herseyi bilsin artikquote:
Eigenlijk is dat een goede vraag, toen ik nog op school zat (ja heeel lang geleden in de jaren 90), zei een familielid uit Turkije die op bezoek was, laten we dönerzaken openen, lopen we geheid binnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:24 schreef Rookert het volgende:
Welke held is trouwens begonnen met de dönertent?![]()
Min-e vanachter haar geraniums?
Tja, als het lekker is dan loopt het welquote:Op donderdag 24 december 2009 21:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een goede vraag, toen ik nog op school zat (ja heeel lang geleden in de jaren 90), zei een familielid uit Turkije die op bezoek was, laten we dönerzaken openen, lopen we geheid binnen.
Toen was er nog bijna niets wat daarop in leek in Nederland, nu krioelt her ervan, dus ergens hebben mensen hetzelfde idee gehad, maar het ook nog uitgevoerd.
'Welke bloedgroep', zG.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
Toch die whiskey in je waterpijp gedaan?quote:
Bewijs dat die aardappelvreters hier ook genoeg hebben van hun eigen geprak zal je bedoelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een bewijs hoeveel Turken hier rondlopen![]()
![]()
Hij stinkt naar knoflookquote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een Turken bloedgroep als dat bestaat.
En dan de brutale en onbehoorlijke taal die er uit hun mond komtquote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik vind dat je moeder groot gelijk heeft, al dat vrijpostige gedrag en dat geflirt van die meisjes van tegenwoordig.
Aardappelen, groenten en vlees, prakken maarquote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bewijs dat die aardappelvreters hier ook genoeg hebben van hun eigen geprak zal je bedoelen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij stinkt naar knoflook![]()
DIE LUCHT!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
Bek, Belgisch-Duitse Bulgaar.quote:
Bulgaren zijn nog altijd meer Turk dan een Armeen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bek, Belgisch-Duitse Bulgaar.
Klopt. Maar hij is van Armeense zaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent zelf zaad. Turks zaad.
Nou, en?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij is van Armeense zaad.
Ja en terwijl ik dat zeg kauw ik heel ordinair op mijn kauwgom.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spreek jij in het echt ook zo?
Maar goed dat ik geen Armeen ben. Ojo, diss.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bulgaren zijn nog altijd meer Turk dan een Armeen.
Ik denk dat er in ieder geval één iemand is die fervent op dat soort ads klikt.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:39 schreef Rookert het volgende:
"Chatten en daten met alleenstaande mama's"
Wie verkoopt die ads hier en wat denkt hij dat de doelgroep van Fok! is?
Dude, Armenen hebben jouw dorp vroeger goed onder handen genomen. En de vrouwen vast en zeker ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen Armeen ben. Ojo, diss.
Redneck. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en terwijl ik dat zeg kauw ik heel ordinair op mijn kauwgom.
Die hebben zelfmoord gepleegd om al het vuil uit te filteren.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, Armenen hebben jouw dorp vroeger goed onder handen genomen. En de vrouwen vast en zeker ook.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, Armenen hebben jouw dorp vroeger goed onder handen genomen. En de vrouwen vast en zeker ook.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die hebben zelfmoord gepleegd om al het vuil uit te filteren.
Turken en kerstavond?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
jullie gaan wel te snel voor mij. ga kerstavond vieren ofzo..
Racisme.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die andere landen haten.
Sneue shizzle.
Harry Potterquote:Op donderdag 24 december 2009 21:44 schreef IHVK het volgende:
wij checken hier gewoon kerstfilms. wollah.
Neologismen zijn leuk?quote:
Mensen die ons serieus nemen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die mij serieus nemen.
Bortecinem en GenusButeo en serieus in een zin.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mensen die ons serieus nemen.
jullie zijn nooit serieus?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mensen die ons serieus nemen.
Mensen die alleen maar kunnen trollenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bortecinem en GenusButeo en serieus in een zin.
Zelden.quote:
lastig!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ons hele leven is een grote grap.
Je leven is een Truman Showquote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ons hele leven is een grote grap.
[cliché]Het leven is al serieus genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar kunnen trollen.
Jouw leven toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Truman Show was geen grap, dat was meer een marteling.
tvgids.nl raadt jinge all the way op rtl 7 aanquote:Op donderdag 24 december 2009 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja maar het is wel saai na 50x, merry madagaskar was tof.
Compensatie, hè.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel zelfs.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
En een slechte ook![]()
![]()
![]()
!111!!EINZZZZZ
!!11!
Ik vind dit beledigendquote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
ik kan me niet goed uitdrukken zonder smileys. jullie zullen moeten wachten tot ik op mijn kamer ben.
Die was echt een bitch slap, hè.quote:
Zit je in de woonkamer op je foon te fokken?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
ik kan me niet goed uitdrukken zonder smileys. jullie zullen moeten wachten tot ik op mijn kamer ben.
Je zat met een stopwatch in de auto tijdens lessen en in Egypte?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie had trouwens verwacht dat een bakbeest zoals dit
[ afbeelding ]
sneller kan optrekken dan de VW Polo diesel turbo waar ik in heb gelest? ik niet.
turbo turbo! verder weet ik niks over auto's helaasquote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
sneller kan optrekken dan de VW Polo diesel turbo waar ik in heb gelest? ik niet.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die was echt een bitch slap, hè.
Uh, je merkt het wel als je dat gaspedaal eens flink intraptquote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je zat met een stopwatch in de auto tijdens lessen en in Egypte?
Vandaar dat je je rijbewijs nog niet hebt, je weet er nog niet genoeg over.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
turbo turbo! verder weet ik niks over auto's helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
zeg jij! met je hele dag online vandaag!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zit je in de woonkamer op je foon te fokken?
We hebben een v
We hebben een e
We hebben een r
We hebben een s
We hebben een l
We hebben een a
We hebben een v
We hebben een i
We hebben een n
We hebben een g
Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar we moeten nog wel een keer reizen
Ik zou haar niet vertrouwen, volgens mij een gevalletje schizofreenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar we moeten nog wel een keer reizen
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
.
[..]
zeg jij! met je hele dag online vandaag!
Leek me juist leuk met 1 grote grap te gaan reizenquote:
Gevalletje pot verwijt de ketel. Ben je wik of ben je wakka?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet vertrouwen, volgens mij een gevalletje schizofreen.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
de vraag is hoe en waarom ik dit weet.
Ik..quote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gevalletje pot verwijt de ketel. Ben je wik of ben je wakka?
kan niet man, mariokart in de woonkamerquote:
jammer man!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan niet man, mariokart in de woonkamer
Cry me a river.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leek me juist leuk met 1 grote grap te gaan reizen![]()
Maar ik ga gezellig doen enzo, fijne dagen iedereen
Ik ben wikwakka2, één naam dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gevalletje pot verwijt de ketel. Ben je wik of ben je wakka?
Niet gelezen, is het leuk?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef GenusButeo het volgende:
Bakbeest.Heeft iemand Honderd Jaar Eenzaamheid wel eens gelezen?
ik had em in de bios al gezienquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik..
Omdat de Chevrolet een 4WD en een 5.3 liter V8 motor heeft.
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben wikwakka2, één naam dus.
Ik heb er niet eens moeite voor hoeven doenquote:
Mario kartquote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan niet man, mariokart in de woonkamer
nah. mijn vingers doen teveel pijn voor een discussie. ik ga ook maar weer gezellig doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens moeite voor hoeven doen. Ik hoop niet dat jij politicus hoopt te worden als je jezelf zo makkelijk klempraat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |