Maar je hebt een account nodig wat hij niet wilt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef Noortje. het volgende:
Je kan ook een ander nummer uitkiezen bij iTunes.
Heel veel pret en succesquote:Op donderdag 24 december 2009 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Richting Grote Markt. Veel plezier allemaal en hopen op een mooi bedrag ! N 'doei !.
* iBenny doet meequote:Op donderdag 24 december 2009 14:59 schreef Groningert het volgende:
Als de overheid niks geeft ga ik rellen op de grote markt
maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:59 schreef Groningert het volgende:
Als de overheid niks geeft ga ik rellen op de grote markt
Ja inderdaad, toen moest ik steeds bijna janken en nu kwam het meer door de combi van One Song, omdat ik dat gewoon een fucking geweldig nummer vind. Zat gister in de trein wel bijna te janken, omdat ik in mijn hoofd liep te godveren over de drukte en toen kwam er ineens zo'n reportage.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ik ook..
moet zeggen dat ik de repo's toen ook net ff wat indrukwekkender vond dan dit jaar. Malaria is een groot probleem wat aangepakt moet worden hoor, maar de verhalen werken iets minder op mijn traanklieren geloof ik.. Maar dat kan nog komen natuurlijk
Ja ik snapte hem niet. Vandaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar je hebt een account nodig wat hij niet wilt.
Denk dat het laatste uurtje bij mij nog wel wat gaat losmaken..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toen moest ik steeds bijna janken en nu kwam het meer door de combi van One Song, omdat ik dat gewoon een fucking geweldig nummer vind. Zat gister in de trein wel bijna te janken, omdat ik in mijn hoofd liep te godveren over de drukte en toen kwam er ineens zo'n reportage.
Renske de Greefquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verwacht ik ook wel ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat het laatste uurtje bij mij nog wel wat gaat losmaken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die AntiRoos wel grappig. Toch nog eens vaker gaan luisteren.
I knowquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef Noortje. het volgende:
YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
YOOOOOOOOOOUR SEX IS ON FIIIIIREEE
Jaquote:
Have funquote:Op donderdag 24 december 2009 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Richting Grote Markt. Veel plezier allemaal en hopen op een mooi bedrag ! N 'doei !.
Herkenbaar. Ik wilde deze week mn opdrachten maken, maar ik ben nog steeds bij de eerste opdrachtquote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel ja.
Moet eigenlijk leren en examenbundels dingessen want loop al achter op mijn planning maar ik wil dit volgen.
Tuuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef Sirolf het volgende:
Zag ik daar nou even een MSN-venster in beeld...?
*Plaatst TR(quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef Noortje. het volgende:
Valt het op?
idd, maar van wie!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Zag ik daar nou een MSN venster
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Zag ik daar nou een MSN venster
Spoel jij even terug?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef Sirolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |